Anaaliseksi ja alistaminen

HaaveetXXX

Ihan alkuun kerron, että olen asiallinen heteromies enkä kaipaa sitä monesti täällä näköjään tarjottua löylykauhaa anaaliini. ;) Mutta toivon asiallista ajatustenvaihtoa ja fiksua keskustelua. Kiitos. :)

Eli tuo peppuseksi ja varsinkin hieman rajumpi sellainen, naiset, miten teitä voi löytää jotka tästä tästä olette kiinnostuneita?

Itselläni on ollut pitkään kiinnostus BDSM leikkeihin, ihan aloittelevana eli kokemusta ei juurikaan ole. Tähän liittyen myös kiinnostaa anaaliseksi ja alistaminen, mutta ihan siellä lievemmässä päässä. Käsiraudat, köydet ja määrätietoiset otteet ovat jo aloittelijalle ihan tarpeeksi kiihottavia alueita joista aloittaa.
Onko kellään tietoa mistä hengenheimolaisia voisi oikeasti löytää niin, että lähtökohtaisesti ollaan jo samalla sivulla?

Entä te naiset jotka olette varattuja ja haaveilette peppuseksistä, oletteko koskaan vakavissanne ajatelleet sitä harrastaa ja kokeilla esim. yhdenillan jutulla ja toteuttaa haaveenne?

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista ja kommenteista. :)

13

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piufgej

kysy mun mieheltä seon vitunmoinne persettään ajkava horo ja

• Ohhoh, onpa kiukkuisen ja ahdistuneen oloinen sävy, harmi jos aloitukseni aiheuttaa näin paljon mielipahaa.

Vielä kun erikseen toivoin asiallista keskustelua. Ei ehkä mikään ihme jos ihmiset eivät halua kirjoittaa ajatuksistaan, tunteistaan ja haaveistaan kun homma vedetään aina sikailuksi.

Harmi.

• Hyvä, nyt olen valistuneempi ja valaistuneempi. Paransit minut, kiitos. Nyt en tarvitse enää löylykauhaa, kuinka olenkin ollut niin väärässä. En ikinä ajattele enää anaaliseksiä, hyh hyh.

• Jep. :)

• ouaahh

Ou jee ja nyt paskalle

• kaappihomopervomasokisti

Mulla on toistepäin. Olen hetero mies jolla fantasia peppuun saamisesta. Ne on kyllä homoseksuaalisia fantsuja mutta ei homous ole mulla se ydin vaan alistuminen. Mulle tulee mieleen homotarina jossa hetero mies sai munaa ja ajatteli nyt toteuttavansa syvimpiä halujaan. Tunnustan että toki pidin kovasti tuosta tarinasta.

Mulla se suurin halu ei kuitenkaan ole mies vaikka bisseä mussa onkin vaan nimenomaan toi alistuminen. Voisi olla upeaa seksiä jossa yhdistyisi rakkaus ja luottamuksen mahdollistama täydellinen alistuminen toiselle niin että subi ja masokisti tuntevat kokevansa jotain yhteistä. Mulle ei subina aukea ehkä ihan täysin domin ajatusmaailma mutta ehkä siinä on kyse siitä että tuntee toisen kuuluvan itselleen ja vallan tunne.

• Ihan vaan kun oikeesti vähän kummastuttaa, että mikä pointti näissä löylykauhoissa on?
        En nyt tiedä mitä sillä yritetään saada aikaan, että sitä ehdotetaan ihan joka kohtaan.

Ainakaan minua tuo ei ärsytä, jos se on tarkoitus. Ei provosoi millään tavalla. Ehkä vähän säälin, mutta ei mitään sen enempää. Oikeastaan ei herätä mitään tunteita.

Ymmärrän ehkä jos löylykauhaan liittyvä kommentti tulisi johonkin oikein mielipiteitä herättävään aloitukseen, mutta kun niitä satelee ihan normi seksiin liittyviin aloituksiin.

Onko nyt niin, että siellä on jotain omia murheita taustalla? Toivottavasti asiat järjestyy. :)

• Kaljaakaljaakaljaaa

"Mulla se suurin halu ei kuitenkaan ole mies vaikka bisseä mussa onkin vaan nimenomaan toi alistuminen. Voisi olla upeaa seksiä jossa yhdistyisi rakkaus ja luottamuksen mahdollistama täydellinen alistuminen toiselle niin että subi ja masokisti tuntevat kokevansa jotain yhteistä."

Olen laittanut saunakauhan jälkeen kumikullia anaaliini, ja itse myös aina ollut riittävästi bisseä juotuna pohjiksi. Bissenjuonti antaa aina kunnon lähdöt alkaa yleensäkin anaalihommiin.

En oo miestä koskaan ottanut takaressuun, mutta toi kumikulli on monesti antanut kunnon kyydit. Oon hetero, enkä vois koksaan uskoa että mulle vois tulla samanlaisia fiiliksiä miestä kohtaan, kun mitä naista kohtaan voi kokea.

Se yhteenkuuluvuuden tunne nyt vaan voi toteutua vain naisen kanssa. Miestä voisin itse ajatella ainoastaan panokumppanina, mutta en minkään tunteiden kohteena.

Jo edellisestä johtuen olis väärin ketään homoa kohtaan alkaa mihinkään.
        Jos jätkät pelaa tunteilla ni se olis tosi väärin. Over and out

• Kaljaakaljaakaljaaa

Tarkennusta. Siis jos jätkät toimii omia tunteitaan laittamalla peliin. Just huomasin että "pelaa tunteilla" on kaksipuolinen merkitys. Eli siis en voisi itse ajatella että aiheuttaisin surua kellekkään, joten olisin pelkkä pano, ja thats it. Joo... siis kumikullin kautta osaisin kyllä ottaa varmaan kullia aika hyvin, mutta en mää tiiä....

• Mulla on kanssa homosuhde mieheen. Olen alistetussa botton asemassa. Alistaminen on meillä käskemistä ja komentamista. Minä teen kun käsketään ja silloin kun käsketään.
        Ehkä siinä peppujutussa on myös minun kohdalla jonkin lainen häpäisy juttu.

• Dominan_alla

kaappihomopervomasokisti. Ymmärrän haluasi. Minä olen nainen, joka fantasioi samaa, mutta naisen kanssa. Siis juurikin tuollaisesta alistumisesta toiselle naiselle: anaalia, molempiin reikiin, katetrointia, sitomista, sähköä ja hieman ruoskaa suoraan pilluun, myös nännin venytystä ym. En ole mitenkään lesbo, tms, mutta se alistuminen omalle sukupuolelle. Sen jälkeen olisin nöyrä alamainen miehelleni.....Tosi elämässä olen hetero, jonka ainoat lesbokokemukset ovat olleet 2n m kimpassa.

• peppuvaimo

Mä tykkään erittäin paljon peppuseksistä ja alistettuna olemisesta ja muutenkin oon tosi avoin kokeilemaan kaikenlaista ja tykkään melkeen kaikesta sängyn puolella :D Mut yhden illan jutun kanssa en lähtis silti kokeilemaan. Jotenkin se takaluukku on sen verran arkaa aluetta ja vaatii kunnon lämmitelyt ja sujuvan yhteistyön, jos niin voi sanoa:D Ja aina on riski sotkuille(joskin itselle ei koskaan sattunut) tai vahikotöräytyksille eikä sitä halua kokea uuden tuttavuuden kanssa...

• BDSM94

Ois kiinnostusta.. Voitko laittaa vaikka sähköposti osoitteen?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7520
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2946
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1659
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1163
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe