Olen pidemmän aikaa viestitellyt miehen kanssa johon tutustuin tinderissä. Mies ei kuitenkaan ole kertaakaan ehdottanut tapaamista. Hän kuitenkin vihjailee useasti tapaamisesta.. Esimerkiksi: "olisi kiva nähdä" "pitäisi nähdä" "haluaisin nähdä sut" yms. Miksi ihmeessä ei kuitenkaan kysy suoraan että nähtäiskö kun kuitenkin puhuu kuinka paljon haluais mua nähdä?
Mies ei ole varattu, ei sitä korttia tähän siis.
Ollaan parikymppisiä vasta.
Miksi nettideitti ei ehdota tapaamista?
10
1426
Vastaukset
- nooosiistuota
Minusta hän on ehdotellut tapaamista lukuisia kertoja.
Ole sinä se kypsempi osapuoli. Ota ohjat käsiin ja ehdota tapaamista.
- useinonnäin
oi olla varattu ja aikansa kuluksi deittailee
- aloittaja_
Nokun ei ole ja tiedän tämän ihan varmaksi. :)
Noi ""olisi kiva nähdä" "pitäisi nähdä" "haluaisin nähdä sut" yms. " deittiehotuksii o.
Infoot päivän, klokun & pleisin.- haluaisintavata
Niin, ihan oma mokani oli, kun en älynnyt pyytää vastauksia erikseen suomen kielellä.
haluaisintavata kirjoitti:
Niin, ihan oma mokani oli, kun en älynnyt pyytää vastauksia erikseen suomen kielellä.
Feikki, elä esitä ny viisaampi olevas, mtä oot
- aloittaja_
Ei kyllä ole ehdottanut koskaan tapaamista. Olen vastannut hänelle aina että minäkin haluisin tavata, mutta ei hän senkään jälkeen ole ehdottanut..
Kysyisin kyllä itse mutta kun en ole varma haluaako hän edes tavata. Jos haluais niin kai olis sitten ehdottanut? Oletan siis että ehkä hän haluaa vain viestitellä mun kanssa eikä oikeasti koskaan tavata :(
Ps. Nuo aiemmat mun aloituksen nimimerkillä laitetuista ei ollut mun kirjoittamia- toiveikas_kunnollisesta
no voin sanoa itse tehneeni samaa, yleensä se siinö ei ole sen kummasemmast kiini et on olo et sulle tulis se kovasti ennen tapaamisia liikkuva "flunssa". Jos sanot paikan ja ajan jne niin aika varmalla heppu on sielä. eli koko homma on varmistamista ettet vaa sano sitä huviksi et juttelu pysyy pääl. Voit asiasta kiittää kaikkia niitä neitejä jotka tekee tätä eka tapaamisten " flunssaa" yhtenään. itsekkin parhaimmillaan menin sovittuun paikkaan ainostaan huomatakseni et olin likka porukan ja deittini naurun aihe viereises kuppilas.
- karutotuuus
sitä ei kiinnosta mut ei uskalla sanoo suoraan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683