Rukousvastaus

Kyllä Jumala vastaa rukouksiin!

Olen ottanut opikseni ja en polta enään tupakkaakaan, saati juo.

Mutta kun poltin 40 röökiä päivässä vierotusoireet ovat kovat. Rukoilin Häntä että järjestäisi mulle nikotiinipurkkaa jotenkin kun rahaa ei ole.

Sitten soitti kaveri ja halusi kyydin kylille. Hän antoi minulle lätkän justiin pyytämääni purkkaa kysymättä ja ilman että kerroin hänelle että tarviin just sitä.

Viime viikolla...törmäsin erääseen paranoidista skitsofreniaa sairastavaan ihmiseen. Hän lauleskeli itsekseen ja sitten sanoi:"viimeinen mahdollisuus, lausu perässäni syntisen rukous". Teimme sitten niin.

Jumala kyllä käyttää ketä haluaa. En mielellään keltään muulta olisi syntisen rukousta olisi huolinut kun aina siinä ihminen taivaspisteitä haluaa minun kauttani mutta tämä nainen ei ollut minkään kunnian perässä.

Sen jälkeen minulle on armo auennut ihan eri tavalla. Olen tajunnut oman pahuuteni ja jumalan armon syvyyden ihan eri tavalla.

20

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäänhellari

      Oikein kiva kuulla sinusta. auroraboreallis. Olen muistanut rukouksin, kun Pyhä Henki on tuonut mieleen. Olet saanut apua ja Herra on ollut uskollinen. Siinä se juju onkin, että Jumala käyttää heikkoja ja sairaita ihmisiä ja jokaisen luodun elämällä on tarkoitus ja tehtävä.
      Ei sitä uskon todellisuutta muuten tiedä kuin pitää itse kokea ja elää.

    • Te olette tehneet Juudaksesta vikauhrin ja hyvä lupaus on vain vikauhrille.

    • En ole varma saatteko te toista mahdollisuutta, koska luulen että teistä ei siihen ole.

    • onnellisuusLöytyy

      Hieno aloitus. Mukava kuulla, että olet ymmärtänyt Jumalan tavan toimia.
      Ehkä hänen suojelusenkelinsä ovat sinua auttaneet?
      Auttavat jatkossakin.
      Oleellinen asia ja tärkeä on vain se, että hyväksyt sen avun, jota sinulle tarjoutuu.
      Näitä "sivistyneitä" itsensä tuhoajia riittää. Älä kuuntele heitä.

    • ihanaArmo

      Väkevä Jumala on elävä Israelin Pyhä.Kaikki alaspainetut Hän nostaa.

    • Usko.Toivonen

      "Auroraboreallis":

      >> Sen jälkeen minulle on armo auennut ihan eri tavalla. Olen tajunnut oman pahuuteni ja jumalan armon syvyyden ihan eri tavalla. >>

      Upeaa tekstiä. Viikon helmi.

      • Kiitos teille kaikille.

        Tuli yllättävän myönteisiä kommentteja tähän aloitukseen.


      • Jeesusystävä

        Jeesukselle rakkaita olivat juuri ne päähän potkitut, rammat ja läpi syntiset. Tähänkin käyttäytymiseensä hänellä oli viisas vastaus: "Ei terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita vaan syntisiä parannukseen".


    • onneksi_olkoon

      Plasebovaikutus toimii usein yllättävän hyvin.

      • Mitä tarkoitat? Jotenkin arvasin kun tämän aloitukseni nostit että ateistit on kohta tässä veetuilemassa...


      • onneksi_olkoon
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Jotenkin arvasin kun tämän aloitukseni nostit että ateistit on kohta tässä veetuilemassa...

        Ei se ole veetulua. Plasebohan tossa auttoi ja se on hyvä asia.
        Lumelääkkeet toimii todistetusti, niin kyllähän lumeauttajakin toimii, jos vaan uskoo että se toimii.


      • onneksi_olkoon kirjoitti:

        Ei se ole veetulua. Plasebohan tossa auttoi ja se on hyvä asia.
        Lumelääkkeet toimii todistetusti, niin kyllähän lumeauttajakin toimii, jos vaan uskoo että se toimii.

        Mistä tiedät että se oli lumeauttaja? Et mistään, kunhan vain oman uskosi tuot esille mulle. Et usko.


    • seurasetä

      Herralle kiitos,että on vaivautunut vastaamaan tällekin paranoidiselle skitsofreenikolle.Onkohan tästä vastauksesta ollut mitään hyötyä todellisuudessa?

      • Ai, oliko sille skitsofreenikolle apua siitä että juttelin hänelle?

        Hän lauloi halleluujalaulua oikein iloisena syntisen rukouksen jälkeen.

        Kyseessä on tosi elämänmyönteinen ihminen. Minä en ainakaan tuota iloa häneltä pois vienyt.


    • Syntivelka

      Kyllä aloittaja tuntuu olevan ihan oikeilla jäljillä uskon elämässä ja rukouksessa. Varsinkin kun hänelle tuntuu auenneen silmät oman pahuutensa huomaamiseen. Ilman tätä vaihetta ei uskon elämästä tule totta. Olen myöskin sitä mieltä, että Jumala vastaa kyllä rukoukseen. Mutta hänen viisautensa on niin paljon edellä meidän viisauttamme, että rukoukseen vastaamatta jättäminen, voi hänen mielestään olla vaikkapa meidän kasvattamistamme.
      Eräs raamatun kohta on esm tämä: "Älkää olko kellekkään mitään velkaa". No mikä hänen tarkoituksensa on näin varoittaessaan. Se, että hän haluaa suojella ihmistä velan useasti aiheuttamilta harmeilta jos niitä ei sitten pystytäkkään maksamaan. Velkaa on voitu ottaa holtittoman elämän tähden.
      Nyt näyttäisi olevan menneillään ihan maailman laajuinen herätys. Rukouksella sairaudesta paranemisia on ollut yli satakin yhdessä hengellisessä kokouksessa, ja uskoon on tullut satoja yhdessä kokouksessa.
      Uskova huomaa rukous vastauksia joka päivä, ja jokaisen asian tuntee heti asiaan lähtiessään onko asia Jumalan tiedossa ja johtaako hän sitä. Tähänkin löytyy raamatusta selvä vastaus: "Te kuljette edellä valmistetuissa teoissa".
      Tähän loppuun vielä vähän varsinaisen asian vierestä. Älkää tehkö sitä minkä tiedätte synniksi! Ainakin minut Jumala pani niin tiukalle tekemisistäni synneistä, että lattialla kiemurrellen pyysin armoa ja anteeksi antamusta!! Kun ihminen huomaa miten syntinen ja paha hän on, niin siinä on monenlaista ajatusta itse inhoa. Mutta tämä tila on monen kohdalla juuri se herätyksen tila.
      Kaikilla uskoon tulleilla ei ole herätyksen tila yllä kuvatun lainen, minulla oli.

      • saviseutulainen

        >>Nyt näyttäisi olevan menneillään ihan maailman laajuinen herätys. Rukouksella sairaudesta paranemisia on ollut yli satakin yhdessä hengellisessä kokouksessa, ja uskoon on tullut satoja yhdessä kokouksessa.<<

        Olisko ihan Seinäjoella tapahtunutta?


      • Niin. Sinä sait syyllisyytesi avun.

        Ja tähän väliin kiitos saviseutulaiselle seurasta ja tuesta matkan varrella...

        Minun syyllisyys....muistan nuoruudestani ja jopa lapsuudestani pahoja tekoja jotka aiheutuivat minussa olevasta itsekkyydestä ja pahuudesta.

        En vain koe päässeeni siitä vapaaksi, ja pahoja tekoja voi vielä tulla.

        Olen keskeneräinen.

        Olen epäonnistunut monella tapaa.

        Ja muistan kun tulin uskoon ekan kerran n.25-vuotiaana rukoilin:"Älä anna minun epäonnistua."

        Epäonnistuin ja Hän paransi minut fyysisestä ongelmasta.

        Luotan siitä syystä ja monestakin eri syystä armoon kuintenkin.


      • saviseutulainen
        auroraboreallis kirjoitti:

        Niin. Sinä sait syyllisyytesi avun.

        Ja tähän väliin kiitos saviseutulaiselle seurasta ja tuesta matkan varrella...

        Minun syyllisyys....muistan nuoruudestani ja jopa lapsuudestani pahoja tekoja jotka aiheutuivat minussa olevasta itsekkyydestä ja pahuudesta.

        En vain koe päässeeni siitä vapaaksi, ja pahoja tekoja voi vielä tulla.

        Olen keskeneräinen.

        Olen epäonnistunut monella tapaa.

        Ja muistan kun tulin uskoon ekan kerran n.25-vuotiaana rukoilin:"Älä anna minun epäonnistua."

        Epäonnistuin ja Hän paransi minut fyysisestä ongelmasta.

        Luotan siitä syystä ja monestakin eri syystä armoon kuintenkin.

        Jumalan armon varassa olemme jokainen.
        Heikkoja ja kompuroivia monin tavoin.
        Jeesukseen Kristukseen saamme kuitenkin kaikessa uskoa, luottaa ja turvata. Hänessä meillä on kaikki. Ilman Häntä ei mitään.

        Siunausta Aurora sinulle!


    • tulipavainmieleeni

      on mukavaa että on ihmisiä jotka osoittavat välittämistä toisiaan kohtaan, vaikka kaikesta ei olisikaan oltu aina samaa mieltä, tai se että voi kokea ettei tarvitse toisten seurassa olla ensin joku "muu" kuin itsensä, ennenkuin tulee hyväksytyksi.

      toista kohtaan osoitetttu ystävys ja ymmärtämys, vierellä kulkeminen. Se on asia jota pitäisi osata arvostaa, itse kunkin.

      Ja sekin että pystyy keskustelemaan asioista kuin asioista tulematta leimatuksi.

    • tällaistakinvielä

      epäonnistumisen pelko ja täydellisyyden tavoittelu, voi olla aika suurikin taakka ihmiselle, jos ihminen pelkää epäonnistuvansa jo etukäteen, ei uskalla koskaan ottaa mitään riskejäkään elämässä ja elää sitä niinkuin pitäisi, kaikessa kun voi olla mahdolisuus suuriin epäonnistumisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe