Haluaisin ostaa auton joka särkee sydämeni. On olemassa autoja, joiden hankintaa voidaan perustella järkiperustein, kuten VW Golf, Toyota Auris, Hyundai i30 yms., mutta sydämiä nämä eivät särje.
Hintaluokka olisi 15000 - 20000 euroa ja käytetty olisi haussa, saa olla max. 10 vuotta vanha. Onko teillä kokemuksia autoista, jotka ovat särkeneet sydämenne? Jos on niin kertokaa kokemuksenne ja auttakaa miespoloista, joka haluaa löytää auton, joka veisi jalat alta.
Sydämenmurskaaja hakusessa.
9
1524
Vastaukset
- LuxustaElämään
Tuosta kunnon menopeli, myös naiset tykkää.
https://www.nettiauto.com/bmw/523/8610482- suomensurkein
Ei tuosta liikkeestä.
- vanhatautot
Jäykällä ohjausakselilla ja ilman turvatyynyä saattaa onnistaa.
- Erkkipenttisentti
O mikä vaan volkkarin tuote murskaa sydämen ja lompakon samalla iskulla. Siitä vaan rohkeasti kokeilemaan miltä se tuntuu kun tulee isku sydämeen ja talouteen.
- Veipalasen
Osta joku Alfa.
- rellupösösitukka
fiat 500 on kaunein tää uusin nimenomaan parani alkuperäsestä.
- sdkjflkdsjfldjfkl
Kuulostaa siltä että olet hakemassa jotain vähän erikoisempaa autoa, harrasteautoksi vai käyttöautoksi? Kesäautona voisi mennä vaikka Mazda MX-5 mutta jos olet käyttöautoa hakemassa niin silloin on jo vaikeampaa, ehkä joku Alfa-Romeo 159 voi muotoilullaan miellyttää mutta saattaa välillä oikutellakin, kuin tulinen italialainen nainen ;D
- Onhannoitaa
Mini. Focus RS. Fabia RS.
Hei! Käypä kokeilemassa Autolaina.fi:n älyhakua osoitteessa https://www.autolaina.fi/alykas-autohaku. Ehkä sieltä löytyy auto, johon rakastut heti ensisilmäyksellä!
Terveisin,
Anni
Autolaina.fi Powered by Danske Finance
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634