Mua on alkanut ärsyttää kun mies kokoajan ilmeilee ja lähentelee seksuaalisesti. Tuntuu että puuttuu kunnioitus ja syvälliset kehittävät keskustelut kokonaan. En jaksa yhtä pelleilyä ja ivailua jatkuvasti. Vaikuttaa ettei hänellä ole oikeen mitään syvällistä tai vakavaa mielessä, mutta heittoja ja valituksia kylläkin. Valittaa mun työstäkin... Sitten se laittaa mut vielä tarjoamaan itselleen kaikkee, toki itsekkin tarjoaa, mutta ei sitä pitäisi tehdä vastapalveluksen toivossa, jos tietää et toisella on tosi tiukkaa..Sitten hänellä on tosi iso juomion tarve. Eilen olin nukkunut jo pari tuntia iun hetään siihen että telkkari pauhaa täysillä ja mies tulee makkariin, sitten se suuttuu siitä kun alan katsoo kännykkää vaikka on itse ollu telkun edessä 2 tuntii..ja on herättänyt mut. Kehtas vielä sanoo että jos seura ei kiinnosta miin tuola on ovi. Miltä kuulostaa, saako tätä miestä enään muuttumasn?
Parisuhde vailla syvällisyyttä
17
555
Vastaukset
- 87878778Kannattanee valita mies, jota ei tarvitse muuttaa. Kuvailemasi kuulostaa luonteenominaisuuksilta. Kokemuksesta voin sanoa, että ei tule ihminen muuttumaan. Ei minkään ajan kuluessa. 
- 13212312Ota juoppo seuraavaksi ja valita sille juomisesta 
- pinnallevaan"Miltä kuulostaa, saako tätä miestä enään muuttumasn?" 
 Kyllä saa. Tuo kuulostaa ihan vaan keskenkavuisuudelta. Voit toki nopeuttaa hänen aikuiseksi kasvuaan, eli henkistä muutosta, alkamalla itse toimimaan aikuismaisesti. Kirjastot ja kirjakaupat on pullollaan hyviä kirjoja, joissa on hyviä ohjeita, miten kannattaa toimia kun alkaa ärsyttää.
- Y5hnEi sinun pidä yrittää häntä muuttaa, hän on sellainen kuin on. Rasitat vaan itseäsi turhaan sellaisella savotalla. 
 Ja kyllä sellaiset miehet ovat ärsyttäviä jotka käyttäytyvät kuin pikkupojat, ei sellaista kestä. Mieti tarkkaan kestätkö tuollaista pitkään, ehkä koko loppuelämän!
 Harkitse lähtöä. Toisenlaisiakin miehiä on, usko vaan.
- robo_ttiVailla syvällisyyttä!!?? Teidän parisuhde on täysin vailla kaikkea. Täysi tollo koko mies, ja niin sinäkin, ellet tajua lähteä siitä ovesta. 
- Työmies38vEn ole yhtään oikeasti syvällistä naista tavannut, suurin osa matemaatikoista ja filosofeistakin on miehiä. 
 Mistä sä haluat jauhaa sen kanssa?/ jostain ystäviesi ihmissuhdehuolista?- NiitsenainenKykenetkö itse puhumaan ''syvällisiä''? Mistä silloin puhut? 
 Et kyllä vaikuta kovin viisaalta kun käytät iänikuista ''naiset ovat tunteilevia typeryksiä'' korttia. Ystävien ihmissuhdehuolia...?!
 Pientä ja matalaa, anteeksi nyt vain.
- Työmies38vKykenen puhumaan syvällisiä. 
 En ole tavannut kovin montaa naista, joka olisi kiinnostunut muusta kuin kavereistaan, ihmissuhdehuolistaan, sisustuksesta tai matkailusta tai muusta pinnallisesta hömpästä, josta tulee syvällistä kun itsellä on sellainen tunne.
- Jormakka68Kyllä se näin vaan on, valitettavasti. Tuon "syvällisen" jargonin jatkoksi kun vielä saa seksiä....iik, mä en kestä :) 
- NiitsenainenTyömies38v kirjoitti:Kykenen puhumaan syvällisiä. 
 En ole tavannut kovin montaa naista, joka olisi kiinnostunut muusta kuin kavereistaan, ihmissuhdehuolistaan, sisustuksesta tai matkailusta tai muusta pinnallisesta hömpästä, josta tulee syvällistä kun itsellä on sellainen tunne.Näyttäis kylläkin siltä että olet lyönyt lukkoon käsityksesi naisista: He jauhavat ihmissuhdehömppää, kukista ja sisustuksesta, romantiikasta... Eivät kykene puhumaan mitään järkevää vaan itkeä pillittävät ja roikkuvat miehen lahkeessa ja rukoilevat huomiota... 
 Yhtä hyvin minä voisin ladella jotain säälittäviä, kuluneita käsityksiä miehistä: Miehet ovat tyhmiä ja yksinkertaisia eivätkä kykene puhumaan kuin autoista ja muusta tekniikasta, viinasta, pätemisestä, lihaksista ja kuntoilusta, ja eritoten tökeröistä seksivitseistä joita suolletaan suusta ulos pakkomielteenomaisesti....
 En kuitenkaan väitä näin sillä olen tavannut myös miehiä jotka todellakin ovat älykkäitä ja puhuvat syvällisiä sitten kun ollaan tutustuttu.
 Sinä et taida tuntea kovin monta naista...

- KohtaExOlipas kiva ja romanttinen ystävänpäiväillallinen, mies teki kylläkin ruokaa, toi kukkia, mutta jutut oli niin boring. Puhuin vaan itsestään ja lihaksistaan. Tosi itsekeskeistä ja pinnallista...Sitten suunnittelee vielä että alkais käyttää insuliinia...Mä olen huolestunut ja pettynyt..... 
- NarisutaHetegataPatjathan aina narisee nussiessa..... loppuveto menossa, olet muuttumassa pajapanomestaksi........ siis feministiksi. 
- 41vmiesno on teillä ongelmat. Kannattaa erota koska ette selvästi tule toimeen keskenään 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset737764
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti865714
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403855
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät273267
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi333039
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112955
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962805
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422790
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu892464
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132151