Millainen tunne hukkuminen on, kun keuhkot on vedetty vettä täyteen? Se on levollinen ja jopa nautinnollinen tila:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kuinka-ihminen-voi-palata-henkiin-oltuaan-elottomana-tunnin-laakari-paljastaa-syyn-patrikin-ihmepelastumiseen/6328522
Millaista on olla käytännössä kuollut?
4
111
Vastaukset
- hieman.eri.aisaa
Ei tuossa oltu kuolemanrajan yli - vaan aivankuin sairaalan nukutus vaihe, määrätynlainen tajuttomuus.
Venäjällä on kautta aikain leikattu ihmisiä jäähdyttämällä. Ei siinä olla vainajana. - ma-X-olen
Ihminen oli alkujaan meren kala.
Kuolleena oleminen tuntunee täysin samalta kuin miltä olo tuntui ennen kuin sinua oli vielä olemassa, eli ennen hedelmöitystä.
Ei liene kenelläkään siitä ajasta huonoja muistoja, niin en ymmärrä että miksi ihminen on taikauskoissaan keksinyt uskonnot kuolemanpelkoonsa. Kuolleena on täsmälleen samanlaista kuin oli ennen kuin sinua oli olemassa.Hukkumiskuolema on ilmeisesti yksi nautinnollisimmista tavoista poistua elävien kirjoista? Tämäkin aloituksessa esiin tuotu mies oli n. tunnin käytännöllisesti kuolleena.
Hän itse kertoi, millaista oli olla elintoiminnot pysähdyksissä tai pikemminkin millainen tunne oli siirtyä tietoisuuden rajan taakse.
Eli jos suunnittelet enneaikaista poismenoasi ja tahdot kokea euforisen kokemuksen, niin älä ainakaan valele itseäsi bensiinillä ja sytytä tikkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172558Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561643- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68952IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855