Miksi nettideitti ei ehdota tapaamista?

Olen pidemmän aikaa viestitellyt miehen kanssa johon tutustuin tinderissä. Mies ei kuitenkaan ole kertaakaan ehdottanut tapaamista. Hän kuitenkin vihjailee useasti tapaamisesta.. Esimerkiksi: "olisi kiva nähdä" "pitäisi nähdä" "haluaisin nähdä sut" yms. Miksi ihmeessä ei kuitenkaan kysy suoraan että nähtäiskö kun kuitenkin puhuu kuinka paljon haluais mua nähdä?
Mies ei ole varattu, ei sitä korttia tähän siis.
Ollaan parikymppisiä vasta.
101438
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Minusta hän on ehdotellut tapaamista lukuisia kertoja.

3Äänestä

Ole sinä se kypsempi osapuoli. Ota ohjat käsiin ja ehdota tapaamista.

Äänestä

oi olla varattu ja aikansa kuluksi deittailee

Äänestä
  • Nokun ei ole ja tiedän tämän ihan varmaksi. :)

Äänestä

Noi ""olisi kiva nähdä" "pitäisi nähdä" "haluaisin nähdä sut" yms. " deittiehotuksii o.
Infoot päivän, klokun & pleisin.

Äänestä
  • Niin, ihan oma mokani oli, kun en älynnyt pyytää vastauksia erikseen suomen kielellä.

Äänestä

• haluaisintavata kirjoitti:

Niin, ihan oma mokani oli, kun en älynnyt pyytää vastauksia erikseen suomen kielellä.

Feikki, elä esitä ny viisaampi olevas, mtä oot

Äänestä

Ei kyllä ole ehdottanut koskaan tapaamista. Olen vastannut hänelle aina että minäkin haluisin tavata, mutta ei hän senkään jälkeen ole ehdottanut..

Kysyisin kyllä itse mutta kun en ole varma haluaako hän edes tavata. Jos haluais niin kai olis sitten ehdottanut? Oletan siis että ehkä hän haluaa vain viestitellä mun kanssa eikä oikeasti koskaan tavata :(

Ps. Nuo aiemmat mun aloituksen nimimerkillä laitetuista ei ollut mun kirjoittamia

Äänestä
  • no voin sanoa itse tehneeni samaa, yleensä se siinö ei ole sen kummasemmast kiini et on olo et sulle tulis se kovasti ennen tapaamisia liikkuva "flunssa". Jos sanot paikan ja ajan jne niin aika varmalla heppu on sielä. eli koko homma on varmistamista ettet vaa sano sitä huviksi et juttelu pysyy pääl. Voit asiasta kiittää kaikkia niitä neitejä jotka tekee tätä eka tapaamisten " flunssaa" yhtenään. itsekkin parhaimmillaan menin sovittuun paikkaan ainostaan huomatakseni et olin likka porukan ja deittini naurun aihe viereises kuppilas.

Äänestä

sitä ei kiinnosta mut ei uskalla sanoo suoraan

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

haluaisintavata kirjoitti:

Olen pidemmän aikaa viestitellyt miehen kanssa johon tutustuin tinderissä. Mies ei kuitenkaan ole kertaakaan ehdottanut tapaamista. Hän kuitenkin vihjailee useasti tapaamisesta.. Esimerkiksi: "olisi kiva nähdä" "pitäisi nähdä" "haluaisin nähdä sut" yms. Miksi ihmeessä ei kuitenkaan kysy suoraan että nähtäiskö kun kuitenkin puhuu kuinka paljon haluais mua nähdä?
Mies ei ole varattu, ei sitä korttia tähän siis.
Ollaan parikymppisiä vasta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu