Eikö Jeesus olekin ihana?

JeesusonihanaHerra

Raamatussa kerrotaan ihanasta Jeesuksesta, kuinka hän vaelsi kaikkialla Israelin maata ja teki kaikkea hyvää ja vapautti ihmiset Perkeleen pauloista.
Eikö Jeesus olekin ihana?
Hän elää ja tekee hyvää tänäänkin Pyhän Hengen kautta!

66

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin.antaa

      On kyllä! Jeesus antaa KAIKKI syntini anteeksi!

      • JeesusOnPelastus

        Ei voi antaa, jos et edes kadu niitä.

        Jeesus antaa ohjeitakin " paranna tapasi".
        Pahuudella on sormensa pelissä joten älä upottaudu valheisiin.
        Vain katuvalle annetaan..


      • jooeijeesusta

        Paha minun tuohon sanoa, minä kun olen umpihetero.


    • Aamenaamenaamen

      Niin on!

    • Ihanaon

      Tosi ihana on:

      "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

      • SETAteuvo

        Helppoa tunnistaa Teuvo tuon kirjoituksen tekijäksi, koska hänellä on fiksaatio väkivaltaan ja peniksiin.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • Kristuksen.morsian

      Kyllä, Jeesus on tosi iiihana!!!

      • Kokemuksen.puutetta

        Luulet vaan, kun et ole muita kokeillut:)


    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

    • linnunratailija

      Jeesus on paras!

    • linnunratailija
      • JeesusonihanaHerra

        Kaunis kiitos!


    • Jumalanonarmojatuomio

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • saarantytär

      Kyllä, Jeesus on rakas, Pelastaja. Häneen luotan tässä synnin täyttämässä maailmassa. Kiitos Jeesus.

      • Helmaahipaisen

        Minulla myös niin usein paha olla, kun katson maailman menoa. Omassakaan elämässä ei kehumista, kun taaksepäin katsoo. Lisäksi riivaavat ajatukset, että "oletkohan tarpeeksi uskovainen, vai joudutko kenties helvettiin sitten kuitenkin" ? Joskus kadehdin ystäviäni, joilla ei kristillistä lapsuudenkotia eikä vakaumusta - heillä ei turhia paineita ja saavat nauttia elämän kaikista asioista hyvällä omallatunnolla. Kun ei tule olemaan tiliä eikä tuomiota, niin mikäs siinä ollessa. Itse joudun ahdistumaan todella monesta asiasta elämässä - teenkö oikein vai väärin.. Olisi ihanaa Saara, jos viitsisit vastata <3


      • AnselmiToiwiainen
        Helmaahipaisen kirjoitti:

        Minulla myös niin usein paha olla, kun katson maailman menoa. Omassakaan elämässä ei kehumista, kun taaksepäin katsoo. Lisäksi riivaavat ajatukset, että "oletkohan tarpeeksi uskovainen, vai joudutko kenties helvettiin sitten kuitenkin" ? Joskus kadehdin ystäviäni, joilla ei kristillistä lapsuudenkotia eikä vakaumusta - heillä ei turhia paineita ja saavat nauttia elämän kaikista asioista hyvällä omallatunnolla. Kun ei tule olemaan tiliä eikä tuomiota, niin mikäs siinä ollessa. Itse joudun ahdistumaan todella monesta asiasta elämässä - teenkö oikein vai väärin.. Olisi ihanaa Saara, jos viitsisit vastata <3

        Jeesus sanoo sinullekin:
        "Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman." Joh 16:33

        Lue Psalmeja, sillä sieltä löydät lohtua niiden kokemuksista, jotka ovat täällä maan päällä ennen taistelleet.
        "Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan." Psalmi 91:15

        "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni."
        Psalmi 91:14

        Muista, että Jeesus on uskollinen. Hän ei hylkää sinua!

        "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
        Joh 6:37


      • Näkiä
        Helmaahipaisen kirjoitti:

        Minulla myös niin usein paha olla, kun katson maailman menoa. Omassakaan elämässä ei kehumista, kun taaksepäin katsoo. Lisäksi riivaavat ajatukset, että "oletkohan tarpeeksi uskovainen, vai joudutko kenties helvettiin sitten kuitenkin" ? Joskus kadehdin ystäviäni, joilla ei kristillistä lapsuudenkotia eikä vakaumusta - heillä ei turhia paineita ja saavat nauttia elämän kaikista asioista hyvällä omallatunnolla. Kun ei tule olemaan tiliä eikä tuomiota, niin mikäs siinä ollessa. Itse joudun ahdistumaan todella monesta asiasta elämässä - teenkö oikein vai väärin.. Olisi ihanaa Saara, jos viitsisit vastata <3

        Turha sitä on ajatella että he ovat onnelisia kun ovat uskomattomia. Äitini kävi tanseissa itki illalla itsensä uneen kun oli tuhjä tunne. Sain kasvaa uskovaisessa kodissa oli pelko jos Jeesus tulisi yöllä niin miten kävisi. Mutta eräänä päivänä sain antaa elämäni Jeesukselle. Hän ei ole jättänyt vaikka elämäni ei aina ole ollut niin mielestäni kuin vois odottaa. Mutta tiedän ettei hän jätä minua. Kun on ollut vaikeitakin tilanteita olen kutsunut Jeesusta ja Hän on lähelläni ja antaa tietää. Kun katselen mennyttä, tämänhetkistä ja tulevaisutta niin saan luottaa, että Hän on kanssani. Ja Hän antaa usein tietää että Hän on ihan lähelläni. On niin suloista tunte Jeesukse Rakkautta. Ilman Häntä elämä olisi tyhjää.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Jumalattomalla on monta vitsausta; mutta joka Herraan toivoo, hänen hyvyys ympäri piirittää.

    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

    • Ierika

      Pari tuhatta vuotta vanha raato ei hyvin balsamoitunakaan kyllä pitäisi herättää mitään kiinnostusta. Aika pervoa hehkutusta.

      • Etnäköjään

        Et ole sitten näköjään kuullut, että Jeesus nousi kuolleista?


      • Voi.hyvä.tavaton
        Etnäköjään kirjoitti:

        Et ole sitten näköjään kuullut, että Jeesus nousi kuolleista?

        Sinäkö uskot senkin:)


      • Tottakaiuskon
        Voi.hyvä.tavaton kirjoitti:

        Sinäkö uskot senkin:)

        Ehdottomasti!


    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • Jeesusarmahtaa

      Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

    • Jeesusarmahtaa

      Kiittäkään he siis Herraa hänen laupiutensa edestä, ja hänen ihmeittensä tähden, jotka hän ihmisten lasten kohtaan tekee.

    • Jeesusarmahtaa

      Auta minua, Herra minun Jumalani: auta minua sinun armos perästä,

    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armollinen ja vanhurskas, ja meidän Jumalamme on laupias.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Murey

      Katsopa osasto Herätysliikkeet kohta Herätys, oi herätys

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

      • Jeesusarmahtaa

        Mutta Teuvo ja saatana ei.


    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

    • Jeesukseenluottava

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

    • AamenkiitosJeesus

      Jeesus on ihanampi kuin mitä ihmiset täällä maan päällä ikinä voivat edes ymmärtää!

    • AamenkiitosJeesus

      Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa.

    • Jeesukseenluottava

      Jeesuksessa on kaikki täydellisen persoonan piirteet, mutta monin verroin kauniimmin ja ihanammin kuin ihminen voi ymmärtää.

      • Ei.minulta.onnistuisi

        Ei se ainakaan turhan vaatimaton ole, kun sitä pitää alituiseen "nuoleskella"


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe