Yön yli mietittynä

taastätäsamaa

VIIME KERRALLA JÄIMME TÄHÄN KESKUSTELUSSAMME:

BIBELN

...........Sen sijaan homokulttuurissa ei ole kyse tästä vaan muusta tarpeesta kumpuavasta, epänormaalista miehen tekeytymisestä naiseksi ja naisen tekeytymisestä mieheksi. Jos tätä katsotaan normaaliperheestä käsin joka on aina ollut yhteiskunnan terve ja raitis perusyksikkö, niin asia näyttää suorastaan friikkimäisen irrationaaliselta.

Olisin ihan oikeasti kiinnostunut kuuulemaan tälle perusteluita mutta nyt on pienoinen epäilys, pystyvätkö palstan homot asialliseen keskusteluun vai lytätäänkö tämä asiallinen aihe ja useimpia normaaleita ihmisiä askarruttava kysymys?

Tietämättömyys kun pakkaa aiheuttamaan sitä että asialle naureskellaan kahvopöydissä, siitä tehdään vitsejä ja kaskuja yms.

Eikö olisi teidän homojenkin etu kertoa mistä tämä OIKEASTI johtuu? uskon että hyvä selitys saattaisi jopa hälventää suuren enemmmistön ennakkoluuloja!

Tämähän on asia jota ilmenee ja jota tuskin sinäkään edes yrität kiistää? Et siis pääse "pakoon" väittämällä asiaa hypoteesiksi.

TAASTÄTÄSAMAA

Minä olen vastannut sinulle:

Kyse on siis jonkinlaisesta halusta puheutua niiin kuin haluaa.
Hiukset kasvavat ja siksi niitä voi leikata ihmisten kauhuksi niin lyhyeksi kuin haluaa. Tietty huvittunut pelottelu on joistakin hauskaaa. Snäkin olet asiasta kiinnostunut :)
Koska näet vain oman mielipiteesi mukaan ihmiset, niin neuvon sinua ja kahvipöytäseuraasi olemaan varovaisia johtopäätöksissä. Ne voivat lyödä takaisin.
Toisin sanoen: ei ole koiraa karvoihin katsomista

Näin laaja pohjustus tarvittiin sille, että päästiin itse asiaan. Mitä siihen voi sanoa? Senkö, että on aina olemassa ihmisiä joilla on halu arvostella ihmisiä ja päästä tulokseen, että kohteet eivät ole sitä taikka tuota
Nyt ei ole sopivaa puhua pitkistä hameista tai suurista nenistä muutoin kuin kahvipöydässä mutta vielä saa puhua hiusten yhteydestä ongelmiin.

SANOIT BIBELN

- homokulttuurissa on kyse tarpeesta kumpuavasta, epänormaalista miehen tekeytymisestä naiseksi ja naisen tekeytymisestä mieheksi.
Jos tätä katsotaan normaaliperheestä käsin joka on aina ollut yhteiskunnan terve ja raitis perusyksikkö, niin asia näyttää suorastaan friikkimäisen irrationaaliselta.

Eikö olisi teidän homojenkin etu kertoa mistä tämä OIKEASTI johtuu? uskon että hyvä selitys saattaisi jopa hälventää suuren enemmmistön ennakkoluuloja!

HALUAISIN KYSYÄ SINULTA, MIHIN VÄITTEESI PERUSTUU?

16

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alustusta

Kerro sinä ensin miksi valtaosa homoista on naimaisia ja lesboista miesmäisiä?

• taastätäsamaa

Väitteen esittäneelä on todistustaakka.
        Bibeln esitti keskustelussamme väitteen ja hänellä on todistustaakka.

• alustusta
        taastätäsamaa kirjoitti:

Väitteen esittäneelä on todistustaakka.
        Bibeln esitti keskustelussamme väitteen ja hänellä on todistustaakka.

Mene Kallioon kävelylle tai DTM:n kaljalle. Siinä sinulle todistustaakkaa.
        Mutta mikä on se SYY, että näin on?

• alustusta kirjoitti:

Mene Kallioon kävelylle tai DTM:n kaljalle. Siinä sinulle todistustaakkaa.
        Mutta mikä on se SYY, että näin on?

Kuvitteletko että siellä tapaa kaikki Suomen homot?

:-)

• jankka.baanalle
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Kuvitteletko että siellä tapaa kaikki Suomen homot?

Kokeile! Kyllä sinut varmaan joku huolii.

• jankka.baanalle kirjoitti:

Kokeile! Kyllä sinut varmaan joku huolii.

Ei minun tarvitse mitään kokeilla.

Mutta kerro toki kuvitteletko oikeasti että noista paikoista löytyvät kaikki Suomen homot?

Tuohan on ajatuksenakin jo täysin naurettava.

Sama kun väittäisi että kaikki Suomen uskovat löytyvät Patmoksesta.

• jankalle-bebaa
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Ei minun tarvitse mitään kokeilla.

Mutta kerro toki kuvitteletko oikeasti että noista paikoista löytyvät kaikki Suomen homot?

Tuohan on ajatuksenakin jo täysin naurettava.

Sama kun väittäisi että kaikki Suomen uskovat löytyvät Patmoksesta.

Mene mene nyt vaan. Puutteeksi on niin ilmiselvää kun täällä 24/7 vonkaat!!!!!!

• taastätäsamaa

VÄITE JONKA BIBELN ESITTI OLI TÄMÄ:

...Sen sijaan homokulttuurissa ei ole kyse tästä vaan muusta tarpeesta kumpuavasta, epänormaalista miehen tekeytymisestä naiseksi ja naisen tekeytymisestä mieheksi. Jos tätä katsotaan normaaliperheestä käsin joka on aina ollut yhteiskunnan terve ja raitis perusyksikkö, niin asia näyttää suorastaan friikkimäisen irrationaaliselta

MINÄ KYSYIN TODISTUSTA VÄITTEELLE.
        Toivottavasti osaatte lukea

Bibelnin edellinen todistus:

Eivät ole sinut itsensä ja kehonsa kanssa ja siksi samaistuvat vastakkaiseen sukupuoleen.
        Häirökäyttäytymisestähän ilman muuta on tässä kyse,
        ihmisen sisäisestä, psyykkisestä sekaisin olemisesta oma identitettiinsä kanssa.
        Näitähän esiintyy eniten siellä missä kovinta propagandaa viljellään eli pääkaupunkiseudulla, suurissa kaupungeissa ja kyseenalaisissa yhteisöissä.

.
        HALUAISIN KYSYÄ SINULTA, MIHIN VÄITTEESI PERUSTUU? MUUTEN SE ON VAIN PANETTELUA.

• Bibleniä ei näytä kiinnostavan enää keskustella sen aloituksen pohjalta jonka hän eilen teki. Taisi mennä liian vaikeaksi hänelle.

• nähty.on.ei.kirj

No tämä oli kyllä Bibeliltä aika pahasti ammuttu. Yleensä suht järkeviä kirjoituksia.

Suorastaan typerää. Onhan homoutta yritetty tutkia mutta mitään sellaista nyrkkisääntöä siihen ei löydy kuten ei varmaan siihenkään, että aikanaan jo alaluokilla alkoi ymmärtämään, et nuo on tyttöjä ja ne niinku kiinnostais.

Ja täytyy sanoa, että en kyllä pysty ymmärtämään tätä loputonta kiinnostusta mikä palstan tosi uskovilla heteromiehillä on tätä homoutta kohtaan . Niin kovilla kierroksilla ollaan ja levitellään kaikenkarvasia valheita ja siis miksi ? Asiako kiinnostaa ja koskettaa pesunkestävää heteromiestä ???

• Kuten jo eilenkin kirjoitin olen suurinpiirtein kaikesta eri mieltä "bibelnin" kanssa mutta yleensäi kirjoittaa asiallisemmin kun jotkut muut, mutta tuo kirjoitus oli kyllä todellinen rimanalitus.

• taastätäsamaa

Hän ei taida vastata, luulen.
        Jos hän itse ymmärtää kirjoittaneensa tekstin jolla hän loukkaa homseksuaaleja ja häpäisee itsensä, hänen kannattaisi tulla esiin ja reilusti selvittää asia. Sitten voimme pitää tapausta selvitettynä.

• taastätäsamaa

Lisään painetta sanomalla että hän kyllä vaati muilta :

Bibeln_

5.3.2017 9:08
        Uusi
        Etpä paremmin olisi voinut sanoa. Tuon porukan älyttömyyksillähän ei olisi loppua jos sitä luetella taidettaisiin, mutta mainittakoon vielä se että kaiken kukkuraksi pyrkivät poistattamaan täältä aloituksia jotka eivät istu heidän militanttiseen ja ahdasmieliseen propagandaansa. Näin on käynyt minullekin monta kertaa.

Joten tule esiin kuin muilta vaadit ja selvitä asia.

• mitäsiinäkitiset
        taastätäsamaa kirjoitti:

Hän ei taida vastata, luulen.
        Jos hän itse ymmärtää kirjoittaneensa tekstin jolla hän loukkaa homseksuaaleja ja häpäisee itsensä, hänen kannattaisi tulla esiin ja reilusti selvittää asia. Sitten voimme pitää tapausta selvitettynä.

Kuuleppas, mieleeesi ei ehkä ole tullut sellainen asia, että joillakin ihmisillä on ihan oikea elämä elettävänään eivätkä päivystä täällä 24/7 kuten sinä, Räyhis!

• mitäsiinäkitiset kirjoitti:

Kuuleppas, mieleeesi ei ehkä ole tullut sellainen asia, että joillakin ihmisillä on ihan oikea elämä elettävänään eivätkä päivystä täällä 24/7 kuten sinä, Räyhis!

Joo tätä täytyy nyt kompata , että eihän täällä nyt itsekkään aina ehdi olla. Ihan turhaa on myös kuvitella, että alkaisin tänne jollain puhelimella tai tabletilla näpyttelemään hommien lomassa :D

• taastätäsamaa

Selvä. Otan pikkuisen takaisin ja sanon, että odotan vastausta, ennemmin tai myöhemmin. Tapaamisiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe