Murhattu perhe

Jerseyssä

Armaniouksen perhe muutti Yhdysvaltoihin v. 1998 Egyptistä ja asettui Jerseyn kaupunkiin New Jerseyn osavaltioon. Perhe oli koptilais-kristitty.Perheen isä keskusteli muslimien kanssa chattipalstoilla.Siellä hän sai tappouhkauksia muslimeilta. Perheen 15-vuotias tytär chattailun lisäksi oli henkilökohtaisessa kontaktissa ikäisiinsä musliminuoriin väitellen heidän kanssa islamista.
Perhe löydettiin murhattuna, vanhempien lisäksi tyttäret 8 ja 15-vuotiaat. Kaikkien kaulat oli leikattu auki. Mitään ei talosta viety.
Syyllisiä ei ole vielä saatu kiinni.

56

2344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • solo

Eikö se oli erhdys kun olivat Egptistä?
      Tiedetäähän usa:ssa muslimeilla tai arabin-näköisillä on jatkuva ahdinko vaaratilanteihin saakka!!

• Esko

Olisi hyvä saada tällaisesta vaikkapa sanomalehden artikkeli. Silloin olisi jonkinlaista pohjaa tarkastella asiaa.

• ,,,,,

Asiasta löytyy lukuisia artikkeleita, vaikka googlella - armanious nytimes

• Esko

Tosi näkyy olevan. Tätä olenkin odottanut, milloin netissä keskustelijoiden murhaaminen alkaa. Nyt tässä on siirrytty kansanryhmistä puhumiseen ja syytteitä alkaa taas sataa niskaan. Yhteiskunta ei todella mitenkään suojaa tavallisia 'kadunmiehiä'.
        Tuskin asiaa muuten edes huomattaisiinkaan, mutta kurkun aukileikkaaminen on kyllä provokatiivistä. Se ei voi jäädä huomaamatta.

http://www.newyorkpost.com/news/regionalnews/38704.htm

http://www.watani.com.eg/modules.php?name=News&file=article&sid=618

http://www.jihadwatch.org/archives/004660.php

• taahira

suuri synti se on manipuloida syyllisiksi viattomia.
      Luulojen perusteella hätäisesti toimiminen vielä vakavien asioiden edessä, ei sopisi sivistyneille.
      Manipuloiminen on joskus niin helppoa ja sillioin uhreiksi joutuvat yleensä vain heikommat sen ajanhengen mielessä.

Toivottavasti saadaan piankin oikeita syyllisiä.

• Sanansaattaja

Muslimit palvovat jumalanaan SUURTA SAATANAANSA (=Allah). Muhammed on yksi antikristuksista ja AITO pedofiili: Makasi kihlaamansa Aisha-neidon, kun tämä oli vasta 9-vuotias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muslimit väittävät että Raamattu ennusti muhammedin, vaikka se ei sanallakaan mainitse tätä eksyttäjää, tämä väite onkin mitä suurinta Jumalan pilkkaa!! Ja kun mietimme millainen mies Muhammed oli, häntä ei voi edes verrata mihinkään Raamatun profeettaan - saati sitten Jeesukseen!!

Lopuksi: Hyvin heikot ovat kantimet väitteellesi, ettei teko olisi muslimien tekosia, moinen julmuus ja elukkamainen raakuus kun on heissä synnynnäistä ja opittua. Elukan tasolla elävät muslimit eivät inhimillisyyttä, ymmärrystä ja lähimmäisenrakkautta kanssaihmisiään kohtaan tunne - kuten kristityt.

• Aurelianus
        Sanansaattaja kirjoitti:

Muslimit palvovat jumalanaan SUURTA SAATANAANSA (=Allah). Muhammed on yksi antikristuksista ja AITO pedofiili: Makasi kihlaamansa Aisha-neidon, kun tämä oli vasta 9-vuotias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muslimit väittävät että Raamattu ennusti muhammedin, vaikka se ei sanallakaan mainitse tätä eksyttäjää, tämä väite onkin mitä suurinta Jumalan pilkkaa!! Ja kun mietimme millainen mies Muhammed oli, häntä ei voi edes verrata mihinkään Raamatun profeettaan - saati sitten Jeesukseen!!

Lopuksi: Hyvin heikot ovat kantimet väitteellesi, ettei teko olisi muslimien tekosia, moinen julmuus ja elukkamainen raakuus kun on heissä synnynnäistä ja opittua. Elukan tasolla elävät muslimit eivät inhimillisyyttä, ymmärrystä ja lähimmäisenrakkautta kanssaihmisiään kohtaan tunne - kuten kristityt.

Pata kattilaa soimaa jne.
        Kyse on kahdesta yhtä vastenmielisesta kultista, joiden opinkappaleet eivät kestä minkäänlaista älyllistä kritiikkiä!
        Suosittelen kenelle tahansa uskonnollisten harhojen sijaan ateismia!

• Aurelianus kirjoitti:

Kyse on kahdesta yhtä vastenmielisesta kultista, joiden opinkappaleet eivät kestä minkäänlaista älyllistä kritiikkiä!

on kaikista uskonnoista vaarallisin ja tämän todistaa historia.

• akk.
        Aurelianus kirjoitti:

Näyttää tosiaan siltä,että tulevaisuudessa on odotettavissa uskojen tultalyövä yhteentörmäys.

Kristityillä on todella ylösnousseen Jeesuksen antama lähetyskäsky viedä mitään pelkäämättä rakkauden ja totuuden evankeliumi kaikille kansoille.

Hän ei antanut kiroamisen käskyä,eikä salli lyödä takaisin,vaikka meitä lyötäisiinkin,ja siinä on jo Jumalan salaisuus. Se puhuttelee varmaan kunnolla niitä,jotka ei Jeesusta tunne.

Minullakin kiehuu nuo muhametin temput ja valeet,ja olen päästellyt sieluni kyllyydestä suoraa tekstiä sitä vastaan.

Mutta,mikä on Jumalan neuvo meille,kun muslimit on jo täällä,ja he jatkuvasti lisäävät moskeijoitaan.

Sopisiko teille uskossa olevat kristityt,että perustetaan yli kirkkokunta rajojen yhteinen rukousrintama,koska taistelu on henkimaailmoissa?

Minä uskon,että tässä olisi Aabrahamin,Iisakin ja Jaakobin Jumalan tahdon mukainen armeijan alku.

Luultavasti Herran sotureita tulee jatkuvasti lisää,ja kristittyjen keskellä eripuraa aiheuttavat pikku jutut väistyvät sinne,mistä tulivatkin.

Aloitetaan sitä varten tälläinen yhteydenpito sivu,jolle voi lähettää asiaan liittyvää tietoa.

Ja jossakin vaiheessa voitaisiin tehdä kalluppi,paljonko meitä on. Eihän olisi höppänämpi juttu,että ympäri suomea alkaisi yhteisrintamana kunnon tulitus Jeesuksen nimessä?

• rope on ihana
        Sanansaattaja kirjoitti:

2. Kun. 11:8
        Pysytelkää kuninkaan ympärillä ja pitäkää ase kädessänne. Jos joku yrittää murtaa rivinne, tappakaa hänet. Pysykää joka hetki kuninkaan lähellä, minne hän sitten meneekin."
        Hes. 9:5
        Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä.
        Hes. 9:6
        Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.
        Hes. 9:7
        Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."

• JAJH
        L.J.H kirjoitti:

on kaikista uskonnoista vaarallisin ja tämän todistaa historia.

Voisitko antaa tämän väitteen tueksi jotain näyttöä?

• Esko
        rope on ihana kirjoitti:

2. Kun. 11:8
        Pysytelkää kuninkaan ympärillä ja pitäkää ase kädessänne. Jos joku yrittää murtaa rivinne, tappakaa hänet. Pysykää joka hetki kuninkaan lähellä, minne hän sitten meneekin."
        Hes. 9:5
        Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä.
        Hes. 9:6
        Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.
        Hes. 9:7
        Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."

Nämä tekstit pitää lukea asiayhteydessään. Silloin huomataan, että ne käsittelee epäjumalien palvelusta rankaisemista. Sellaisesta Israelin Jumala rankaisi kuolemalla. Toinen tapaus on epäjumala Baalin palvelua ja toinen on Hesekielin näky. Se on yleisluontoinen varoitus samasta asiasta.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes. 8:1&rnd=1106809346417

2.Kun. 11:18 Sitten kaikki maan kansa meni Baalin temppeliin, ja he hävittivät sen. Sen alttarit ja kuvat he löivät aivan murskaksi ja tappoivat alttarien edessä Mattanin, Baalin papin. Sitten pappi asetti vartijat vartioimaan Herran temppeliä.

Hesekiel 8:
        6 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, näetkö sinä, mitä he tekevät-suuria kauhistuksia, joita Israelin heimo tekee täällä, että minä menisin kauas pois pyhäköstäni? Mutta sinä saat nähdä vielä suurempia kauhistuksia."
        7 Ja hän vei minut esipihan ovelle, ja minä näin, ja katso: seinässä oli jokin aukko.
        8 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, murtaudu läpi seinän".
        9 Niin minä murtauduin läpi seinän, ja katso: jokin ovi! Ja hän sanoi minulle: "Mene ja katso häijyjä kauhistuksia, joita he täällä tekevät".
        10 Niin minä menin ja näin, ja katso: kaikenkaltaisia inhottavia matelijain ja karjaeläinten kuvia ja kaikenkaltaisia Israelin heimon kivijumalia oli piirretty seinään yltympäri.
        11 Ja niiden edessä seisoi seitsemänkymmentä miestä, Israelin heimon vanhimpia, ja näiden keskellä seisoi Jaasanja, Saafanin poika; ja kullakin heillä oli suitsutusastiansa kädessään, ja suitsutuspilvestä nousi tuoksu.
        12 Niin hän sanoi minulle: "Näetkö, ihmislapsi, mitä Israelin heimon vanhimmat tekevät pimeässä, itsekukin kuvakammiossansa? Sillä he sanovat:
        13 'Ei Herra meitä näe; Herra on hyljännyt tämän maan'." Ja hän sanoi minulle: "Sinä saat nähdä vieläkin suurempia kauhistuksia, joita he tekevät".
        14 Ja hän vei minut Herran huoneen portin ovelle, joka on pohjoista kohden, ja katso: siellä istui naisia itkemässä Tammusta.
        15 Ja hän sanoi minulle: "Näetkö, ihmislapsi? Vieläkin sinä saat nähdä kauhistuksia, vielä suurempia kuin nämä."
        16 Ja hän vei minut Herran huoneen sisemmälle esipihalle, ja katso: Herran temppelin ovella, eteisen ja alttarin välillä, oli noin kaksikymmentä viisi miestä. Heillä oli selät Herran temppeliin päin ja kasvot itään päin, ja päin itää he kumarsivat aurinkoa.
        17 Ja hän sanoi minulle: "Näitkö, ihmislapsi? Eikö ole Juudan heimolle kylliksi, että he tekevät kauhistuksia, joita täällä on tehty, koska he täyttävät maan väkivallalla ja niin aina uudelleen vihoittavat minut? Katso, kuinka he vievät viiniköynnöksen lehvää nenänsä eteen!
        18 Mutta minäkin teen, minkä teen, vihassani: en sääli enkä armahda; ja vaikka he huutavat minun korviini suurella äänellä, minä en heitä kuule."

• akimoo
        Esko kirjoitti:

Nämä tekstit pitää lukea asiayhteydessään. Silloin huomataan, että ne käsittelee epäjumalien palvelusta rankaisemista. Sellaisesta Israelin Jumala rankaisi kuolemalla. Toinen tapaus on epäjumala Baalin palvelua ja toinen on Hesekielin näky. Se on yleisluontoinen varoitus samasta asiasta.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes. 8:1&rnd=1106809346417

2.Kun. 11:18 Sitten kaikki maan kansa meni Baalin temppeliin, ja he hävittivät sen. Sen alttarit ja kuvat he löivät aivan murskaksi ja tappoivat alttarien edessä Mattanin, Baalin papin. Sitten pappi asetti vartijat vartioimaan Herran temppeliä.

Hesekiel 8:
        6 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, näetkö sinä, mitä he tekevät-suuria kauhistuksia, joita Israelin heimo tekee täällä, että minä menisin kauas pois pyhäköstäni? Mutta sinä saat nähdä vielä suurempia kauhistuksia."
        7 Ja hän vei minut esipihan ovelle, ja minä näin, ja katso: seinässä oli jokin aukko.
        8 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, murtaudu läpi seinän".
        9 Niin minä murtauduin läpi seinän, ja katso: jokin ovi! Ja hän sanoi minulle: "Mene ja katso häijyjä kauhistuksia, joita he täällä tekevät".
        10 Niin minä menin ja näin, ja katso: kaikenkaltaisia inhottavia matelijain ja karjaeläinten kuvia ja kaikenkaltaisia Israelin heimon kivijumalia oli piirretty seinään yltympäri.
        11 Ja niiden edessä seisoi seitsemänkymmentä miestä, Israelin heimon vanhimpia, ja näiden keskellä seisoi Jaasanja, Saafanin poika; ja kullakin heillä oli suitsutusastiansa kädessään, ja suitsutuspilvestä nousi tuoksu.
        12 Niin hän sanoi minulle: "Näetkö, ihmislapsi, mitä Israelin heimon vanhimmat tekevät pimeässä, itsekukin kuvakammiossansa? Sillä he sanovat:
        13 'Ei Herra meitä näe; Herra on hyljännyt tämän maan'." Ja hän sanoi minulle: "Sinä saat nähdä vieläkin suurempia kauhistuksia, joita he tekevät".
        14 Ja hän vei minut Herran huoneen portin ovelle, joka on pohjoista kohden, ja katso: siellä istui naisia itkemässä Tammusta.
        15 Ja hän sanoi minulle: "Näetkö, ihmislapsi? Vieläkin sinä saat nähdä kauhistuksia, vielä suurempia kuin nämä."
        16 Ja hän vei minut Herran huoneen sisemmälle esipihalle, ja katso: Herran temppelin ovella, eteisen ja alttarin välillä, oli noin kaksikymmentä viisi miestä. Heillä oli selät Herran temppeliin päin ja kasvot itään päin, ja päin itää he kumarsivat aurinkoa.
        17 Ja hän sanoi minulle: "Näitkö, ihmislapsi? Eikö ole Juudan heimolle kylliksi, että he tekevät kauhistuksia, joita täällä on tehty, koska he täyttävät maan väkivallalla ja niin aina uudelleen vihoittavat minut? Katso, kuinka he vievät viiniköynnöksen lehvää nenänsä eteen!
        18 Mutta minäkin teen, minkä teen, vihassani: en sääli enkä armahda; ja vaikka he huutavat minun korviini suurella äänellä, minä en heitä kuule."

Jer. 50:27
        Surmatkaa sen vallanpitäjät, viekää heidät teurastettaviksi. Voi heitä! Heidän päivänsä on tullut, käsillä on rangaistuksen aika.

• Esko
        akimoo kirjoitti:

Jer. 50:27
        Surmatkaa sen vallanpitäjät, viekää heidät teurastettaviksi. Voi heitä! Heidän päivänsä on tullut, käsillä on rangaistuksen aika.

Postailet humpuukia tänne:

>> Jer. 50:27

Jer. 50:27 Hävittäkää kaikki sen härät, astukoot ne teurastettaviksi. Voi heitä! Sillä heidän päivänsä on tullut, heidän rangaistuksensa aika.

Jeremia 50:2
        Sanokaa: Baabel on valloitettu, Beel on joutunut häpeään, kauhistunut on Merodak; sen jumalankuvat ovat joutuneet häpeään, kauhistuneet ovat sen kivijumalat.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

• minerva
        akk. kirjoitti:

Näyttää tosiaan siltä,että tulevaisuudessa on odotettavissa uskojen tultalyövä yhteentörmäys.

Kristityillä on todella ylösnousseen Jeesuksen antama lähetyskäsky viedä mitään pelkäämättä rakkauden ja totuuden evankeliumi kaikille kansoille.

Hän ei antanut kiroamisen käskyä,eikä salli lyödä takaisin,vaikka meitä lyötäisiinkin,ja siinä on jo Jumalan salaisuus. Se puhuttelee varmaan kunnolla niitä,jotka ei Jeesusta tunne.

Minullakin kiehuu nuo muhametin temput ja valeet,ja olen päästellyt sieluni kyllyydestä suoraa tekstiä sitä vastaan.

Mutta,mikä on Jumalan neuvo meille,kun muslimit on jo täällä,ja he jatkuvasti lisäävät moskeijoitaan.

Sopisiko teille uskossa olevat kristityt,että perustetaan yli kirkkokunta rajojen yhteinen rukousrintama,koska taistelu on henkimaailmoissa?

Minä uskon,että tässä olisi Aabrahamin,Iisakin ja Jaakobin Jumalan tahdon mukainen armeijan alku.

Luultavasti Herran sotureita tulee jatkuvasti lisää,ja kristittyjen keskellä eripuraa aiheuttavat pikku jutut väistyvät sinne,mistä tulivatkin.

Aloitetaan sitä varten tälläinen yhteydenpito sivu,jolle voi lähettää asiaan liittyvää tietoa.

Ja jossakin vaiheessa voitaisiin tehdä kalluppi,paljonko meitä on. Eihän olisi höppänämpi juttu,että ympäri suomea alkaisi yhteisrintamana kunnon tulitus Jeesuksen nimessä?

>Eihän olisi höppänämpi juttu,että ympäri suomea alkaisi yhteisrintamana kunnon tulitus Jeesuksen nimessä? <

En käyttäisi sanaa höppänämpi, vaan kerrassaan idioottimaista.
        Mistä teitä hihhuleita riittääkin.

• akk.
        minerva kirjoitti:

>Eihän olisi höppänämpi juttu,että ympäri suomea alkaisi yhteisrintamana kunnon tulitus Jeesuksen nimessä? <

En käyttäisi sanaa höppänämpi, vaan kerrassaan idioottimaista.
        Mistä teitä hihhuleita riittääkin.

Ensimmäinen vastaus ehdotukseeni oli vastustus,ja pilkka.

Onko kristikansa näin hajalle lyöty?

Vai nukutteko te kaikki?

• akk. kirjoitti:

Vai nukutteko te kaikki?

siitä, että se mitä mieleen juolahtaa, olisi peräisin Herrasta. Jos ei itse satu olemaan Herra.

Kristikansa taitaa olla eräissä kohdin varsin hajalla. Mutta se onkin toinen juttu.

• akk.
        Aabra-ham kirjoitti:

siitä, että se mitä mieleen juolahtaa, olisi peräisin Herrasta. Jos ei itse satu olemaan Herra.

Kristikansa taitaa olla eräissä kohdin varsin hajalla. Mutta se onkin toinen juttu.

Olen aivan varma,että se on Jeesuksen tahto.

Kun hetken lukee näitä suomen eri seurakuntien mielipiteitä,ainoa,mikä sieltä paistaa,on se,että
        meidän raamatunluku tapa on oikein,ja sinä olet eksyttäjä.

Siispä,kun tämä asia on tullut selväksi,ilman minkäänlaista erimielisyyttä,että jokainen on varma raamatunluku taidostaan,niin eikös olisi aika siirtyä uskossa eteenpäin?

Ja mikä olisi ensimmäinen offensiivi?

No niin komppania,ASENTO!

Suurinpiirtein kaikki on käynyt armeijan,niin ymmärtää komentosanat,ja käskyn välittömän toimeenpanon.

Ensimmäinen toimenpide on varusteiden hankinta.

Joten Herran sotilaat,varusvarastolta haette uudet valkeat alusvaatteet ja koko Jumalan sota-asun, ja puette ne välittömästi yllenne.

Sen jälkeen otatte pelastuksen kypärän ja älkää unohtako sitä Hengen miekkaa.

Ja palaatte hyvässä järjestyksessä ja keskenänne riitelemättä tähän samaan paikkaan,odottamaan lisäohjeita.

Komppanian päälliköksi haluavat ilmoittautuvat ylipäällikön toimistossa ja saavat sieltä voitelun tehtävään.

He ilmoittavat komppanialle ylipäällikön päiväkäskyt.

KOMPPANIA! Varusvarastolle,Mars,Mars!

• akk. kirjoitti:

Olen aivan varma,että se on Jeesuksen tahto.

Kun hetken lukee näitä suomen eri seurakuntien mielipiteitä,ainoa,mikä sieltä paistaa,on se,että
        meidän raamatunluku tapa on oikein,ja sinä olet eksyttäjä.

Siispä,kun tämä asia on tullut selväksi,ilman minkäänlaista erimielisyyttä,että jokainen on varma raamatunluku taidostaan,niin eikös olisi aika siirtyä uskossa eteenpäin?

Ja mikä olisi ensimmäinen offensiivi?

No niin komppania,ASENTO!

Suurinpiirtein kaikki on käynyt armeijan,niin ymmärtää komentosanat,ja käskyn välittömän toimeenpanon.

Ensimmäinen toimenpide on varusteiden hankinta.

Joten Herran sotilaat,varusvarastolta haette uudet valkeat alusvaatteet ja koko Jumalan sota-asun, ja puette ne välittömästi yllenne.

Sen jälkeen otatte pelastuksen kypärän ja älkää unohtako sitä Hengen miekkaa.

Ja palaatte hyvässä järjestyksessä ja keskenänne riitelemättä tähän samaan paikkaan,odottamaan lisäohjeita.

Komppanian päälliköksi haluavat ilmoittautuvat ylipäällikön toimistossa ja saavat sieltä voitelun tehtävään.

He ilmoittavat komppanialle ylipäällikön päiväkäskyt.

KOMPPANIA! Varusvarastolle,Mars,Mars!

Taidanpa pysyä kaukana tuosta opista jo armeijamuistojenikin takia.

"TaakSe POISTU! Maassa RYÖMI! PolkupyöRä olalle VIE!"

• akk.
        Aabra-ham kirjoitti:

Lueppa raamatustasi,mitä siellä sanotaan Jeesuksen verellä pestyjen sielujen valkoisista vaatteista?

Ja mitä raamatussa kerrotaan kuuluvan koko Jumalan sota-asuun?

Oletko sinä pelkkä rikankaivaja toisten silmistä,kun välittömästi ilmoitit haluttomuutesi siihen työhön,johon Jeesus on sinuakin kutsunut?

• JAJH kirjoitti:

Voisitko antaa tämän väitteen tueksi jotain näyttöä?

eräs k-kirjaimella alkava kymmenkirjaiminen aate oli ateistinen.

• JAJH
        L.J.H kirjoitti:

Anna Aapon ja Tahan hoitaa se puoli

• akk.
        Aabra-ham kirjoitti:

Jos et sitä tiennyt,niin Jeesus Kristus on mainitsemani YLIPÄÄLLIKKÖ.

• minerva
        akk. kirjoitti:

Vai nukutteko te kaikki?

en todellakaan kuulu kristikansaan

• akk
        minerva kirjoitti:

en todellakaan kuulu kristikansaan

Minä en huomannut kenenkään sitä sinulta kysyvän,mutta sen huomasi,ennenkuin edes kirjoitit sitä.

Sulla taitaa olla menossa uhmaikä.

• Aurelianus
        L.J.H kirjoitti:

Eli Kommunismiksi kutsuttu (oikea termi olisi ehkä Marxismi, sillä Leninin viritelmä on vain eräs sen lahkoista) teoria on siinä mielessä ateistinen, että se pitää itseään tieteellisenä.
        Joukkomurhat eivät johtuneet ateismista, joka on koko teorian sivulauseessa, vaan pääasiasta eli luokkataisteluteoriasta.
        Ne uskovat, jotka syyttävät jotain poliittista teoriaa murhanhimosta, ovat huomattavan vaivaantuneita kun heille muistutetaan mm. evästyksestä, jotka albigenssisotiin lähtevät ritarit saivat. Koska samoilla seudulla asui rinnakkain sekä katolisia että kataareja ja kaikista kirkon toiveista huolimatta jälkimmäisille ei ollut kasvanut pukinsorkkaa jalkaan, sarvia päähän eikä muitakaan erillisiä tuntomerkkejä,niin kirkko antoi ritareille ohjeen: Tappakaa kaikki! Jumala erottaa viattomat syyllisistä sitten aikanaan!

• taha.islam
        Aurelianus kirjoitti:

Eli Kommunismiksi kutsuttu (oikea termi olisi ehkä Marxismi, sillä Leninin viritelmä on vain eräs sen lahkoista) teoria on siinä mielessä ateistinen, että se pitää itseään tieteellisenä.
        Joukkomurhat eivät johtuneet ateismista, joka on koko teorian sivulauseessa, vaan pääasiasta eli luokkataisteluteoriasta.
        Ne uskovat, jotka syyttävät jotain poliittista teoriaa murhanhimosta, ovat huomattavan vaivaantuneita kun heille muistutetaan mm. evästyksestä, jotka albigenssisotiin lähtevät ritarit saivat. Koska samoilla seudulla asui rinnakkain sekä katolisia että kataareja ja kaikista kirkon toiveista huolimatta jälkimmäisille ei ollut kasvanut pukinsorkkaa jalkaan, sarvia päähän eikä muitakaan erillisiä tuntomerkkejä,niin kirkko antoi ritareille ohjeen: Tappakaa kaikki! Jumala erottaa viattomat syyllisistä sitten aikanaan!

Kapitalismin nimissä annetaan miljoonien ihmisten kuolla ja kärsiä edelleen.

• Aurelianus
        taha.islam kirjoitti:

Kapitalismin nimissä annetaan miljoonien ihmisten kuolla ja kärsiä edelleen.

Jos kapitalismin ihanteena pidetään Adam Smithin ajatuksia, niin nykyinen systeemi eroaa ko. ihanteesta kuin Madame Montespanin * kirkonmenot aidosta.
        Toisaalta, mikään tila ei ole vakaa ja kaikki muuttuu ja lopuksi luhiostuu.

* Ko. daami oli aikoinaan Ludvig XIV:n rakastajatar ja pyrki säilyttämään asemansa mm. värväämällä erään luopiopapin ns. Mustan Messun johtoon.(Ehtoollisviini hankittiin uhraamalla vastasyntynyt jne. Eli tämä yksityiskohta kertoo menojen sisällöstä kylliksi.)

• JAJH
        Aurelianus kirjoitti:

Jos kapitalismin ihanteena pidetään Adam Smithin ajatuksia, niin nykyinen systeemi eroaa ko. ihanteesta kuin Madame Montespanin * kirkonmenot aidosta.

* Ko. daami oli aikoinaan Ludvig XIV:n rakastajatar ja pyrki säilyttämään asemansa mm. värväämällä erään luopiopapin ns. Mustan Messun johtoon.(Ehtoollisviini hankittiin uhraamalla vastasyntynyt jne. Eli tämä yksityiskohta kertoo menojen sisällöstä kylliksi.)

Keskeinen piirre salanimi taha.islami islamissa on, että hän pitää ihanteina edelleen Josif Stalinin luomaa "utopiaa". Koska se nyt meni yhden kerran mönkään, ei tulos tarkoita, etteikö samaa voisi yrittää uudelleen, nyt arabifasismin, islamin, avulla.

• Aurelianus kirjoitti:

kuulunevat pitkälti historiaan. Friedman & co. ovat lähempänä modernin kapitalismin ihanteita. Tai vaikkapa oma Nokian Ollilamme, joka ei oikein haluaisi maksaa turhia veroja köyhempien iloksi.

Rva Françoise-Athénaïs de Rochechouart, Montespanin markiisitar, päätyi luostarin johtajattareksi ja hänen kuninkaan kanssa tekemänsä lukuisat lapset korkeisiin asemiin. Hänen aviomiehensä, Montespanin markiisi, joka ei oikein pitänyt vaimonsa lämpimistä suhteista kuninkaaseen, sen sijaan karkoitettiin Guyenne'een.

Mitähän opimme tästä? Miten käy modernin kapitalismin rakastajattarien uudenaikaisine messuineen? Entä mikä on heidän aviosiippojensa kohtalo?

• ei ole tässä mailmassa&gt;...

Jer. 51:40
      Minä vien heidät teurastettaviksi kuin karitsat, kuin pässit ja pukit.

• Yhdysvalloissa on murhattu iät ja ajat mustia, valkoisia ja ja ties minkä värisiä rotuvihan takia, ihmisiä uskonnollisilla tekosyillä milloin minkin lahkon edustajien toimesta.

Valitettavasti viharikokset ovat Vapauden maassa valitettavan yleisiä. Tästä tapauksessa saattaa todellakin olla kyse. Muutenkin Yhdysvallat ovat rikkaiden länsimaitten rikos-, murha- ja tietenkin vastaavasti vankitilaston kärkipäässä. Jopa Suomen edellä, mitä tappoihin ja murhiin tulee.

Kannattaa todella harkita, mihin vihanlietsonta voi johtaa. Puolella jos toisellakin. Sovittelusta ja yhteisen pohjan etsimisestä sen sijaan ei yleensä ole vahinkoa.

• JAJH

Tyypillistä vihanlietsontaa on väittää alllun määräyksiä esim. varkaan käden katkaisemisesta barbaarisiksi. Tällaiseen vihanlietsontaa ja kiihottamiseen kansanryhmää vastaan on syyllistynyt täällä salanimellä Aabra-ham esiintyvä "humanisti".

• Esko

Aabraham valehtelee aina ja yrittää petkuttaa tässäkin. Nyt on tapettu nelihenkinen perhe katkaisemalla heidän kaulansa. Sellaista rikosta ei varmaan ole aikaisemmin tehty USA:ssa eikä Suomessakaan. Miksi katkaistaan kaula 8 ja 15 vuotiailta lapsilta ja heidän vanhemmiltaan? Varkaat ja murtomiehet eivät tee sellaista ylimääräistä väkivaltaa, josta ei ole heille mitään hyötyä.
        Kaulojen katkaiseminen on Irakista levinnyttä terrorismia. Tätäkin tekoa edelsivät uhkaukset.

• JAJH kirjoitti:

Tyypillistä vihanlietsontaa on väittää alllun määräyksiä esim. varkaan käden katkaisemisesta barbaarisiksi. Tällaiseen vihanlietsontaa ja kiihottamiseen kansanryhmää vastaan on syyllistynyt täällä salanimellä Aabra-ham esiintyvä "humanisti".

kylläpä nyt olet katkera uskontotieteen ammattilaisen konstruoimaan uus-uskontoon kohdistetusta arvostelusta. Mutta: Oma lapsi tietenkin on rakkain, vaikka olisikin hiukan barbaarinen. Mutta etkö ole iloinen siitä, etteivät muut vaadi sitä omakseen?

/Vieras kakara

• Esko kirjoitti:

Aabraham valehtelee aina ja yrittää petkuttaa tässäkin. Nyt on tapettu nelihenkinen perhe katkaisemalla heidän kaulansa. Sellaista rikosta ei varmaan ole aikaisemmin tehty USA:ssa eikä Suomessakaan. Miksi katkaistaan kaula 8 ja 15 vuotiailta lapsilta ja heidän vanhemmiltaan? Varkaat ja murtomiehet eivät tee sellaista ylimääräistä väkivaltaa, josta ei ole heille mitään hyötyä.
        Kaulojen katkaiseminen on Irakista levinnyttä terrorismia. Tätäkin tekoa edelsivät uhkaukset.

lukemattomia perheitä. Lue enemmän, luulet vähemmän.

http://www.crimelibrary.com/manson/mansonmain.htm

• Esko
        Aabra-ham kirjoitti:

lukemattomia perheitä. Lue enemmän, luulet vähemmän.

http://www.crimelibrary.com/manson/mansonmain.htm

Valehtelet yhä. Et ainuttakaan tapausta voi esittää, missä olisi katkaistu kauloja koko perheeltä tai edes yhdeltä ihmiseltä. Se on vain muslimiterroristien tapa Irakissa. Se on myös Koraanin kehotus:
        8:12. Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.»

• Esko kirjoitti:

Valehtelet yhä. Et ainuttakaan tapausta voi esittää, missä olisi katkaistu kauloja koko perheeltä tai edes yhdeltä ihmiseltä. Se on vain muslimiterroristien tapa Irakissa. Se on myös Koraanin kehotus:
        8:12. Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.»

Lue enemmän, luulet vähemmän. Jos se nyt edes auttaa. Perheiden taloihin tukeutuminen ja kaulojen katkominen tai muu silpominen on henkisesti häiriintyneiden ihmisten puuhaa. Vaarallisia, sadistisia hulluja Yhdysvalloissa, rituaali- ja sarjamurhaajien sekä kiihkomiuelisten uskonnollisten lahkojen luvatussa maassa, riittää. Joukossa varmaankin on muutama, jotka lukevat eskomaiseen tapaan uskonnollisia kirjoituksia ja keksivät lisää omista päistään.

• Esko
        Aabra-ham kirjoitti:

Lue enemmän, luulet vähemmän. Jos se nyt edes auttaa. Perheiden taloihin tukeutuminen ja kaulojen katkominen tai muu silpominen on henkisesti häiriintyneiden ihmisten puuhaa. Vaarallisia, sadistisia hulluja Yhdysvalloissa, rituaali- ja sarjamurhaajien sekä kiihkomiuelisten uskonnollisten lahkojen luvatussa maassa, riittää. Joukossa varmaankin on muutama, jotka lukevat eskomaiseen tapaan uskonnollisia kirjoituksia ja keksivät lisää omista päistään.

Nyt on kysymys siitä, että näyttäisit puheesi toteen, mutta siihen et pysty. Kun et pysty, alat sättimään minua tavalliseen tapaasi.

Vastaavanlaisia kaulojen katkomisia ei USA:n tai Suomen rikoshistoriassa tunneta. Sinun valheesi on, että ne ovat aivan yleisiä. Onhan tämä aivan järjetön kanta ja hävytön valhe.

Sensijaan Irakissa sen on tehnyt tunnetuksi Abu Musab al-Zarqawi, joka uhkaa katkaista kaulan niiltä, jotka äänestävät ensi sunnuntain vaaleissa. Koraanissa on sekä terrori, että kaulan katkaiseminen selvästi esitettynä:
        al-Zarqawi on islamistien kouluja käynyt terroristi:
        http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,593743,00.html

Kun sinä teet näitä silmänkääntötemppuja kuin lavataikuri, minä paljastan niitä ja siksi sanon ne valheeksi. Taikurit pettävät katsojaa ja sinä teet samanlaista. Sotket asioita keskenään, teet vääriä rinnastuksia väittämällä erilaisia asioita samanlaisiksi ym. Eräitä ihmisiä on siihen kai koulutettukin.

• taha.islam
        Esko kirjoitti:

>Et ainuttakaan tapausta voi esittää, missä olisi katkaistu kauloja koko perheeltä tai edes yhdeltä ihmiseltä. Se on vain muslimiterroristien tapa Irakissa.

Jos löytyy tapaus, jossa amerikkalainen on katkonut kurkut koko perheeltä, myönnätkö olevasi väärässä?

• Esko
        taha.islam kirjoitti:

>Et ainuttakaan tapausta voi esittää, missä olisi katkaistu kauloja koko perheeltä tai edes yhdeltä ihmiseltä. Se on vain muslimiterroristien tapa Irakissa.

Jos löytyy tapaus, jossa amerikkalainen on katkonut kurkut koko perheeltä, myönnätkö olevasi väärässä?

Tämä oli Aabrahamin väite:
        "Valitettavasti viharikokset ovat Vapauden maassa valitettavan yleisiä. Tästä tapauksessa saattaa todellakin olla kyse. Muutenkin Yhdysvallat ovat rikkaiden länsimaitten rikos-, murha- ja tietenkin vastaavasti vankitilaston kärkipäässä. Jopa Suomen edellä, mitä tappoihin ja murhiin tulee."

Hän teki kaulojen katkomisesta "valitettavan yleisen" USAssa ja Suomessa. Yhtään tapausta hän ei voinut esittää. Sellainen oli valhe.

• taha.islam
        Esko kirjoitti:

"Valitettavasti viharikokset ovat Vapauden maassa valitettavan yleisiä. Tästä tapauksessa saattaa todellakin olla kyse. Muutenkin Yhdysvallat ovat rikkaiden länsimaitten rikos-, murha- ja tietenkin vastaavasti vankitilaston kärkipäässä. Jopa Suomen edellä, mitä tappoihin ja murhiin tulee."

Hän teki kaulojen katkomisesta "valitettavan yleisen" USAssa ja Suomessa. Yhtään tapausta hän ei voinut esittää. Sellainen oli valhe.

>Hän teki kaulojen katkomisesta "valitettavan yleisen" USAssa ja Suomessa.

Hän sanoi viharikoksia valitettavan yleisiksi, joten olet valehtelija. Toiseksi, hän saa pitää mitä tapahtumaa tahansa valitettavan yleisenä, jos sitä tapahtuu edes joskus.

>Yhtään tapausta hän ei voinut esittää.

Jos sellainen löytyy, myönnätkö olevasi väärässä?

• Esko
        taha.islam kirjoitti:

>Hän teki kaulojen katkomisesta "valitettavan yleisen" USAssa ja Suomessa.

Hän sanoi viharikoksia valitettavan yleisiksi, joten olet valehtelija. Toiseksi, hän saa pitää mitä tapahtumaa tahansa valitettavan yleisenä, jos sitä tapahtuu edes joskus.

>Yhtään tapausta hän ei voinut esittää.

Jos sellainen löytyy, myönnätkö olevasi väärässä?

Avauksesta:
        Perhe löydettiin murhattuna, vanhempien lisäksi tyttäret 8 ja 15-vuotiaat. Kaikkien kaulat oli leikattu auki. Mitään ei talosta viety.

Aabraham:
        "Valitettavasti viharikokset ovat Vapauden maassa valitettavan yleisiä. Tästä tapauksessa saattaa todellakin olla kyse.

On selvää, etteivät kaulojen katkomiset ole olleet yleisiä rikoksia USAssa. Tällainen on valehtelemista, kun rikoksen poikkeuksellista luonnetta ei tunnusteta, vaan väitetään sitä "valitettavan yleiseksi".

Nyt olet saanut tarpeeksi huomiota osaksesi, sinun tempuistasi en enempää piittaa.

• taha.islam
        Esko kirjoitti:

Avauksesta:

Aabraham:
        "Valitettavasti viharikokset ovat Vapauden maassa valitettavan yleisiä. Tästä tapauksessa saattaa todellakin olla kyse.

On selvää, etteivät kaulojen katkomiset ole olleet yleisiä rikoksia USAssa. Tällainen on valehtelemista, kun rikoksen poikkeuksellista luonnetta ei tunnusteta, vaan väitetään sitä "valitettavan yleiseksi".

Nyt olet saanut tarpeeksi huomiota osaksesi, sinun tempuistasi en enempää piittaa.

>On selvää, etteivät kaulojen katkomiset ole olleet yleisiä rikoksia USAssa.

Yleisyys on suhteellista.

>Nyt olet saanut tarpeeksi huomiota osaksesi, sinun tempuistasi en enempää piittaa.

Valehtelit ja esitit perusteettoman syytteen, etkä taaskaan uskalla vastata sanoistasi.

• JAJH
        Aabra-ham kirjoitti:

kylläpä nyt olet katkera uskontotieteen ammattilaisen konstruoimaan uus-uskontoon kohdistetusta arvostelusta. Mutta: Oma lapsi tietenkin on rakkain, vaikka olisikin hiukan barbaarinen. Mutta etkö ole iloinen siitä, etteivät muut vaadi sitä omakseen?

/Vieras kakara

käyttäytyy kuin muutkin leikkikoululaiset. sitä en ymmärrä, että sinulla edelleen on virkasi. jos sinulla ei ole asiaa, mene leikkimään ikäistesi (3v) kanssa.

• löytäjä
        Esko kirjoitti:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/humber/3729437.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/3149030.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/lincolnshire/2985288.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/571598.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/2412665.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/2868983.stm

Ja muualta

http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/in_pictures/3078721.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/1961002.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/1171913.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/514873.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/44278.stm

• Esko
        löytäjä kirjoitti:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/lincolnshire/2985288.stm

Ja muualta

http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/in_pictures/3078721.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/1961002.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/1171913.stm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/514873.stm

Noissa on useimmissa tappauksissa pistetty veitsellä useita kertoja ja kaulaankin. Kuitenkin varsinaisia kaulan katkojia olivat muslimit viimeisessä osoitteessa. He tappoivat 400 Algeriassa.

400 die in Algeria massacre

The authorities blame such killings on Muslim extremists, although human rights groups say the military-backed government is not without blame.

1. ei ollut kaulankatkaisu

2. repeatedly stabbing his daughter and slitting her throat, he cut his own throat and jumped from a third floor balcony.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/lincolnshire/2985288 .stm
        3. cutting her throat with a Gurkha knife. he stabbed the teenager with a 12-inch knife.

4. She had died from multiple stab wounds, including cuts to her throat

5. "I kicked him in the face. Then I punched him," Mr Whiteley told the court.

"I saw a knife on the floor and picked it up and stabbed him twice in the leg. I was fuming. I just got the knife and I cut his throat."

6. kicked, punched and stabbed 54-year-old Peter England.

Minä en innostu näitä sinun löytöjäsi enempää selaamaan. Se on sinun asiasi.

• JAJH
        Aabra-ham kirjoitti:

yksi nainen taisi pilkkoa kaverin ihan kokonaan. Joten meillä Suomessakin jotain sentään osataan ihan Amerikan malliin. Tosin täyttä paloittelemista ei kai lueta kaulan katkaisuksi?

Moneen kertaan Aapolle, jonka ymmärrys on jo hämärtynyt, on selitetty, mikä merkitys on teon motiiveilla. Postmodernina "humanistina" Aapolle motiivit ovat sivuseikka. Koska islam on "osin ihmisessä", ei islamista voi ylipäätään puhua. Muslimejahan on yli 1,3 miljardia. Näin puhe siitä, että Koraanin antama määräys katkaista varkaan käsi olisi islamiin kuuluvaa barbariaa, on harhaa, koska Aapon mielikuvituksessa Koraani on vain "osa islamia", osahan on "ihmisessä".

Toki on niin, ettei yksikään muslimioppinut hyväksy Aapon tulkintaa islamista, mutta siitä Aapo viis - onhan hän "humanisti".

• Aabra-ham
        JAJH kirjoitti:

Moneen kertaan Aapolle, jonka ymmärrys on jo hämärtynyt, on selitetty, mikä merkitys on teon motiiveilla. Postmodernina "humanistina" Aapolle motiivit ovat sivuseikka. Koska islam on "osin ihmisessä", ei islamista voi ylipäätään puhua. Muslimejahan on yli 1,3 miljardia. Näin puhe siitä, että Koraanin antama määräys katkaista varkaan käsi olisi islamiin kuuluvaa barbariaa, on harhaa, koska Aapon mielikuvituksessa Koraani on vain "osa islamia", osahan on "ihmisessä".

Toki on niin, ettei yksikään muslimioppinut hyväksy Aapon tulkintaa islamista, mutta siitä Aapo viis - onhan hän "humanisti".

muslimioppinut hyväksyisi Aapon tulkintaa islamista, jos Aapo sellaisen antaisi. Tuskinpa enempää, kuin JAJHin simpliciter-tulkintaa, jota moni muukaan oppinut ei taitaisi allekirjoittaa.

Sen sijaan Aapo ei ole aivan varma siitä, miten muslimioppineet suhtautuisivat aapomaiseen ajatukseen, että jokainen uskonto - myös islam - todellistuu omalla tavallaan jokaisessa uskovassa ihmisessä.

Aapo muuten lienee sanonut, että varkaan käden katkaisu on barbariaa. Onko se islamiin kuuluvaa vai ei, siihen Aapo ei ole ottanut kantaa. Tällaiset kannanotot kuuluvat muslimeille - ja tietenkin muslmien ja islamin vastaisen kansanrintaman Suurmuftille.

• Esko kirjoitti:

Nyt on kysymys siitä, että näyttäisit puheesi toteen, mutta siihen et pysty. Kun et pysty, alat sättimään minua tavalliseen tapaasi.

Vastaavanlaisia kaulojen katkomisia ei USA:n tai Suomen rikoshistoriassa tunneta. Sinun valheesi on, että ne ovat aivan yleisiä. Onhan tämä aivan järjetön kanta ja hävytön valhe.

Sensijaan Irakissa sen on tehnyt tunnetuksi Abu Musab al-Zarqawi, joka uhkaa katkaista kaulan niiltä, jotka äänestävät ensi sunnuntain vaaleissa. Koraanissa on sekä terrori, että kaulan katkaiseminen selvästi esitettynä:
        al-Zarqawi on islamistien kouluja käynyt terroristi:
        http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,593743,00.html

Kun sinä teet näitä silmänkääntötemppuja kuin lavataikuri, minä paljastan niitä ja siksi sanon ne valheeksi. Taikurit pettävät katsojaa ja sinä teet samanlaista. Sotket asioita keskenään, teet vääriä rinnastuksia väittämällä erilaisia asioita samanlaisiksi ym. Eräitä ihmisiä on siihen kai koulutettukin.

"Perheiden taloihin tukeutuminen ja kaulojen katkominen tai muu silpominen on henkisesti häiriintyneiden ihmisten puuhaa. Vaarallisia, sadistisia hulluja Yhdysvalloissa, rituaali- ja sarjamurhaajien sekä kiihkomiuelisten uskonnollisten lahkojen luvatussa maassa, riittää. Joukossa varmaankin on muutama, jotka lukevat eskomaiseen tapaan uskonnollisia kirjoituksia ja keksivät lisää omista päistään."

Onneksi tällainen kaulojen katkominen jan muu murhaaminen ei ole näin siviilioloissa _kovin_ yleistä - kuten ei ole vieraiden uskontojen uskonnollisten kirjoitustenkaan fanaattinen vihaaminenkaan. Kumpikin ovat suhteellisen harvojen huvia, onneksi.

• löytäjä
        Esko kirjoitti:

Noissa on useimmissa tappauksissa pistetty veitsellä useita kertoja ja kaulaankin. Kuitenkin varsinaisia kaulan katkojia olivat muslimit viimeisessä osoitteessa. He tappoivat 400 Algeriassa.

400 die in Algeria massacre

The authorities blame such killings on Muslim extremists, although human rights groups say the military-backed government is not without blame.

1. ei ollut kaulankatkaisu

2. repeatedly stabbing his daughter and slitting her throat, he cut his own throat and jumped from a third floor balcony.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/lincolnshire/2985288 .stm
        3. cutting her throat with a Gurkha knife. he stabbed the teenager with a 12-inch knife.

4. She had died from multiple stab wounds, including cuts to her throat

5. "I kicked him in the face. Then I punched him," Mr Whiteley told the court.

"I saw a knife on the floor and picked it up and stabbed him twice in the leg. I was fuming. I just got the knife and I cut his throat."

6. kicked, punched and stabbed 54-year-old Peter England.

Minä en innostu näitä sinun löytöjäsi enempää selaamaan. Se on sinun asiasi.

ykkönen oli kaulankatkaisu

>Tina Wright suffered 67 separate wounds in the attack at Anthony Campbell's flat and died of a severe cut to her throat, Sheffield Crown Court was told."

• Esko
        löytäjä kirjoitti:

ykkönen oli kaulankatkaisu

>Tina Wright suffered 67 separate wounds in the attack at Anthony Campbell's flat and died of a severe cut to her throat, Sheffield Crown Court was told."

Sinun asiasi olisi antaa ne asiat, mitä haluat esittää. Miksi minun pitäisi niitä etsiä? Tuossa sanotaan, että haavoja oli 67. Kaulan katkaisulla kuitenkin voi ymmärtää vain kaulan katkaisemista.
        Se on ilmeisesti tekijälle erilainen teko, kuin esim. 67 puukon iskua. Kaulaan katkaisun ovat ammattiteurastajat tehneet eläimille. Sehän on myös rituaalin teurastus "halal". Niin luulen, en tiedä siitä enempää. Irakilaiset terroristit tekivät sen, mutta yleensä puukottajat eivät niin toimi. Kaulan katkaisu vaatii kylmäveristä tappajaa. Tavalliset puukottajat toimivat ilmeisesti kiihkeän tunteen vallassa.

• Esko kirjoitti:

Sinun asiasi olisi antaa ne asiat, mitä haluat esittää. Miksi minun pitäisi niitä etsiä? Tuossa sanotaan, että haavoja oli 67. Kaulan katkaisulla kuitenkin voi ymmärtää vain kaulan katkaisemista.
        Se on ilmeisesti tekijälle erilainen teko, kuin esim. 67 puukon iskua. Kaulaan katkaisun ovat ammattiteurastajat tehneet eläimille. Sehän on myös rituaalin teurastus "halal". Niin luulen, en tiedä siitä enempää. Irakilaiset terroristit tekivät sen, mutta yleensä puukottajat eivät niin toimi. Kaulan katkaisu vaatii kylmäveristä tappajaa. Tavalliset puukottajat toimivat ilmeisesti kiihkeän tunteen vallassa.

piirtein sama kuin meilläkin Suomessa aiemmin harjoitettu teurastus. Kaulasuonet poikki.

Myös ihmisen kurkun leikkaaminen on kaikkialla samanlaista. Ei todellakaan mikään harvinaisuus raakojen murhien joukossa. Eritoten ei Yhdysvalloissa, sarja- ja rituaalimurhien luvatussa maassa.

Eskon kannattaisi lukea hieman enemmän, jotta vieheelliset luulot karisisivat.

• ihmetellen

Murha on artikkelien mukaan raaka.Kahdeksan vuotias lapsi oli herännyt meteliin ja lukinnut itsensä kylpyhuoneeseen.Sinnekin oli murtauduttu ja leikattu kurkku lapselta.

• Viper

Harvinaisen raaka murha tosiaan. Jollakin/jollakulla riitti raivoa murtautua jopa oven läpi tappamaan lapsi - viiltämällä kurkku auki. Tämä veriteko voi olla joko muslimin, tai sitten jonkin muun, mahdollisesti henkimaailman puolelta tulleen tappajan tekosia. Raivostunut räyhähenki voisi kyetä tällaiseen, ihmisistä vain muslimit ja saatananpalvojat, viimeksi mainitut olisivat jättäneet merkit rituaalimurhasta tekopaikalle, nyt ei puhuttu mitään edes mahdollisesta rituaalimurhasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4671
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      505
      2466
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2011
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1949
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1596
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1306
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      103
      1003
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      852
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe