ja mun isä...ei mitää kiirettä joha täs oon 5 vuotta sua odotellu.....mut tunnustan kaikki rikkeeni ja väärin tekoni ja enkä niitä kiellä Herra mulkku
Herra tääl olis ihmine joka haluis sun huomiota
3
77
Vastaukset
- tehmies24v
jumala muistaa mua ku on tarpeeksi paljo pahaa tehny tässä pimeydessä missä en voi mitää tehä...se jo yksinää ku en voi tehdä mitää....se rähinä ja heilumine on tois sijaista...mut jopa nuorena miehenä tiesi tämän...eipä jumalakaa mikää ruutikeksijä oo
Ja edelleen Jumalan pelko, ja sitämyötä tarvittava kunnioitus puuttuu, eikä ymmärrystä syty mieleen ja syämeen siitä mikä on oikeaa ja hyvää.
Tämäkin asia on jo tusinan kertaa rautalangasta väännety, joten olisiko jo aika ottaa näistä sanoista kiinni?
Ja nyt tosissaan sitten tähän mukaan, eikö niin?- Mikko.A.ei.kirj
Jumala salli homouden ja noh, hoh, on itsekin homo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992