Joku tyyppi tuli selittää jostain säteilystä

Killermasa666

Moro oon 12v jonne ja eräänä päivänä joku tyyppi tuli selittää ku mä olin kavereiden kanssa ulkona ni se tuli selittää jostain sähkömagneettisesta säteilystä et ku käyttää puhelinta ni siit tulee jotain säteilyä ja siit voi tulla syöpää ja nyt mu mietityttää tä asia ni päätin laittaa tänne tälläsen aiheen. Eli voiks te jotkut viisaat kertoo et mitä tä mies tarkotti.

6

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro vaan.

Se mies tarkoitti, et ku käyttää puhelinta ni siit tulee jotain säteilyä ja siit voi tulla syöpää.

Miehen huoli oli ihan aiheellinen.

• henrikijas721

palovarottimen jos laittaa lähelle päätä voi tulla säteilyä

• henrikijas721

en muista mikä suositus palovarottimella ennen päätä oisko ollu 2m
      30cm
      säteily

• henrikijas721

säteilee se jos kävelee palovarottimen alle

• henrikijas721

kesä taitaa tulla ouluunkin

• VIRALLISESTIHULLU

SYÖPÄ VOI TULLA MISTÄ VAAN. ÄLÄ LIIKAA MIETI PUHELIMEN VAARALLISUUDESTA. TAMPEREELLA AINAKIN VANHATKIN UKOT, AKAT JA PENNUN NULIKAT PUUHALEE KAIKKEA JA SÄILYTÄÄ TILOISSA KAIKKEA LAITONTA. KAIKKI PASKAN HAJUT JA MUUT KEMIKAALIT, JOTKA OIKEESTI ON MYRKYLLISIÄ JA VAARALLISIA KANTAUTUU TOISTEN ASUNTOIHIN. TÄÄLLÄ AVAIMIAKIN TEHDÄÄN JA TEETETÄÄN ERI VERUKKEILLA. NÄMÄ KRIMINAALIT SITTEN JATKAA TYYTYVÄISENÄ PUUHIAAN. JOTEN KÄYTÄ VAAN PUHELINTA IHAN RAUHASSA. MULKKUPUHEEN JOHTAJA LÄHTEE PINELLE SAUVAKÄVELYLLE TUULETTUMAAN, ETTÄ JAKSAA TAAS VAHTIA OMIA KEITOKSIAAN. KATO ETTEI AKKU LÄMPENE LIIKAA PUHELIMESSA JA OTA PUHELINLITTYMÄ JOLLA VOI PUHUA RAJATTOMASTI. EN TIEDÄ MITÄ NÄMÄ LSD:T OVAT. MUTTA TAITAA AINAKIN HALLILASSA JOKU PATA PORISTA. TAITAA OLLA YKSI TULIPALON VAARALLINEN TALO NEULASKATU 3 TALOT. AINAKIN ILMASTOINNIT JA LÄMMITYKSET ON VEDETTY NIIN TÄYSILLE JA UKKOJEN JA AKKOJEN MYRKYT PÄÄLLE. RÄJÄHTÄÄKÖHÄN TÄMÄ TALO. TODENÄKÖISESTI SUN PUHELIN SÄTEILEE VÄHEMMÄN KUIN HALLILAN VANHASTA TAVARASTA TEHTY JA HUONOSTI RAKENNETTU TALO. NAAPUREISTAKIN KUULUVUUS ON PAREMPI KUIN YHDESTÄKÄÄN NOKIA PUHELIMESTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3514
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      142
      1941
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1681
    4. 86
      1548
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      90
      1536
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1202
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1170
    8. Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä

Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity
      Kaste
      267
      1156
    9. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      73
      1123
    10. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1041
    Aihe