Tietääkö kukaan onko sitä Metsoloiden taloa tänä päivänä mahdollista saada mennä katsomaan? :) Onkohan vielä pystyssä vai asusteleeko siellä kukaan? Kiinnostaa:) ! Oon itsekkin suuri fani ja oon haaveillu, että joskus pääsis näkemään sitä paikkaa. :D
IkuinenMetsolaFani
13
382
Vastaukset
- Kenen.lienee
Ei se ole Metsoloiden talo. Sitä vaan lainattiin kuvauksiin. Se on jonkun muun talo.
- Tepa164
Juu tiedetään. Kiinnostaa vaan nähdä se paikka livenä. Kukahan lie paikan oikee omistaja on..
- Kuvauspaikka
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_940,dpr_1.0,fl_lossy,f_auto,q_auto,fl_progressive,d_yle-tv2.jpg/v1486580640/13-1-3882352.jpg
Ei taida tätä tilaa ja taloa monikaan löytää. Kauniilla paikalla se on ja kiva talo.
Joten sitä voi vain ihailla ja muistella tätä kuvaa katsellen.
Talon omistajat eivät varmasti halua, tv sarjan takia uteliaita ihmisiä tontilleen. - Näkyyköhän
http://areena.yle.fi/1-1908709
Kuva löytyi tästä. - Paikalla_käynyt
Hyvinkin voi mennä, lue oikeita kuvauspaikkoja-ketju.
- Pyhiinvaelluskohde
Nykyiset omistajat eivät halua että sinne mennään, viime kesänä käytiin ja matkalla pihaan oli kyltti tienvarressa jossa kiellettiin kuvaaminen ja asiaton oleskelu. Ei ollut ketään paikalla, ilmeisesti kesän vietto paikkana. Onhan se muuttunut jonkin verran kuvaus ajoista..
- Tepa034
Onhan se ymmärrettävää, että ei se kivaa oo kun monenlaista tyyppiä tulee pihapiiriin pyöriin. Jos siis vaan talossa asutaan tänä päivänä. Mutta faneja se kiinnostaa saada nähdä kuvauspaikka omin silmin. :)
- Metsolamekka
Kävin silloin kuvausten aikana ja kuvausryhmä tarjosi kahvitkin oli varmaan Annikin keittämää.
Uudet omistajat ei välttämättä pidä vierailijatulvasta - haluaisitko itse kotiovelle pari bussilastillista faneja tuijottelemaan päivittäin ?- Mouhishusi
Kävin myös tuolloin kuvausten aikana kääntymässä. Ei todellakaan tarjottu Annikin tai muidenkaan kaffeita, Hätisteltiin pois vaan. Rakkavaarassa ei oikeasi ole mitään laskettelukeskusta mutta Kim Floorilla oli siellä grillikioski sen eläinlääkärin kanssa, Parhaat makkaraperunat ja sushipallerot Mouhijärveltä löytyy sieltä vielä tänäkin päivänä.
- Leppävaara
Pihan läpi kulkee yleisessä käytössä oleva tie joten, sinne vaan tutustumaan!
- Horsmittunut
Umpeen oli kasvanut pihan läpi kulkeva tie viime kesänä.
- Metsolafani
Osaisko kukaan selittää reittiä metsoloiden talolle? Joka käynyt paikkaa katsomassa, niin olisin todella otettu saada tietää oikea sijainti!
- Metsolafani
Jos täältä pohjosemmastakin ajelis, niin mitä reittiä ajaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799