kysysin että koskas ne uudet simpsonit jaksot alkaa ja onko totta että homer kuolee jossain vaihees ja pääsee taivaaseen oon semmost jostain kuullu???
kysymys simpsonit tietoisille
8
3152
Vastaukset
- Vattu
No Homer kuoli siinä yhessä jaksossa ja joutu helvettiin kun ei ollu tehny hyviä tekoja koko elämänsä aikana. Sitten se lähetettiin maan pinnalle tekeen hyvä teko että pääsis taivaaseen ja niin se tekikin, mutta Pyhä Pietari ei nähny ja sano että "En nähnyt, en ole joulupukki"
- Homer
Homer kuulemma kuolee jossakin tulevassa jaksossa (tuo aikaisempi delaus taisi olla jossakin kauhujutussa ja Homer päätyi helvettiin). Taisi olla niin että suuri isäntä toteaa että Homerin elämäntyö on vielä kesken ja palauttaa tämän takaisin elävien kirjoihin.
- momo
niin mut milloin ne simpsonit oikeasti tulee?
se on lempparisarja, mut ei ole tullut katsottua enää pariin vuoteen aktiivisesti, koska sen lähetysaika ja -kanava aina vaihtelee.- minä
...tulevat maikkarilta sunnuntai-iltapäivisin 20.3. alkaen. (15. tuotantokausi)
- simsoneita
tiedättekö, mistä voi tilata saksankielisiä simssoneita
- ophoiu
Tietääks joku, jatkuuko uusinnat la-iltapäivisin 1.kaudelta, vaikka uudet jaksot alkaakin 20.3? On aika tyhmää näyttää sarjaa aina alusta, vaikka jotkut esim. 5.kauden jaksot on viimeks näytetty vuonna 1993. Onneks 5.kausikin ilmestyy dvd:nä 18.3!
- Lil` fani 92
Homer Kuolee Vain "Kauhujen taloissa" joiden tapahtumat eivät ole peruuttamattomia. Sen sijaan Simpsoneissakin tulee olemaa homoavioliittoja.
- homer
on totta että uudessa tuotantokaudessa (season 16) homer kuolee oikeasti mutta hän kyllä herää henkiin ;) en halua spoilata, joten saatte katsoa jakson itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337712Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213390Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_222362Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521610Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291447PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1841435- 1461315
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport521182Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1771076- 39986