Tehdään Suomesta taas maailman paras maa

gfdgg

Tehdään Suomesta taas maailman paras maa
"Rakennamme maan, jossa yksikään suomalainen ei joudu yöpymään pakkasessa."

Henkilö kirjoittaa Facebookissa:

Tuli poikettua eilen tuolla Suomi Ensin! -leirillä Paasikivenaukiolla. Olin oikeastaan ihan muilla asioilla liikenteessä, mutta päätin käydä samalla täyttämässä Ilja Janitskinin kannattajakortin, kun en ollut aiemmin saanut aikaiseksi.

Kortin täytettyäni tuli lähistöllä seissyt kaveri keskustelemaan. Puhuttiin tietysti politiikasta, mutta myös elämästä yleensä. Päivä kääntyi illaksi ja juttua riitti. En ollut ollenkaan sään mukaisesti pukeutunut ja varpaat alkoivat jo kohmeta. Mentiin läheiselle kioskille lämmittelemään ja kaveri tarjosi vielä kaakaot.

http://mvlehti.net/2017/02/12/tehdaan-suomesta-taas-maailman-paras-maa/

6

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen_sitä_mieltä

että Suomessa eräillä on niin paljon vihaa ja harhaisuutta ja pelkoa, että kannattaisi mennä hoitoon.

• Suomessa_voimassa

EU-First! Jokaista joka kriittisesti esittää EU:sta epäillään vahvasti isänmaanpetturuudesta ja venäjämielisyydestä.

• Toivottavasti_ei_kukaan

Suur-Suomea ole luomassa ja kesän tullessa myös hoituu tuo aloituksen pakkasongelma. Myös työttömyysongelma voi hoitua kun minimipalkat heitetään romukoppaan mutta syntyvyysongelmaa ei hoidetakkaan lainkaan yhtä helposti, sillä pula-aika on todellisuutta monienkin nuorten elämässä tässä nykyisessä Suomessa, mutta kun on rikkaat vanhemmat, niin ei mitään hätää tässäkään asiassa. Hyvä Suomi!

• Ei_syntyvyysongelmaa

kun voidaan ottaa Suomeen paljon maahanmuuttajia ja näin väkiluku alkaa kasvaa myös ihan varmasti. Jokaiselle suomalaiselle vanhukselle oma ulkomaalaistaustainen hoitajakaksikko, niin hoituu sekä vanhustenhoito-ongelma ja myös maahanmuuttajien työttömyysongelma. Ihan vapaasti saa käyttää tätä ratkaisua kaikki Suomen poliittiset ja yhteiskuntatahot. Tehdään Suomesta monikulttuurinen maa ja otetaan kaikista mahdollisista maanosista sitä väkeä paljon ja näin myös perimän yksipuolistumisongelmat ratkeaa varmasti.

• Siunataan_Israelia

sillä näin myös Jumala siunaa Suomea siunattujen suomalaisten kautta. Parasta Jumalan siunausta Israelille ja Suomelle on Jeesuksen Hengen runsas hyvä vaikutus ja uudistuminen sen mukaan ja armolahjojen runsaus ja evankeliumin menestyminen ja Jumalan profetioiden tunteminen ja rakkaus tärkeimpänä Jumalaa ja kaikkia lähimmäisiä kohtaan. Siunataan Israelia ja lohdutetaan juutalaisia ja annetaan tukemme koko luvatun maan asuttamisessa ja Jerusalemin menestymisessä ilossa ja rauhassa ja vanhurskaudessa ja Jeesuksen paluussa.

• pitiSe

murhanhimo siihenkin rukoukseen ympätä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe