Niiltä ei tule ollenkaan viestiä klo 23:00 jälkeen.
Vastaukset 34
- kaisanoasaa
Multa tulee.
- kurppanainen88
Olipas likainen kommentti.
- kaisanoasaa
kurppanainen88 kirjoitti:
Olipas likainen kommentti.
Naisilla on likainen mielikuvitus. Heti ajattelemassa panemista.
En ihmettele.😂
- silver1412
Naiset ei ainakan nukku 23:00-00:00, he harrastavat silloin seksiä.
- m-i-e-z
Niin nukkuu, tosin tänään olen tehnyt poikkeuksen. Liikaa kauneusunta, niin voittaa vielä miehenä missikisat.
Vielä viimehetken paperityöt selityksenä. - Teknodonna
Kuka helvetin urpo nyt öisin tyhjälle taululle kirjoittelee?
(Reps)
😁- Teknodonna
Siihen olisi kiva saada vastaus, että mitä vitun järkeä täällä on marista yksinään öisin.
Siis ei mitään rajaa.
(Hirn)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Siihen olisi kiva saada vastaus, että mitä vitun järkeä täällä on marista yksinään öisin.
Siis ei mitään rajaa.
(Hirn)
😁Itse join ainakin lasillisen tuoremehua.
Nyt takaisin pehkuihin.
(Reps)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Itse join ainakin lasillisen tuoremehua.
Nyt takaisin pehkuihin.
(Reps)
😁No niin, nyt sitä sitten piti herätä.
Kun miehet nukkuvat öisin, niin he näkevät outoja unia. Esmes itse näin homosaunassa julkkiksen panoringin. Itse julkkis ei ollut paikalla, vaan naisia viihdytti nahkahattumies, joka heitti löylyä pitkävartisella teelusikalla, eli drinkkilusikalla. Naiset kalkattivat lauteilla ja sättivät julkkista, joka oli kuvannut heitä salaa.
Äkkiä paikalle saapui hyvännäköinen juristi mukanaan salkku, jonka hän aukaisi alalauteilla. Se oli täynnä rahaa. Juristi alkoi muitta mutkitta nakella samankokoisia nippuja ylälauteen naisille. Ja kun salkussa oli enää yksi tukko rahaa jäljellä ja kaikki naiset jo saaneet omansa, juristi yllättäin ojensi sen vanhalle nahkahattumiehelle.
Syytä tähän ei ymmärretä.
Heräsin hämilläni. Joskus ei oikein tiedä mikä on totta ja mikä ei.
(Hihitystä)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
No niin, nyt sitä sitten piti herätä.
Kun miehet nukkuvat öisin, niin he näkevät outoja unia. Esmes itse näin homosaunassa julkkiksen panoringin. Itse julkkis ei ollut paikalla, vaan naisia viihdytti nahkahattumies, joka heitti löylyä pitkävartisella teelusikalla, eli drinkkilusikalla. Naiset kalkattivat lauteilla ja sättivät julkkista, joka oli kuvannut heitä salaa.
Äkkiä paikalle saapui hyvännäköinen juristi mukanaan salkku, jonka hän aukaisi alalauteilla. Se oli täynnä rahaa. Juristi alkoi muitta mutkitta nakella samankokoisia nippuja ylälauteen naisille. Ja kun salkussa oli enää yksi tukko rahaa jäljellä ja kaikki naiset jo saaneet omansa, juristi yllättäin ojensi sen vanhalle nahkahattumiehelle.
Syytä tähän ei ymmärretä.
Heräsin hämilläni. Joskus ei oikein tiedä mikä on totta ja mikä ei.
(Hihitystä)
😁Ehkä minun kannattaisi kysyä neuvoa joltain uniasiantuntijalta täällä serverillä. Minähän nimittäin olen nyt fyysisesti serverissä, kun kirjoitan tätä.
Tämä on aika Kafkamainen näky.
(Naurua)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Ehkä minun kannattaisi kysyä neuvoa joltain uniasiantuntijalta täällä serverillä. Minähän nimittäin olen nyt fyysisesti serverissä, kun kirjoitan tätä.
Tämä on aika Kafkamainen näky.
(Naurua)
😁Jos tämän Kafkamaisen näyn voi ohittaa tai lävistää pelkästään ymmärtämällä kirjoitettujen teoksien nerokasta rakennelmaa, niin ne äkkiä lakkaa olemasta sitä, ja näkee edessään vain avoimia ovia ja hyviä vastauksia.
Kuinka se nyt sanottiin, "Myrskyn jälkeen on aina poutasää".
Romaaniainesta. Mikään ei minua niin kiehdo kuin vaihtoehtotodellisuudet ja niin peruspartikkelit, eli niiden määrä. Laadulla ei ole väliä.
(Hihitystä)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Jos tämän Kafkamaisen näyn voi ohittaa tai lävistää pelkästään ymmärtämällä kirjoitettujen teoksien nerokasta rakennelmaa, niin ne äkkiä lakkaa olemasta sitä, ja näkee edessään vain avoimia ovia ja hyviä vastauksia.
Kuinka se nyt sanottiin, "Myrskyn jälkeen on aina poutasää".
Romaaniainesta. Mikään ei minua niin kiehdo kuin vaihtoehtotodellisuudet ja niin peruspartikkelit, eli niiden määrä. Laadulla ei ole väliä.
(Hihitystä)
😁Haluaisin kirjoittaa romaanini nimellä Lilli Suomalainen, mutta en voi.
Juuri siksi jätän kirjan kirjoittamatta.
(Reps)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa romaanini nimellä Lilli Suomalainen, mutta en voi.
Juuri siksi jätän kirjan kirjoittamatta.
(Reps)
😁Mutta kuitenkin on myönnettävä, että tällainen palvelin oikeasti tarvitsee naisen kättä.
Ja niitä minulla on kaksi.
(Reps)
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mutta kuitenkin on myönnettävä, että tällainen palvelin oikeasti tarvitsee naisen kättä.
Ja niitä minulla on kaksi.
(Reps)
😁Tästä herääkin kysymys, että ketkä sitten lörpöttelevät öisin?
(Reps)
😁
- Maksaja
Yhteiskunnan rakentaneet ja taloudellisesti ylläpitävät miehet nukkuvat silloin, koska heidän pitää useimmiten mennä aamulla duuniin.
- Teknodonna
Juuri näin.
Myös monet naiset menevät tänään duuniin, sillä bussi on täynnä itsekseen istuvia naisia.
Noin tasapuolisuuden vuoksi.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Juuri näin.
Myös monet naiset menevät tänään duuniin, sillä bussi on täynnä itsekseen istuvia naisia.
Noin tasapuolisuuden vuoksi.
😁Miehet varmaan ajelevat autolla töihinsä, koska he pitävät ruuhkista ja klimppiintymisestä., kuraisista menopeleistä.
(Hirn)
😁 - m-i-e-z
Itseasiassa ei pidä. Noiden vuosiansiot on huomattavasti yli 200k vuosi ja heidän pääomatulonsakin on 50k . He tekevät projekteja ja kertahankintoja 20 000k
Arvokas työvoima (karja), suurimmaksi osaksi painaa 6-16, mutta myös 24/7, myös palveluita ynm. tuotetaan 24/7, siltikin suurinosa nukkuu öisin ja ne ketkä ns. raataa, eivät välttämättä omaa mahdollisuutta verkkoilemiselle ja mikäli omaa, niin se ei kyllä ole tämä palsta. m-i-e-z kirjoitti:
Itseasiassa ei pidä. Noiden vuosiansiot on huomattavasti yli 200k vuosi ja heidän pääomatulonsakin on 50k . He tekevät projekteja ja kertahankintoja 20 000k
Arvokas työvoima (karja), suurimmaksi osaksi painaa 6-16, mutta myös 24/7, myös palveluita ynm. tuotetaan 24/7, siltikin suurinosa nukkuu öisin ja ne ketkä ns. raataa, eivät välttämättä omaa mahdollisuutta verkkoilemiselle ja mikäli omaa, niin se ei kyllä ole tämä palsta."eivät välttämättä omaa mahdollisuutta verkkoilemiselle"
kyllä ihan kaikilla on mahdollisuus venkoiluun kun vain käyttää yhteiskunnan suomia tukirakenteita hyväkseen. Oikeastaan olen sitä mieltä että kaikkien pitäisi välillä venkoilla hieman, päästäisiin pois tilanteesta jossa osalla menee taloudellisesti kohtuullisesti ja osalla taas menee koko ajan huonosti.
Parasta olisi jos työnantajat pakotettaisiin laittamaan työntekijät aina puoleksi vuodeksi pois ja ottamaan tilalle työttömista sopiva korvaaja. Alkuunhan siitä olisi kauhea kitinä kun ne joilla on töitä itkisivät että tulot putoaa jne. mutta aikaa myöten varmaan kaikki huomaisivat että onkin mukava tehdä töitä se puoli vuotta (ei muuten tarvittaisikaan kesälomaa erikseen kun olisi puolen vuoden lomat kaikilla) ja ne joilla ei nyt ole töitä pääsisivät elämän syrjään kiinni. Loma-aikana voitaisiin sitten maksaa itsekullekin pientä kansalaispalkkaa. Näin, ihmisten työurat pitenisivät ja pysyisi mielenkiinto yllä ihan eri tavalla, suomalaisetkin oppisivat varmaan pikkuhiljaa hymyilemään ja Suomesta voisi oikeasti tulla onnellisten ihmisten maa. Työnatajatkin voittaisivat alkukankeuden jälkeen kun olisi aina motivoitunut ihminen töissä ja jokaiseen tehtävään löytyisi kaksi sopivaa entisen yhden sijasta. Tuota lomakautta voisi vähän toki jaksottaakin niin että jos se toinen vaikka sairastuu työjakson aikana voitaisiin toinen kutsua silloin töihin, näin eivät tärkeät prosessit keskeytyisi ikinä.
Mitä naiset sitten tekevät?
- m-i-e-z
Herran yhteiskunnallinen asema ja turvaluokitus ei riitä kyseisen tiedon saamiseen. =P
Järjestä tavut oikeaan järjestykseen: vat ku nuk. m-i-e-z kirjoitti:
Herran yhteiskunnallinen asema ja turvaluokitus ei riitä kyseisen tiedon saamiseen. =P
Järjestä tavut oikeaan järjestykseen: vat ku nuk.Kuntavaalit?
- kurppanainen88
Odotellaan oikeiden miesten viestejä.
Odotellaan oikeiden miesten viestejä.
Pinokkioko sinulle normaalisti viestittelee?
- m-i-e-z
HC-ätmel kirjoitti:
Se viestittelijä on Giancarlo Pinocchio ja kyllä, kun hän valehtelee naisen alushousut märäksi, niin hänelle kasvaa valtava aisa, sellainen kolme (3) metriä pitkä.
- kurppanainen88
HC-ätmel kirjoitti:
No tuo oli taas provominäni joka siinä kiukkusi. Mielestäni olet yksi hauskimmista miehistä palstalla.
- kurppanainen88
No tuo oli taas provominäni joka siinä kiukkusi. Mielestäni olet yksi hauskimmista miehistä palstalla.
Tuo jos mikä on provo.
- kurppanainen88
Tuo jos mikä on provo.
Puhu vaan omasta puolestasi. Minä en harrasta palstalla "henkilöhyökkäyksiä" kuten varmaan on huomattu, joten siitäkin ne provot helposti tunnistaa.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Joo, menen jo 22.00 nukkumaan mutta unta saan vasta 02.00 aikaan. Yksinäisyys stressaa että pyörin sängyssä monta tuntia ennen kun san unta.
- kkijhu
Onko kurppamayalla montakin miestä, jonka viestejä odottelee.
- crux
Kunnollinen mies menee ajoissa nukkumaan ja herää aikaisin. Käy suihkussa, syö aamiaisen, juo kupin kahvia ja katselee samalla uutiset. Menee töihin, tulee töistä, viettää illan yksin ja sama uudelleen. Axl Smith viettää päivänsä varmaan eri tavalla ja siksi hän onkin niin hyvää seuraa.
- Naisasialooser11
Kirjoittelen mihin aikaan vaan. Kyllä yöllökin voi kirjoittaa kunhan yökkö ei huomaa.
- silver1412
Monet sinkku palsta miehistä ovat katellisia, kun Axl Smith sai niin monta naista sänkynsä.
Kahdessa vuodessa sata nuorta naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361912
- 41570
- 25480
- 37425
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne54411Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393- 53385
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6377- 32371
- 39358