1.5 vuotta seurusteltu enkä ole tavannut miehen ka

Kksdkkfek

En ole tavannut kertaakaan miehen kavereita 1.5 suhteen akkana. Mies on tavannut minun kavereita. Ehdotan usein jos ollaan menossa vaikka baariin että kutsutaanko sunki kavereita mukaan.
Mies viettää monta kertaa viikossa kuitenkin heidän kanssaan aikaa.
Sattumalta olen esim kaupassa nähnyt näitä kavereita mut enhän mä voi tervehtiä kun ei olla tavattu.

19

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies ei suhtaudu suhteeseen kovin vakavasti, jos itse etsit vakavaa lienee aika siirtyä muille apajille.

    • thats.illogical

      Jos et ole tavannut miehen kavereita niin mistä tunnistat heidät kaupassa? Ja miksi pitää käyttää pistettä kun oikea muoto on 1,5 vuotta, siis pilkun kanssa eikä pisteen.

      • Samaa mietin. Jos ei ole nähnyt, kuinka voi tietää


      • runontaja kirjoitti:

        Samaa mietin. Jos ei ole nähnyt, kuinka voi tietää

        Ehkä ap. asuu jossain pikkukylässä jossa ihmiset kuitenkin tuntevat toisiaan ainakin ulkonäöltä ja tietävät kuka kenekin kanssa hengaa.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Ehkä ap. asuu jossain pikkukylässä jossa ihmiset kuitenkin tuntevat toisiaan ainakin ulkonäöltä ja tietävät kuka kenekin kanssa hengaa.

        Hyvin mahdollista


    • Puolustukseks mtä sanoo hän?
      Eiks vietä he synttäreit ees?

    • Msldkkdodk

      Jos kysyn vaikka että kutsutaaks mikko ja villekin baariin ni vastaa vain että "ei ne voi tulla" vaikka todellisuudessa ei ole edes kysynyt.
      Ja siitä tunnistan hänen kavereita koska olen nähnyt kuvia. Jos mies hengaa niiden kanssa ni lähettää yhteiskuvia ja sellaista.
      - Aloittaja

    • Taimuuta

      Jos se on mustasukkanen?

      • Msldkkddokd

        No sitäkin se kyllä on..


      • alamaailman_jengiä--

        .

        "Olisko alamaailman jengiä ja # SILMITÖNTÄ WÄKIVALTAA #"

        har-har-har

        .


    • Oisko käyny siten. Menneisyys karu ollut & kaveri joku tyttöystävän mieheltäs aikanaan on. Estää haluaa tilanteen saman, ettei joudu samaan jaman?

      Juorusit, mustiskin on hän. Rajoittaako haluaa menojasi myös, silloin narsisti on hän myös

    • kaikki_kuolleet
    • KFMwekmfmkfmkd

      Hän ei yksinkertaisesti koe minkäänlaista tarvetta "yhdistää piirejä", tyypillistä miehen laatikkoajattelua.

      Nainen (ja hänen kauttaan tulevat ihmiset) on laatikossa A
      Kaverit ovat laatikossa B

      Laatikot ja niiden sisällöt eivät mene sekaisin.

      Itse toimin täsmälleen samalla tavalla eikä siinä ole mitään muuta ajatusta takana kuin se etten yksinkertaiesti koe pienintäkään tarvetta sekoittaa jaottelua koska tiedän että "sisällöt ei mätsää", kavereihini tutustumalla kukaan ei saa mitään lisäarvoa.

      Tästä syystä myös aina edellytän että naisella on oma kaveripiirinsä johon hän on tyytyväinen ja hänen ei tarvi käyttää minua minkäänlaisena sosiaalisena siltana saavuttaakseen uusia ihmisiä.

      On tää ollut joillekin naisille ongelmakin lopulta, yleensä noiden naisten kanssa on sitten ollut kaikenlaisia muitakin näkemyseroja. Erityisen vittumaiseksi nainen saa itsensä jos ei hyväksy ajattelutapaani vaan on pakko tutustua tai nähdä kavereissani jokin uhka tai jotain mitä peittelen, ns. "pakko saada tietää" tyylinen juttu.

    • Jokunimimerkki2

      Aika monen naisenkin mielestä pariskuntana pidetään yhteyttä naisen kavereihin, ja mies tapaa kavereita sitten omalla ajallaan.

      Ei ainakaan minun vaimoni ole koskaan ollut hirveän halukas minun kavereitani tapaamaan, viimeistään parin tapaamisen jälkeen kiinnostus lopahtaa täysin syystä tai toisesta. Vaimon kaverit ovat sitten niitä perhetuttuja joita tavataan vuodesta toiseen.

    • aika hämmentävää, outoaki. naisena en myöskään itse oo koskaan ollut silleen kiinnostunu erikseen tapaamaan miehen kavereita mutta eikö se tavallaan kuulu asiaan että jos tosissaan ollaan niin ne oman elämän ns. tärkeimmät ihmiset tapais jossain vaiheessa (=paljon aiemmin) keskenään eli tässä tapauksessa siis se oma eukko ja kaverit.. eihän sen ees tarvitse tapahtua sen kummemmin ilmapallojen ja vastaanottokomitean kans ku ei niin iso juttu oo, ja täytyyhän niitä joitaki kavereitaki kiinnostaa ees pikkuisen tämä tällainen tilanne ja tavata sinut olettaen että mies on sinusta kertonu. ties vaikka luulevat ettet itse halua.

      kai oot ymmärtäny ottaa asian jo esille, eihän siinä mitään menetä.. ja jos on mustasukkaisuusongelmiaki niin en pitäis sitä ainakaan hyvänä verukkeena oikeestaan millekkään.

    • Pöööööpöööpöööpö

      Syitä voi olla monia😀 Ei kannata ruveta analysoimaan että mitä miehen päässä liikkuu, mutta kysy suoraan häneltä..

      • Lisää_väkivaltaa----

        .

        "Silmitön # KYLÄTAPPELU # alkoi näistä tapahtumista"

        har-har-

        .


    • Aikaoutoakyllä

      Paha se on tutustuttaa kumppaniaan muille jos haluaa pitää erillään kaverinsa. Tarviiko sitä kertoa laajasti kaikille kenen kanssa seurustelee? Aika kauan kyllä olette elämän tehneet siten ettei sen kaverit ole sinua tavanneet. Oletko varma että ne on poikia jospa sillä tyttöystävä josta ei halua kertoa. Se että ei esittele muille rakastaan on se syy sen oma päätös. Onko syy sitten se ettei ole tyytyväinen vai mikä nolottaa kun ei voi esitellä. Voisivatko nuo kaverit kertoa sulle totuuksia? Mene ja tiedä niitä syitä. Kyllä suhteessa yhdessä tutustutaan kaikkiin. Varsinkin jos aijot tai edes pystyt luottamaan siihen mitä kertoi sulle ja miksi.

    • sad-but-true

      Parempi että mies pitää kaverinsa erossa susta koska haluat varmaan heti panna niitä kavereita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe