Ne auttamani rikolliset aiheuttavat suunnatonta kärsimystä.
pääseekö taivaaseen auttamalla rikollisia
5
92
Vastaukset
- nää_on_näitä
Autat itseäsi sinne minne uskot apusi johtavan. Kun teet minkä teet, koet että olet itse auttanut itseäsi. Se johtuu siitä että koet auttavasi jotakin jonnekin joten saat sen minkä ansaitset saavasi.
On turha kuvitella että kukaan voisi keltään ottaa pois tai määrätä kenenkään omassa päässä pyöriviä ajatelmia.
Raamatusta puheen ollen siellä sanotaan tämä asia harvinaisen selvästi: Sinulle tapahtuu sinun uskosi mukaan. - Herättelevä
Taivaaseen pääseen vain kaikille hyväksi Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetusten ja ohkkeiden mukaisesti elävät ja toimivat. Muut JOUTUU. Lapset pääsee, mutta nekin joutuvaat kärsimään vanhempaistensa synneistä (KAIKKI vääryys) ajassa, minkä elävät.
Raamatun UT mukaan. Taivaaseen pääsee vain uskomalla Jeesukseen Herranaan ja vapahtajanaan.
Jeesus on Jumalan ainut Poika, joka syntyi ihmiseksi, sovitti ristillä ihmisten synnit ja nousi kuolleista!
Tule totuuteen, tunnusta syntisyytesi Jumalalle ja pyydä syntejäsi anteeksi Jeesuksen nimeen, ala elää Häntä seuraten.Hei nimimerkki, taivaspaikanhinta
Hämmentävä aloitus sinulla, pääsetkö taivaaseen autettuasi rikollisia, jotka aiheuttavat suurta kärsimystä. Herätti tietysti uteliaisuuden; mistä on kysymys. Mutta Raamattu kertoo meille yksiselitteisesti miten saa armon ja iankaikkisen elämän ja pääsee taivaan iloon; uskomalla jeesukseen Kristukseen, joka sovitti syntimme, Näin me uskomme. Millään teoillamme emme voi taivaspaikkaa ansaita.
Kevään iloa,
Pirkko-pappi"pääseekö taivaaseen auttamalla rikollisia "
Tottakai pääsee.
Kirkkokin estää virkamiesten työn, lain ja oikeuden toteutumisen, piilottelemalla kriminaaleja.
Raiskareita ja murhaajia.
Verorahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948509
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603827- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866