Minä vihaan Perkelettä!

Pitkäänpalstalla

Tässä hiljattain taisi olla joku palsta-aktiivi, joka sanoi, ettei hän vihaa Perkelettä! Ihmettelen todella paljon sellaista ajattelua!
Perkelehän on kaiken pahan alkusyy! Hän on Jumalan ja kaikkien ihmisten vihollinen. Sielunvihollinen! Sielunvihollisen taktiikkana on Jeesuksen sanojen mukaan "varastaa, tappaa ja tuhota"! Sellaista pahan henkilöitymääkö ei pitäisi vihata???

35

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etnäin

      Pilkkaajat kaupungin villitsevät, mutta viisaat hillitsevät vihan.

      • HirveetäSkeidaa

        Suurinosa eri kirkkokuntien pedofiilipapeista ( Saksa, Italia) on sanoneet, ettei perkelettä ole olemassa. Se on uskonnollisten saarnamiesten keino hallita köyhiä ja "syntisiä".


    • Jeesusonvoittaja

      Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

    • Teuvoeiymmärrä

      Niinpä! Perkele, joka vie jatkuvasti miljoonittain ihmisiä helvettiin, on ihmiskunnan vihollinen numero yksi ja erittäin vihattava!

      • saulpalus

        Nyt ovat taas raamatunkääntäjät asialla omine lisäyksineen. Missä alkutekstissä mainitaan tuo Perkele?


    • Sitämieltäolenmä

      Tämä henkilö joka niin sanoi on lukenut todella huonosti isoa kirjaa.

    • Voi.Saatana

      >>Jeesuksen sanojen mukaan "varastaa, tappaa ja tuhota"! Sellaista pahan henkilöitymääkö ei pitäisi vihata???<<

      Varastaa, tappaa ja tuhoaa. Kuullostaa Israelilta, eikö totta. Tai Israelin ja USA:n pahan akselilta - SAATANALTA!

      • Saatanaltapa.hyvinkin

        Tuo on kyllä totta!


    • Etten.paremmin.sano

      Tuo Mörrimöykky se on kans yks PERKELE!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

      • VakaVanhaJulmuri

        Osoittaa Herran armoa että kaikki muut, lapset mukaanlukien, hän murhasi. Taattua Vanhaa Testamenttia.


      • Asioitaseuraillut
        VakaVanhaJulmuri kirjoitti:

        Osoittaa Herran armoa että kaikki muut, lapset mukaanlukien, hän murhasi. Taattua Vanhaa Testamenttia.

        Nooa saarnasi ihmisille parannuksen tekoa, mutta ihmiset halusivat mieluummin pitää synneistään kiinni ja pilkkasivat Nooaa. Tuomio tulee aina jossain vaiheessa.
        Toinen tapaus on Niinive ja Joona. Joona saarnasi Niininen asukkaille. He tekivät parannuksen saarnan vaikutuksesta, eikä heille käynyt huonosti.
        Kysymys kuuluu: teetkö sinä parannuksen ja annat Jeesuksen pelastaa itsesi vai pidätkö itsepäisesti kiinni synneistäsi ja tuhoudut?


      • hirvittäväJumalaOnIsä

        Eikö tuollainen Jumala ole pahempi kuin mafiamiehet? Joko uskot minuun ja palvelet polviltasi tai murhaan sinut (tai joidenkin mukaan jopa heittää ikuisiksi ajoiksi kidutettavaksi). Kaiken maallisen tuskan lisäksi vielä lisätuskaa maallisen jälkeen tai sitten alistut ja sanot "Kyllä Herra, pelkään sinua". Kai tuollaista kammottavaa Jumalaa pelkäisi pienemmilläkin uhkauksilla. Kun lukee Vanhaa Testamenttia, niin hän on yksi julmimmista koskaan keksityistä Jumalista. Ei paljon auta jos poika-Jumala on hellempi, kun isä-Jumala on hirvittävä tyranni.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

    • Siinäsesyy

      Teuvo ei ole lukenut kotiläksyjään.

    • loogisestiOttaen

      "Tässä hiljattain taisi olla joku palsta-aktiivi, joka sanoi, ettei hän vihaa Perkelettä! Ihmettelen todella paljon sellaista ajattelua!
      Perkelehän on kaiken pahan alkusyy! Hän on Jumalan ja kaikkien ihmisten vihollinen. Sielunvihollinen! Sielunvihollisen taktiikkana on Jeesuksen sanojen mukaan "varastaa, tappaa ja tuhota"! Sellaista pahan henkilöitymääkö ei pitäisi vihata???"


      Jos nyt Vanhaa Testamenttia objektiivisesti lukee, niin siellähän Perkele/Lucifer/Saatana ei oikein tapa ketään. Jumala sen sijaan murhaa miljoonia naisista ja lapsista välittämättä ( mm. Nooan tulva, Sodoma ja Gomorra, Egyptin esikoispoikien murhaaminen, Israelin tieltä satojen tuhansien tappaminen ja orjuuttaminen, jne. jne. ).

      Jos oletetaan että Jumala oli tuollainen hirveä massamurhaaja sekä pikkumainen öykkäri jo muinoin, niin monen muunkin kuin Luciferin tekisi varmasti mieli kapinoida tyrannia vastaan. En sitten tiedä Perkeleestä sen enempää paitsi ettei Jumala hänestä pidä kuten ei muistakaan kriitikoistaan ja oma kirjansa Raamattu antanee Saatanasta mahdollisesti puolueellisen kuvan. Kuka onkaan tarinan massamurhaaja sekä ihmisten kiristäjä (jos et usko minuun suureen ja ylvääseen Jumalaan ja kumarra minua joudut helvetin tuleen ja sitä rataa... mikä röyhkeys).

      • Jumalanonmyöstuomio

        Sinä et ymmärrä, että aina on myös aika tulla Jumalan tuomion. Niin se tulee vielä nykyisenkin ajan osalta.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja aseta armoistuin lain arkin päälle, joka on kaikkeinpyhimmässä.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja he veisasivat vuorottain ylistäissänsä ja kiittäissänsä Herraa, että hän on hyvä ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti Israelin ylitse. Ja kaikki kansa huusi korkialla äänellä ja kiitti Herraa, että Herran huoneen perustus oli laskettu.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni uskaltaa, ja sinun siipeis varjon alle minä turvaan siihenasti, että ahdistukset ohitse käyvät.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinun armos on suuri hamaan taivaisiin asti, ja sinun totuutes pilviin asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.

    • Jeesusarmahtaa

      Hurskaille koittaa valkeus pimeässä, armolliselta, laupiaalta ja vanhurskaalta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      hän, joka antaa minulle armon; minun linnani, varustukseni ja pelastajani, minun kilpeni, jonka turviin minä pakenen, hän, joka laskee kansani minun valtani alle.

    • Jeesusarmahtaa

      Minun laupiuteni ja minun linnani, minun varjelukseni ja minun vapahtajani, minun kilpeni, johon minä uskallan, joka minun kansani minun alleni vaatii.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • ionegio

        Mikäs se sellanen herra on,joka pelosta mielistyy? Aika outo ajattelutapa. Kuullostaa enemmänkin narsismilta. Pelko on pahasta,mutta ymmärrettävää tietyissä tilanteissa,mutta jumalanpelko? ei! Mä luotan luojaani,enkä pelkää. Tämä maailma on pelottava,ei luoja.


    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • eihyvä

      Viha on aina pahasta,se katkeroittaa ihmisen,vaikka vihaisit pahaa,se ei ole hyvästä. Niinkun raamatussakin kerrotaan,tee kuin haluaisit itselleskin tekevän,haluatko,että sua vihataan? Rakkaus on voima,johon meijän tulisi kaikki pyrkiä ja viha on rakkauden vastakohta. Ei se perklele vihalla katoa,päinvastoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe