Pelkään pahoin että jos meillä olisi suhde, joutuisin aina pyytämään läsnöoloasi siltä älykännyltäsi, ja hakemalla hakemaan hellyyttä ja läheisyyttäsi. Yleensä naiset valittavat tällaisesta, mutta nyt menee kyllä naiselle.
Läsnäolo tärkeää
24
933
Vastaukset
- ENihanusko
Eri asia huomaanko miehen vai en jos ei puhuta, mutta puheyhteydessä annan kaiken huomioni.
- Hymysiovenläpiaah
Ootko nähnyt naisen jatkuvasti älypuhelimen kanssa vai alkanut hiljattain oleen... voi olla siksi että ei tarttisi itkeä jutustamme ... hiljaista ollut eikä tiedä haluatko edes jutella... ollako vain ihastuneita
Älypuhelimeni voittaisit läsnäolollani jos suhteemme saa mahdollisuuden. : ) - Läsnäolonmestari
Läsnäolo on luottamuksen ohella tärkein ominaisuus.
Yksinkertaisesti jos sitä ei ole niin tunteet alkaa vähitellen kuolla.
Kaiketi se läsnäolo kertoo kuitenkin miten kiinnostunut toinen on ja välittääkö myös toisen olemassaolosta sekä haluaako näyttää sen toiselle.
Läsnäolo on myös emolle hyvin tärkeä ominaisuus biologisesti ajatellen joten jos nainen ei osaa olla läsnä niin hänestä tulisi huono emo lapsille. Alitajuisesti vaikuttaa mieheen.KIRJOITIT: "Läsnäolo on luottamuksen ohella tärkein ominaisuus."
VASTAAN: En ole samaa mieltä. Sekä ex-mieheni että isäni, INSSEJÄ kumpainenkin, miettivät paljon työasioita myös kotona. Henkilön poissaolevuus ei välttämättä ole YLEISEN LUOTETTAVUUDEN MITTARI.
Niin isäni kuin ex-mieheni olivat aina SANANSA MITTAISIA MIEHIÄ,
joita ei MYÖSKÄÄN tarvinnut epäillä "vieraissa käynnistä".
Ihminen voi olla poissaoleva seurassa niin monesta syystä. Mieltä voivat vaivata ja vallata
-työasiat,
-jonkun toisen läheisen sairaus,
-taloudelliset huolet,
-huoli lapsista,
-huoli iäkkäistä vanhemmista jne.
On henkistä KYPSYMÄTTÖMYYTTÄ ja narsistista vaatia,
että toisen pitäisi aina 100% keskittyä itseen. Jokaiselle
on sallittava ajoittainen poissaolevuus seurassa. (Sen sijaan minusta on huolestuttavaa, jos henkilö ei ole juuri koskaan puolisolleen tai muille läheisilleen läsnä.)
Minua on usein kiitelty HYVÄKSI KUUNTELIJAKSI, niin naisten kuin miestenkin osalta. Näiden kiitosten saaminen tuskin olisi mahdollista, jos olisin "poissaoleva".
Ensimmäinen seurustelukumppanini ja kihlattuni oli usein poissa oleva,
jopa vähäisinä kotona vietettyinä aikoinaan. Tähän hänen ainaiseen poissaolevuuteensa kyllästyinkin. (Kotona hän katseli omia TV-ohjelmiaan, pelasi tietokonepelejä ja luki sanomalehtiä. Mitä kauemmin oli oltu yhdessä, sitä vähemmän aikaa häneltä liikeni keskinäiselle mielipiteiden vaihdolle.) USKON KUITENKIN VAHVASTI, että ex-mieheni on oppinut kantapään kautta, että parisuhde vaatii myös "läsnäoloa" pelkästään samassa tilassa erillisenä olon sijaan. (En siis usko, että hän enää toimii samoin kuin nuorempana. Hän on kypsynyt.)
Nykyinen mieheni on läsnäoleva, lämmin ihminen. Siksipä aloitus ei olekaan minulle, koska en ole mitään suhdetta etsimässä.
KÄNNYKÄSTÄ tarkistan kyllä välittömästi saapuneet sähköpostit, mutta esim. TWITTERISSÄ tai Instagrammissa en ole. Face Bookiakin päivitän harvakseltaan!
T. Nimimerkillä palstalla läsnäolva"Texu"/ "Texas" osaatko nykyisin olla läsnä - useammin(?)
Tämä on "sulle" Texu:
https://www.youtube.com/watch?v=bP5_QuC48UgOot kyllä ihana. Luulisin että et näkisi minua koska vain katselesin sinua olisit niin tylsistynyt minusta.
- ehhheheheheh
kermaleivos on tehny syrjähypyn !!!
- eiollutkysymys
valtakunta kirjoitti:
Tämähän oli kysymys JOS😂
vaan toteamus millaista suhteessa olisi.
- VaiMitä
Sittenhän voit olla onnellinen kun sitä ei ole.
- Ymmärrysvaikeuksiavai
valtakunta kirjoitti:
Tämähän oli kysymys JOS😂
Minä luin aloituksen kolmeen kertaan enkä löytänyt kysymystä, mistä kohtaa sinä löysit sen kysymyksen.
- kappaskehveliä
alkaa olla mies kuin mies ihana kermaleivokselle, niin se menee.
eiollutkysymys kirjoitti:
vaan toteamus millaista suhteessa olisi.
Niih aloitus tuli että "jos meillä olisi suhde"
Minulle se on kysymys ja vastaan kysymykseen vaikka ei ole kysymysmerkkiä, jolla vahvistetaan kysymykseksi😂
Joten varmaan on toive"jos meillä olisi suhde"
Vaikka ei mun kanssani. Joten "jos"sana aina jossitteluksi pistää asiat😂
Mutta minä en ole kirjallisesti lahjakaksi ja en pilkkua viilaa mutta se ei tee minusta syrjähyppääjää😂valtakunta kirjoitti:
Niih aloitus tuli että "jos meillä olisi suhde"
Minulle se on kysymys ja vastaan kysymykseen vaikka ei ole kysymysmerkkiä, jolla vahvistetaan kysymykseksi😂
Joten varmaan on toive"jos meillä olisi suhde"
Vaikka ei mun kanssani. Joten "jos"sana aina jossitteluksi pistää asiat😂
Mutta minä en ole kirjallisesti lahjakaksi ja en pilkkua viilaa mutta se ei tee minusta syrjähyppääjää😂Tässä kohtaa tulee minun kiellellinen erityisvaikeus esiin pukkaa. Kun tuossa ukon kanssa väittelin.
sanan merkitys on puutteellinen minulle,eli varmasti asiat ymmärretään vielä eritavalla tästä syystä.
tämä minulle se on aina ollut epäselvä kysymys?
Täytyisi opetella oikea määritys. Että voisi kohdata ajatukset oikein. Joten sana on vielä opeteltavissa.
Lukemisessa ei ole mitää,vikaa vaan sanan merkityksen ymmärtämisessä.
- Jmiehelle
Älä huoli. Räplään puhelinta vain paremman puutteessa. Saisit kyllä huomioni ja hellyyttä runsaasti :)
- Suhteessakaikkea
Hellyyttähän ja läheisyyttä juurikin kaipaisinkin. Olen aina ollut sellainen. Nyt ristiriitaa. Läsnäolo tärkeää. Osaan olla läsnä. Ei kännykkää aina tarvita.
- Pettynytjasurullinen
Voi että...tämä kosketti syvältä.... älykännykkä mun ja mieheni välissä ja voin sanoa ettei todellakaan oo tervettä meininkiä....pakko varmaan laittaa ukko takas sinne, mistä tulikin, en taida enää jaksaa...asiasta olen tehnyt selvää useammankin kerran, mutta ei vaan mene perille... tämä ei nyt edes ole ainoa ongelma suhteessamme. Väsyttää.
- Lopetakiusaaminen
Kyllä se läsnä on kunnes lähettelet niitä viestejä Johan on pihalla. Huomaan heti kun laitat viestiä. Toiset kun laittaa ei vaikutusta. On se tärkeää olla läsnä. Joten olisitko niin reilu edes että jätät perheen rauhaan. Läsnäolo kotona joka hemmetin kerta häiriintyy kun sinä kakkonen vikiset.
- Riippuvuuksiariittää
Aika ikävä todellisuus tuokin nykypäivän maailmassa, että joutuu kilpailemaan jopa omasta merkityksellisyydestään kännykän kanssa.
- Olisiolluttärkeää
Ja kun sitä ei ollut oppi ymmärtämään sen arvon ja tärkeyden.
- Sanoisinmelkeinniin
Että voiko mikään olla tärkeämpää kuin läsnäolo tärkeän ihmisen suhteen, ellei läsnäoloa ole, onko silloin mitään.
- Miesminäkin
Ja minä jouduin pyytämään, anelemaan ja kerjäämään. Sellainen ei ole suhde, se ei ole mitään.
- Häänkääneikatsonut
Tarpeelliseksi olla minulle läsnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472