oletko mahdolliseen maailman katastrofiin

Valmistautunut?

Mihin katastrofin ennusteista uskotte?
43465
4Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 43

Vanhimmat

epätasapainossa ja voi räjähtää hetkellä minä hyvänsä mutta kun teoria ei välttämättä pidä paikkansa on mahdollisuus että joudumme kitumaan täällä pitempäänkin mikä on aina huolestuttavaa.

Äänestä

Ydinsotaan.

2Äänestä
  • Aloittaja

Tuota en aavistanut.

Äänestä

• Aloittaja

Oletko miettinyt, miten sellaiseen voisi varautua?
    aurinkolaseilla?? 😱

Äänestä

Uskon mediakatastrofiin Katsos kun suomalaiset ovat euroopan tyhmintä kansaa ja se näkyy mediassa joka käyttäytyy kuin entinen naapurin emäntä. Tunki lähelle parkkipaikalle, parvekkeella, rappukäytävässä.... kymmeniä kertoja päivässä jolloin aina tyrmäsin hänen lähestymisen koska hänellä ei ollut koskaan mitään asiaa. Joka kerta kunhäntä tynsi poispäin niin palasi kaksi kertaa enemmän takaisin kunnes muutti pois. Koska media muuttaa pois?

Äänestä

Uskomme+vahvasti+pankkiireihin.+Korko+nousee,+kun+ukko+vaihtuu?+Uutinen+USA:sta,+eurobserver+voisi+kertoa+lisää.+Goldman+herätti+maaliskuussa+koronnosto+kertoimet,+näkee+"vahva+tuki+Near-Term+Policy+Action"http://www.zerohedge.com/news/2017-02-14/goldman-raises-march-rate-hike-odds-sees-strong-support-near-rerm-policy-action"Näemme+nämä+kommentit+ilmaisevan+hieman+tukea+lähiajan+kiristäminen+kuin+odotimme.+Siksi+on+tönäisi+ylös+subjektiiviseen+todennäköisyys+nopeuden+noston+maaliskuun+FOMC+kokouksessa+20%+15%+aiemmin."

Äänestä
  • Aloittaja

Olen pahoillani mutta enkun osaamiseni on surkeaa.

Äänestä

Muslimisoituminen. Ensin se tuhoaa muiden uskontojen edustajat ja sitten se tuhoutuu itse siinä vaiheessa kun pitäisi itse elättää itsensä.
Vähän niinkuin syöpäsolu. Sekin riehuu uhrissaan mutta kun uhri kuolee, loppuu myös syöpäsolun elämä.

2Äänestä
  • No eks se tota luokkaa ollu ne aikasemmat EUn itetekemätkin kyselyt maahanmuutosta? Eli enemmistö EI kannata, mut poliitikot noita tuntuu joka maahan väkisin haalivan!? :/ Ja tää on sit muka "demokratiaa"? :/ No VITTU jee!

1Äänestä

Mistäs löytyis lista tällälaisista katastrofiennusteista mistä pääsis valitsemaan?

PS: Ja ihmeen paljon tunnut ap viihtyvän sinkkujen palstalla vaikka oot "ukkokullitettu"?! ;) :D

1Äänestä
  • ... mut heitetääs ny kummiski lonkalta yks joista oon eniten huolestunu! Eli vakava maailmanlaajunen pörssiromahdus tulis kyl pistämään koko maailman melkolailla sekasin! :/

2Äänestä

• Aloittaja

Minkä voin sinkku palsta on vireällä päällä ja saa aikaan kivoja leikkejä kun on aikaa leikkiä,
    en tarkoita villiä pupua pöksyissä koska silloin vesileikit minulla alkaa yksinään. olen kuitenkin vain yhden.

Johonkin on pakko päällään purkautua ja rentoutua.
    sinäänsä sinkkujen kanssa on yhteistä, harvoin saada peittojen välissä limautua ja kohoa upottaa.

Palsta väliin kuin terapia hoitoa on joskus kivoja kun on muita samasta asiasta kärsineitä ja uusien tuulien puuskat ajatuksia herättäviä.

palstan vaihto varmasti on kaltaiselleni hyvä kun omittu sinkuille ja tuo huonoa vaikutelmaa, joten omani käyminen on jollekin, jokin hajoamis kompleksi. Harvemmin enää miehet keskustellut kun löytäneet kauniin osapuolen koukkuunsa.

Miten sen enempää kertomatta johonkin sitä lisäämättä.mutta en ole ketään koskaan tavannut, en koe turvalliseksi kun pääsee ajatuksiini porautuu.

Äänestä

• Jollain google-rollaattorillako sä noi spiikkis käännät!? :D
    Koska ei toi ainakaan SUOMEA o! :/

1Äänestä

Maailaman katastrofi on varmaa jos Kataisesta tulee Jean-Claude Junckerin seuraaja. Hän panee Eu.ssakin asiat sekaisin ja housujaan nostellen poistuu kuvioista kuten teki pääministerinäkin ollessaan.

1Äänestä
  • Sen kerrotaan meille suomalaisille olevan vain hyväksi, kun olemme aina kaikkein velkaisin. Brexittiä taidetaan pitkittää, joku kiristää tai rahaa tarjotaan G & S:ltä. Kun käy täällä lukemassa, joutuu penkomaan uutisia ja itsesuojeluvaisto on sen jälkeen aivan mennyt. Tämä ikävä totuus masentaa, saati sitten Brexitin pitkittelyt ymv.

Tekopelipoliitikko, jolle luvattu muutama milli homman hidastamisesta on viimeisten 25 vuoden vallankäyttäjä. Raivo repeää, kun näitä joutuu pakostakin vähän katsomaan välillä.

Äänestä

Campi flegrei purkautuu pian,eipä siihen pysty varautumaan.

2Äänestä
  • Aloittaja

Oon miettinyt kasvosuojia vai tarvitseeko peräti kaasunamioit lääkekaappiin varustaa😂

Äänestä

"Nämä viisi tulivuorta uhkaavat nyt Eurooppaa - "Purkautusmispaineet lähes kriittisiä""
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201702102200069019_ul.shtml

"Purkauksesta seurasi sumupilvi ja ympärivuotinen talvi. Osa tutkijoista on jopa epäillyt, että purkaus saattoi vaikuttaa neandertalinihmisten sukupuuttoon.!

1Äänestä

"Tulivuorenpurkaus hävittää La Palman saaren, syöksee miljoonia tonneja kallioperää mereen ja aiheuttaa 650 metriä korkean hyökyaallon.

Hyökyaalto tuhoaa osia Euroopasta Britannian rannikolle saakka ja vyöryy yli Atlantin upottaen Karibian meren saaret ja Yhdysvaltain Itärannikon. Vapauden patsas vajoaa mereen päätään myöten."
http://w3.verkkouutiset.fi/arkisto/Arkisto_2000/27.lokakuu/tsun4300.htm

Äänestä
  • Aloittaja

Itse täyttyvä kumivene pitää varmaan myös varustautuu ja polkupyörä paikoija ostaa. Ehkä ei lääkekaappi riitä.

Äänestä

Lounaisrannikolla ei enää ole ollenkaan kunnon lumitalvia. Katastrofi todellakin. Varmaan ilmaston lämpeneminen syynä. Mene ja tiedä. Muutama vuosi sitten otin timpurinsahan käteeni ja pätkin sukset poikki ja nakkasin päreet jäteastiaan. Olen nyt siis varautunut että uusia lumitalvia ei enää tule ja suksia ei enää tarvita.

Äänestä
  • No jotain näis talvissa kyl nykyää on oltava vikana ku jo useemman kerra tänäki talvena lämpötila muuttunu vajaassa vuorokaudessa reilusta kymmenestä pakkasasteesta parii plussaa!? :/

Maailma on rikki?

1Äänestä

• Aloittaja

TTimo333 kirjoitti:

No jotain näis talvissa kyl nykyää on oltava vikana ku jo useemman kerra tänäki talvena lämpötila muuttunu vajaassa vuorokaudessa reilusta kymmenestä pakkasasteesta parii plussaa!? :/

Maailma on rikki?

Olen myös rikki mutta kaikki saa korjattua. Sukkahousuja paikkaus taitaa olla tarpeetonta jos ei tilalle kalaverkkoa pistä.

Äänestä

• Aloittaja

mutta tänä vuonna olen saanut vietyä lapsia luisteleen enemmän kuin kerran.

Äänestä

Viherpunikkeja ei saa päästää päättämään tämän yhteiskunnan asioista.

Äänestä
  • Aloittaja

Olen samaa mieltä ovat ääripää

Äänestä

Jos jokin katastrofi tulee.
On ne aina aivan yllättäviä. Ns puuntakaa.
Eihän nyky euroopn tilannettakaan kukaan ole ennustanut.

Voi sattua ihan mitä vaan.
Ei voi ennustaa.
Ainakin suomessa tulee sipilän hallituksen kaatuminen ja sdp nousu.
Sounin laihtuminen.

Internetin katuminen.
Sateinen kesä suomessa.

Somalien massa muutoipois suomesta huonon talouden vuoksi.

1Äänestä

Öljy loppuu hyvin pian.

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä liukuu ilman öljyäkin

Äänestä

• Aloittaja

Noh mutta on korvattavia keksintöjä tehty

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Noh mutta on korvattavia keksintöjä tehty

Onko jossakin öljytön yhteisö?

Äänestä

• mikähän tossa videossa oli pointti??? kyllä noita alkuperäis asukkaita on ennenkin nähty..!!

Äänestä

• Aloittaja

luonto-leffa kirjoitti:

mikähän tossa videossa oli pointti??? kyllä noita alkuperäis asukkaita on ennenkin nähty..!!

Öljytön. Ei lihakset kiiltänyt.

Äänestä

Lentokonelakko vie Teslan tehtaat konkurssiin suomesta. niin kävi jo ahtaajalakon aikaan, hiastakaa wittu ammattiliitot

Äänestä
  • Miksi Suomi haluaa tuollaisen saastuttajan?

Äänestä

• Kukaan ei halua tai kaipa amaattilittoja saastuttamaan. Nokia kaatui, ammattiliitot ei

Äänestä

Suvakeille EU:n loppu lienee tällä hetkellä se pahin kataistrooffin uhka maan päällä...

Viva Le Pen !!!

Äänestä

Onko kohtaloni tukehtua aloittajan tisseihin? Muuta kohtaloa ei ole kun kaikki on nähty.

Äänestä
  • Ettet vain kuitenkin persposkistaan puhu..?

Äänestä

Tv:stä tulee Adolf Eichmannin oikeudenkäynti. Siinä puhuttiin, että 50 000 puolalaista tms. marssitettiin Itävaltaan.

Voisitteko ajatella tilannetta, että Suomen poliitikot EU:n maksusta marssittaisivat meidät pakolla jonnekin Kuolaan tai muuhun erämaahan? Jos joku sen tekisi, niin nämä oman maan poliitikot, koska muillehan se olisi rasismia.

https://www.docendo.fi/eichmann-jerusalemissa-raportti-pahuuden-arkipaivaisyydesta.html

http://areena.yle.fi/1-2731343#autoplay=true

Täällä on palstan vartija, outoa, että on tätä aikaa näin:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14724142/palstalla-liikaa-venajan-trolleja--

Äänestä

Survivalistina olen valmistautunut erilaisiin katastrofiskenaarioihin, mutta parin viime vuoden aikana olen joutunut keskittämään valmistautumiseni vain yhteen Suomea koskevaan skenaarioon joka pakottaisi pakenemaan kaupungista ja jopa maasta. Kyseinen skenaario on fasistinen isänmaallisten suorittama vallankaappaus ja sitä seuraava kristalliyön kaltainen verilöyly jossa rajat-kiinni/Suomi ensin-aktivistit käyvät siviilien kimppuun teurastaakseen "suvakit" ja "eliitin".
Tällaisen natsistisen vallankaappauksen toteutuessa olen pakotettu jättämään kotikaupunkini vähin äänin pelastaakseni oman henkeni ja toisaalta välttääkseni kansalaisvelvollisuuteni kriisin puhjettua. En aio palvella mitään osapuolta maan sisäisessä konfliktissa, joudatte kaikki kuolemaan kähinöidessänne keskenänne, en aio osallistua siihen mitenkään. Aseettomana en poistu pakomatkalle, vaan olen hyvin aseistettu aseilla jotka ovat hiljaisia ja tehokkaita nimenomaan toisia ihmisiä vastaan taistelussa.
Käytännössä siis valmistaudun yhteiskunnan järjestyksen romahtamiseen, vallankaappausskenaarioon ja bug out-tilanteeseen, koska kuvaamissani olosuhteissa bug in ei ole mikään vaihtoehto kun tarkoitus on jäädä eloon yksinäni kenestäkään muusta paskan vertaa välittämättä.
Olen tajunnut valmistella selviytymistäni jo useamman vuoden ajan taitojen, tietojen ja oikeiden varusteiden hankinnalla sekä pitämällä naapureilta pikku harrastukseni piilossa. En aio auttaa talon muita naapureita enkä ketään tällä alueella vaan jätän kaikki muut oman onnensa nojaan, selvitkää perkele miten parhaaksi katsotte!

1Äänestä
  • Aloittaja

halin tarpeessa olet, ihan selvästi.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Valmistautunut?

Mihin katastrofin ennusteista uskotte?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu