, kymmeniä vuosia, johtuiko keskusta kunnanvaltuuskin siihen?
Hänen aikanaan kunta ja verotoimisto hyökkäsi suurperheen elinkeinoon tarkastuksella, jonka LVV:n tarkastaja vain suostui paljastamaan !
Tämä LVV:n piiloveron aikaan tehty takastus tuotti 30mk virheestä merkinnän, joka ei johtanut mihinkään ja osoitti sen että Kepukunta ei silloin ollut tämänveron asiantuntia,politiikassaan.
Manninen ampui omaan nilkkaansa, kun verotoimistot ei ole enää kunnallis turvallisia kepullekkaan !? (Keski Uusimaa, käräjäoikeus törkeä veropetos ?)
Kirjailia Mannisen verotarkastus myöhässä
Abrahamm
4
190
Vastaukset
- Tiultautittan
Ja sulla taas lääkkeet loppu. Ei kukaan ymmärrä noita sun höpinöitä. Veä happea ja lue mitä kirjoitat.
- Abrahamm
Oliko kirjailia yksi lapsiperheen elinkeinon harjoittamisen estäjä ja tarlastukseen vaikuttaja, ainakin P.V !?
- gdjshayhhfk
Kepulaiset painiikin erisarjassa,oikeudellisesti,ministeritkin melkein kaikki rikostaustaisia !?
- Abrahamm
Manninen nauraa verohuijaustaan onnistuneeksi ja oliko ero miehestään tällä jotain tekemistä, aikanaan !? Kepu vainoaa ja pettää se nähty !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242