Parisuhde vailla syvällisyyttä

KohtaEx

Mua on alkanut ärsyttää kun mies kokoajan ilmeilee ja lähentelee seksuaalisesti. Tuntuu että puuttuu kunnioitus ja syvälliset kehittävät keskustelut kokonaan. En jaksa yhtä pelleilyä ja ivailua jatkuvasti. Vaikuttaa ettei hänellä ole oikeen mitään syvällistä tai vakavaa mielessä, mutta heittoja ja valituksia kylläkin. Valittaa mun työstäkin... Sitten se laittaa mut vielä tarjoamaan itselleen kaikkee, toki itsekkin tarjoaa, mutta ei sitä pitäisi tehdä vastapalveluksen toivossa, jos tietää et toisella on tosi tiukkaa..Sitten hänellä on tosi iso juomion tarve. Eilen olin nukkunut jo pari tuntia iun hetään siihen että telkkari pauhaa täysillä ja mies tulee makkariin, sitten se suuttuu siitä kun alan katsoo kännykkää vaikka on itse ollu telkun edessä 2 tuntii..ja on herättänyt mut. Kehtas vielä sanoo että jos seura ei kiinnosta miin tuola on ovi. Miltä kuulostaa, saako tätä miestä enään muuttumasn?

17

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 87878778

      Kannattanee valita mies, jota ei tarvitse muuttaa. Kuvailemasi kuulostaa luonteenominaisuuksilta. Kokemuksesta voin sanoa, että ei tule ihminen muuttumaan. Ei minkään ajan kuluessa.

    • 13212312

      Ota juoppo seuraavaksi ja valita sille juomisesta

    • pinnallevaan

      "Miltä kuulostaa, saako tätä miestä enään muuttumasn?"

      Kyllä saa. Tuo kuulostaa ihan vaan keskenkavuisuudelta. Voit toki nopeuttaa hänen aikuiseksi kasvuaan, eli henkistä muutosta, alkamalla itse toimimaan aikuismaisesti. Kirjastot ja kirjakaupat on pullollaan hyviä kirjoja, joissa on hyviä ohjeita, miten kannattaa toimia kun alkaa ärsyttää.

    • Y5hn

      Ei sinun pidä yrittää häntä muuttaa, hän on sellainen kuin on. Rasitat vaan itseäsi turhaan sellaisella savotalla.
      Ja kyllä sellaiset miehet ovat ärsyttäviä jotka käyttäytyvät kuin pikkupojat, ei sellaista kestä. Mieti tarkkaan kestätkö tuollaista pitkään, ehkä koko loppuelämän!
      Harkitse lähtöä. Toisenlaisiakin miehiä on, usko vaan.

    • robo_tti

      Vailla syvällisyyttä!!?? Teidän parisuhde on täysin vailla kaikkea. Täysi tollo koko mies, ja niin sinäkin, ellet tajua lähteä siitä ovesta.

    • Työmies38v

      En ole yhtään oikeasti syvällistä naista tavannut, suurin osa matemaatikoista ja filosofeistakin on miehiä.

      Mistä sä haluat jauhaa sen kanssa?/ jostain ystäviesi ihmissuhdehuolista?

      • Niitsenainen

        Kykenetkö itse puhumaan ''syvällisiä''? Mistä silloin puhut?
        Et kyllä vaikuta kovin viisaalta kun käytät iänikuista ''naiset ovat tunteilevia typeryksiä'' korttia. Ystävien ihmissuhdehuolia...?!
        Pientä ja matalaa, anteeksi nyt vain.


      • Työmies38v

        Kykenen puhumaan syvällisiä.

        En ole tavannut kovin montaa naista, joka olisi kiinnostunut muusta kuin kavereistaan, ihmissuhdehuolistaan, sisustuksesta tai matkailusta tai muusta pinnallisesta hömpästä, josta tulee syvällistä kun itsellä on sellainen tunne.


      • Jormakka68

        Kyllä se näin vaan on, valitettavasti. Tuon "syvällisen" jargonin jatkoksi kun vielä saa seksiä....iik, mä en kestä :)


      • Niitsenainen
        Työmies38v kirjoitti:

        Kykenen puhumaan syvällisiä.

        En ole tavannut kovin montaa naista, joka olisi kiinnostunut muusta kuin kavereistaan, ihmissuhdehuolistaan, sisustuksesta tai matkailusta tai muusta pinnallisesta hömpästä, josta tulee syvällistä kun itsellä on sellainen tunne.

        Näyttäis kylläkin siltä että olet lyönyt lukkoon käsityksesi naisista: He jauhavat ihmissuhdehömppää, kukista ja sisustuksesta, romantiikasta... Eivät kykene puhumaan mitään järkevää vaan itkeä pillittävät ja roikkuvat miehen lahkeessa ja rukoilevat huomiota...
        Yhtä hyvin minä voisin ladella jotain säälittäviä, kuluneita käsityksiä miehistä: Miehet ovat tyhmiä ja yksinkertaisia eivätkä kykene puhumaan kuin autoista ja muusta tekniikasta, viinasta, pätemisestä, lihaksista ja kuntoilusta, ja eritoten tökeröistä seksivitseistä joita suolletaan suusta ulos pakkomielteenomaisesti....

        En kuitenkaan väitä näin sillä olen tavannut myös miehiä jotka todellakin ovat älykkäitä ja puhuvat syvällisiä sitten kun ollaan tutustuttu.
        Sinä et taida tuntea kovin monta naista...


    • KohtaEx

      Olipas kiva ja romanttinen ystävänpäiväillallinen, mies teki kylläkin ruokaa, toi kukkia, mutta jutut oli niin boring. Puhuin vaan itsestään ja lihaksistaan. Tosi itsekeskeistä ja pinnallista...Sitten suunnittelee vielä että alkais käyttää insuliinia...Mä olen huolestunut ja pettynyt.....

      • Onko sana tylsä liian tylsä ettei aitä voi käyttää?


    • NarisutaHetegata

      Patjathan aina narisee nussiessa..... loppuveto menossa, olet muuttumassa pajapanomestaksi........ siis feministiksi.

    • 41vmies

      no on teillä ongelmat. Kannattaa erota koska ette selvästi tule toimeen keskenään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe