eipä ollut muillakaan persuilla mitään tulevaisuutta
Vain synkkä menneisyys, vaikea lapsuus yms
katsoin kristallipallosta Lehtisen tulevaisuutta
11
207
Vastaukset
- Halla-aho_pelastaa
.
"Halla-ahon # MISSIO # on pelastaa maa"
ahr!
. Mul e ny uutta mtn, kuhan postasin
https://3.bp.blogspot.com/-eZ-K8YSaNIQ/VuFpUpgMIMI/AAAAAAAAHhU/oepJj8MSMk4/s640/kuhaeka.jpg- harharharharhar
.
"Har-har-har-har- harhar har HAR!"
. siinä ISIS-ukko odottaa kohtaavansa 72 neitokaista paratiisissa mutta tapaakjn palkkiä neitsytmiehiä startrk faneja ja tietokonenörttejä..
Tuossa leikitään nörttistereotypioilla.
On toinenkin samantyyppinen missä naamioitunut terroristi on paratiisissa ja joukko neitsyitä on kääntänyt miehelle selkänsä ja sanovat" saatamme olla neitsyitä mutta emme epätoivoisia."- impiAnzzy
hullu_ukko kirjoitti:
siinä ISIS-ukko odottaa kohtaavansa 72 neitokaista paratiisissa mutta tapaakjn palkkiä neitsytmiehiä startrk faneja ja tietokonenörttejä..
Tuossa leikitään nörttistereotypioilla.
On toinenkin samantyyppinen missä naamioitunut terroristi on paratiisissa ja joukko neitsyitä on kääntänyt miehelle selkänsä ja sanovat" saatamme olla neitsyitä mutta emme epätoivoisia."Mitäs ne isisukkelit shit tekee
ku ne äämät ei ole enää neittsyitä? hullu_ukko kirjoitti:
siinä ISIS-ukko odottaa kohtaavansa 72 neitokaista paratiisissa mutta tapaakjn palkkiä neitsytmiehiä startrk faneja ja tietokonenörttejä..
Tuossa leikitään nörttistereotypioilla.
On toinenkin samantyyppinen missä naamioitunut terroristi on paratiisissa ja joukko neitsyitä on kääntänyt miehelle selkänsä ja sanovat" saatamme olla neitsyitä mutta emme epätoivoisia."Allers diggaa Fingerporin piirtäjän, Pertti Jarlan rasistin olevan? Hutiin mennä tais
- torvitrioAnzzy
impiAnzzy kirjoitti:
Mitäs ne isisukkelit shit tekee
ku ne äämät ei ole enää neittsyitä?niistä impyeistä tulee määmyjä
4 määmyä on Tunnelabanaflickor lMetrotytöt
5 määmyä on jo qvintetti - fingeranzzy
torvitrioAnzzy kirjoitti:
niistä impyeistä tulee määmyjä
4 määmyä on Tunnelabanaflickor lMetrotytöt
5 määmyä on jo qvintettineitsyytensä luovuttanut mämmy siirtyy fingerprifanina
digitaalitekniikkaan l- sormitekniikkaan
digitus=sormi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rohtosormustinkukka fingeranzzy kirjoitti:
neitsyytensä luovuttanut mämmy siirtyy fingerprifanina
digitaalitekniikkaan l- sormitekniikkaan
digitus=sormi
https://fi.wikipedia.org/wiki/RohtosormustinkukkaMeil kukkii noit määrältään iso, löytyy.
- largemäämy
oy_bimbo_ab kirjoitti:
Meil kukkii noit määrältään iso, löytyy.
Sulla on hurjankokoinen perse?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644