Moro oon 12v jonne ja eräänä päivänä joku tyyppi tuli selittää ku mä olin kavereiden kanssa ulkona ni se tuli selittää jostain sähkömagneettisesta säteilystä et ku käyttää puhelinta ni siit tulee jotain säteilyä ja siit voi tulla syöpää ja nyt mu mietityttää tä asia ni päätin laittaa tänne tälläsen aiheen. Eli voiks te jotkut viisaat kertoo et mitä tä mies tarkotti.
Joku tyyppi tuli selittää jostain säteilystä
6
292
Vastaukset
Moro vaan.
Se mies tarkoitti, et ku käyttää puhelinta ni siit tulee jotain säteilyä ja siit voi tulla syöpää.
Miehen huoli oli ihan aiheellinen.- henrikijas721
palovarottimen jos laittaa lähelle päätä voi tulla säteilyä
- henrikijas721
en muista mikä suositus palovarottimella ennen päätä oisko ollu 2m
30cm
säteily - henrikijas721
säteilee se jos kävelee palovarottimen alle
- henrikijas721
kesä taitaa tulla ouluunkin
- VIRALLISESTIHULLU
SYÖPÄ VOI TULLA MISTÄ VAAN. ÄLÄ LIIKAA MIETI PUHELIMEN VAARALLISUUDESTA. TAMPEREELLA AINAKIN VANHATKIN UKOT, AKAT JA PENNUN NULIKAT PUUHALEE KAIKKEA JA SÄILYTÄÄ TILOISSA KAIKKEA LAITONTA. KAIKKI PASKAN HAJUT JA MUUT KEMIKAALIT, JOTKA OIKEESTI ON MYRKYLLISIÄ JA VAARALLISIA KANTAUTUU TOISTEN ASUNTOIHIN. TÄÄLLÄ AVAIMIAKIN TEHDÄÄN JA TEETETÄÄN ERI VERUKKEILLA. NÄMÄ KRIMINAALIT SITTEN JATKAA TYYTYVÄISENÄ PUUHIAAN. JOTEN KÄYTÄ VAAN PUHELINTA IHAN RAUHASSA. MULKKUPUHEEN JOHTAJA LÄHTEE PINELLE SAUVAKÄVELYLLE TUULETTUMAAN, ETTÄ JAKSAA TAAS VAHTIA OMIA KEITOKSIAAN. KATO ETTEI AKKU LÄMPENE LIIKAA PUHELIMESSA JA OTA PUHELINLITTYMÄ JOLLA VOI PUHUA RAJATTOMASTI. EN TIEDÄ MITÄ NÄMÄ LSD:T OVAT. MUTTA TAITAA AINAKIN HALLILASSA JOKU PATA PORISTA. TAITAA OLLA YKSI TULIPALON VAARALLINEN TALO NEULASKATU 3 TALOT. AINAKIN ILMASTOINNIT JA LÄMMITYKSET ON VEDETTY NIIN TÄYSILLE JA UKKOJEN JA AKKOJEN MYRKYT PÄÄLLE. RÄJÄHTÄÄKÖHÄN TÄMÄ TALO. TODENÄKÖISESTI SUN PUHELIN SÄTEILEE VÄHEMMÄN KUIN HALLILAN VANHASTA TAVARASTA TEHTY JA HUONOSTI RAKENNETTU TALO. NAAPUREISTAKIN KUULUVUUS ON PAREMPI KUIN YHDESTÄKÄÄN NOKIA PUHELIMESTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865