Nyt se alkaa

Tänään tuossa lähellä olevassa teatteriravinoilassa pappi Kai Sadin maa vihkii yhdeksän sateenkaariparia avioliiton.

Onkohan tämä aa-kerhon ydinjoukko ikkunoiden takana irvistelemässä ja vittuilemassa? Pitäisikö käydä tsekkaamassa?

18

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysin yhdentekevää ovatko vai eivätkö ole.

Ihan sama missä irvistelevät tai mitä törkyä kirjoittajavat Faceen.

Suomessa kaksi demokraattisesti valittua Eduskuntaa on päättänyt että samaa sukupuolta olevat voivat avioitua.

• Hauskaa seurata kuinka kirkko reagoi. Marttyyrihan Sadinmaasta tulee mikäli häntä rangaistaan mutta jos oikein kettu olisi niin ilmoittaisi vihkivänsä virkamiehenä (joka onkin), ei pappina jolloin kirkolla tuskin olisi sanavalttaa asiaan edes kurinpidollisin toimin.

Olettaisin näin, ei kirrko voi puuttua valtion virkamiehen toimiin :)

• entäseuraavaksi

Nyt voi mies avioliittoon vihittynä yhtyä toisen miehen peräsuoleen,josta haiseva ruskea uloste poistuu.
      Tätä ei saa sanoa Suomessa ääneen.Vaikka se on totta.

• 8-9

Se yhtyminen on kuule ollut laillista jo pitkään.

• Tuo on joidenkin likaisten harhaluulo.
        Kun itse ei peseydy ja haisee, niin silloin luulee kaikkien muidenkin olevan samanlaisia haisevia sikoja.

• Voiko sen sanoa ääneen, että heteromiehetkin yhtyvät naisensa peräsuoleen? Esim. minä.

• Vettäjaviledaa

Joo tiskiharjallako hahaa...

• oveltaovelletutkimusko
        a-teisti kirjoitti:

Voiko sen sanoa ääneen, että heteromiehetkin yhtyvät naisensa peräsuoleen? Esim. minä.

Kuinka teit tutkimuksen miesten yhtymisestä naisten peräsuoliin?
        Vai kuka sen on tehnyt ja millä metodilla?

• uusiolaki

Mitä uusi laki sanoo? Voiko mies mennä nyt avioliittoon oman isänsä
      tai veljensä kanssa?
      Jos ei,niin miksi ei?

• jotteimiksei

tai adoptiolapsensa kanssa, miksei

• näinonnäppylät

Raamatussa Jumala itsekin menee naimisiin Daavidin kanssa.

2. Samuelin kirjan 6:12 - 7:29. Tarkat perustelut sille, miksi juuri avioliiton solmiminen on luontevin ja johdonmukaisin tapa ymmärtää tämä kohta, löytyvät teologi Theodore W. Jennings Jr.:n teoksen Jacob's Wound: Homoerotic Narrative in the Literature of Ancient Israel sivuilta 38-55.

• noiniikus

Ne on sit parinsadan hengen häät vanhempien päälle.

• kylällä_kuultua

Paitsi, että Sadinmaa ei ole kirkon virassa tällä hetkellä. en tiedä kenen valtuuksilla hän tilaisuudessa esiintyy.

• dhsaudhsuhduh

Ekkönää tiiä? "Papiksi vihityn pappisvirka säilyy kuolemaan asti, vaikka hän ei hoitaisikaan papin virkaa, ellei hän itse luovu pappeudestaan tai tule erotetuksi pappisvirasta."

• dhsaudhsuhduh kirjoitti:

Ekkönää tiiä? "Papiksi vihityn pappisvirka säilyy kuolemaan asti, vaikka hän ei hoitaisikaan papin virkaa, ellei hän itse luovu pappeudestaan tai tule erotetuksi pappisvirasta."

Itse et tiedä. Pappisvirka on työsuhde seurakuntaan.
        Papin nimikettä voi kantaa ilman työpaikkaakin

• fgwdfsd
        usko.vainen kirjoitti:

Itse et tiedä. Pappisvirka on työsuhde seurakuntaan.
        Papin nimikettä voi kantaa ilman työpaikkaakin

Oot niin raivoissaan kun papit alkoi vihkimään homoja, että sulla menee tänään kaikki ihan pieleen. Mee vaikka nukkumaan, niin rauhoittuisit edes hetkeksi..

• terkut.setaan
        fgwdfsd kirjoitti:

Oot niin raivoissaan kun papit alkoi vihkimään homoja, että sulla menee tänään kaikki ihan pieleen. Mee vaikka nukkumaan, niin rauhoittuisit edes hetkeksi..

Taidat olla raivoissasi kun eivät alkaneet eikä avautunut kirkonkaan ovet :)
        Päivä oli varmaan rankka teillä Setassa kun koko homma olikin kuin lämmitettyä makkarasoppaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe