MIKSI POLIISIT EI PUHALLUTA REKKAKUSKIA USEIN? VAIKKA MITEN MONELLA REKKAKUSKILLA ON ALKOHOLI ONGELMA! ERÄSKIN REKKAKUSKI TUNNUSTI AJANEEN JOSKUS REKKAA PÄIHTYNEENÄ TOISTA KYMMENTÄ VUOTTA ILMAN KIINNI JÄÄMISTÄ!
EI KUN VAIN REKKAKUSKIT TIUKKAAN RATSIAAN JOKA PÄIVÄ!
REKKAKUSKIT
8
121
Vastaukset
Yksi rekkakuski on joskus ajanut päihtyneenä niin koko Suomen kaikki poliisit pitäisi laittaa puhalluttamaan rekkakuskeja joka päivä.
- mikäongelmatoion
rattilukko puhalluksen kanssa
mikäongelmatoion kirjoitti:
rattilukko puhalluksen kanssa
Kiristetään veroja niin saadaan lukot ihan varmana jokaiselle.
- hahhaaha
menee ne verot turhampiinkin asioihin,mut se hän ei haittaa kimmoa!
hahhaaha kirjoitti:
menee ne verot turhampiinkin asioihin,mut se hän ei haittaa kimmoa!
Missään välissä en ole niin väittänyt. Sehän kirjoitetaan yhteen ei erikseen. Voisivat verorahat mennä vaikka sinun opetukseesi.
- hahaaaaaaaaaaa
niin,kun sinulta ne on jääneet välistä pois.
hahaaaaaaaaaaa kirjoitti:
niin,kun sinulta ne on jääneet välistä pois.
Kun minulta on jäänyt opetus pois sinä et osaa kirjoittaa? Tuossa ei ole mitään järkeä. Mene muualle huutelemaan trolli.
- jaittekans
Suomen kulli miehet hoitaa homman sataman portilla, suit sait?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032