JÄRJESTÄJÄT VEIVÄT IIVOLTA KULLAN !!!!

mieletöntähommaa

Järjestäjäthän ovat tästä vastuussa .... ONHAN JÄRJETÖNTÄ, ETTÄ 100 METRIÄ ENNEN MAALIA ON MUTKA !!

Miksei se voisi olla loiva mutka jossa ei tulisi rytinöitä ... EI MUUTA KUIN TOLLOT JÄRJESTÄJÄT KAUTTA MAAILMAN VASTUUSEEN NÄISTÄ JA TIEDOTTAKAA HEILLE, ETTÄ TUOLLAISET MUTKAT KIELLETÄÄN !

Haluaako doping-hiihtopuoli tahallaan dramatiikkaa ???

14

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolli57

Norja boikottiin,taas tahallinen taklaus ja valehteli vielä lähtevänsä kotiin.Norskit pelaavat likaista peliä eivätkä jää kiinni dopingista koska käyttävät uusinta tekniikkaa.
      törkeää hurrien meininkiä,hurri on aina hurri .

• kolli57

lupasivat natokiimassa nataa Suomelle tunturinhuipunkin mutta kyseessähän oli pelkkä petos

• juytujg

Norjalainen kyllä katsoi taaksensa, että tuleeko sisälatua pitkin ketään takaa ja kun ei tullut niin vaihtoi sisälatuun, mutta Iivo ehti ensin. Pitäisi varmaan olla taustapeilit tai vilkut hiihtäjillä.

• iivana.lasnamäeltä

Iiivo? Kuullostaa viron ryssältä, epäilyttävää...

• samaa kansaahan me paljolti ollaankin,kieli tuli vaan vaihdettua tuolla karjalan puolella

• aitous.todistus

Minä en ole! Olen aito alkuperäinen suomalainen.

• juytujg

Itämerensuomalaiset kansat ovat kansoja, jotka puhuvat muinaisesta kantakielestä eli kantasuomesta polveutuneita itämerensuomalaisia kieliä. Itämerensuomalaiset kansat asuvat nimensä mukaisesti lähellä Itämerta pääasiassa nykyisten Karjalan, Suomen, Viron, Inkerin, Pohjois-Norjan ja -Ruotsin sekä Luoteis-Venäjän alueella. Heitä on 7,6 milj. siis päälle Suomen väkiluvun.

• Ti3mo

Kuulostaa vai?

Luettele tähän nimeltä kaikki Venäjän kansalaiset joitten etunimen tiedät olevan Iivo? :)

• Ti3mo
        kissamies57 kirjoitti:

samaa kansaahan me paljolti ollaankin,kieli tuli vaan vaihdettua tuolla karjalan puolella

höpö-höpö!
        Itämerensuomalaisilla ja itäslaaveilla ei o juuri mitään kulttuurillista, geneettistä tai kielellistä yhteyttä! :/

• Se oli kyllä sen ihan oma moka. Eihän ne kaikki siinä kaatunu.

• yhdentekevää

suksikoon vittuun

• Ti3mo

No sen mutkan alla on ihan yleisurheiluliiton säännöt täyttävä yleisurheilukenttä, joten kannattaskohan sun ennemmin ottaa kansainväliseen yleisurheiluliittoon yhteyttä et loiventais vähän niitä mutkiaan? :)

• Hohhoijaaaaaa

Iivon pitäisi tietää, että kukaan hiihtäjä maailman historiassa ei ole päästänyt johtoasemassa ketään SISÄPUOLELTAAN ohitseen viimeisessä mutkassa.

• Ti3mo

Ei vai?

Pelkästään TÄLLÄ videolla:
        https://youtu.be/lPtLiaVoEuQ
        ... on ainaki KAKS tollasta ihan selvää tapausta! :) Toka maaliintulo, ja viimesessä maaliintulossa ennen stadionalueelle tulemista.
        (Tai no, jälkimmäisessä tapauksessa ei ollu kyse viimesessä mutkasta, mut eiköhän noita löytys enemmänki suht helposti jos jaksas ettiä, ku toi tokan maaliintulon tapaus löyty jo kolmannelta minkä katsoin!?)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2261
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe