Kylpylässä oulun eedenissä. Oon muutamankerran antanut porealtaan suuttimen kohdan hieroa paineella klittaani. Wou oli vaikeaa pitää kasvot normi ilmeessä ooh. Onko muilla samanmoisia kokemuksia?
oletteko koskaan antanut porealtaassa klitan tunt.
5
1380
Vastaukset
- Entoululainen
Minä annoin siellä porealtaassa sen vesisuihkun osua minun terskaan ja eikä aikaa kun laukesin sinne veteen. Altaassa oli muutamia nuoria naisia silloin.
- 8989
Caribiassa joskus annoin vesisuihkun hieroa terskaani eikä aikaakaan kun laukesin. Samaan aikaan altaassa oli varmaan noin 30 ja 60 vuotiaat naiset.
- Oululainentyttö
Kiva kuulla... Pitääpä itselläkin käydä tuolla Oulun Edenissä pitkästä aikaa <3
Saatanan idiootit!
- ihmenin
Minä kanssa taidan mennä käymään eedenissä. Vieläkö siellä on yhteissaunakin? Kävin joskus vuosia sitten teinipoikana siellä ja nauraa kiherrettiin kavereiden kanssa kun oli niin jännää muka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358