Jokainen joka pystyy hakemaan eitanasiaa pystyisi itsekin tappamaan itsensä.
Eikö ole kanttia tehdä itsen vai miksi itsemurha halutaan lääkärin tehtäväksi?
Eutanasia on itsemurha joka teetetään lääkärillä
21
192
Vastaukset
- suoraan.sanottu
Näinhän se rehellisesti sanottuna on.
- saivareelle
mummomuori kirjoitti:
Avustettua itsemurhaa ei suomessa ole kriminalisoitu.
Murha on aina rikos.
saivareelle kirjoitti:
Murha on aina rikos.
Hyvä kun sellaisesta ei tässä eutanasia -asiassa olekaan kyse.
- aforismi
Eutanaatikon kiteytys "Tapan sinut, koska rakastan sinua".
Abortintekijän kiteytys:"Tapan sinut, koska rakastan itseäni".
Liberaalin kiteytys:"Rakastan sinua ja siksi johdatan sinut kadotukseen".- missämoraali
Valitettavasti noin se on :(
- moraalinvartijoille
"Kiitos Herra etten minä ole niin kuin syntiset syntiset."
- eräsuskova
moraalinvartijoille kirjoitti:
Kiitos Herralle, että me uskovat tunnustamme syntimme ja kadumme niitä - tosin kuin te fariseukset?
- oikeinsanot
moraalinvartijoille kirjoitti:
Näin kyllä täytyy todeta. Ihmisten tahallinen tappaminen kun on niin kauhea asia.
oikeinsanot kirjoitti:
Näin kyllä täytyy todeta. Ihmisten tahallinen tappaminen kun on niin kauhea asia.
On se tosiaan kauhea asia, jos kuolemansairaan vapauttaa tuskistaan tämän omasta, vakaasta ja pitkään harkitusta pyynnöstä. Voiko ollakaan mitään kauheampaa? Ehkä abortti – tai tietysti homojen avioliitto?
oikeinsanot kirjoitti:
Sinua ei siihen kukaan pakota.
Eutanasia on täysin vapaaehtoista ja ihmisen oma päätös.
- ArtoTTT
Ja muodostuuko eutanasiasta velvoite, kun vanhus ei halua enää olla taakaksi?
"– Pyyntö olisi monen tekijän summa. Ihminen voi itse pelätä loppuvaihetta, kuten ympäröivä yhteisökin. Jos eutanasia tuotaisiin keskustelussa esiin vaihtoehtona, potilas voisi kokea sen velvollisuutenaan, Pälve toteaa Uudelle Tielle."
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/laakariliiton-toiminnanjohtaja-eutanasia-vaihtoehto-potilas-voisi-kokea-velvollisuutenaan/Jälleen tahallista vääristelyä. VAi pitäisiköä tarjota saattohoidon sedattiomahdollisuutta mieluummin?
- juurinoin
Juuri noin ArtoTTT?
mummomuori kirjoitti:
Jälleen tahallista vääristelyä. VAi pitäisiköä tarjota saattohoidon sedattiomahdollisuutta mieluummin?
Väitätkö että lääkäriliiton toiminnan johtajan mielipide on tahallista vääristelyä?
- omaisethaluaajuhlia
Eutanasia maissa siitä on muodostunut vanhusongelman ratkaisu! Näin käy Suomessakin asteittain.
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
MIssä näin on käynyt?
Etkö osaa lukea selvää suomea? "Eutanasia maissa"! ;)
- eimeneläpi
Onneksi eduskunnassakin monet eutanasian kannattajat ovat muuttaneet kantansa kun ovat saaneet oikeaa tietoa eutanasiasta.
- kiitos.siitä
Todellakin!
- Anonyymi
Hollannissa toiminta on saanut suorastaan makaabereja piirteitä!
Ja ihan muistutukseksi Hollannin meininkiin perehtyen: asia, missä saadaan ns. pää auki laajennetaan ja levitetään hetken kuluttua huomattavasti alkuperäisestä rajauksesta.
Haisee pahasti... -ei ihmistä - ei ongelmaa. Ja vieläpä hurskastellaan lähimmäisenrakkaudella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752