Liikkeen osoitteessa Sahaajankatu 23 toimii nyt ihan eri firma. Nettisivuille ei pääse ja Nettiautosta ei löydy heiltä yhtään autoa. http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002831283.html
https://www.finder.fi/Autoliikkeitä/Herttoniemen Autokeskus/Helsinki/yhteystiedot/924113
Mihin katosi heak.net eli Herttoniemen Autokeskus?
6
2864
Vastaukset
- käyhänsiellä
Tuli uusi tilalle! AUTO ARITA!
- MattiLam
Hei,
Nettisivuillamme, kotisivulla ja asiakkaillemme jotka kävivät loppuunmyynnin aikaan kerroimme, että kuluttajakauppamme lopetetaan ja liiketila vuokrataan Vaihtoautomaalle alkaen 1.2.2017. Näin tiloissa jatkaa yritys joka on toiminnaltaan ja kalustoltaan samantapainen kuin meilläkin on ollut. Lisäksi yrityksellä uusia ideoita mm. myyntitili asiointi jolle on nyt ilmaantunut kasvavaa kysyntää. Vaihtoautomaa on ketjuliike jolla on nyt 4 toimipistettä pistettä ja sopii Herttoniemen autojen kivijalka/nettikauppaan hyvin .
Olen ollut alalla vuodesta 1983 jotakuinkin samanlaisessa työssä. 6 päivää viikossa, 34v. Yrittäjänä tulin siihen tulokseen että nyt 2017 sopiva aika myydä varastot pois, maksella kaikki velvoitteet ja antaa nuoremmille toimitila ja mahdollisuus jatkaa valmiissa ympäristössä.
Haluan koko porukkamme puolesta kiittää kaikkia asiakkaitamme ja autohenkisiä kumppaneitamme yhteistyöstä.
Hymyillään kun tavataan ja vaihdetaan kuulumiset!
Matti Lammassaari - Tmenestyjäjovuosia
Aloittaja oletko olet kyttääjä et ostaja vaan näitä riittää näillä palstoilla ostaja ostaa vempulit täällä arvostelee ja narisee t menestyjä
- Anonyymi
Aloituskysymys on asiallinen. Jos itse et osaa kommentoida asiallisesti, keksi muita harrastuksia kuin palstojen sottaaminen huonolla suomella.
- jobbari-sika
Taidat olla enemmänkin huonosti menestyjä...
- Anonyymi
Se on nyt tullut takaisin samaan paikkaan Herttoniemessä kun Vaihtoautomaa lopetti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2341243
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701122Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791003- 1411000
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15999Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33842- 74839