Todettiin ahmimishäiriö tossa syksyllä. Nyt tilanne on kuitenkin kärjistynyt niin, että viimeisen kuukauden aikana ahminnan jälkeen olen oksentanut. Näitä tulee n. 3x viikossa.
Menin tuossa viikonloppuna pitkän pohdinnan jälkeen viihteelle ja oksensinkin 4x illan aikana kun pelkäsin kaloreita. Pelkään ihan hurjasti lihomista ja toivon että tuo oksentaminen laihduttaisi..
Ahmimishäiriö vai bulimia?
2
85
Vastaukset
Vaikea sanoa kummasta nyt on kysymys. Ahmitko usein paljon ruokaa ja sitten oksennat? Itselläni todettiin syksyllä anoreksia ja minulla liittyy siihen joskus oksentamista. Joskus pari krt päivässä, toisinaan menee viikkokin ilman oksentamista. Itse pelkään painon nousua ja teen kaikkeni ettei pääsisi nousemaan. Kirjoita lisää ruokailuista niin voisi päätellä kumpi sinulla voisi olla. Bulimialta ei kyllä kuulosta mutta kaikki syömishäiriöt ovat kamalia. Oletko nuori? Itse olen hieman yli 40 vuotias usean lapsen äiti joten en ihan perinteinen anoreksiaa sairastava ole ikäni puolesta. Yleensä lääkäreiden mukaan anoreksiaa sairastavat ovat nuoria mutta itse sairastuin kai 3v sitten. En tiedä miten ja miksi sairastuin koska olen ollut aiemmin normipainoinen mutta elämäntilanne kulutti loppuun ja kai en ole sitten riittävästi syönyt
- Ahmija
18 vuotias ja n. 3x viikossa tapahtuu ahmiminen. Eilen esimerkiksi söin liikaa ruokaa ja oksensin ne pois. Tänään ahdistuin ja ostin sitten sipsiä ja oksensin nekin pois. Myös kovan ahmimisen jälkeen kuntoilen kotona kunnes en melkein saa happea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078