Asiantuntijoiden ennusteet synkkenivät: Suomelle lankeaa Kreikan kriisistä miljardilasku
Viisi vuotta sitten valtiovarainministeriö laski, että Suomi voi menettää Kreikka-tukien takia korkeintaan 400 miljoonaa euroa.
http://yle.fi/uutiset/3-9483513
Taloudellisten laskelmien tekeminen ei näköjään ole eksaktia tiedettä, vai oliko ja onko kyse poliittisesta sinisilmäisyydestä vai mistä lie?
KREIKAN VELKAPOMMI LAUKEAA KOHTA
4
208
Vastaukset
- Soon.Moro
Kreikalla olisi pitänyt antaa heti lemput EUsta ja Eurosta.
- tämätiedettiinjo
Sinnehän sirppi taas leikkaa köyhiltä, ei ole eu sonnasta ollut mitään muuta kuin alituista menoa, olisiko aika hypätä jo kelkasta, eikä seurata lampaiden lailla ihmettä, mitä ei koskaan tule, sota korkeintaan..
- käsienpesulisä
Pommi kuin pommi niin se on terroriteko, miksi tuommoinen moraaliton konkurssikypsä maa saa terrorisoida koko muuta eu:ta maksattamalla velkansa muilla.
- Katainen_tietää
Ei syytä huokeen. Kun Jyrki Katainen oli Suomen valtiovarainministeri, hän sanoi, että Kreikan lainoittaminen oli hyvää bisnestä. Tosin hän kyllä jätti sanomatta kenelle se sitä oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228