Tässä on 10 x 8cm kalu ja muuta

Buahahhahohhoo

https://alastonsuomi.com/Oncemore/images

Monet väittää, että tuossa linkissä olisi normaali 13.5 x 10cm, mutta tässä on 10 x 8cm kulli. Vessapaperirullan hylsä on 9.8cm pitkä. Tuo pönttöharjan kahva ei edes sitä.

Tiedoksenne: Häxä on taas alkanut tyttöillä. Hän on itse kadonnut paikalta ja esiintyy tyttönä ja nimimerkki on "yhyhyhyy" tvs. Tämä homon tyttöilyhahmo tykkää totta kait isosta, niin kuin häxyn väljä perse, ja yleistää nyt tämän mieltymyksensä. Mutta annetaan homon höpöttää 😉Tältä uudelta "tytöltä" on pyydetty todistusaineistoa sukupuoleltaan, mutta sitä ei ole tullut. Ohjeet löytyy tuosta yhdestä ketjusta ja voit kuvan laittaa tänne, koska tämä on lyhyempi ketju. Tämä kyseinen UUSI naaras on ilmeisesti sittenkin vanha kävijä, kun tietää palstan asiat kuin vanha tekijä 😉 Voisitko selventää tätä?

Mutta hyvää perjantaipäivää kaikille muille paitsi häxylle. Niitä muita täällä kyllä varmaan vähän liikkuu 😉

37

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20x13

Kuvassa on 20 x 13cm, koska minulla on tuollainen.

• Missä-homo

Homo on näköjään estynyt esiintymään palstalla h-x:nä tai tyttöilemästä.

• Eräs-versio

Homo ja se tyttö alkoivat seurustella ja ovat nyt kahden ihmettelemässä häxyn pientä munaa 20 senttiseksi. Eivät ehdi pelleillä. Tyttö sanoo homolle, että tuo on 20cm, ja häxy siihen, että ei ole kuin 12cm. Oikein mitattuna on 9cm. Sitte tyttö lykkii häxyä perseeseen 30cm pitkällä ja paksulla strap on -dildolla.

• smööff

onko tuo hylsy painettuna luuhun kiinni, niinkuin oikeaoppinen mittaus suoritetaan?

• Näkisin-niin

Likimain kyllä.

• smösööö

eikös se yhyyhyy kertonut jo, että palstaa on välillä seurannut?

• Se-jännä-on

Ei näyttänyt että vain välillä. Mutta missä homo ja yhyhyy?

• jjjjjjcf

Se-jännä-on

Yhyystä en tiedä, mutta luulen, että Häxy viettää laatuaikaa ensin lukuisten kavereidensa ja myöhemmin emäntänsä kanssa. Mitähän näin perjantai-iltana...Ehkä jotain hienoja juustoja, viinejä tms. Tai en kyllä usko, että Häxy perustaa viineistä, mutta jotain hänen karismalleen sopivaa juotavaa.

Moro HX pitkästä aikaa!! T-Vasenius

• Häxyhavainto

Tulihan se homo., tällä kertaa vaseniukksena. Oli miten oli, niin erikoinen tapa teillä vaalia ystävyyttä, kun tämän palstan kautta?
        Häxä on joutunut pöpilään ja siksi yhyhyhyykään eli ko. homo ei tietenkään kirjoittele. Tietty saattaa olla että hänellä on kilju alkanut maistua jo keskiviikkoiltana, ja nyt makaa kuset ja paskat housussa taas.

• Holmesilainen

H-X on hiihtolomalla.

• Holmesilainen kirjoitti:

H-X on hiihtolomalla.

Nappiin meni. Olen ollut lomalla tältä palstaltakin. Mitäs minä täällä itse kirjoittelen, kun Asko kertoo ainakin kuuden muun kirjoittajan olevan minä. On se epeli.

Suomessa olen taas sunnuntaina ja lupaan ilahduttaa Askoa muutamilla totuuksilla. Hän kärsii pienestä munasta, ja minä lohdutan häntä parhaani mukaan.

Kaikille palstalaisille terkut ja ihan kuin olisin huomannut erään vanhan tutunkin kirjoitelleen tänne lähipäivinä.

• Muahahahhihho-

Jaa jäät pidemmäksi aikaa häämatkalle Haaparantaan? Onko siellä vedetty kovasti sinua perseeseen sulhasesi toimesta, vai joko hän panee ruotsin homopoikia ja olet hänelle vain keino saada leskeneläke?

Kun tulet takaisin, niin puhu faktaa äläkä persetuntumaasi. Sinulla on aivot perseessä?

• MitatKohdilleen

Hienosti yhyy trollaus nollattu avauksessa. En kyllä usko h-x olevan toi tarinoitsija. Sopii sen avauksia jaarittelevan tyypin teksteiksi enempi. Varmaan pyörii palstalta toiselle pistämässä jotain tarinaa. Mutta täällä narahtaa heti kiinni :D

Mä luulisin tuon kullin kyllä olevan sen 13cmx11 eli virallinen keskimitta

• Ei-homo

"Nollattu" on häxyn käyttämä termi. Häxä yrittää vaihdella kirjoitustyylejä aina ihmisiä (no näitä harvoja täällä kävijöitä) hämätäkseen. Hämätäkseen myöskin itseään - hullu kun on. Tuo kuvan kulli on n. 10cm pitkä, koska tuo pönttöharjan kahva on joku 10cm pituinen. Mutta minäpä tutkin kuvaa tarkemmin ja annan analyysini myöhemmin.

• Ei-homo kirjoitti:

"Nollattu" on häxyn käyttämä termi. Häxä yrittää vaihdella kirjoitustyylejä aina ihmisiä (no näitä harvoja täällä kävijöitä) hämätäkseen. Hämätäkseen myöskin itseään - hullu kun on. Tuo kuvan kulli on n. 10cm pitkä, koska tuo pönttöharjan kahva on joku 10cm pituinen. Mutta minäpä tutkin kuvaa tarkemmin ja annan analyysini myöhemmin.

Olet sinä homo, mutta sitä analyysia vaan ei ole näkynyt.

• Paljastit-itsesi
        h-x kirjoitti:

Olet sinä homo, mutta sitä analyysia vaan ei ole näkynyt.

Eli olet ollut sitä täällä odottamassa? 😉

• Yyhyyhyy

Kuvassa on ihan onneton nysä, siis tämä aloittajan linkittämä. Luultavasti oman kullinsa laittoi näytille. Ja onhan se hauskaa, kun väkisin yritätte naisesta tehdä miestä ja homoakin vielä, ihan heteronainen olen edelleen. Ja olen aikaisemminkin sanonut, että olen käynyt lueskelemassa ketjuja, ei tarvitse olla nero päästäkseen jyvälle. Häxystä en tiedä, mutta toisin kuin teillä pienimunaisilla urpoilla, minulla on muutakin elämää kuin kytätä palstaa, että josko joku jotain olisi kirjoittanut.

• MitatKohdilleen

Tällä palstalla on yllättäen kaikki iso kaluisia. Parhaalla taisi olla 21cm pitkä ja muilla 18cm. Siitä päätellyt tämän keskimitan olevan sopaa, koska täällä 16-18cm kaluilla valitetaan pienuutta. Mutta onneksi kävit kertomassa ton 18cm olevan ok jos on vain paksu.

• Yyhyyhyy

Tämä yksi sankari kun on päättänyt, että 13,5cm on keskimitta, niin jossainhan on oltava niitä isokaluisia ja toisaalta pieniä vehkeitäkin varmasti löytyy runsaasti. Sen verran olin matematiikan tunneilla hereillä, että osaan laskea keskiarvon. Luulisin pienikaluisia olevan kuitenkin enemmistön tälläkin palstalla.

• Aamupaska-rullaa
        Yyhyyhyy kirjoitti:

Tämä yksi sankari kun on päättänyt, että 13,5cm on keskimitta, niin jossainhan on oltava niitä isokaluisia ja toisaalta pieniä vehkeitäkin varmasti löytyy runsaasti. Sen verran olin matematiikan tunneilla hereillä, että osaan laskea keskiarvon. Luulisin pienikaluisia olevan kuitenkin enemmistön tälläkin palstalla.

http://www.hs.fi/tiede/art-2000002805344.html

Tämäkö sankari?

Homoile häxy nyt niin että tuntuu 😂😂😂😂😂

• lähelläoikeaa

Keski paksuudeksi on tuossa todettu lähes 12senntiä.ei 10 senttiä.

• lähelläoikeaa kirjoitti:

Ei askolle kelpaa tuosta jutusta kuin se typerä kalun pieneneminen seisokkiin noustessa. Ja toki tuo pieni keskimitta.

• Rfsu
        lähelläoikeaa kirjoitti:

11.6cm on keskipaksuus, mutta Suomessa pienempi.

• Tuo aloituksessa ollut kalu olisi aivan ihana saada suuhun,juuri oikean kokoinen

• H-X-10cm

Olen sanaa mieltä. Peräsuoleen myöskin.

• Asko-Oulusta
        H-X-10cm kirjoitti:

Olen sanaa mieltä. Peräsuoleen myöskin.

Todella.

• Sarased
        kymenlaaksonmies kirjoitti:

Tuo aloituksessa ollut kalu olisi aivan ihana saada suuhun,juuri oikean kokoinen

Kyllä tuo toinen linkitetty kalun kuva on parempi.

• Girlsie84

En ole ikinä nähnyt noin pientä munaa, jota pitää runkata kahdella sormella. Eihän tuo ole edes mitään käteen vetämistä - vaan sormeen vetämistä :)

• Olet-häxy

Äläpä homo tyttöile. Kyllä 10cm on pienehkö, mutta niitä on.

• Askolla on ehkä vielä pienempi. Ja tuo "homobongaaja" on taatusti vanha tuttumme Asko.

Askooh!!! Kerrotko, miten meni aamulla sun posti ylläpidolle! Saitko mulle bannia, vai poistettiinko itkusi palstalta?

• Siihen-tulee-muutos

Näytät sinä hintti täällä olevan tyttöilemässä.

• h-x

Katsopa vaan. Pikkukikkelin kuvat on edelleen esillä. Ne isommat eräs kateellinen palstaveijari lie itkenyt poistoon.

Ei kärsinyt katsella omaa isompaa. Tuota kärsii, kun on varmaankin omaa kokoa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3046
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2461
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2141
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      242
      1731
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1688
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      449
      1644
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1532
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1349
    Aihe