Teen kaikessa rauhassa Janssonin kiusausta , pelaan netissä ja illasta suhkuun, lähi-baariin ja joku vaki yh-hoito mukaan.
Näin haluan elää kiitos työssä kävijät tästä mahdollisuudesta.
Köyhän päivä
12
183
Vastaukset
- kuulostaakivalle
Mäkin lopetan duunit.
- Loispummityötön
Kävin tarkistaa kenolapun jonka laitin 2 viikkoa sitten. Vittu siinä oli 409 euron voitto. Meikällä rahat vähissä, 12 euroa oli rahaa ennen voittoa.
- aloitukseeeen
Niin aloitukseen sen verran että tokihan yh miehiä löytyy, toivottavasti hyvä hoito.
- oletehkäpoikkeus
Onko kaikki työttömät homoja??
- Nvbjggyyihttr
Janssonin kiusauksen maku saa jo pillun mieleen. Hyvä illan aloitus.
- dfhbfhd
Miten näil rahoil edes menis duuniin. En minä ymmärrä enää noita ihme vittuilijoita.
Kuulostaa hyvältä. Mitä muuta sanoa? ... ??? go go go
- fdgfdfd
Lopettakaa ne rahapelit jo vittu. Niitä jos pelaa turha valitaa sit muille.
- kusetusko
Ai olet "kansanedustaja" mutta tuo köyhä vähän hämäsi.
- ansanedustaja
Se on ansanedustaja
- sairasterve
On halpoja perunat Liidelissä ja korvasin anjoviksen purkkikalalla, ihan vaan halvennuksen vuoksi. Kun on pukannut noita säästöjä kaikkialla näköjään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787