Rakas...........

Minulla on lava olutta ja vodkaa......
Oletko ylpeä............
<3

T. Risto...........

17

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripsuripulille

lava lava lava lava lava lava lava lava lava lava lava lava lava lava lava
      etkö muuta sanaa osaa käyttää kun haluat liioitella? Mites ootko kuullut sellaista sanaa kuin kontti, kontillinen olutta ja kontillinen vodkaa, se se vasta onkin määrä.

• Hyh...........
        Pilasit kauniin ketjuni..........
        <3

• Miettinyt

Kuule sehän on ihan sun oma asiasi. Onko siellä ketään kuumottavaa paikalla

• Miettinyt kirjoitti:

Kuule sehän on ihan sun oma asiasi. Onko siellä ketään kuumottavaa paikalla

:)............
        <3

• puolukkamehua

En yhtään tajua oluen lipittämistä, pahaa tököttiä ja kauhea vaiva että pääsee fiiliksiin. Mulla on pari mäyräkoiraa 80% viruvalkeaa, se kuule pitää lämpimänä, kunnes kesä tulee.

• 80% on tujua.....
        <3

• sesiinäsitten

lasinpesuneste tai sinol vosi olla vaihtoehtoina myös?

• Hyvä Risto! Siunausta ja rauhaa, toivottavasti saat joskus Annen.

• En saa......
        <3

• kullannuput_

Minun kaksi palstasuosiakkiani:) Ripsto ja banaanikärry:)

• kullannuput_
        kullannuput_ kirjoitti:

Minun kaksi palstasuosiakkiani:) Ripsto ja banaanikärry:)

Lisään vielä, että ei niin huonoa päivää olekkaan, että Riston sydän kämmenellä ja tämä iki-ihana banaanikärry eivät saisi hymyni huulelle:)

ps. molemmat huulet humuilee.... :D hääähkäääääk

• Miettinyt

Piti ottaa yks päivä 800n Burana
      kun on niin kipeä selkä.

• totuusteille

10 buranaa on parempi ja kalliimpi kuin yksi.

• En ole

• pussu_tussukka

Älä sinä yhtään yritä siinä niin! Ristosta olen aina ylpeä, teki mitä teki tai sanoi mitä sanoi:) Näin on eikä muuksi muutu:) Pikku-kullannuppu-mussukani-mun :D

• valtakunta
        pussu_tussukka kirjoitti:

Älä sinä yhtään yritä siinä niin! Ristosta olen aina ylpeä, teki mitä teki tai sanoi mitä sanoi:) Näin on eikä muuksi muutu:) Pikku-kullannuppu-mussukani-mun :D

Se lupaa lopettaa

• valtakunta kirjoitti:

Se lupaa lopettaa

Siis Lupasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      57
      6463
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      345
      5508
    3. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      168
      5156
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      141
      4942
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      20
      4190
    6. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      41
      2856
    7. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      20
      2686
    8. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2468
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      28
      2407
    10. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      79
      2106
    Aihe