IkuinenMetsolaFani

Teija25

Tietääkö kukaan onko sitä Metsoloiden taloa tänä päivänä mahdollista saada mennä katsomaan? :) Onkohan vielä pystyssä vai asusteleeko siellä kukaan? Kiinnostaa:) ! Oon itsekkin suuri fani ja oon haaveillu, että joskus pääsis näkemään sitä paikkaa. :D

13

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenen.lienee

Ei se ole Metsoloiden talo. Sitä vaan lainattiin kuvauksiin. Se on jonkun muun talo.

• Tepa164

Juu tiedetään. Kiinnostaa vaan nähdä se paikka livenä. Kukahan lie paikan oikee omistaja on..

• Kuvauspaikka

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_940,dpr_1.0,fl_lossy,f_auto,q_auto,fl_progressive,d_yle-tv2.jpg/v1486580640/13-1-3882352.jpg

Ei taida tätä tilaa ja taloa monikaan löytää. Kauniilla paikalla se on ja kiva talo.
      Joten sitä voi vain ihailla ja muistella tätä kuvaa katsellen.
      Talon omistajat eivät varmasti halua, tv sarjan takia uteliaita ihmisiä tontilleen.

• Näkyyköhän
    • Paikalla_käynyt

Hyvinkin voi mennä, lue oikeita kuvauspaikkoja-ketju.

• Pyhiinvaelluskohde

Nykyiset omistajat eivät halua että sinne mennään, viime kesänä käytiin ja matkalla pihaan oli kyltti tienvarressa jossa kiellettiin kuvaaminen ja asiaton oleskelu. Ei ollut ketään paikalla, ilmeisesti kesän vietto paikkana. Onhan se muuttunut jonkin verran kuvaus ajoista..

• Tepa034

Onhan se ymmärrettävää, että ei se kivaa oo kun monenlaista tyyppiä tulee pihapiiriin pyöriin. Jos siis vaan talossa asutaan tänä päivänä. Mutta faneja se kiinnostaa saada nähdä kuvauspaikka omin silmin. :)

• Metsolamekka

Kävin silloin kuvausten aikana ja kuvausryhmä tarjosi kahvitkin oli varmaan Annikin keittämää.
      Uudet omistajat ei välttämättä pidä vierailijatulvasta - haluaisitko itse kotiovelle pari bussilastillista faneja tuijottelemaan päivittäin ?

• Mouhishusi

Kävin myös tuolloin kuvausten aikana kääntymässä. Ei todellakaan tarjottu Annikin tai muidenkaan kaffeita, Hätisteltiin pois vaan. Rakkavaarassa ei oikeasi ole mitään laskettelukeskusta mutta Kim Floorilla oli siellä grillikioski sen eläinlääkärin kanssa, Parhaat makkaraperunat ja sushipallerot Mouhijärveltä löytyy sieltä vielä tänäkin päivänä.

• Leppävaara

Pihan läpi kulkee yleisessä käytössä oleva tie joten, sinne vaan tutustumaan!

• Horsmittunut

Umpeen oli kasvanut pihan läpi kulkeva tie viime kesänä.

• Metsolafani

Osaisko kukaan selittää reittiä metsoloiden talolle? Joka käynyt paikkaa katsomassa, niin olisin todella otettu saada tietää oikea sijainti!

• Metsolafani

Jos täältä pohjosemmastakin ajelis, niin mitä reittiä ajaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe