Laitetaanpa vähän listaa sen kuuluisan kansan rakastamista rattijuopoista. Tässä joitakin alkuun: Teuvo Hakkarainen, Tony Halme ja Mika Myllylä. Kaksi viimeistä ainakin oli törkeitä rattijuoppoja.
Tunnettuja kansan rakastamia rattijuoppoja
27
1241
Vastaukset
- listaalistaa
Pasi Nurminen, Jone Nikula, Matti Nykänen...
- kruk
Armi Aavikko!
- helpompaa
Älkää viittikö, laittakaa lista niistä tunnetuista suomalaisista jotka ei o rattijuoppoja...minä menen siitä mistä aita on matalin !
- niiiih
kruk kirjoitti:
Armi Aavikko!
Tapsa "kansanrakastama" Kansa.
- nototajoo
helpompaa kirjoitti:
Älkää viittikö, laittakaa lista niistä tunnetuista suomalaisista jotka ei o rattijuoppoja...minä menen siitä mistä aita on matalin !
Eeva Ahtisaari ainakaan ei ole kärynnyt rattijuopumuksesta.
- wqwqq
helpompaa kirjoitti:
Ehkä näinä aikoina olisi tulevien vaalien johdosta syytä laittaa lista, ketkä eivät ole homoja.
- suntäytyyitetehä
wqwqq kirjoitti:
Ehkä näinä aikoina olisi tulevien vaalien johdosta syytä laittaa lista, ketkä eivät ole homoja.
Mee tekemään sellanen lista. Ei kuulu mitenkään tähän aiheeseen.
- yli4promillee
Lasketaanko....vihreet, tuntuu ku ne olis jo valmiik kailli syntymähumalassa.
- 3Timo
Juha Hakola (kok), Osmo Kaipainen (sd), Tanja Karpela (kesk), Antero Kekkonen (sd), Walter Kuusela (sd), Väino Leskinen x2 (sd), Silvia Modig (vas), Pertti Mäki-Hakola x2 (kok), Olli Nepponen (kok), Pentti Oinonen (ps), Sirpa Pietikäinen (kok), Unto Valpas (vas), Jan Vapaavuori (kok), Ville Vähämäki (ps).
Tuosa!
Ja ota se Hakkarainen sieltä omastas pois! Se oli ajoneuvon luovuttaminen känniselle!- ootko_vähä_pihalla
Hakkarainen on paitsi saanut tuomion kirkkohopeiden varastamisesta ja ajoneuvon luovuttamisesta juopuneelle, niin myös itse syyllistynyt rattijuopumukseen 1980-luvulla.
Onko noi kaikki sun listassa varmasti kansan rakastamia hahmoja? - 3Timo
Niinjuu ja ai se olikin jopa tunnetut, eikä vaan poliitikot, jotka tossa ite luettelin?! No tässä on toisen foorumin ketju jossa on useita:
http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/maamme-tunnetuimmat-rattijuopot.38196/ - 3TimoT3
ootko_vähä_pihalla kirjoitti:
Hakkarainen on paitsi saanut tuomion kirkkohopeiden varastamisesta ja ajoneuvon luovuttamisesta juopuneelle, niin myös itse syyllistynyt rattijuopumukseen 1980-luvulla.
Onko noi kaikki sun listassa varmasti kansan rakastamia hahmoja?AI sinäkin oot niitä jotka pääs peruskoulusta oppimatta lukutaitoa? :) Eikös toi alottaja maininnu et ketjun aihe olis pelkät rattijuopot? Vai alettiiks me jo keskustelemaan muistakin rikoksista?
Ja ei Hakkaraiselta ainakaan tästä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista?wprov=sfsi1
... mitään rattijuopumus tuomiota löytyny, joten käy lisäämässä se sinne? :) Ja oishan tuolla nykypoliitikoistakin esmess Rinteeltä ollu liikenneturvallisuuden vaarantaminen ja ennakkoilmoituksen laiminlyönti, ja Sasilta se "automurha", mm. Mut mä ku ihan luulin et tässä keskusteltais vaan rattijuopoista? :) - 3TimoT3
ootko_vähä_pihalla kirjoitti:
Onko noi kaikki sun listassa varmasti kansan rakastamia hahmoja?Niinjuu ja toi kansan rakastama hahmokin vielä?
Juu ei missään nimessä ole! Eduskuntaa pääsee erittäin helposti kansan vihaama hahmo! :)
*hohhoijaa* :/ - mene_kylmään_suihkuun
3TimoT3 kirjoitti:
AI sinäkin oot niitä jotka pääs peruskoulusta oppimatta lukutaitoa? :) Eikös toi alottaja maininnu et ketjun aihe olis pelkät rattijuopot? Vai alettiiks me jo keskustelemaan muistakin rikoksista?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista?wprov=sfsi1
... mitään rattijuopumus tuomiota löytyny, joten käy lisäämässä se sinne? :) Ja oishan tuolla nykypoliitikoistakin esmess Rinteeltä ollu liikenneturvallisuuden vaarantaminen ja ennakkoilmoituksen laiminlyönti, ja Sasilta se "automurha", mm. Mut mä ku ihan luulin et tässä keskusteltais vaan rattijuopoista? :)No sinä ainakin olet niin kännissä ettet tajua lukemaasi.
Otsikko: Tunnettuja !!!kansan rakastamia!!! rattijuoppoja
Ensimmäinen lause: Laitetaanpa vähän listaa sen kuuluisan !!!kansan rakastamista!!! rattijuopoista.
Hakkarainen on tuomittu myös rattijuopumuksesta 1980-luvulla, eikö asia jo mene jakeluun?
http://www.ksml.fi/kotimaa/Hakkarainen-myöntää-Rattijuopumus-80-luvulla/169619 - 3TimoT3
Ja koska mä en jaksa loppu iltaa kirjottaa samoja asioita uudestaan, niin mitäs jos vaikka tavaisit noi mun ylläolevat kirjotukset, koska niistä kyllä löytyy vastaus ihan noihin kaikkiin sun mölyihis? :)
Jak-sa-sit-kos, o-sai-sit-kos ja viit-ti-sit-kös? :) - pweh
3TimoT3 kirjoitti:
Ja koska mä en jaksa loppu iltaa kirjottaa samoja asioita uudestaan, niin mitäs jos vaikka tavaisit noi mun ylläolevat kirjotukset, koska niistä kyllä löytyy vastaus ihan noihin kaikkiin sun mölyihis? :)
Jak-sa-sit-kos, o-sai-sit-kos ja viit-ti-sit-kös? :)Siis vittu lopeta jo se sienien vetäminen. Et kai aio autolla ajaa tänäsellä?
- 3TimoT3
No pist avaimet (omaa mulla ei olekaan) ni käydään ajaa rundi! ;)
Sä soitat poliisit paikalle puhalluttamaan, ja mä teen sit samalla susta ilmotuksen poliisille perättömästä ilmiannosta? ;)
Kättä päälle? :D - Anonyymi
3TimoT3 kirjoitti:
AI sinäkin oot niitä jotka pääs peruskoulusta oppimatta lukutaitoa? :) Eikös toi alottaja maininnu et ketjun aihe olis pelkät rattijuopot? Vai alettiiks me jo keskustelemaan muistakin rikoksista?
... mitään rattijuopumus tuomiota löytyny, joten käy lisäämässä se sinne? :) Ja oishan tuolla nykypoliitikoistakin esmess Rinteeltä ollu liikenneturvallisuuden vaarantaminen ja ennakkoilmoituksen laiminlyönti, ja Sasilta se "automurha", mm. Mut mä ku ihan luulin et tässä keskusteltais vaan rattijuopoista? :)Tapani Kansa ei ole narahtanut ratista, vaikka auto kulkee nopeaan..
- imwondering
Olikohan risumies selvinpäin liikenteessä?
- innuendoo
Siitä ainakin tulee vähän mieleen Teuvo Hakkarainen.
- iiiiu
Tähän on lisätty sääntöjen vastainen viesti.
- Pmpösilööööö
Kokoomuksen sirpa Pietiläine
- tokkopaniin
Kansan rakastama? Aloituksen sarkasmi jäi ehkä huomaamatta...
- 3Timo3T
No minkäs maan kansan rakastamia noi on välttämättä ollu noi aloituksessakaan mainitut kolme! :D
- Kokoomusmätä-oksettaa
Kokoomuksen Jan Vapaavuori sai pahoinpitelytuomion, kun lähes tappoi ihmisen 1982.
Varastamiseen Vapaavuori syyllistyi 1984.
Rattijuopumukseen Vapaavuori syllistyi 2001.
Vuosikymmeniä rikoksia harrastanut monialarikollinen määriteltiin lain silmissä REHELLISEKSI TUNNETUKSI ja valtitiin ministeriksi 2007. Mistään muusta puolueesta kuin rosvojen Kokoomuksesta tuo ei olisi ollut mahdollista.
Se että vuosikymmenten ajan umpirikollinen pääsi ministeriksi, ja että Kokoomus ajaa tätä Helsingin pormestariksi, kertoo hyvin miten läpeensä mätä ja sairas maa on tämä Kokoomusrikollisten valtaan alistettu Suomi. - Anonyymi
Olisko kunnanjohtaja Seppo P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801