ensinnäkin hän menettää kaiken ja syntymäruma mies ei häviä mitään ja toisekseen komean miehen ottaminen on erittäin typerää jos se on joka tapauksessa muutaman vuoden päästä vanha ja ruma.
Jos mies rumenee vanhetessaan, niin silloinhan
8
138
Vastaukset
- Ihmiset vanhenevat, ooh ihanko totta? - Elämänkevät8Jep, sinä tiedät sen, minä tiedän sen, mutta joitakin inhorealismissa eläviä pellejä se tieto vaan jaksaa yllättää aina uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan... 

- Finland100Eva: Liki 79 000 suomalaismiestä pudonnut työelämän ulkopuolelle. Eevan mukaan työelämä on uusi paratiisi. Yhdessä uutisessa Aatami olikin kadotettu tästä yhteydestä. 
- luulösososososSyvä huokaus..... 
- KunaikalyheneeYhteiskunta-uskonto lisääntyy. 
- pkkrtNiin mikä tuossa nyt oli mukamas se ongelma, vanha ja ruma mieskurppa vaihdetaan tietenkin nuorempaan. - Naisasialooser11Arvasin, että joku kurppa tulee tuota naurettavaa väitettä änkyttämään ja meinsinkin jo lisätä, että vanhalla haaskalla ei ole varaa vaihtaa nuorempaan eikä edes toiseen vanhaan. Vanha haaska ei saa mitään koska MA on pakkasen puolella vaikka se nuorena ja kauniina olikin formulakuskin luokkaa. 
 Jos se nuori mies kerran on komea niin miksi hän ottaisi kurttuisen haaskan eikä nuorta ja kaunista naista?

- rohkeinlukuJouluaattona he saavat tuplasti kynttilöitä, nuo noin 79 000 yksinäistä, joiltain, keillä on jotain muistoja tästä olemisesta. Toisaalla kauniimmat 79 000 toivovat olevansa enemmän. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605120
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283739
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012858
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral932743
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131911
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161696
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1551380