Pikasiirto.fi on tarpeeton palvelu

Markkinoilla toimii idealtaan vanhentunut palvelu, joka kerää rahaa ilmaisesta toiminnosta. Pikasiirto.fi laskuttaa törkeät 2,9 prosenttia tilisiirron summasta ja vielä kaksi eruoa päälle. Aika härskiä laskutusta, kun pankit tekevät samaa nykyään ilmaiseksi. Kannattaa tsekata automatian uusi palvelu siirto.fi, jollei halua rahoittaa tyhjänpäiväistä pikasiirto.fi- palvelua.
1
Ilmoita


Minkälaiset ihmiset sitten haluavat maksaa tyhjästä?
Ilmoita
"Pikasiirto.fi on tarpeeton palvelu. Markkinoilla toimii idealtaan vanhentunut palvelu, joka kerää rahaa ilmaisesta toiminnosta. Pikasiirto.fi laskuttaa törkeät 2,9 prosenttia tilisiirron summasta ja vielä kaksi eruoa päälle. Aika härskiä laskutusta, kun pankit tekevät samaa nykyään ilmaiseksi."

Siirto palvelua käyttää vain Nordea sekä OP, muut pankit eivät viellä mukana. DanskeBank viivyttää mukaantuloa kun haluaa muiden pankkien asiakkaat MobilePay palveluunsa. DanskeBank liittyy mukaan vasta kun muut pelurit mukana, eli 2018 - 2020 tienoilla. Joten Pikasiirto viellä saa aikaa toimia mutta lopulta joku ostaa sen pois markkinoilta, ehkä OP.
6 VASTAUSTA:
Vähän vaikeaa kuvitella miksi kukaan haluaisi ostaa turhanpäiväistä pikasiirto.fi palvelua. Sama kuin ostaisi telefax myymälän tai alkaisi myydä matopeliä kännyköihin. Toisaalta palveluhan voitaisiin m yydä esim. museoon esimerkkinä tyhjällä rahastamisesta.
moneyfornothingia kirjoitti:
Vähän vaikeaa kuvitella miksi kukaan haluaisi ostaa turhanpäiväistä pikasiirto.fi palvelua. Sama kuin ostaisi telefax myymälän tai alkaisi myydä matopeliä kännyköihin. Toisaalta palveluhan voitaisiin m yydä esim. museoon esimerkkinä tyhjällä rahastamisesta.
"Vähän vaikeaa kuvitella miksi kukaan haluaisi ostaa turhanpäiväistä pikasiirto.fi palvelua. Sama kuin ostaisi telefax myymälän tai alkaisi myydä matopeliä kännyköihin. Toisaalta palveluhan voitaisiin m yydä esim. museoon esimerkkinä tyhjällä rahastamisesta."

On firmojen puolella suosittu, esimerkiksi henkilövuokrausfirmat maksaa palkkoja
tämän kautta kun suoritukset asiakkaita tulee myöhään, muuten orjat lähtisivät kävelemään jos palkka ei ole tilillä klo 06:00, wanhoilla kivijalkapankeilla klo 04:30.

Samoin kriittisten laskujen maksu sekä pikavippifirmoille maksaminen kun toisella pankilla rahaa mutta ei missä pitäisi maksaa ole riittävästi saldoa.

Jahka Siirto palvelu käynistyy, pikasiirto joutunee fuusion kohteeksi, tosin
siihen menee aikaa, 2020 mennessä tämäkin fuusio nähdään. Ostaako OP vaiko DanskeBank vaiko Nordea.
"On firmojen puolella suosittu, esimerkiksi henkilövuokrausfirmat maksaa palkkoja
tämän kautta kun suoritukset asiakkaita tulee myöhään, muuten orjat lähtisivät kävelemään jos palkka ei ole tilillä klo 06:00, wanhoilla kivijalkapankeilla klo 04:30.

Samoin kriittisten laskujen maksu sekä pikavippifirmoille maksaminen kun toisella pankilla rahaa mutta ei missä pitäisi maksaa ole riittävästi saldoa.

Jahka Siirto palvelu käynistyy, pikasiirto joutunee fuusion kohteeksi, tosin
siihen menee aikaa, 2020 mennessä tämäkin fuusio nähdään. Ostaako OP vaiko DanskeBank vaiko Nordea."

Mistähän kirjoittaja tietää, että on "firmojen puolella suosittu"? Henkilöstöfirmat ei maksa palkkoja pikasiirto.fi palvelun kautta vaan yksi pulju nimeltä ukko.fi mainostaa maksavansa palkkoja käyttäen tätä turhhaa sikakallista palvelua. "Jahka siirto.fi käynnistyy pikasiirto joutunee fuusion kohteeksi. Haahhaaaaaaa. Täyttä skeidaa, miksi kukaan fuusioituisi vanhentuneen kuolevan videovuokraamon" kanssa. Alkaa haista siltä, että täällä palstalla pyörii pikasiirron henkilöstö, joita oikeasti taitaa olla vain yksi.
"Mistähän kirjoittaja tietää, että on "firmojen puolella suosittu"? Henkilöstöfirmat ei maksa palkkoja pikasiirto.fi palvelun kautta vaan yksi pulju nimeltä ukko.fi mainostaa maksavansa palkkoja käyttäen tätä turhhaa sikakallista palvelua. "Jahka siirto.fi käynnistyy pikasiirto joutunee fuusion kohteeksi. Haahhaaaaaaa. Täyttä skeidaa, miksi kukaan fuusioituisi vanhentuneen kuolevan videovuokraamon" kanssa. Alkaa haista siltä, että täällä palstalla pyörii pikasiirron henkilöstö, joita oikeasti taitaa olla vain yksi."

Tämä tieto ei näy kuin pankkien tapahtumainfossa jossa näkyy jotain tyyliin
'Maksaja muu kuin Maksaja'. Eikä kukaan halua kertoa elävänsä tiukalla kassakierrolla, vastaanottajaa kiinostaa että suoritukset tulee ajallaan.

Yritysten lisäksi yksityisten maksut, esim kaveri vipit kun kaverin X pankin
tilille pitää saada suoritus että Visa / MasterCard saa majoituksen / liput ostettua.
Pikasiirto ei edellytä vastaanottajan toimenpiteitä, kuten Automatian siirto.

Yrityksen softat voivat olla arvokkaampia kuin yrityksen myynti, kassahallintajärjestelmät jotka tasaa varoja eri puolilla antaa mahdollisuuden lisäkauppaan. Kuolevat videovuokraamot muuten ovat nykyään karkkikauppoja jotka myyvät nettikauppojensa arvokortteja, epätoivoisimmat jopa kilpailijoidensa arvokortteja. Esimerkkinä Makuuni sekä R-Kioski. R-Kioskilta löytyy niin Netflix kuin Google jossa voi ostaa / vuokrata leffoja / musiikkia / appeja / kirjoja....
moneyfornothingia kirjoitti:
Vähän vaikeaa kuvitella miksi kukaan haluaisi ostaa turhanpäiväistä pikasiirto.fi palvelua. Sama kuin ostaisi telefax myymälän tai alkaisi myydä matopeliä kännyköihin. Toisaalta palveluhan voitaisiin m yydä esim. museoon esimerkkinä tyhjällä rahastamisesta.
Samaa mieltä. Järjetöntä iskeä näppinsä vanhentuneeseen paskaan. Vanhentunutta palvelua lobbaa vain sen osakkeenomistajat jotka yrittävät pönkittää arvoa, kun itsekkin tajuavat, että osakkeet ovat arvottomia.
"moneyfornothingia kirjoitti:
Vähän vaikeaa kuvitella miksi kukaan haluaisi ostaa turhanpäiväistä pikasiirto.fi palvelua. Sama kuin ostaisi telefax myymälän tai alkaisi myydä matopeliä kännyköihin. Toisaalta palveluhan voitaisiin m yydä esim. museoon esimerkkinä tyhjällä rahastamisesta.
Näytä lisää
Samaa mieltä. Järjetöntä iskeä näppinsä vanhentuneeseen paskaan. Vanhentunutta palvelua lobbaa vain sen osakkeenomistajat jotka yrittävät pönkittää arvoa, kun itsekkin tajuavat, että osakkeet ovat arvottomia."

Aivan nyt se on vain viivytystaistelua kuinka pian business on sulanut alta. Toisaalta Siirto palvelu on edelleenkin C2C kauppaa jota ei yrityksille kaupata
vaan kuluttajille jossa pelaajina on myös iZettle / PayPal, tosin MobilePay on
kummallekkin.

Jahka DanskeBank on myös liittynyt Siirto palveluun MobilePay:n kautta on se
yhden lehden vaihto.
Tosin niin yritykset / kuluttajat kaipaa Express maksuja, joten Pikasiirolle on
tilausta pienemmissä määrin, ei edellytä vastaanoottajalta muuta kuin
tilinumero tiedot.
Siirto edellyttää että vastaanottaja on aktivoinut sen sekä ilmoittanut
tilinumeronsa palveluun kuin linkittänyt puh numeronsa sinne sekä vahvistanut
sen.

Näkemättä on viellä Siirto palvelussa numeronvaihdon seurauksena
tuleva sählinki, asiakaslinkitykset voi olla vain yhdelle numerolle.
Tämä palvelu kisaa jatkossa MobilePay /PayPal / iZettle kanssa vain.
Siirto on pelkkää C2C kauppaa, mitään QR maksulinkkejäkään ei tueta MobilePay / Bitcoin tyyliin.
+Lisää kommentti
Ainakin Nordean sivuilla mainitaan mukana olevan jo Aktia ja S-pankki. Sinänsä Nordea ja OP vastaavat kahdestaan 80 prosenttia maksuliikenteestä. Tämä pikkuruinen pikasiirtoryöväyshän voisi keskittyä kokonaan esim. Ålandsbankenin siirtoihin. Joka tapauksessa aika härskiä laskuttaa sikasuuria kuluja tyhjästä palvelusta.
5 VASTAUSTA:
"Ainakin Nordean sivuilla mainitaan mukana olevan jo Aktia ja S-pankki. Sinänsä Nordea ja OP vastaavat kahdestaan 80 prosenttia maksuliikenteestä. Tämä pikkuruinen pikasiirtoryöväyshän voisi keskittyä kokonaan esim. Ålandsbankenin siirtoihin. Joka tapauksessa aika härskiä laskuttaa sikasuuria kuluja tyhjästä palvelusta."

Aivan, Aktia on tulossa mukaan, viellä ei Siirto palvelu toimi. Sama koskee S-Pankkia, sekin on tulossa mukaan joskus Huhtikuun tienoilla. Siirto palvelu vaatii
vastaanottajalta palvelun aktivoinin jonka jälkeen se toimii itsenäisesti. Ilman vastaanottajan aktivointia lähettäjä saa virheilmoituksen että käyttö ei mahdollista.

Siirto palvelulta puuttuu Säästöpankit, Ålandsbanken sekä DanskeBank listoiltaan. DanskeBank tulee jahka toteavat että MobilePay ei saa enenpää asiakkaita muilta pankeilta, se tapahtunee joskus 2018 - 2020.
"Aivan, Aktia on tulossa mukaan, viellä ei Siirto palvelu toimi. Sama koskee S-Pankkia, sekin on tulossa mukaan joskus Huhtikuun tienoilla. Siirto palvelu vaatii vastaanottajalta palvelun aktivoinin jonka jälkeen se toimii itsenäisesti. Ilman vastaanottajan aktivointia lähettäjä saa virheilmoituksen että käyttö ei mahdollista. Siirto palvelulta puuttuu Säästöpankit, Ålandsbanken sekä DanskeBank listoiltaan. DanskeBank tulee jahka toteavat että MobilePay ei saa enenpää asiakkaita muilta pankeilta, se tapahtunee joskus 2018 - 2020."

Siis S-pankki on tulossa mukaan "joskus huhtikuun tienoilla" = suomeksi ensi kuussa. Ruotsissa puolet kansasta käyttää siirto.fi vastaavaa palvelua, joten eiköhän tuo "aktivointi" täälläkin onnistune. Hienoa osata ennustaa milloin "Danskebank tulee", ihan kuin olisi tietoa enemmän kuin päässä alkoholia. Ålandsbanken ? Ihan sama milloin se tulee tai jättää tulematta mukaan.
"Siis S-pankki on tulossa mukaan "joskus huhtikuun tienoilla" = suomeksi ensi kuussa. Ruotsissa puolet kansasta käyttää siirto.fi vastaavaa palvelua, joten eiköhän tuo "aktivointi" täälläkin onnistune. Hienoa osata ennustaa milloin "Danskebank tulee", ihan kuin olisi tietoa enemmän kuin päässä alkoholia. Ålandsbanken ? Ihan sama milloin se tulee tai jättää tulematta mukaan."

On eri asia saako palvelua nyt vai joskus myöhemmin. Lopulta Automatian siirto kattaa tarpeeksi asiakaspohjaa mutta siihen menee aikaa. Samoin eri pankkien asiakkaat käyttää palvelua eri tavoin, mitään Bitcoin QR koodeja ei ole vaan vaan avaimena on on puhelinnumero. Samoin vastaanottajan pitää palvelu aktivoida.
Oma kysymyksensä on, haluaako puhelinnumeroaan kaikille levittää, mutta
onhan vaihtoehtoja kuten iZettle tai käteinen tai Bitcoin / muut cryptovaluutat.

Integroituuko softa verkkopankki softaan vai omaan erilliseen Siirto app:iin, DanskeBank sitonee sen MobilePay sovellukseensa,
kun Nordealla on Siirto app mutta Aktia laittanee tuon Aktia Wallet softaan.
DanskeBank tuo Siirto palvelun asiakkailensa käyttöön kun ovat todenneet MobilePay viivytystaistelun turhaksi, eli 2018 saattaa jo toimia.

Eihän Automatian Talletuspalveluakaan voi käyttää kuin 'eräiden pankkien asiakkaat'. Hyvä on kaverin ohjeistamana mennä TalletusOTTO koneelle kolikkoämpäreiden kera, kun S-Pankin kortilla ei Talletus toimi.
S-Pankki sai varmaan halvan diilin kun tämän ottivat käyttöönsä Automatialta Siirto palvelun.

Itse en odota Automatian Talletuspalveluiden tuloa kuin vasta vuosien kuluttua S-Pankille, silloin suolaisin hinnoin.
"Hyvä on kaverin ohjeistamana mennä TalletusOTTO koneelle kolikkoämpäreiden kera". Tuo kolikkoämpäreiden kanssa juokseminen taitaa kuitenkin olla vain pienen piirin juttu, joskin se mahtaa kirjoittajaa ärsyttää, kun kädet tulee kipeäksi kolikoiden turhaan kantamisesta.
""Hyvä on kaverin ohjeistamana mennä TalletusOTTO koneelle kolikkoämpäreiden kera". Tuo kolikkoämpäreiden kanssa juokseminen taitaa kuitenkin olla vain pienen piirin juttu, joskin se mahtaa kirjoittajaa ärsyttää, kun kädet tulee kipeäksi kolikoiden turhaan kantamisesta."

Jos tarkoitus on kaataa vaikka myyjäisten / urheilutapahtuman myynit joissa todellakin syntyy kolikkotilitys jossa setelit on vähemmistönä. Kiva yllätys tavikselle
jonka pankki ei ole tuettujen pankkien joukossa.

Eikä kolikkotalletusautomaattejakaan ole joka Prismassakaan (Kannelmäki Helsinki, Espoo Sello) eikä tavis S-Kassat kollikkoämpäreitä ota talletettavaksikaan, jos tili sattuisi olemaan S-Pankissa. No setelit kyllä hyväksyy.
+Lisää kommentti
"On eri asia saako palvelua nyt vai joskus myöhemmin." Näin on, Nordeasta ja Osuuspankista voi tehdä tilisiirrot ilmaiseksi ja kohta kaikista pankeista. Erehdyin maksamaan pikasiirto.fi:lle siirtomaksua nordeasta osuuspankkiin 22,30 euroa palvelusta, jonka saan pankista ilmaiseksi, nyt harmittaa tällaiset jonglööripalvelut.
6 VASTAUSTA:
Etkö voi hakea takaisin aiheetonta välitysmaksua?
No eihän se välitysmaksu silloin mikään "aiheeton" ole kun se on asiakkaalle kerrottu selvästi jo ennen maksutapahtumaa! Saahan kuka hyvänsä myydä kenelle hyvänsä mitä hyvänsä kunhan pysyy lain puitteissa. Se on sitten asiakkaan asia päättää haluaako maksaa kyseisestä "palvelusta".

Pikasiirron kotisivulla lukee isoilla kirjaimilla "2,9% + 2€ / siirto.". Kun ei aloittaja ole sitä nähnyt eikä tajunnut, niin kenen on syy? Minä sanon että aloittajan.
Totta kai kuka hyvänsä saa myydä kenelle hyvänsä mitä hyvänsä, vähän niin kuin myisi huomista auringonnousua. Aurinko nousee joka tapauksessa, mutta jokuhan voi totta kai viedä provikat välistä siitä, että se oikeasti nousee. Tottahan harhaanjohtava markkinointi on asiakkaan syy, sehän on selvää. Minä sanon myös, että valheellinen markkinointi on lukijan omaa syytä, jos ei ymmärrä, että se on valheellista!
Saanko vielä kysyä, että kun etusivulla sanotaan että palvelu maksaa "2,9% + 2€ / siirto.", niin kuinka paljon ajattelit kyseisen palvelun maksavan?
Mitä-ihmettä- kirjoitti:
Saanko vielä kysyä, että kun etusivulla sanotaan että palvelu maksaa "2,9% + 2€ / siirto.", niin kuinka paljon ajattelit kyseisen palvelun maksavan?
Pölkkyhän voi kysyä mitä vaan. Me järkevämmät ymmärrämme, että asian ydin oli siinä, että ko. puulju myy palvelua, jonka saa palnkista ilmaiseksi. Jos laitan sinulle tilinumeroni, johon voit tallettaa 2,9%+2€/talletus, voisitko tehdä sen? Et tietenkään saa mitään vastineeksi, mutta kuulostat siltä, että sinusta on vain kivaa maksaa mitä pyydetään.
No en tietenkään maksaisi sinulle senttiäkään, koska - toisin kuin sinä - en ole typerä paska joka sokeasti maksaa mitä pyydetään ilman että vaivautuu viittä minuuttia ottamaan selvää asioista. En myöskään ikinä käyttäisi Pikasiirtoa koska näen itsekin että hinta on niin kova että se ei kannata.

"asian ydin oli siinä, että ko. puulju myy palvelua, jonka saa palnkista ilmaiseksi"

Ei, vaan asian ydin on siinä että ketjun aloittaja ei sen vertaa viitsinyt että olisi selvitättänyt voiko palvelun saada halvemmalla tai jopa ilmaiseksi. KUKAAN ei häntä painostanut tai pakottanut käyttämään Pikasiirtoa. Sitten kun itse mokaa niin alkaa itkeä ja polkea jalkaa että epistä, epistä.
+Lisää kommentti
Pitänee lukea tätä palsaa paremmin, erehdyin itsekin käyttämää tuota palvelua ja menmeitin turhaa rahaa.
Ilmoita
Ei tule minulle mitään mobilepaytä eikä muutakaan turhan päiväistä vilauta kassalla paskaa. Käteisellä mennään, ja pian mennään ilman minkäänlaista pankkia.
Ilmoita
Tänään tuli s-pankille, testattiin ja ässästä nordeaan meni ok mutta toisin päin ei, sain kyllä omaan luuriin sovellukseen viestin saapuneesta rahasta mutta rahaa ei vaan näy.

Jäipäs paskanmaku suuhun! Nyt sitten odotellaan milloinkahan raha mahtaa näkyä tilillä....reaaliaikainen..heti jne....voi v1ttu :D
1 VASTAUS:
"Tänään tuli s-pankille, testattiin ja ässästä nordeaan meni ok mutta toisin päin ei, sain kyllä omaan luuriin sovellukseen viestin saapuneesta rahasta mutta rahaa ei vaan näy.
Jäipäs paskanmaku suuhun! Nyt sitten odotellaan milloinkahan raha mahtaa näkyä tilillä....reaaliaikainen..heti jne"

No siinä syy miksei kiirehditä liikaa, no Nordea petti taas.... Oikeastaan Nordealla pitää olla maksettuna edellisenä pankkipäivänä klo 18:00 mennessä normi tilisiirot
että näkyisivät ehkä suht varmasti vastaanottajalla seuraavana pankkipäivänä.
+Lisää kommentti
Täysin samaa mieltä AP:n kanssa. Ilmaiseksi toimii myös Dansken MobilePay. S-Pankki liittyi juuri pikamaksuihin myös. Tietenkin S-pankin kautta ilmaiseksi.
Ilmoita
Onkohan tuollaisen tarpeettoman "palvelun" markkinointi lain mukaista?
2 VASTAUSTA:
"Onkohan tuollaisen tarpeettoman "palvelun" markkinointi lain mukaista?"

On, maksaja (firma) saa päättää poltaako rahaa siihen vai ei. Samoin käyttäjät saavat valita maksaako nyt vai kohtaako mahdollisia ongelmia, etenkin jos maksut pahasti jäljessä ja .....

Maksunsaajallehan tämä ei maksa mitään, ainoastaan maksajalle. Ainoa indicaattori on että ei pankkipäivänä tippuu suorituksia sekä tapahtumakin poikkeuksellinen.
Ei se maksajallekaan mitään maksa. Ainakin Nordeasta Osuuspankkiin maksu tapashtuu reaaliajassa milloin vain eikä pankin sovelluksella maksa mitään. Taitaa edellisen maksajan indicaattori kohdata poikkeuksellisia vaikeuksia ja poltaa rahaa turhaan.
+Lisää kommentti
Eihän tämä pikasiirto.fi ole ainoa turhake, onhan näitä rahastuspuljuja muitakin.
Ilmoita
Nyt koitin pikasiiroossa ostaa , niin tuli punainen viesti että "Estimme siirron turvallisuussyistä. Lisätietoa tuki@pikasiirto.fi." Miksi tuollainen tuli, onko kenelläkään tietoa?
Ilmoita
Pikasiirron perustaja kiittää , tyhmä kansa poiki minulle 25 miljoonaa euroa.
Ilmoita
Mites muka saa osuuspankista s-pankkiin siirrettyä esimerkiksi perjantaina klo 18? Perillä maanantaina?
1 VASTAUS:
:Mites muka saa osuuspankista s-pankkiin siirrettyä esimerkiksi perjantaina klo 18? Perillä :maanantaina?

Ainoat vaihtoehdot on nyt Pikasiirto. Jos vastaanottajalla on Bitcoin automaatti
käytettävissään niin Bitcoin siirto, tai S-Pankin sisällä pankkisiirto. Pivo & MobilePay tarjoaa
mobiilisiirtoa joka on suht varmasti vasta seuraavana pankkipäivänä perillä.

S-Pankki irtautui Siirto palvelussa, jonne jäi vain OP & Nordea heittämään palloa keskenään. Aktia ei vieläkään mukana eikä systeemi ole (Siirto) laajentunut startin jälkeen kun kilpailuviranomaiset heitti hiekkaa pyöriin.

Nykymenolla Siirto palvelu lopetetaan & MobilePay / Pivo jakaa mobiilimaksumarkkinan keskenään. Google Pay palvelua Suomipankit ei halua tukea (kännykkämaksamista) joten
palvelun rahansiirtoa tuskin Suomessa tulee käyttöön pikaisesti vaikka muualla otetaankin käyttöön. Sama koskee Apple Pay palvelua sekä Messenger & WhatsApp Money transfer palvelua
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pikasiirto.fi on tarpeeton palvelu

Markkinoilla toimii idealtaan vanhentunut palvelu, joka kerää rahaa ilmaisesta toiminnosta. Pikasiirto.fi laskuttaa törkeät 2,9 prosenttia tilisiirron summasta ja vielä kaksi eruoa päälle. Aika härskiä laskutusta, kun pankit tekevät samaa nykyään ilmaiseksi. Kannattaa tsekata automatian uusi palvelu siirto.fi, jollei halua rahoittaa tyhjänpäiväistä pikasiirto.fi- palvelua.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta