KIHNIÖ!!1!!!!1!!!!!1!!!1!

haluun_sinne_p-leesti

.

Kihniö on Suomen perussuomalaisin ja turvallisin kunta

Kihniö on Suomen perussuomalaisin kunta

"Pirkanmaalainen Kihniö nousi vaaleissa Suomen perussuomalaisimmaksi kunnaksi. Puolue sai Kihniössä äänistä 53,2 prosenttia"

http://yle.fi/uutiset/3-5345065


Kihniö
21567 katselua

"Elokuva pienen kunnan keskustan kylänraitista. Elävätkö kuntalaiset onnellisina kaukana kaupungista vai riittääkö pelkkä tyytyväisyys"

http://areena.yle.fi/1-2620396

har-har-har-har-har

.

18

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deluusio

      Lehtinen!!1

      Hakeudu psykiatriseen hoitoon

    • KIHNIÖSSÄ---

      .

      "# KIHNIÖSSÄ # eletään köyhinä mutta onnellisina!!!1!1!!!1!! "

      ahr!!

      .

      • Happycommunist

        Onnellisina, kuin Ybergin kanat, vai kuinka?

        Hotakin halpaa, kuin sikari


      • täysin_mahdollista

        .

        "SE on täysin mahdollisuuksien rajoilla että onnellisia Ybergin kanoja on myös Kihniössä!!1!1!!!!!1!!1!!1!"

        har kaak

        .


      • Ybkaakkaak

        Emmää Kihniöst ol1!1111

        ens Turust ja nyh Ala-Lemust


    • Perrrseeensata

      Persuja haukutaan rasisteiksi kun aukasevat suunsa valtuustossa, miksi?
      Miettikää miten toiveikas oli kansa joka aikoinansa äänestioikean"jytkyn" eduskuntaan ja valtuustoihin! Miksi niin kävi? Koska suomen kansa näin puhui ja halusi ja kansan edustajat hallituksessa uhuvat suomen kansan suulla ja kukkahattutädit ym rantaruotsalaiset haukkuvat rasisteiksi ja junteiksi heitä, homokammoisiksi punaniskoiksi.
      No entä sitten? Siinä kansa puhuu heidän suullaan. Miksi kansaa ei siis kuunnella?
      Tuli takinkääntäjä Soini sutkauksineen ja Famyli gay persoonineen luvaten vaikka mitä, mutta kun oli puheiden pitämisen aika takki kääntyi niin monesti erttei SikaSoini taida tiedä enää kumpi puoli on päälimmäisenä vai onko palttoo niin kierteellä ettei sitä takiksi ees tunnista. Epäilen viimeksimainittua.
      Soinikin röhki kuinka on nyt jouduttu hallitusvastuuseen, vitut jos toinenkin, siellähän se röhkii että älkää antako minulle potkuja pliis pliis, vielä olisi köyhiä riistettävänä, rikkaille apuja annettavana ja takissakin parikierroste kestää vielä käännellä.
      Kyllä persujen todellisen hallitusvastuun joutuu maksamaan äänestäjä huomattuaan millaista kyytä(booaa) on tullut povella kannettua ja troijan porsasta sisälle vallankahvaan autettua, nyt itkee kansa ja äänestäjät verta kun Soinin oikea karva on paljastunut.
      Luihu luikku ja hännysteliä omanedun tavoittelia koko ukko.

      • yoooppsss---

        .

        "Mutta huomaa että ne kaikki muut puolueet on sitä samaa hallintorekisteriä läpinäkyvyyden purkaminen ja säästöt aloitettiin jo sossujen kaudella"

        har!11

        .


      • timppa_käytti_hyväkseen

        Timppa sai ansiotonta arvonnousua nuivista persuista jotka nosti puolueen toiseksi suurimmaksi
        Joutui kuitenkin lopulta toteamaan että demokratia ja kansa voitti myös persuissa


    • Lähteekö ne Kihniöön menevät bussit Tampereelta? Siellä käydessäni olin näkevinäni sellaisen omituisuuden. Hah! Heti tuli nämä palstakeskustelut mieleen.
      En ole koskaan käynyt Kihniössä, siinä meni sekin tsäänssi. :)

    • Dösiä---

      Kyllä käsittääkseni menee dösiä Kihniöön jossa on kaikki mahdollisuudet elää köyhinä mutta onnellisina :)

      har!1

      .

      • check_thö_kana

        .

        "Olen myös täysin vakuuttunut siitä että kanatkin tykkäävät asua Kihniössä" kot kaak

        har-ahr-ahr-ahra-hr-arh-ahr-ahra-r

        .


    • Parkanos käyty, Virroil myös. Kihniö lie paikallinen Elimäki. Erotuksel Elimäel käyty ollaan, ei Kihniös

    • Kihniön_persuhörhöt

      Lääkelehtinen saa nokkaan välittömästi, jos näyttää pallinaamaansa täällä.

    • Kihniössä kaynyt joskus vuonna 1996 lohkoperunat pihvin syömässä.

      Siitä matka jatkui Poriin lopulliseen määränpäähän.

    • fasistienkokous

      Tais lääkelehtisen probaganda mennä

      keikka ketuille--heheee

      jokos lehtinen myöntää tyhmyytensä ja poistuu estradilta?

      • KansanWalistus---

        Suomen Kansan Walistus menee kuin kuumille kiville hot rocks mai papa was ö rolling stone

        har-ha-rha-rha-rha-hra-hr-ahra-rha-rha-rhaar

        .


    • valkoistenvallheet

      Kihniötä parempi paikka oli vaiettu Dragsvikin vankila Raaseporissa

      10 000 punakaartivangista kuoli 3000 ilman affen kaasujakin

      nälkään ja erityinen Närpiön osasto täiden levittämään punatautiin

      --oma maa mansikka--muukalainen mustikka

      Suomi on hyvä maa--sanoo Saukki

      joka ei taida tuntea yhtäkään Helsingin 7000:tä asunnotomasta

      • Sauli.N

        Enhän miäkään voi kaikkea tietää..

        Sixi minulla onkin neuvonantajia, kuten muillakin valtioan päämiehillä

        esm vaalivauvan hankkimiseen tarvitsin hyvä genomin omaavan adjutantin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe