Kylpylässä oulun eedenissä. Oon muutamankerran antanut porealtaan suuttimen kohdan hieroa paineella klittaani. Wou oli vaikeaa pitää kasvot normi ilmeessä ooh. Onko muilla samanmoisia kokemuksia?
oletteko koskaan antanut porealtaassa klitan tunt.
5
1428
Vastaukset
- Entoululainen
Minä annoin siellä porealtaassa sen vesisuihkun osua minun terskaan ja eikä aikaa kun laukesin sinne veteen. Altaassa oli muutamia nuoria naisia silloin.
- 8989
Caribiassa joskus annoin vesisuihkun hieroa terskaani eikä aikaakaan kun laukesin. Samaan aikaan altaassa oli varmaan noin 30 ja 60 vuotiaat naiset.
- Oululainentyttö
Kiva kuulla... Pitääpä itselläkin käydä tuolla Oulun Edenissä pitkästä aikaa <3
Saatanan idiootit!
- ihmenin
Minä kanssa taidan mennä käymään eedenissä. Vieläkö siellä on yhteissaunakin? Kävin joskus vuosia sitten teinipoikana siellä ja nauraa kiherrettiin kavereiden kanssa kun oli niin jännää muka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419