oletteko koskaan antanut porealtaassa klitan tunt.

hoitsu12

Kylpylässä oulun eedenissä. Oon muutamankerran antanut porealtaan suuttimen kohdan hieroa paineella klittaani. Wou oli vaikeaa pitää kasvot normi ilmeessä ooh. Onko muilla samanmoisia kokemuksia?

5

1341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entoululainen

      Minä annoin siellä porealtaassa sen vesisuihkun osua minun terskaan ja eikä aikaa kun laukesin sinne veteen. Altaassa oli muutamia nuoria naisia silloin.

    • 8989

      Caribiassa joskus annoin vesisuihkun hieroa terskaani eikä aikaakaan kun laukesin. Samaan aikaan altaassa oli varmaan noin 30 ja 60 vuotiaat naiset.

    • Oululainentyttö

      Kiva kuulla... Pitääpä itselläkin käydä tuolla Oulun Edenissä pitkästä aikaa <3

    • Saatanan idiootit!

    • ihmenin

      Minä kanssa taidan mennä käymään eedenissä. Vieläkö siellä on yhteissaunakin? Kävin joskus vuosia sitten teinipoikana siellä ja nauraa kiherrettiin kavereiden kanssa kun oli niin jännää muka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe