Bibeln on nyt EvLut

Koska muutamat palstan lukijat alkoivat tehdä kiusaa varailemalla nimimerkin Bibeln erilaisia versioita ja sillä tavalla koettivat estää kirjoittamasta, (mikä osoittaa palstan raivokkaimmilta ateisteilta suurta lapsellisuutta) olen nyt joutunut rekisteröimään nimimerkkini joka on EvLut juuri tällä tavalla kirjoitettuna.

Tästä lähin kirjoitan siis ainoastaan nimimerkillä EvLut ja aina rekisteröityneenä.

Niin kauan kuin nyt ylipäätään viitsin edes kirjoittaa...

23

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäpä tähän nyt sanoisi.

• No havaittu ?

Taisi tosin käydä niin, et bibel vähän mokkeroi ja nyt sitten syyttää muita .

• Kiitos tästä tiedosta. Meitä kaikkia kiinnostaa todella paljon.

• Näköjään kun vastasit avaukseeni. Menin rekisteröimään nimimerkkini molemmat, en homoavioliittoa. Kai se ateisteille on suurempi juttu kuin homonsiitin kirjon alttarilla.

• melkeen.pelästyisin

No luojan kiitos homoliittojen arkkivastustaja on tullut paikalle (unohdetaan ne kaikki kertakäyttönickit viimeviikolta) voidaan me heteromiehet mennä akkojemme kanssa heiluttaan peittoo.

• kerrankin.meni.oikein

Varmaan oikeesti tarkoititkin tuota, siis ihan kirjaimellisesti menet "heiluttaan peittoo". Ei sinusta muuhun olekaaan!

• taastätäsamaa

Kuittaan

• Bibel.ap

Avaajalta nyt puuttuu paljon muutakin, itse asiassa koko elämäkin. Niinpä Luterlaiset notkuvat palstalla kirjoittelemasta palleista ja hikoamisestaan.

• syö paskaa homo ateisti

• angstilta.vaikuttaa
        aina.rekisteröityneenä kirjoitti:

syö paskaa homo ateisti

Oliskohan tää nyt historiikin valossa juurikin bibellin altter-egoja.

• aina.rekisteröityneenä kirjoitti:

syö paskaa homo ateisti

Kovin paljon tämä nyt muistuttaa räyhiksen kirjoittelua. Ainoa ero on että nimimerkki on rekattu.

:-)

• kUKA ehti jo avaukseni nimimerkin rekistöräyhätä?! Sanoinhan että: "Tästä lähin kirjoitan siis ainoastaan nimimerkillä EvLut ja aina rekisteröityneenä."

tajuatko vai oletko ateisti vaiko peräti perävihkiäTappi Kirkon väki saa vihiä ja hiviä homohäistä, kamala, painostava ääni päässäni soi nyt vai olikose Ketun alkutunnari? Saatanan saksalaiset

.t EvLut ,Bible, aina.rekisteröityneenä

• ".t EvLut ,Bible, aina.rekisteröityneenä "

Miksi väität olevasi minä? Syytät muita nimimerkin varastamisesta ja varastit juuri minun nimimerkkini.

EN ole siis Evlut enkä aina.rekisteröityneenä enkä usko.vainen tms.

• >> Koska muutamat palstan lukijat alkoivat tehdä kiusaa varailemalla nimimerkin Bibeln erilaisia versioita <<

Minä en moiseen sortuisi, mutta mistä sinä muka tiedät, vaikka tuo mahdollinen vainoajasi olisi uskova? Tai mistä ihmeestä tiedät, että niitä olisi useampi? No, et tiedäkään, mutta luulet tietäväsi.

>> mikä osoittaa palstan raivokkaimmilta ateisteilta suurta lapsellisuutta <<

Ai niin kun sulla on se fundamentalistien kristallipallo eli kyky lukea muiden ajatuksia (mikä muuten on usein joko vainoharhaisuuden tai äärimmäisen yksinkertaisuuden merkki).

Itse en enää määrittele itseäni edes ateistiksi, vaan skeptiseksi rationalistiksi. Olen toki ateisti, kuten vihreä on väri tai hauki on kala.

Mutta,, laskisin itseni noihin määritelmäsi mukaisiin palstan "raivokkaimpiin ateisteihin", ja jopa niin "raivokkaisiin", että lasken perinteiset ateistit aidalla keikkuviksi teisteiksi.

Mielestäni siis jokainen ateistiksi itsensä määrittelevä, joka vakavissaan edes pohtii minkään yliluonnollisen olemassaolon mahdollisuutta on jotain jonka määrittelisin yliluonnollisuuksiin uskovaksi epärationalistiksi.

>> Niin kauan kuin nyt ylipäätään viitsin edes kirjoittaa... <<
      Samma här. Peli on ohi, fundikset hävisi, eli mistä enää keskusteltaisiin.

• Kirjoiitan jatkossa vain nimimerkillä aito.EvLut. Ateistien ja vääristelijöiden tiedoksi tämä.

• Kirjoiitan ja rakastan homoseksiä kuten Jumalakin, Ateistien ja vääristelijöiden tiedoksi tämä
        Homolaki ei syntynyt sattumalta.

• alto.EvLut kirjoitti:

Kirjoiitan ja rakastan homoseksiä kuten Jumalakin, Ateistien ja vääristelijöiden tiedoksi tämä
        Homolaki ei syntynyt sattumalta.

Kuten huomaat se nimimerkin väärentäminen ei onnistu nyt.

• Ei se onnistu vieläkään miten sen teen kirjoitan tänne kohta vain nimimerkilläni Evlut

• Niin kauan kuin nyt ylipäätään viitsin edes kirjoittaa...
        jos väärentäminen ei onnistu niin en kirjoita tänne edes nimimerkilläni Evlut
        koska koko evlut on homostunut maallistunut ja rapistunut en enää jaksa kirjoittaa ja varastatte..

• alto.EvLut kirjoitti:

Niin kauan kuin nyt ylipäätään viitsin edes kirjoittaa...
        jos väärentäminen ei onnistu niin en kirjoita tänne edes nimimerkilläni Evlut
        koska koko evlut on homostunut maallistunut ja rapistunut en enää jaksa kirjoittaa ja varastatte..

aLto ei ole aito kuten ei homolittokaan ei ole aito.

• siis "ei suotta", mutta kun Jumala vain sen salli, korjaan edellistäni: 9.3.2017 20:38
        Vain ateisti väittää ettei Jumalan tahto olisi ns."aito" ja Alto, on vain japanin ateistin keksimä auton irvikuva

• nhbgvcrxes

herra jumalan antama, suomalaistenkin uskovapautta koskevan Lain vastainen käsky....
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
      Käskyn seurauksista esimerkkejä....
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1350
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      750
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      585
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe