On meillä nyt todella upea terveyskeskus, ei haise homeelle kuten entisessä.
Yksi asia kuitenkin on siellä käydessäni pistänyt silmään. Miksi väliovien karmien peitelistat ulottuvat lattian muovimattoon asti ? Listan pään ja muovimaton välinen pikku rako on vaikeasti puhdistettavissa.
Toivottavasti ei tule ongelmia jatkossa.
JUST,uusi terveyskeskus
7
976
Vastaukset
- Tintto
On sinulla kyllä varmasti ongelmia vaikka muille jakaa, kun moisiin asioihin kiinnität huomiosi, etkä vakavempiin, vai valitatko yleensä vain valittamisen ilosta en tiedä. K ävin aamulla ekaa kertaa, ajan sain vakavaan tilaani samalle päivälle hyvä! Neuvonta ala-aulassa todella hyvää! Lääkäri ammattinsa osaava, kuunteleva, sain avun! Kiitos Järvenpään terveyskeskus Justin henkilökunta, teette arvokasta työtä, älkää välittäkö tikusta valittajien asiattomuuksista. He eivät ymmärrä elämän arvoista vaan valittavat esim. nuhan vuoksi eivät saa aikaa lääkärille. Tai eivät saa saikkua kun eivät viitsisi krapulan takia mennä töihin, tämä on faktaa.
- siivooja
Oletkos sinä Tintto koskaan ollut tekemisissä sairaaloiden tai muiden terveydenhuoltorakennusten hygieniaongelmien kanssa. Minulla on hieman kokemusta . Vastauksesi meni hieman ohi itse asiasta etkä ymmärrä, mistä on nyt kysymys.
- Errez
Mistä toi nimi tulee: JUST?
- Stuoe
Justiinasta, siitä Suomifilmistä.
Kuulemma Järvenpään Uusi Sosiaali- ja Terveyskeskus. Minun makuun vähän turhan paljon englanninkielisyyteen viittaava. Ei sillä, että JäST olisi olennaisesti parempi.
- JSTKeliJärve
JSTK prempi?
- nepilaakaiken
Aivan hyödytön on uusi Just, myös henkilökunta olisi pitänyt vaihtaa kokonaan, johtajat, lääkärit, hoitajat ja ihan kaikki viimeistä myöten. Siellä on paljon ihmisiä joiden joiden motto on "Kuinka teen ihmisen elämän mahdollisimman hankalaksi kun hän tulee Justiin" , ja tätä ideologiaa noudatetaan aina ja kaikkien kohdalla. Loparit kaikille ja uusia ja nuoria tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940