Viimeisin löytö epigenetiikkaan liittyen.

kultakuumeessa

7

157

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geeniekspressio, geeniekspressio.

• Ei ole geeniekspressiota eikä sen estymistä ilman geeniä.

• Hienoa, kiitos linkistä. Syvällinen epigenetiikan ymmärtäminen on johtanut siihen, että tieteelliset tekstit eivät enää sisällä termejä evoluutio tai mutaatio. Kunpa tämänkin palstan evolutionistit perehtyisivät epigenetiikkaan kunnolla, niin tajuaisivat, ettei makroevoluutiolle löydy mekanismeja.

• "Syvällinen epigenetiikan ymmärtäminen on johtanut siihen, että tieteelliset tekstit eivät enää sisällä termejä evoluutio tai mutaatio."

Kummasti ne löytyvät omista tänne linkittämistäsi lähteistäkin. Mikro/makroevoluutiosta tosin harvoin puhutaan, koska ne on vain sitä ihan samaa evoluutiota samoilla mekanismeilla.

Milloin muuten näemme ensimmäisen tieteellisen tutkimuksen, joka jollain tavalla tukisi kretuilua tai sitä kohlismia mitä täällä yrität epätoivoisesti julistaa?

• HahahahahhasanoiJyri
        utti kirjoitti:

"Syvällinen epigenetiikan ymmärtäminen on johtanut siihen, että tieteelliset tekstit eivät enää sisällä termejä evoluutio tai mutaatio."

Kummasti ne löytyvät omista tänne linkittämistäsi lähteistäkin. Mikro/makroevoluutiosta tosin harvoin puhutaan, koska ne on vain sitä ihan samaa evoluutiota samoilla mekanismeilla.

Milloin muuten näemme ensimmäisen tieteellisen tutkimuksen, joka jollain tavalla tukisi kretuilua tai sitä kohlismia mitä täällä yrität epätoivoisesti julistaa?

Älä yritä.
        Termi "makroevoluutio" ollaan hautaamassa kaikessa hiljaisuudessa kuten "Roska-DNA:kin" aikoinaan kun huomattiin ettei sille ollutkaan tietellistä perustetta. Hehe.

• Jos tieteellisen artikkelin aiheena ei ole mutaatio tai evoluutio, miksi siinä ne pitäisi mainita?

• HahahahahhasanoiJyri kirjoitti:

Älä yritä.
        Termi "makroevoluutio" ollaan hautaamassa kaikessa hiljaisuudessa kuten "Roska-DNA:kin" aikoinaan kun huomattiin ettei sille ollutkaan tietellistä perustetta. Hehe.

Evoluution toiminta samoilla mekanismeilla kaikilla tasoilla on niin itsestäänselvyys, että harvemmin on tarvetta termeille jotka määrittävät lopulta vain keinotekoisia rajanvetoja.

Roska-DNA taas ei ole kadonnut yhtään mihinkään. Sokeasta evoluutiosta seurannut biologia vain on osoittautunut odotettuakin sotkuisemmaksi, todelliseksi suunnittelun vastakohdaksi, niin että sitä sotkua ei voi yksiselitteisesti jakaa roskaksi ja joksikin muuksi, vaan roskaa ja sotkua on monenlaista, ja siksi eri tahojen käyttämät määritelmät tuollaiselle karkealle jaottelulle ovat keskenään ristiriitaisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe