Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Benjamin Enroth & Veijarit

ErittänHyvä

Ihmetellä täytyy kun tanssijat "fanittavat" vain tiettyjä tanssiorkestereita, Hurmaa, Sinitaivasta, PekkaNiskanPoikia jne. hyviä kaikki ei siinä mitään, mutta kun nämä vetää ja sitten vähemmän "julkut" ei saa heitä liikkeelle. Itse olen tanssikärpäsen purema, mutta en niin ronkeli noille isomille nimille. Eilen oli Rauhalahdessa ko. tanssiorkesteri, erittäin ammatitaitoinen ja monipuolinen ohjelmisto, tykkäsin kovasti. Pariskuntia ja ilmeisemmin vähemmän tansseissa kävijöitä oli, mutta muutama "irtonainen" oikein taitava tanssimies teki täydellisen tanssi-illan.

14

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanssimies50
    • Tanssintaitaja

      Paikalla olin myös minä ja kyllä täytyy todeta että ilta oli todella onnistunut. Benjamin ja Veijarit esiintyivät todella hienosti, hyvä ääninen ja hyvän näköinen kohtelias laulaja. Bändistä huokui että nauttivat soittamisesta. Tuli hyvä mieli heitä kuunnellessa ja seuratessa. Aivan varmasti menen heitä kuuntelemaan kun lähistölle tulevat.

    • Sittenenmene

      Vetääkö romaaneja paikalle riehumaan?

      • Hyvillämielin

        Ei vedä, rauhallisia tanssintäyteisiä keikkoja tekevät. Hyvällä mielellä voit lähteä heitä kuuntelemaan.


    • Kannattaamennäkatsomaan

      Ei todellakaan vedä. Olen monessa paikassa käynyt heitä katsomassa, eikä ole näkynyt rettelöitsijöitä ei myöskään romaaneja. Kaikki ovat tulleet nauttimaan hyvästä musiikista.

    • Filunkii

      Manne on manne

      • "Filunkii" Tuo on kohtuutonta. Tosi fiksun oloinen ja ammattitaitoinen nuori mies ja erittäin hyvää musiikkia. Ei ollut romaaneja ja ei olisi haitannut vaikka olisi ollutkin. Koetaan sinäkin käyttäytyä hyvin äläkä aloita rasistisia mielipiteitäsi täällä esittämään se on tosi tyhmää.


      • EiMannekammoa

      • Olen tanssinut monet hyvät tangot romaanimiesten kanssa. Kerran eräs romaaninainen tahtoi tanssia tansittajani kanssa vaihdettiin ja en ainakaan hävinnyt vaihdossa😊.


      • mannentango

        Kerran tanssin romanimiehen kanssa tangoa. Muistan sen aina.. Aluksi askeleet eivät oikein sujuneet, mutta sitten kun omaksuin ne, se oli aivan ihanaa tanssia. Siinä oli tunnetta ja tangon useat pysähdykset osuivat aina oikeisiin paikkoihin. Ystäväni vielä sanoi, että se oli tosi upeata katsottavaa.


    • Eisamallekeikalle

      Lefan keikoilla on mannet alkaneet viihtyä. Tangokunkun ei onneksi. Benjamiinista en tiedä.

      • ÄläMene

        "Eisamallekeikalle" parempi kun et menekään, ahdasmieliset pysyköön kotonaan, en tykkäisi edes tanssia kanssasi.


    • Fleda

      On muitakin "nimettömiä" orkestereita jotka soittavat tosi hyvin ja ohjelmisto on hyvällä maulla koottu. Mutta päällimmäisenä sählää joku suuri ohjelmatoimisto joka myy tanssipaikoille niitä kaikkein varmimpia esiintyjiä ja jopa pari vuotta etukäteen. Se on bisnestä ja siihen väliin ei uusi bändi pysty tunkeutumaan vaikka mikä olisi. Joten tanssikansa nauttii vaihtelusta vain muutaman orkesterin välillä.

    • tanssikansanedustaja

      Samaa mieltä olen. Ei viitsi edes lähteä katsomaan ns. tunnettuja bändejä niiltä puuttuu se palo ja intohimo esiintymiseen. Esiintyvä monesti niinkuin robotit. Toivottavasti esiintymispaikkojen ohjelmistosta vastaavat ottavat tämän todesta ja tilaavat esiintymään myös niitä jotka eivät näy kaikissa kissanristiäisissä. Samat naamat ovat kaikissa tv-ohjelmissa on se sitten siellä laulamassa tai muuten vaan nenäänsä näyttämässä. Hyvä esimerkki on 4:sen ja 3:sen ohjelmat samat ihmiset jokapäivä tv:ssä. Ei kiinnosta enää katsoa.
      Tanssikansa haluaa nähdä uusia esiintyjiä lavoilla. Otsikossa mainittu porukka on kyllä vimpan päälle hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe