Thaimaalaiset naiset

Mr Miekkonen

Monet suomalaiset naiset halveksuvat miehiä joilla thaimaalainen vaimo/tyttöystävä, mutta itse olen vain ylpeä, että moisen kokemuksen olen kokenut.
Olisihan se jopa outoa että vuosia thaimaassa asuneena ei thaityttöystävää ikinä olisi ollut.

Kerrotaanpa vähän esimerkkejä thaimaalaisista naisista:

Thaimaalainen nainen on suominaiseen verratuna kuin toiveunta, miehen ei tarvitse kun hoitaa tulopuoli, niin koti on aina tiptop,ilman nalkkutamisia ja hulluja vaatimuksia.Seksiä saa niinpaljon kun haluaa,ja kauniinpiakin sekä positiivisimpiakin itämaiset neidot ovat.Thai naiset kylläkin käyvät mielellään osapäivätoissä, sillä ehdolla että kodin,- ja miehenhoito on kuitenkin ensisijalla.

Englantilainen tuttavani seurusteli pitkään thaimaalaisen naisen kanssa, eron tullessa nainen halusi yhteisestä kodista ainoastaan keittiovälineet, että uusi nainen ei samoilla astioilla ruokaa miehelle valmistaisi.

Eräs ystäväni meni thaimaaseen jo 70-luvulla meni suoraan huorakortteliin ja osti ekan vastaantulevan naisen, nyt he on olleet 28-vuotta onnellisesti naimisissa ja pari lastakin.

Thaimaalaiset naiset arvostavat enemmän huoraa joka ottaa rahaa, kuin naista joka antaa ekana iltana ilmaiseksi, ja samoin miehen huorissakäymista katsotaan sormien läpi, mutta jos miehellä on ilmainen salarakas on se huonompi juttu.

Alkuperäinen syy miksi thaimaaseen ihastuin ei kuitenkaan ole ollut thaimaalaiset naiset, vaan se että thaimaassa on myös paljon länsimaalaisia naisturisteja.Koska länkkärimiehet viettävät aikaansa thaityttöjen kanssa, ja länkkärinaiset eivät ole kovin ihastuneita thaimiehiin, on thaimaa unelmapaikka vikitellä länkkärinaisia.

Kaikenkaikiaan suosittelen kaikille miehille kokemusta thaimalaisista/filippiiniläisistä naisista, sillä niin uskomattoman täydellisiä he suominaisiin verratuna ovat.
Ja jos hakemalla hakee thaityttöistä huonoja puolia niin niitä ei ole kuin yksi, Thaitytöillä on pienet pillut.

Joten: mai pen lay !

15

2021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku

      Onpa hienoa naisia voi ostaa kuin orjamarkkinoilta.
      Rakkautta ei voi ostaa, ne thai-naiset haluavat parempia elinoloja, ymmärrettävää.

      Suhteen valta-asema on jo alunperin kieroutunut, koska mies ostaa naisen. Nainen on alamainen joka ei voi rehellisesti olla sitä mitä haluaa, nainen joutuu mielistelemään, koska kenen leipää syöt sen lauluja laulat.

      Minä en halua naista, joka koko ajan yrittää miellyttää ja mielistellä elintason romahduksen pelossa. Tämä elämä on siihen aivan liian lyhyt.

      Ei voi nostaa hattua miehille jotka hankkivat naisen köyhistä oloista vain sen takia, että nainen palvelee häntä kuuliaisesti lopun elämäänsä. Mies käyttää hyväkseen varallisuuttaan häikäilemättömästi ja jättää naisen jos nainen osoittaa yhtään omaa mieltään tai tyytymättömyyttä. En voisi elää tuollainen asia tunnollani, kauheata itsepetosta tuollainen.

      • Mr Miekkonen

        Tiesitko että vain harvat thainaiset haluvat eurooppaan, suurin osa thaimaalaisista pitää thaimaata euroopan maita parempana ja onnellisempana paikkana asua.

        Väitätkö, että suominaiset eivät parivalintaa tehdessään huomioonota miehen tuloja ?
        Kyllä ne suomitytöt on ainakin yhtä persoja rahalle kuin aasialaisetkin, homma vain tapahtuu kierommin ja epäsuoremmin.

        Tuo naisen ostaminen aasiassa on kuitenkin aika harvinaista jos mies etsii puolisoa, vaikkakin thaimaalaiseen avioliitto kulttuuriin kuuluukin, että myötäjäiset maksaakin mies eikä nainen.

        Ja totean vain että thaimaata ja useimpia kaakoisaasian maita ja kulttuureita arvostelee vain ne jotka eivät siitä paljoa tiedä.


      • Mr Miekkonen

        Tiesitko että vain harvat thainaiset haluavat eurooppaan, suurin osa thaimaalaisista pitää thaimaata euroopan maita parempana ja onnellisempana paikkana asua.


        Väitätkö, että suominaiset eivät parivalintaa tehdessään huomioonota miehen tuloja ?
        Kyllä ne suomitytöt on ainakin yhtä persoja rahalle kuin aasialaisetkin, homma vain tapahtuu kierommin ja epäsuoremmin.

        Tuo naisen ostaminen aasiassa on kuitenkin aika harvinaista jos mies etsii puolisoa, vaikkakin thaimaalaiseen avioliitto kulttuuriin kuuluukin, että myötäjäiset maksaakin mies eikä nainen.

        Ja totean vain että thaimaata ja useimpia kaakoisaasian maita ja kulttuureita arvostelee vain ne jotka eivät siitä paljoa tiedä.


    • jepe

      Siellä tehdään töitä jopa pelkästään ruokapalkalla.
      On lottovoitto thai-tytölle saada länsimainen mies ystäväksi.

      Thaimaassa on yllättävän paljon transsuja. Liittyy buddhalaisuuteen ja jälleensyntymiseen kait olennaisesti.

      • Mr Miekkonen

        Prosenttuaalisesti suomalaiset ovat kansa missä muutetaan lähes eniten leivän perässä ulkomaille.
        eikö tämä kerro siitä, että suomalaiset ovat keskimäärin tyytymättömimpiä omaan maahansa.


      • jepe
        Mr Miekkonen kirjoitti:

        Prosenttuaalisesti suomalaiset ovat kansa missä muutetaan lähes eniten leivän perässä ulkomaille.
        eikö tämä kerro siitä, että suomalaiset ovat keskimäärin tyytymättömimpiä omaan maahansa.

        täältä lähettiin työttömyyttä pakoon.

        Nykyään Suomeen on tulijoita paljon, uusia maahanmuuttajia näemme katukuvassa yhä enemmän.

        Maahanmuutto kiihtyi viime vuonna suuremmaksi kuin koskaan aikaisemmin Suomen itsenäisyyden aikana. Maahan muutti Tilastokeskuksen tuoreen tilaston mukaan 20 000 henkilöä, mikä on 12 prosenttia enemmän kuin edellisvuonna.


      • Mr Miekkonen
        jepe kirjoitti:

        täältä lähettiin työttömyyttä pakoon.

        Nykyään Suomeen on tulijoita paljon, uusia maahanmuuttajia näemme katukuvassa yhä enemmän.

        Maahanmuutto kiihtyi viime vuonna suuremmaksi kuin koskaan aikaisemmin Suomen itsenäisyyden aikana. Maahan muutti Tilastokeskuksen tuoreen tilaston mukaan 20 000 henkilöä, mikä on 12 prosenttia enemmän kuin edellisvuonna.

        suomalaisia asuu yli miljoona ulkomailla, sanoppa toinen kansa missä n.20% ihmisistä on ollut niin tyytymättömiä omaan maahansa.


      • Transseksuaalit eivät kuulu buddalaisuuteen, pikemminkin hindulaisten ominaispiirteenä sitä voisi pitää. Tyttöpoika perinne on intialainen traditio. Kauniit miehet voivat elättää itseään prostituoituina vain naiseksi pukeutuneina. Kehitysmaan miehet käyttävät kaikki mahdollisuudet ansaitsemiseen samoin kuin naiset. Kauniitahan thaimaalaiset trasseksuaalit usein ovatkin.


    • 8 thaimaalaista..

      naista ja kyllä se teksti mitä ne miehistään kertovat on hiukka härskimpää kuin mitä nää hyväuskoiset ukot arvaavatkaan..'
      Sellainen asia kuin rakkaus on täysin vierasta heille. Naimisiinkin mennään sellaisen kanssa jolta saa rahaa kotiin lähetettäväksi ja on muutenkin höynäytettävissä..
      Kaikki ne jotka ovat menneet suomessa töihin ovat ollet sitä mieltä että mies on paska kun ei riitä rahaa kotiin lähetettäväksi ja heti kun on löytynyt parempi, niin mies on vaihdettu..siis paremmalla tarkoitan sitä keltä saa helpommin rahaa. Jos sinä pelle miekonen pidät tätä asiaa hyvänä ominaisuutena naisessa niin sinulle sopiikin ne huorat sieltä thaimaasta ja se elämän tyyli, mutta turhaan sitä täällä mainostat katsoppa henkilöt jotka pyrkivät elämään tasa-arvoisessa suhteessa kummppaniinsa nähden, eivät esineellistä toista niinkuin sinä naiselle teet. (siis noissa muissakin paskateksteissäsi)

    • Hertha

      Puhut menneessä aikamuodossa thainaisestasi.

    • ????

      Hetkinen vähän aikaa sitten
      haukuit naisia kataliksi kun ovat valmiita kauppaamaan itseään
      huoraamaalla, tienaamaan miehen heikkoudella.

      Nyt kehut thainaisia tästä samasta ominaisuudesta.
      He ovat täydellisiä varsinkin kun pitävät huoraamista arvossaan.

      "Thaimaalaiset naiset arvostavat enemmän huoraa joka ottaa rahaa, kuin naista joka antaa ekana iltana ilmaiseksi, ja samoin miehen huorissakäymista katsotaan sormien läpi, mutta jos miehellä on ilmainen salarakas on se huonompi juttu. "


      Huoraamista ok- asiana pitävät thai-naiset ovat mielestäsi itse täydellisyyksiä:D

      • jarkko

        Ei ole enää samallaista touhu kun 20v sitten.Nykyään ottaa nuoretkin miehet suht samanikäisiä vaimoja.Ennen sieltä toi, vanhat äijät nuoria naisia ja huonosti kohteli vaimojaan.Nykyään ei tämmöistä juuri tapahdu.Oliskohan maailma muuttunut vai oliskohan niin että miehet haluaisi olla miehiä eikä naida miehiä(suomineitoja)


      • jarkko kirjoitti:

        Ei ole enää samallaista touhu kun 20v sitten.Nykyään ottaa nuoretkin miehet suht samanikäisiä vaimoja.Ennen sieltä toi, vanhat äijät nuoria naisia ja huonosti kohteli vaimojaan.Nykyään ei tämmöistä juuri tapahdu.Oliskohan maailma muuttunut vai oliskohan niin että miehet haluaisi olla miehiä eikä naida miehiä(suomineitoja)

        Miehet haluaisi olla miehiä..Mikä estää..?
        Määrittele mies...siis sellainen joka esim. sinä haluaisit olla.


      • ukkeleita
        jarkko kirjoitti:

        Ei ole enää samallaista touhu kun 20v sitten.Nykyään ottaa nuoretkin miehet suht samanikäisiä vaimoja.Ennen sieltä toi, vanhat äijät nuoria naisia ja huonosti kohteli vaimojaan.Nykyään ei tämmöistä juuri tapahdu.Oliskohan maailma muuttunut vai oliskohan niin että miehet haluaisi olla miehiä eikä naida miehiä(suomineitoja)

        http://www.thai-professional.com/clients.htm
        siltä näyttää


      • jarkko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe