Vaimolle vierasta saunassa

Sauna.Aisa

Meillä vaimo käy talonyhtiön lenkkisaunassa miesten vuorolla panettamassa itseään. Välillä olen mukana ja välillä käy vaimo yksinään. On ihanaa nähdä kun vaimoni menee löylyhuoneeseen ja lauteilla viidellä miehellä nousee kullit pystyyn. Niistä vaimoni yleensä valitse aluksi pienimmän ja kiipeää syliin. Sitten kun on mällit lentäneet vaimoni siirtyy seuraavaan kunnes on enään suurin kalu jäljellä. Tämän miehen vaimoni johdattelee suihkuun jossa ottaa aluksi suihin mieheltä ja panettaa seisaltaan itseään. Itse runkkaan vieressä ja nuolen lopuksi vaimoni kunnolla pannun mällisen pimpin puhtaaksi. Olemme olleet tyytyväisiä tähän järjestelyyn

19

4881

8Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Frrty

Kaappi homot rupee vituttaan, koko ajan satuillaan jotain mällin nuolemista juttuja.... Hyi helvetti.

• Mä käyn opettajani luona saunassa. Monesti sillä on kavereita mukana. Siellä ne kierrättää mua sylistä syliin. Lopuksi aina on open vuoro. Sit mennään suihkuun ja uudestaan niiden kanssa jotka haluaa.

• Trer

Oisko mahdollisuutta päästä mukaan?

• n.60.m.59

Apumies ja hakuun .

• Täs olis terve fiksu kokenut mies porukoihin ja oon 02al.

• KiinnostunutM

Missä päin vaikutatte? :)

• n.60.m.59

02 alue pohjoinen. Mistäpäin M?

• KiinostunutM

03, olen 28v useasti laukeava

• KiinnostunutM

Löytyiskö mahdollisesti jokin sopiva levähdyspaikka? Puoli matkasta ;)

• OtaYhteyttä82

02 pohjoinen, koska sopisi tulla käymään?

• n.60.m.59

Täytyy miettiä missä l.paikalla.

• KiinnostunutM

Pystyn liukenemaan tämän hetkisestä tilanteesta 00 aikoihin niin jos ennen sitä löytyisi sopiva :)

• Miplja

Mies 53v paljaalla?

• KiinnostunutM

Löytyykö sopivaa levähdyspaikkaa? Kassit ihan turvoksissa ja muna sykkii ;)

• retostelen

Itse olen tyytyväisesti jakanut pebaa aina lenkkisaunassa äijien kesken.
      Kyllä on ollu herkullista meininkiä.

• Istuminen hikiseen syliin on tosi kiihoittavaa. Siinä vaan mua nostetaan aisan päältä aisan päälle. Tosi nautinnollista. Sitten äijät menee koteihinsa kehumaan vaimoilleen kuinka rentouttava sauna on lenkin jälkeen.

• Myrkkylä

Ja höpö höpö,älä puhu paskaa.

• Taas on aloittajalla ollu mielikuvitus vauhdis. Pelkkää omaa fantasiaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe