Naiselle status ja varallisuus tärkeintä

http://www.findance.com/uutiset/32818/miehet-arvostavat-naisessa-kauneutta-ja-terveytta-mutta-mita-naiset-miehissa-tutkimustulos-saattaa-arsyttaa-monia

Näin siis on taas kerran tutkimuksella vahvistettu asia jonka palstalla jo tiesimmekin. Noita kliseitähän ne aina toistelee "rakkaus on tärkein", "raha ei merkitse mitään" jne., ei tietenkään merkitse kun ollaan saamapuolella. Siinä vaiheessa hypergamia ehkä hieman helpottaa kun kauneus on mennyttä ja jaloissa pyörii pari statushuijarille tehtyä tenavaa mutta vielä silloinkaan ei varmasti nainen ala tekemään itselleen taloudellisesti huonoa diiliä paitsi tietysti sitten jos kyseessä ns. jännämies, sellaisen kohdalla oikeastikin saattaa tunne ohittaa talouspuolen koska kiimap..u.

129

1413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihatipunen

Miehellä pitää olla rahaa ylläpitää naisen kauneutta ja terveyttä.

• yxnaine

Aivan. Jos mies kerran haluaa naisen, jonka kauneus pysyy mahdollisimman pitkään, hänen on oltava valmis panostamaan siihen. Kauneuden ylläpitämiseen tarvitaan rahaa.

Mikään kuluttava (henkisesti- tai fyysisesti-) kokopäivätyö ei tule kysymykseenkään. Silloin nainen rupsahtaa jo ennen aikojaan, jos tuollaiseen joutuu. Varsinainen kauneudenhoito on myöskin tyyristä puuhaa. Mieheltä siis vaaditaan kunnolla massia, jos hän itse haluaa saavuttaa toivomansa.

• 121212121212
        yxnaine kirjoitti:

Aivan. Jos mies kerran haluaa naisen, jonka kauneus pysyy mahdollisimman pitkään, hänen on oltava valmis panostamaan siihen. Kauneuden ylläpitämiseen tarvitaan rahaa.

Mikään kuluttava (henkisesti- tai fyysisesti-) kokopäivätyö ei tule kysymykseenkään. Silloin nainen rupsahtaa jo ennen aikojaan, jos tuollaiseen joutuu. Varsinainen kauneudenhoito on myöskin tyyristä puuhaa. Mieheltä siis vaaditaan kunnolla massia, jos hän itse haluaa saavuttaa toivomansa.

"Aivan. Jos mies kerran haluaa naisen, jonka kauneus pysyy mahdollisimman pitkään, hänen on oltava valmis panostamaan siihen. Kauneuden ylläpitämiseen tarvitaan rahaa."

Ei mene.

Totta kai nainen haluaa käyttää rahaa, koska se on helppoa. Mutta kauneus ei tule tekoripsistä, hiuslisäkkeistä, ja satojen eurojen kauneushoidoista.

Kauneuden peruspilarit ovat:
        1. liikunta. Lenkki, sali tai kotitreeni jos muutaman eron salimaksu on liikaa.
        2. tavallinen mutta terveellinen ravinto.
        3. epäterveellisten elämäntapojen välttäminen. Kyllä: se tarkoittaa siideriä, röökiä, bilettämistä, suklaata ja niitä ravintolaillallisia/rantalomia. Eli juuri kaikkea ns. hauskaa.

Noista tulee 90%. Loppu on ostettavissa rahalla, ja ellei nuo ole kunnossa, se loppu ei auta.

• 121212121212

Ja ps. kauneutta ei mitata sillä miltä vaimo näyttää pari kertaa vuodessa bileissä, tai kymmenen filtterin jälkeen profiilikuvassa. Vaan sillä miltä näytät peilin edessä alasti kello 8 aamulla, ilman meikkiä, huonossa valaistuksessa.

Se on totuus joka minua miehenä kiinnostaisi.

Jos olet käyttänyt reippaasti rahaa sidukkaan ja/tai röökiin ikävälillä 18-30, mikään voide tai hoito ei pelasta ihoa enää.
        Jos reisistä ja pepusta puuttuu muotoa, siinä ei auta kallis ohjattu muotiliikunta tai sokerilla maustetut proteiinilisät vaan kova treeni raskailla painoilla ja terveellinen ruoka.

Huonokuntoisen naisen kiillottaminen ei auta. Sorry vain.

• yxnaine
        121212121212 kirjoitti:

Ja ps. kauneutta ei mitata sillä miltä vaimo näyttää pari kertaa vuodessa bileissä, tai kymmenen filtterin jälkeen profiilikuvassa. Vaan sillä miltä näytät peilin edessä alasti kello 8 aamulla, ilman meikkiä, huonossa valaistuksessa.

Se on totuus joka minua miehenä kiinnostaisi.

Jos olet käyttänyt reippaasti rahaa sidukkaan ja/tai röökiin ikävälillä 18-30, mikään voide tai hoito ei pelasta ihoa enää.
        Jos reisistä ja pepusta puuttuu muotoa, siinä ei auta kallis ohjattu muotiliikunta tai sokerilla maustetut proteiinilisät vaan kova treeni raskailla painoilla ja terveellinen ruoka.

Huonokuntoisen naisen kiillottaminen ei auta. Sorry vain.

Se fyysisesti tai henkisesti kuluttava kokopäivätyö saa, kaikista mainitsemistasi jutuista huolimatta, naisen rupsahtamaan ennen aikojaan.

Miehen on siis tienattava riittävästi, pitääkseen naisensa elämän stressivapaana ja fyysisesti sopivan helppona, että tällä olisi mahdollisuus pysyä kauniina pitkään.

• 121212121212
        yxnaine kirjoitti:

Se fyysisesti tai henkisesti kuluttava kokopäivätyö saa, kaikista mainitsemistasi jutuista huolimatta, naisen rupsahtamaan ennen aikojaan.

Miehen on siis tienattava riittävästi, pitääkseen naisensa elämän stressivapaana ja fyysisesti sopivan helppona, että tällä olisi mahdollisuus pysyä kauniina pitkään.

Jos tavallinen kokopäivätyö saa naisen rupsahtamaan ennen aikojaan, ei sellaisesta naisesta ole myöskään pitämään itseään ja kotia kunnossa.

Se että voisi keskittyä 100% ulkonäöstään huolehtimiseen on kyllä turha toivo, edes miljardöörit eivät katsele sellaista. Joku venäläisen oligarkin vakipano on asia erikseen, mutta sellaiset heitetään ulos 22-vuotiaina kuitenkin - luonnollisesti vailla minkäänlaista oikeutta miehen omaisuuteen.

Naiset tuntuvat kärsivän tästä prinsessasyndroomasta, luettuaan juorulehtien juttuja siitä kuinka _parikymppinen_ _missi_ tai _malli_ eleli luksuselämää ulkomailla. Ja niistäkin tarinoista jää arkinen osa kertomatta.

Ilman muuta kauneus on naisen suurin valtti, mutta ne Seiskat ja Iltikset antavat "hieman" väärän kuvan vaihtokaupan edullisuudesta. Koska siinä vaiheessa kun mies pystyy kustantamaan yksin luksuselämän, _missin_ ja _mallin_ tasoisia naisia on tarjolla läjäpäin. Niitä Miss Suomi-finalisteja ja fitnesskisojen voittajia mahtuu kolmetoista tusinaan.

Itse tunnen/tiedän henki koht yhden pariskunnan jossa naisella on tuo optio, ei tarvitse käydä töissä eikä hoitaa kodin asioita (joita rikkaassa taloudessa on yllättävän paljon, aika monessa asiassa ei luoteta palkollisiin). Tosin mies on sitten n. 30v vanhempi ja ruma kuin täi. Ja huhu kertovat että jos ero tulee, nainen ei pääse miehen rahoihin käsiksi.

• 121212121212

Neuvottelu asiasta voisi mennä osapuilleen seuraavasti:

Nainen: "olen mielestäni tosi nätti, jopa 9/10."
        Mies: "olen monimiljonääri ja minulla on statusta. Minun varallisuuteni pysyy, pysytkö sinä nättinä?"
        Nainen: "Jos haluat että pysyn nättinä, saat sitten kustantaa elämän jossa voin keskittyä nättinä pysymiseen."
        Mies: "Minulla on tässä jonossa fitness-lääkäri ja liikunnallinen ahkera kodin hengetär. Molemmat tekevät sekä kovasti töitä että pysyvät nätteinä. Pelkästään nättinä pysyminen riittäisi panolle, ei kumppanille. Ja panojahan minulla on jo viisi."

Summa summarum. Tuo ajatus prinsessan elämästä on lähinnä myytti. Kauniin naisen markkina-arvosta on kova, mutta vain murto-osa todella varakkaan super-ytmin markkina-arvosta joka saa vaikka haaremin kauniista naisista jos niin haluaa.

Super-ytmien vaimot joutuvat tekemään molemmat (työ ja kaunistautuminen), ne jotka eivät joudu ovat rakastajattaria jotka nauttivat luksuksesta jonkun aikaa ja sitten päätyvät vapautetuksi sopimuksesta ilman irtisanomiskorvausta.

Näin asia toimii oikeassa maailmassa. Enkä voi kertoa mistä tämän tiedän.

• hippieguru
        121212121212 kirjoitti:

Neuvottelu asiasta voisi mennä osapuilleen seuraavasti:

Nainen: "olen mielestäni tosi nätti, jopa 9/10."
        Mies: "olen monimiljonääri ja minulla on statusta. Minun varallisuuteni pysyy, pysytkö sinä nättinä?"
        Nainen: "Jos haluat että pysyn nättinä, saat sitten kustantaa elämän jossa voin keskittyä nättinä pysymiseen."
        Mies: "Minulla on tässä jonossa fitness-lääkäri ja liikunnallinen ahkera kodin hengetär. Molemmat tekevät sekä kovasti töitä että pysyvät nätteinä. Pelkästään nättinä pysyminen riittäisi panolle, ei kumppanille. Ja panojahan minulla on jo viisi."

Summa summarum. Tuo ajatus prinsessan elämästä on lähinnä myytti. Kauniin naisen markkina-arvosta on kova, mutta vain murto-osa todella varakkaan super-ytmin markkina-arvosta joka saa vaikka haaremin kauniista naisista jos niin haluaa.

Super-ytmien vaimot joutuvat tekemään molemmat (työ ja kaunistautuminen), ne jotka eivät joudu ovat rakastajattaria jotka nauttivat luksuksesta jonkun aikaa ja sitten päätyvät vapautetuksi sopimuksesta ilman irtisanomiskorvausta.

Näin asia toimii oikeassa maailmassa. Enkä voi kertoa mistä tämän tiedän.

Ihan turhaan leikit salamyhkäistä, olethan jo kertonut palstalla toimineesi oikeasti rikkaiden käsikassarana joka muutaman tonnin kuukausipalkkaa vastaan pelaa pörssipelejä niiden lukuun.

• yxnaine
        121212121212 kirjoitti:

Jos tavallinen kokopäivätyö saa naisen rupsahtamaan ennen aikojaan, ei sellaisesta naisesta ole myöskään pitämään itseään ja kotia kunnossa.

Se että voisi keskittyä 100% ulkonäöstään huolehtimiseen on kyllä turha toivo, edes miljardöörit eivät katsele sellaista. Joku venäläisen oligarkin vakipano on asia erikseen, mutta sellaiset heitetään ulos 22-vuotiaina kuitenkin - luonnollisesti vailla minkäänlaista oikeutta miehen omaisuuteen.

Naiset tuntuvat kärsivän tästä prinsessasyndroomasta, luettuaan juorulehtien juttuja siitä kuinka _parikymppinen_ _missi_ tai _malli_ eleli luksuselämää ulkomailla. Ja niistäkin tarinoista jää arkinen osa kertomatta.

Ilman muuta kauneus on naisen suurin valtti, mutta ne Seiskat ja Iltikset antavat "hieman" väärän kuvan vaihtokaupan edullisuudesta. Koska siinä vaiheessa kun mies pystyy kustantamaan yksin luksuselämän, _missin_ ja _mallin_ tasoisia naisia on tarjolla läjäpäin. Niitä Miss Suomi-finalisteja ja fitnesskisojen voittajia mahtuu kolmetoista tusinaan.

Itse tunnen/tiedän henki koht yhden pariskunnan jossa naisella on tuo optio, ei tarvitse käydä töissä eikä hoitaa kodin asioita (joita rikkaassa taloudessa on yllättävän paljon, aika monessa asiassa ei luoteta palkollisiin). Tosin mies on sitten n. 30v vanhempi ja ruma kuin täi. Ja huhu kertovat että jos ero tulee, nainen ei pääse miehen rahoihin käsiksi.

Voi sinua pikku hölmöläistä.

Eivät ne ole iltiksen- yms. jutut, jotka vaikuttavat.
        Ne ovat miesten suustaan- ja näppiksistään päästelemät jutut. Tämäkin palsta on aivan tupaten täynnä sellaisia juttuja, joissa vakuutetaan, että nainen on kauhean näköinen jo 25-vuotiaana, ja kolmikymppinen suorastaan oksettaa kaikkia miehiä näiden iästä riippumatta.

Sitten tämä pikkupoju (joka hyvinkin tarmokkaasti näitä mainitsemiani juttuja viljelee) kehtaa tulla vaatimaan, että naisen on selvittävä stressaavasta tai fyysisesti raskaasta kokopäivätyöstä rupsahtamatta.

Itse ei viitsi edes niitä pullohartioitaan treenata kelvollisiksi. Ei tuollaista hölmläistä kyllä yhtän kunnioittaa voi.

• 121212121212
        yxnaine kirjoitti:

Voi sinua pikku hölmöläistä.

Eivät ne ole iltiksen- yms. jutut, jotka vaikuttavat.
        Ne ovat miesten suustaan- ja näppiksistään päästelemät jutut. Tämäkin palsta on aivan tupaten täynnä sellaisia juttuja, joissa vakuutetaan, että nainen on kauhean näköinen jo 25-vuotiaana, ja kolmikymppinen suorastaan oksettaa kaikkia miehiä näiden iästä riippumatta.

Sitten tämä pikkupoju (joka hyvinkin tarmokkaasti näitä mainitsemiani juttuja viljelee) kehtaa tulla vaatimaan, että naisen on selvittävä stressaavasta tai fyysisesti raskaasta kokopäivätyöstä rupsahtamatta.

Itse ei viitsi edes niitä pullohartioitaan treenata kelvollisiksi. Ei tuollaista hölmläistä kyllä yhtän kunnioittaa voi.

Olen treenannut itseni hyvään kuntoon, siitä huolimatta että inhoan treenaamista. Pukeutuminen on kunnossa, hygienia on kunnossa, asunto on siisti ja melko tyylikkäästi sisustettu sinkkumiehen kämpäksi. Olen myös harjoitellut judoa, olen hyvä tanssija ja mainio seuramies sosialisissa tilanteissa.

Töissä käymisen ja ahkeran palstailun lisäksi :D

Ja sinä kerrot minulle että naiselle tavallinen työ ja itsensä kunnossa pitäminen on liikaa? Salli minun nauraa.

"Tämäkin palsta on aivan tupaten täynnä sellaisia juttuja, joissa vakuutetaan, että nainen on kauhean näköinen jo 25-vuotiaana, ja kolmikymppinen suorastaan oksettaa kaikkia miehiä näiden iästä riippumatta."

Samainen pikkumies on linkannut yliopistotutkimuksen jossa kaiken ikäisten miesten unelmakumppani on 25v. Niin, unelmakumppani. Kun miehet pistettiin valitsemaan tosielämän naisista, ikäluokka 18-22v vei ylivoimaisen voiton.

Mistä tämä johtuu? Minäpä kerron: naiset tottuvat maailmaan jossa kysyntää riittää ja voi tehdä mitä huvittaa. Bilettäminen maistuu, liikunta ei. Jo 22-vuotiailla on jenkkakahvaa ja siideripömppistä, kun samaan aikaan nuoret miehet käyvät salilla ja yrittävät kehittyä. Asenne on nuiva, miehiä ei arvosteta tippaakaan, ei ainakaan niitä mukavia kamusektorilaisia.

Miksi kukaan arvostaisi naista joka syntyy lottovoittajana ja rällää ylimielisesti rahansa (nuoruuden ja kauneuden)?

Itsestään huolta pitäviä ja hyviä miehiä arvostavia naisia kyllä arvostan, myös kurppaikäisiä.

• yxnaine
        121212121212 kirjoitti:

Olen treenannut itseni hyvään kuntoon, siitä huolimatta että inhoan treenaamista. Pukeutuminen on kunnossa, hygienia on kunnossa, asunto on siisti ja melko tyylikkäästi sisustettu sinkkumiehen kämpäksi. Olen myös harjoitellut judoa, olen hyvä tanssija ja mainio seuramies sosialisissa tilanteissa.

Ja sinä kerrot minulle että naiselle tavallinen työ ja itsensä kunnossa pitäminen on liikaa? Salli minun nauraa.

"Tämäkin palsta on aivan tupaten täynnä sellaisia juttuja, joissa vakuutetaan, että nainen on kauhean näköinen jo 25-vuotiaana, ja kolmikymppinen suorastaan oksettaa kaikkia miehiä näiden iästä riippumatta."

Samainen pikkumies on linkannut yliopistotutkimuksen jossa kaiken ikäisten miesten unelmakumppani on 25v. Niin, unelmakumppani. Kun miehet pistettiin valitsemaan tosielämän naisista, ikäluokka 18-22v vei ylivoimaisen voiton.

Mistä tämä johtuu? Minäpä kerron: naiset tottuvat maailmaan jossa kysyntää riittää ja voi tehdä mitä huvittaa. Bilettäminen maistuu, liikunta ei. Jo 22-vuotiailla on jenkkakahvaa ja siideripömppistä, kun samaan aikaan nuoret miehet käyvät salilla ja yrittävät kehittyä. Asenne on nuiva, miehiä ei arvosteta tippaakaan, ei ainakaan niitä mukavia kamusektorilaisia.

Miksi kukaan arvostaisi naista joka syntyy lottovoittajana ja rällää ylimielisesti rahansa (nuoruuden ja kauneuden)?

Itsestään huolta pitäviä ja hyviä miehiä arvostavia naisia kyllä arvostan, myös kurppaikäisiä.

Jos naisen on pysyttävä rupsahtamattomana, niin stressaava tai ruumiillisesti raskas työ on hänelle liikaa. Jos hän saa rauhassa rupsahtaa, niin sitten ei ole.
        Päätä ihan itse, saako nainen rupsahtaa ennen aikojaan, vai ei. Se on miehen valinta.

• 121212121212
        yxnaine kirjoitti:

Jos naisen on pysyttävä rupsahtamattomana, niin stressaava tai ruumiillisesti raskas työ on hänelle liikaa. Jos hän saa rauhassa rupsahtaa, niin sitten ei ole.
        Päätä ihan itse, saako nainen rupsahtaa ennen aikojaan, vai ei. Se on miehen valinta.

Hassua sitten etten omassa tuttavapiirissäni ole huomannut tuota.
        Monikin pitkiä päiviä tekevä nainen on onnistunut välttämään rupsahtamisen, kun taas moni työtön nainen on rupsahtanut täysin.
        Kun katsoo naisten elämäntapoja, kaava muodostuu. Ne kovasti työtä tekevät syövät terveellisesti, eivät biletä jatkuvasti ja käyvät salilla/lenkillä. Ne elämäntapaprinsessat mässäävät sohvalla suklaata, bilettävät ja sitten ostavat Visalla tekoripset ja kauneushoitoja.

"Jos naisen on pysyttävä rupsahtamattomana, niin stressaava tai ruumiillisesti raskas työ on hänelle liikaa."

Joillekin vähäisetkin tavalliset asiat ovat liikaa. Sellaisista ei ole kumppaneiksi.

ps. ruumiillinen rasitus on vartalolle hyväksi, ei se naisenkaan kroppa pysy kunnossa makoilemalla.

• uytiuytiuyti
        121212121212 kirjoitti:

Olet ITSE harrastanut seksiä tuosta kaikesta huolimatta VIISI KERTAA kolmekymppisenä!! Ei siis käytännössä mitään hyötyä vaivannäöstä.

Mieti..

Ei se noin perkeleen vaikeaa yleensä miehille ole!

• 121212121212
        uytiuytiuyti kirjoitti:

Olet ITSE harrastanut seksiä tuosta kaikesta huolimatta VIISI KERTAA kolmekymppisenä!! Ei siis käytännössä mitään hyötyä vaivannäöstä.

Mieti..

Ei se noin perkeleen vaikeaa yleensä miehille ole!

Sille en mitään voi että naiset ovat kivikaudelle jumittuneita ja suosivat lähinnä geneettistä komeutta.

Miehet laittavat suuremman painoarvon sille että nainen on terve ja timmi, ts. nainen saa itseensä panostamisesta suuremman palkinnon (vastaavasti mies saa suuremman palkinnon rahaan ja statukseen panostamisesta).

Ja se oli 5 eri kumppania, ei 5 seksikertaa.

• yxnaine
        121212121212 kirjoitti:

Hassua sitten etten omassa tuttavapiirissäni ole huomannut tuota.
        Monikin pitkiä päiviä tekevä nainen on onnistunut välttämään rupsahtamisen, kun taas moni työtön nainen on rupsahtanut täysin.
        Kun katsoo naisten elämäntapoja, kaava muodostuu. Ne kovasti työtä tekevät syövät terveellisesti, eivät biletä jatkuvasti ja käyvät salilla/lenkillä. Ne elämäntapaprinsessat mässäävät sohvalla suklaata, bilettävät ja sitten ostavat Visalla tekoripset ja kauneushoitoja.

"Jos naisen on pysyttävä rupsahtamattomana, niin stressaava tai ruumiillisesti raskas työ on hänelle liikaa."

Joillekin vähäisetkin tavalliset asiat ovat liikaa. Sellaisista ei ole kumppaneiksi.

ps. ruumiillinen rasitus on vartalolle hyväksi, ei se naisenkaan kroppa pysy kunnossa makoilemalla.

Älä viitsi koko ajan vääristellä sanomisiani. Minä en ole väittänyt, että naisen pitäisi vain makoilla kaiket päivät pysyäkseen kauniina. Tuo sinun vääristelysi antaa sinusta vähän typerän kuvan.

Liikuntaa on oltava sopivassa määrässä, että ihminen voisi hyvin. Liian raskas kokopäivätyö vanhentaa niin miehen kuin naisenkin ennenaikaisesti. Stressillä on sama vaikutus.

Jos siis nainen saa rupsahtaa rauhassa, niin mikäs siinä sitten.

Noita esimerkkejäsi pidän lähinnä keksittyinä.

• hahhhaaaaa
        yxnaine kirjoitti:

Sehän ei ole miehen valinta saako nainen rupsahtaa. Mulle on ainakin yksi ja sama mitä mies "valitsee". Onneksi elämässä on muutakin kun huolehtia miehen tyytyväisyydestä.

• 2322
        121212121212 kirjoitti:

"Aivan. Jos mies kerran haluaa naisen, jonka kauneus pysyy mahdollisimman pitkään, hänen on oltava valmis panostamaan siihen. Kauneuden ylläpitämiseen tarvitaan rahaa."

Ei mene.

Totta kai nainen haluaa käyttää rahaa, koska se on helppoa. Mutta kauneus ei tule tekoripsistä, hiuslisäkkeistä, ja satojen eurojen kauneushoidoista.

Kauneuden peruspilarit ovat:
        1. liikunta. Lenkki, sali tai kotitreeni jos muutaman eron salimaksu on liikaa.
        2. tavallinen mutta terveellinen ravinto.
        3. epäterveellisten elämäntapojen välttäminen. Kyllä: se tarkoittaa siideriä, röökiä, bilettämistä, suklaata ja niitä ravintolaillallisia/rantalomia. Eli juuri kaikkea ns. hauskaa.

Noista tulee 90%. Loppu on ostettavissa rahalla, ja ellei nuo ole kunnossa, se loppu ei auta.

Tuo kolmoskohta on sikäli huvittava, ettei kovin moni mun tuntemani mies edes haluaisi tuollaista naista vaikka se olisi miten kaunis. Useimmat haluaa mieluummin tavisnäköisen kumppanin jonka voi joskus pitää hauskaakin.

• kolme.tärkeintä

Kyllä rahaa ja paljon sekä tietysti komeutta ja hyvää luonnetta kaikkinensa. Kyllä jokainen nainen sellaiseen rakastuu.

• fdhtgy

Olisi ollut kiva lukea asiasta enemmänkin kuin vain sen yhden heiton.

• KunnonNaineneikelpaa

Ehkä just ne pinnalliset pissisnaiset, joita kaikki miehet haluaa on näitä rahan perässä juoksijoita. Miksi kaikki miehet jahtaa samoja pissiksiä?

• 678

Katsos, kun ne ovat niitä seksikkäitä, joihin miehillä on sitä kemiaa. Just ne seksymisut tarvitsevatkin paljon rahaa sen ulkonäkönsä ylläpitämiseen.

• 121212121212
        678 kirjoitti:

Katsos, kun ne ovat niitä seksikkäitä, joihin miehillä on sitä kemiaa. Just ne seksymisut tarvitsevatkin paljon rahaa sen ulkonäkönsä ylläpitämiseen.

Tämä on naisten tekosyy. "En juokse rahan perässä, mutta jos halutaan että pysyn kauniina, niin sitten tarvitaan sitä rahaa". Sattuipa sopivasti.

Kyseessä on valhe. Kuten yllä kirjoitin, kauneus ei maksa juuri mitään.

Hyvän kropan saa ilmaiseksi, kehonpainotreeni riittää oikein mainiosti. Jos haluaa ostaa käsipainot ja juoksulenkkarit, niihin ei omaisuuksia uppoa. Kaikki tämän lisäksi, on pelkkää rahan käyttöä huvin vuoksi.

Suurin osa kauneushoidoista jne on rahan käyttöä vahinkojen korjaamiseen, koska nainen on tärsännyt rahaa sidukkaan ja bilettämiseen nuorempana. Sitten ihoa yritetään saada kuosiin erilaisilla voiteilla tms. Halvimmalla pääsee kun elää terveellisesti, kauneudenhoitotuotteita ei tarvita.

Loput on pintasilaisua, siis tekoripset/hiuslisäkkeet/jne. Niitä ei tarvita.

Elä terveellisesti ja liiku hyvin, pysyt kauniina budjetilla jonka pystyy kustantamaan vaikka työttömänä. Ne rikkaiden miesten vaimot eivät kuluta rahaa kauneuteen siksi koska se on välttämätöntä tai edes tarpeellista, vaan siksi koska he voivat.

• 78njkhu
        121212121212 kirjoitti:

Tämä on naisten tekosyy. "En juokse rahan perässä, mutta jos halutaan että pysyn kauniina, niin sitten tarvitaan sitä rahaa". Sattuipa sopivasti.

Hyvän kropan saa ilmaiseksi, kehonpainotreeni riittää oikein mainiosti. Jos haluaa ostaa käsipainot ja juoksulenkkarit, niihin ei omaisuuksia uppoa. Kaikki tämän lisäksi, on pelkkää rahan käyttöä huvin vuoksi.

Suurin osa kauneushoidoista jne on rahan käyttöä vahinkojen korjaamiseen, koska nainen on tärsännyt rahaa sidukkaan ja bilettämiseen nuorempana. Sitten ihoa yritetään saada kuosiin erilaisilla voiteilla tms. Halvimmalla pääsee kun elää terveellisesti, kauneudenhoitotuotteita ei tarvita.

Elä terveellisesti ja liiku hyvin, pysyt kauniina budjetilla jonka pystyy kustantamaan vaikka työttömänä. Ne rikkaiden miesten vaimot eivät kuluta rahaa kauneuteen siksi koska se on välttämätöntä tai edes tarpeellista, vaan siksi koska he voivat.

"Hyvän kropan saa ilmaiseksi, kehonpainotreeni riittää oikein mainiosti. Jos haluaa ostaa käsipainot ja juoksulenkkarit, niihin ei omaisuuksia uppoa. Kaikki tämän lisäksi, on pelkkää rahan käyttöä huvin vuoksi. "

Jos naisella ei ole synnyilahjana saatu hyvää kroppaa, se ei muutu liikunnalla kauniiksi, vaikka liikkuisi 24 t/vrk. Toki se jonkin verran vaikuttaa kuin jos olet täysin liikkumaton, mutta se malli ei kyllä siitä muutu, jos on huonon kropan mallin saanut. Ihan samoin kuin, jos mies ei ole saanut jykevää leukaa.

• 121212121212
        78njkhu kirjoitti:

"Hyvän kropan saa ilmaiseksi, kehonpainotreeni riittää oikein mainiosti. Jos haluaa ostaa käsipainot ja juoksulenkkarit, niihin ei omaisuuksia uppoa. Kaikki tämän lisäksi, on pelkkää rahan käyttöä huvin vuoksi. "

Jos naisella ei ole synnyilahjana saatu hyvää kroppaa, se ei muutu liikunnalla kauniiksi, vaikka liikkuisi 24 t/vrk. Toki se jonkin verran vaikuttaa kuin jos olet täysin liikkumaton, mutta se malli ei kyllä siitä muutu, jos on huonon kropan mallin saanut. Ihan samoin kuin, jos mies ei ole saanut jykevää leukaa.

Kropalle voi tehdä huomattavasti enemmän kuin leualle (tai pituudelle). Ei kaikista misseiksi ole, mutta jos treenaa _kunnolla_ niin siihen tasaiseen kroppaankin saa kyllä muotoja. Salilla näkee, yksi tuttu nainenkin muuttui "laudasta" hottikseksi.

http://bonytobombshell.com/transformations-before-after/Aomi-skinny-curvy-hips-before-after-women-female-bony-to-bombshell.jpg

Ja pointti ei muutu. Jos kroppa ei muutu edullisella liikunnalla, ei se muutu rahallakaan. Vai haluaisiko monikin nainen että aletaan poistamaan kylkiluita ja tekemään rasvaimplantteja?

• äläviittilässyttää
        121212121212 kirjoitti:

Kropalle voi tehdä huomattavasti enemmän kuin leualle (tai pituudelle). Ei kaikista misseiksi ole, mutta jos treenaa _kunnolla_ niin siihen tasaiseen kroppaankin saa kyllä muotoja. Salilla näkee, yksi tuttu nainenkin muuttui "laudasta" hottikseksi.

http://bonytobombshell.com/transformations-before-after/Aomi-skinny-curvy-hips-before-after-women-female-bony-to-bombshell.jpg

Ja pointti ei muutu. Jos kroppa ei muutu edullisella liikunnalla, ei se muutu rahallakaan. Vai haluaisiko monikin nainen että aletaan poistamaan kylkiluita ja tekemään rasvaimplantteja?

Kukaan persjalkainen, pitkäselkäinen nainen ei saa itselleen pitkiä sääriä ja nättiä kroppaa, vaikka kuinka paljon treenaisi. Eikä sen puoleen leveälanteinen nainenkaan treenillä niitä lantion luitaan kavennetuksi saa.

Ihan yhtä hyvin pullohartiainen mieskin sitten itselleen ne leveät hartiat treenaa.

• väärin.väärin
        121212121212 kirjoitti:

"Elä terveellisesti ja liiku hyvin, pysyt kauniina budjetilla jonka pystyy kustantamaan vaikka työttömänä."

Mutta kun tuo ei läheskään riitä miehille. On turha kuunnella mitä miehet sanoo, vaan on seurattava kuinka he käyttäytyvät. Kyllähän monikin mies tuollaista lässyttää. Moni lässyttää vieläpä sellaistakin, että nainen olisi kauniimpi ilman meikkiä, kuin meikattuna. Kaikki tuo on kuitenkin silkkaa lässytystä.

Kun sitten seuraa miesten käytöstä, niin huomaa totuuden. Hehän juoksevat juurikin niiden naisten perässä, jotka käyttävät huomattavia summia- ja runsaasti aikaa ulkonäköönsä. Meikittömien- ja luonnollisella hiusvärillä olevien (kampaajalla käynti on kallista puuhaa) naisten olemassaoloa he eivät huomaa ollenkaan.
        Eikä niillä terveillä elämäntavoilla ole mitään merkitystä, ellei naisella samaan aikaan ole riittävästi rahaa myös siihen pintasilaukseen, koska miehet eivät huomaa häntä.

Sinun on turha tulla lässyttämään tähän mitään päinvastaista, koska se on täysin vastoin sitä mitä miesten käytös osoittaa. Ei teidän sanoillanne ole mitään arvoa, kun ette käyttäydy niiden mukaan.

• 121212121212
        äläviittilässyttää kirjoitti:

Kukaan persjalkainen, pitkäselkäinen nainen ei saa itselleen pitkiä sääriä ja nättiä kroppaa, vaikka kuinka paljon treenaisi. Eikä sen puoleen leveälanteinen nainenkaan treenillä niitä lantion luitaan kavennetuksi saa.

Ihan yhtä hyvin pullohartiainen mieskin sitten itselleen ne leveät hartiat treenaa.

"Kukaan persjalkainen, pitkäselkäinen nainen ei saa itselleen pitkiä sääriä ja nättiä kroppaa, vaikka kuinka paljon treenaisi."

Tämä asenne paistaa läpi koko ketjussa, nainen tottuu ajatukseen jossa tavismiehen saaminen on itsestääänselvyys ja vasta prinsessaunelman eteen oltaisiin valmiita treenaamaan. Jos treenillä ei saa itseään mallin näköiseksi ytmin vaimoksi, niin en kyllä ala. Ihan turhaa rutista, itse olen tehnyt salilla kovan työn eikä minulla ole mitään toivoa saada ytniä.

"Eikä sen puoleen leveälanteinen nainenkaan treenillä niitä lantion luitaan kavennetuksi saa."

Harva mies valittaa leveästä lantiosta, leveä vyötärö on eri asia.

• 121212121212
        väärin.väärin kirjoitti:

"Elä terveellisesti ja liiku hyvin, pysyt kauniina budjetilla jonka pystyy kustantamaan vaikka työttömänä."

Mutta kun tuo ei läheskään riitä miehille. On turha kuunnella mitä miehet sanoo, vaan on seurattava kuinka he käyttäytyvät. Kyllähän monikin mies tuollaista lässyttää. Moni lässyttää vieläpä sellaistakin, että nainen olisi kauniimpi ilman meikkiä, kuin meikattuna. Kaikki tuo on kuitenkin silkkaa lässytystä.

Kun sitten seuraa miesten käytöstä, niin huomaa totuuden. Hehän juoksevat juurikin niiden naisten perässä, jotka käyttävät huomattavia summia- ja runsaasti aikaa ulkonäköönsä. Meikittömien- ja luonnollisella hiusvärillä olevien (kampaajalla käynti on kallista puuhaa) naisten olemassaoloa he eivät huomaa ollenkaan.
        Eikä niillä terveillä elämäntavoilla ole mitään merkitystä, ellei naisella samaan aikaan ole riittävästi rahaa myös siihen pintasilaukseen, koska miehet eivät huomaa häntä.

Sinun on turha tulla lässyttämään tähän mitään päinvastaista, koska se on täysin vastoin sitä mitä miesten käytös osoittaa. Ei teidän sanoillanne ole mitään arvoa, kun ette käyttäydy niiden mukaan.

Kun nainen sanoo "miehet", hän tarkoittaa aina tiettyjä miehiä.

Todennäköisesti niitä suosittuja sosiaalisia komistuksia jotka käyttävät itsekin paljon aikaa ja vaivaa pintasilauksen vuoksi. Ne maanläheiset kiltit miehet jotka haluaisivat meikittömän naisen, niitä meikitön nainen ei edes huomaa.

Itse toki myönnän keskittyväni pintasilaukseen, mutta en vaadi samaa naiselta.

• äläviittilässyttää
        121212121212 kirjoitti:

"Kukaan persjalkainen, pitkäselkäinen nainen ei saa itselleen pitkiä sääriä ja nättiä kroppaa, vaikka kuinka paljon treenaisi."

Tämä asenne paistaa läpi koko ketjussa, nainen tottuu ajatukseen jossa tavismiehen saaminen on itsestääänselvyys ja vasta prinsessaunelman eteen oltaisiin valmiita treenaamaan. Jos treenillä ei saa itseään mallin näköiseksi ytmin vaimoksi, niin en kyllä ala. Ihan turhaa rutista, itse olen tehnyt salilla kovan työn eikä minulla ole mitään toivoa saada ytniä.

"Eikä sen puoleen leveälanteinen nainenkaan treenillä niitä lantion luitaan kavennetuksi saa."

Jos nuo ovat naisten tekosyitä treenaamattomuudelle, niin siinä tapauksessa sinunkin pullohartiasi ovat vain tekosyynä omalle treenaamattomuudellesi. En usko, että treenaat riittävästi, yrität vain tuolla tekosyyllä luistaa siitä. Kyllä jokainen mies treenillä ihan kelvolliset hartiat saa, mutta kun ei sitä mallipojan kroppaa voi saada, niin "mä en ala".

• äläviittilässyttää
        121212121212 kirjoitti:

Hyvin moni mies muuten vittuilee naisille näiden leveästä perseestä, vaikka se leveys tulee juurikin niistä lantion luista.

• hophop.salille

Jos nuo ovat naisten tekosyitä treenaamattomuudelle, niin siinä tapauksessa sinunkin pullohartiasi ovat vain tekosyynä omalle treenaamattomuudellesi. En usko, että treenaat riittävästi, yrität vain tuolla tekosyyllä luistaa siitä. Kyllä jokainen mies treenillä ihan kelvolliset hartiat saa, mutta kun ei sitä mallipojan kroppaa voi saada, niin "mä en ala".

Juuri näin treenaamalla kyllä saa pullohartiat leveiksi. Jos ei, niin kyllä se treenaaminen on sitten liian vähäistä.

• 121212121212
        hophop.salille kirjoitti:

Juuri näin treenaamalla kyllä saa pullohartiat leveiksi. Jos ei, niin kyllä se treenaaminen on sitten liian vähäistä.

Pullohartiat tarkoittavat myös hartioita jotka eivät ole vaakatasossa, tämä on naisille ensiarvoisen tärkeää. mm. tätä miestä on haukuttu palstalla pullaharteiseksi:

http://fitzim.info/wp-content/uploads/2013/09/rocktrap.jpg

Onkohan treenaaminen ollut vähäistä, kun ei palstanaisille kelvannut?

• 121212121212

Hyvin moni mies muuten vittuilee naisille näiden leveästä perseestä, vaikka se leveys tulee juurikin niistä lantion luista.

Yleensä koska perse on leveä mutta lattana, mikä kertoo siitä että kyykyt ovat jääneet väliin.

• äläviittilässyttää
        121212121212 kirjoitti:

Kun nainen sanoo "miehet", hän tarkoittaa aina tiettyjä miehiä.

Todennäköisesti niitä suosittuja sosiaalisia komistuksia jotka käyttävät itsekin paljon aikaa ja vaivaa pintasilauksen vuoksi. Ne maanläheiset kiltit miehet jotka haluaisivat meikittömän naisen, niitä meikitön nainen ei edes huomaa.

Itse toki myönnän keskittyväni pintasilaukseen, mutta en vaadi samaa naiselta.

Niitä "maanläheisiä, kilttejä miehiä, jotka haluaisivat meikittömän naisen" ei oikeasti ole olemassakaan. Tässäkin asiassa pitää katsoa miesten tekoja, ei heidän sanojaan.

Kun mies puhuu meikittömästä naisesta, hän ei oikeasti tarkoita meikitöntä, vaan hillitysti meikattua.

Kyykyt eivät auta yhtään. Miehet vittuilevat leveästä perseestä, oli kyykätty tai ei. Lantion luut eivät kyykkäämällä kapene.

• 121212121212

Niitä "maanläheisiä, kilttejä miehiä, jotka haluaisivat meikittömän naisen" ei oikeasti ole olemassakaan. Tässäkin asiassa pitää katsoa miesten tekoja, ei heidän sanojaan.

Kun mies puhuu meikittömästä naisesta, hän ei oikeasti tarkoita meikitöntä, vaan hillitysti meikattua.

Kyykyt eivät auta yhtään. Miehet vittuilevat leveästä perseestä, oli kyykätty tai ei. Lantion luut eivät kyykkäämällä kapene.

Tämä jää minulle mysteeriksi.

Yleensä naiset sanovat että miehet aina haluavat niitä leveälanteisia naisia, mutta sinä olet eri mieltä. Totta kai nyt oletetaan että nainen on normaalipainoinen jne.

Tämä toki kertoo siitä että miehillä on erilainen maku, en osaisi kuvitella miehiä väittelemässä siitä suosivatko naiset leveäharteisia vai kapeaharteisia.

• pullojalantio
        121212121212 kirjoitti:

Pullohartiat tarkoittavat myös hartioita jotka eivät ole vaakatasossa, tämä on naisille ensiarvoisen tärkeää. mm. tätä miestä on haukuttu palstalla pullaharteiseksi:

http://fitzim.info/wp-content/uploads/2013/09/rocktrap.jpg

Onkohan treenaaminen ollut vähäistä, kun ei palstanaisille kelvannut?

En kyllä tuota mistään kohtaa nää pulloharteiseksi, ihmettelen miten sinä näet tuolla pullohartiat. Ja nimenomaan nuo ovat treenillä hankitut hartiat.

Ja tuosta leveästä lantiosta, kyllä naisia haukutaan leveäperseiseksi, ja tämä leveys johtuu lantioluista, ja lantio ei kyykkäämällä kapene. Lantioita on monenlaisia, on kapeita, normaalilevyisiä sopusuhtaisia, mutta myös todella leveitä, jotka herättää sen huomion leveydellään, eikä ne kuntosalilla kapene.

• 121212121212
        pullojalantio kirjoitti:

En kyllä tuota mistään kohtaa nää pulloharteiseksi, ihmettelen miten sinä näet tuolla pullohartiat. Ja nimenomaan nuo ovat treenillä hankitut hartiat.

Ja tuosta leveästä lantiosta, kyllä naisia haukutaan leveäperseiseksi, ja tämä leveys johtuu lantioluista, ja lantio ei kyykkäämällä kapene. Lantioita on monenlaisia, on kapeita, normaalilevyisiä sopusuhtaisia, mutta myös todella leveitä, jotka herättää sen huomion leveydellään, eikä ne kuntosalilla kapene.

Kuvaesimerkkejä leveistä lantioista, kiitos.

Ja olen samaa mieltä kanssasi The Rockin hartioista. Mutta tuon miehen kuvan yksi palstanaisista postasi esimerkiksi pullohartioista, hartioiden kuulemma pitää olla vaakatasossa.

• helgamies_

"Tutkimuksen mukaan naiset suosivat puoleensavetävän miehen seurassa matalakalorisia ruokia. Puoleensavetävä mies siis vähentää naisen himoa epäterveelliseen ruokaan."

=> miesten tulee vältää lihavien naisten seuraa.

• lihatipunen

Eikäkö siks just me lihavat naiset halutaan puoleensavetäviä miehiä, että tulisi syötyä terveellisemmin.

• Pillujen--asiantuntija

Mies antaa rahaa, nainen antaa pillua. Ilmaista pillua ei ole olemassa edes parisuhteessa.

• itsellinen-nainen

Tottakai raha on tärkeä. Onneksi sitä on sen verran ettei vapauttaan tarvitse myydä yhdellekään ukolle ja myös siitä pillusta saa määrätä ihan itse.

• Suurimmassa osassa suomalaisista pariskunnista mies ansaitsee enemmän tai paljon enemmän kuin nainen. Eli "itsellinen" nainenkin tahtoo päästä hyötymään miehen rahoista, vaikka kuinka väittäisi tulevansa omilla tuloillaan toimeen.

• itsellinen-nainen
        super-atm kirjoitti:

Suurimmassa osassa suomalaisista pariskunnista mies ansaitsee enemmän tai paljon enemmän kuin nainen. Eli "itsellinen" nainenkin tahtoo päästä hyötymään miehen rahoista, vaikka kuinka väittäisi tulevansa omilla tuloillaan toimeen.

Ei tahdo päätyä. Olisi kyllä jo päätynyt jos olisi tahtonut. Kaikki ei ole kaupan edes siitä ukon suuremmasta palkasta. Ei oma toimeentulonikaan ole ihan minimi joten uskallan epäillä tuota ukon suurempaa palkkaa.

• outojuttutämäkin
        super-atm kirjoitti:

Suurimmassa osassa suomalaisista pariskunnista mies ansaitsee enemmän tai paljon enemmän kuin nainen. Eli "itsellinen" nainenkin tahtoo päästä hyötymään miehen rahoista, vaikka kuinka väittäisi tulevansa omilla tuloillaan toimeen.

Millä tavalla se on sinun ongelmasi, jos mies ansaitsee enemmän parisuhteessa? Yksi ätmikulttuurin omituisuuksista on tuo suunnaton huoli omista ja jopa muidenkin miesten rahoista.

• ei.merkitysta
        outojuttutämäkin kirjoitti:

Millä tavalla se on sinun ongelmasi, jos mies ansaitsee enemmän parisuhteessa? Yksi ätmikulttuurin omituisuuksista on tuo suunnaton huoli omista ja jopa muidenkin miesten rahoista.

Ätmikulttuurissa valloilla oleva ajatus on se, että parisuhteen osapuolten tulee olla kuin kaksi marjaa. Muuten nainen on hypergaminen. Eroavaisuudet hyväksytään vain niiltä osin, kuin se miehelle sopii (naisen tulee olla nuorempi, vähemmän käytetty jne.). Esimerkiksi lyhyt ja epäsosiaalinen nainen ei saa ottaa pitkää ja sosiaalista miestä. Toisesta tykkäämisellä ei ole mitään merkitystä.

• outojuttutämäkin
        ei.merkitysta kirjoitti:

Ätmikulttuurissa valloilla oleva ajatus on se, että parisuhteen osapuolten tulee olla kuin kaksi marjaa. Muuten nainen on hypergaminen. Eroavaisuudet hyväksytään vain niiltä osin, kuin se miehelle sopii (naisen tulee olla nuorempi, vähemmän käytetty jne.). Esimerkiksi lyhyt ja epäsosiaalinen nainen ei saa ottaa pitkää ja sosiaalista miestä. Toisesta tykkäämisellä ei ole mitään merkitystä.

Ätmikulttuurissa rakennetaan ätmin ihannemaailmaa. Ja utopiat päättyvät aina huonosti, koska kukaan ei voi rakentaa maailmaa oman mielensä mukaiseksi.

Toisessa ketjussa vaadittiin ätmitasa-arvoa. Siinä niin kuin muissakin tasa-arvoissa on kyse maailman järjestämisestä oman mielen mukaisesti, omista lähtökohdista. Usein tasa-arvon vaatijat ovat kuitenkin itsekin valmiita tekemään jotain utopian hyväksi. Se voi olla vallankumous tai aktivismi. Kummastakaan ei tällä palstalla ole kyse, vaan kyse on passivoivasta katkeruudesta, elämänasenteesta. Samaan liemeen kiehumaan houkutellaan muitakin ikisinkkuja näiden pseudoteorioiden avulla, jotka ovat täynnä sisäisiä ristiriitoja.

• itsellinen-nainen kirjoitti:

Ei tahdo päätyä. Olisi kyllä jo päätynyt jos olisi tahtonut. Kaikki ei ole kaupan edes siitä ukon suuremmasta palkasta. Ei oma toimeentulonikaan ole ihan minimi joten uskallan epäillä tuota ukon suurempaa palkkaa.

Poikkeus vahvistaa säännön.

• outojuttutämäkin kirjoitti:

"Millä tavalla se on sinun ongelmasi, jos mies ansaitsee enemmän parisuhteessa?"

Onko tasa-arvolla mitää merkitystä? Onko sillä väliä että suurin osa naisista on parisuhdehuoria? Onko sillä merkitystä että naiset valehtelevat ettei miehen rahoilla ole väliä? Sinusta tietysti on hienoa että naiset elävät miesten rahoilla jaettuaan pillua.

"Yksi ätmikulttuurin omituisuuksista on tuo suunnaton huoli omista ja jopa muidenkin miesten rahoista."

Ei ole mitään ätmikulttuuria. Minä kerron totuuksia ja sinä et osaa muuta kuin vedota johonkin keksimääsi ätmikulttuuriin. Olet säälittävä.

"Yksi ätmikulttuurin omituisuuksista on tuo suunnaton huoli omista ja jopa muidenkin miesten rahoista."

Niin no onko se sinusta sitten oikein että "ätmi" on ikänsä säästänyt ja tehnyt hyviä sijoituksia silläaikaa kun nainen on dirnksutellut ja matkustellut kaiken tienaamansa, hankkkinut tautisia muistoja jostain etelän hiekkarannoilta ja semmoiselle horolle pitäisi sitten automaattisesti luovuttaa puolet omaisuudesta? Parisuhteessa ei tule rahasta riitoja jos kummallakin sitä on riittävästi, se vaan on ikävä fakta.

• rikkaat.naiset
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no onko se sinusta sitten oikein että "ätmi" on ikänsä säästänyt ja tehnyt hyviä sijoituksia silläaikaa kun nainen on dirnksutellut ja matkustellut kaiken tienaamansa, hankkkinut tautisia muistoja jostain etelän hiekkarannoilta ja semmoiselle horolle pitäisi sitten automaattisesti luovuttaa puolet omaisuudesta? Parisuhteessa ei tule rahasta riitoja jos kummallakin sitä on riittävästi, se vaan on ikävä fakta.

Teidän täytyy yrittää saada itsellenne rikkaat naiset.

• outojuttutämäkin
        super-atm kirjoitti:

"Millä tavalla se on sinun ongelmasi, jos mies ansaitsee enemmän parisuhteessa?"

Onko tasa-arvolla mitää merkitystä? Onko sillä väliä että suurin osa naisista on parisuhdehuoria? Onko sillä merkitystä että naiset valehtelevat ettei miehen rahoilla ole väliä? Sinusta tietysti on hienoa että naiset elävät miesten rahoilla jaettuaan pillua.

Ei ole mitään ätmikulttuuria. Minä kerron totuuksia ja sinä et osaa muuta kuin vedota johonkin keksimääsi ätmikulttuuriin. Olet säälittävä.

Jos olisin antropologi, niin värväisin jonkun tekemään tutkimuksen tämän palstan ätmikulttuurista, erään vihamielisen, eristäytyneen alkuasukasheimon arvomaailmasta. Niin helposti ätmikulttuuri olisi luotu ja tieteellisesti todistettu ;)

Mun elämään ei tosiaan vaikuta juuta eikä jaata muiden pariskuntien raha-asiat eivätkä muiden raha-asioissaan tekemät ratkaisut. Ne eivät kuulu muille eivätkä muut voi niistä edes tietää.

Jos olisin antropologi, niin värväisin jonkun tekemään tutkimuksen tämän palstan ätmikulttuurista, erään vihamielisen, eristäytyneen alkuasukasheimon arvomaailmasta. Niin helposti ätmikulttuuri olisi luotu ja tieteellisesti todistettu ;)

Mun elämään ei tosiaan vaikuta juuta eikä jaata muiden pariskuntien raha-asiat eivätkä muiden raha-asioissaan tekemät ratkaisut. Ne eivät kuulu muille eivätkä muut voi niistä edes tietää.

Ei ole edelleenkään mitään ätmikulttuuria. Jos naisten kanssa on eri mieltä asioista ja he saavat kuulla totuuden, niin tottakai he kieltävät sen tavalla tai toisella.

• outojuttutämäkin
        Harmaaritari kirjoitti:

Eihän täällä yksikään ätmi ole valmis tekemään tuollaista diiliä, huolesi ja valistuksesi on turhaa.

Aina, jos on merkittävämpää varallisuutta, löytyy ihmisiä, joita se kiinnostaa ja on varauduttava siihen, että romantiikkaan sekoittuu ahneutta. Yhtä hyvin tuo epäreiluus koskee naisia, jotka elättävät juoppoja ja pelureita vuodesta toiseen, jopa lasten hyvinvoinnin kustannuksella. Rakkaus voi olla sokea eikä se koske vain miehiä.

Muiden raha-asioihin ei kannata puuttua eikä niitä arvostella, saati kuvitella tietävänsä niistä paremmin. Avioehto on mahdollista, jos epäilee toisen motiiveja rahastukseksi.

• outojuttutämäkin
        super-atm kirjoitti:

Ei ole edelleenkään mitään ätmikulttuuria. Jos naisten kanssa on eri mieltä asioista ja he saavat kuulla totuuden, niin tottakai he kieltävät sen tavalla tai toisella.

Ei kulttuuria tarvitse kieltää. Olen kulttuurin ystävä.

Ei kulttuuria tarvitse kieltää. Olen kulttuurin ystävä.

Jopas olet vitsikäs.

• outojuttutämäkin
        rikkaat.naiset kirjoitti:

Teidän täytyy yrittää saada itsellenne rikkaat naiset.

Hyvä idea. Onhan tuolla paljon tyttöjä, jotka tulevat perimään merkittävän omaisuuden ja niitäkin, joiden toinen vanhempi on jo kuollut, jolloin pääsee nauttimaan kultarahakylvyistä kuin Ankkalinnassa konsanaan.

Tosin monet rikkaat ovat ällöttävän nirsoja ja epäluuloisia, niin naiset kuin miehetkin.

• outojuttutämäkin
        super-atm kirjoitti:

Jopas olet vitsikäs.

En ole, ei naisilla ole huumorintajua. Olen aivan tosissani. Miksi muuten täällä kävisin, tämähän on avartavaa.

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

Tulin vain toivottamaan sulle pitkästä aikaa hyvää yötä. Huomaan ett pysyt uskollisesti aiheessasi, taidat olla vähän ekonomisti luonteeltasi.
        Ei siinä mitään väärää ole jos on tarkka rahoistaan, mutt joskus tuntuu ett raha on sulle ihan uskonnollisuuteen verrattavissa...roomalaiskatollisuuteen! ;)

Hyvää yötä,kaikille palstalaisille; nukkukaa hyvin ja nähkää hyviä... syviä unia!

• 121212121212

Totta.

Tutkimukset muuten vähättelevät rahan ja statuksen merkitystä. Enemmistö naisista ei tietoisesti metsästä rahaa ja statusta, mutta ne ovat halo-efekti joka saa miehen näyttämään mielenkiintoisemmalta.

Siksi Kimi Räikkösen mallivaimo rakastui miehen verbaalisiin taitoihin (tekstarikosinta "sä olet dynamiittia") ja nykyinen miehen tavallisuuteen. Erakosta tulee extragavantti, tyylitajuttomasta maanläheinen, epävarmasta sympaattinen, jne.

• Eihän tuossa ollut mitään ristiriitaista. Raha ja status aiheuttaa naisessa aitoa rakkauden tunnetta. Aivan kuin kauneus miehissä.

• unohdit

Ja komeus.

• unohdit kirjoitti:

Ja komeus.

No se tietysti myös. Kunhan ihmettelen, miksi tosiasioiden tunnustaminen aiheuttaa niin kauheaa itkua ja parkua.

• Leena-74

Suomalaisella miehellä tulee olla paljon rahaa ja erilaisia hienoja vempeleitä ennen kun hän alkaa kiinnostamaan. Arabi saa olla vaikka rutiköyhä ja tautinen, silti hänen vetovoima on monta kertaa suomi-miljonääriä korkeampi <3

• "- Arvostetuimmat piirteet miehelle naisessa ovat kauneus ja terveys, kun puolestaan status ja varallisuus ovat naiselle tärkeimpiä, tutkija Tobias Otterbing väitti."

- Se ei oo ehtinyt käymään meillä. Mää en ole erityisen kaunis, saati terve ollut koskaan eikä mun miehellä ole statusta eikä varallisuuttakaan. Velkaa ei voida laskea varallisuudeksi. Joten taas on tutkittu vaan sitä ryhmää, joka näiden perässä kulkee. :)

Ei meitä jotka ei. Syrjintää.

• Miksi tulit kertomaan tuon sinkkupalstalle? Mene muualle.

• sup-ertyhmä
        super-atm kirjoitti:

Miksi tulit kertomaan tuon sinkkupalstalle? Mene muualle.

Täällä saa olla muutkin, joilta tulee fiksuja juttuja kuin vain sinä ja sinun tyhmät juttusi.

• sup-ertyhmä kirjoitti:

Täällä saa olla muutkin, joilta tulee fiksuja juttuja kuin vain sinä ja sinun tyhmät juttusi.

Ei saa olla, koska tuolla mainitaan "Kaikkien sinkkujen oma palsta." Lisäksi sinä olet jäävi sanomaan kuka on fiksu ja kuka ei, kosoa oma kommenttisi ei tuo keskusteluun mitään järkevää sisältöä.

Sönkkö ja muut seurustelevat, etenkin naiset, ovat vajaaälyisiä koska eivät ymmärrä mennä jauhamaan paskaa muille palstoille. Lisäksi heidän täällä päivästä toiseen oleminen on hyvä osoitus siitä miten huonoissa parisuhteissa he elävät kun ei ole kontaktia omaan mieheen. Myös seurustelevien äitien tällä palstalla olo on hyvä osoitus siitä, miten leppoisat oltavat kotiäideillä on, vaikka yleensä he uhriutuvat ja selittävät miten lasten hoitaminen kotona miehen ja yhteiskunnan rahoilla on niin äärimmäisen kiireistä ja rankkaa.

• painosanalla
        sup-ertyhmä kirjoitti:

Oliskin fiksuja juttuja!

• painosanalla kirjoitti:

Oliskin fiksuja juttuja!

Kirjoita jotain fiksua. Olet tyypillinen feministinainen, joka kommentoi yhdellä lauseella ja sisältö on pyöreä 0.

• painosanalla
        super-atm kirjoitti:

Kirjoita jotain fiksua. Olet tyypillinen feministinainen, joka kommentoi yhdellä lauseella ja sisältö on pyöreä 0.

Sorry nyt vaan etten pidä sönkön juttuja fiksuina. Veditkö herneet nenään? Olen sitä paitsi mies.

Sorry nyt vaan etten pidä sönkön juttuja fiksuina. Veditkö herneet nenään? Olen sitä paitsi mies.

"Sorry"

Saat anteeksi.

"Veditkö herneet nenään?"

En.

"Olen sitä paitsi mies."

Käyttäydy sitten kuin mies.

Tämä palsta on edelleen vain sinkuille tarkoitettu. Tänne kirjoittamisen oikeutta ei määrittele sinun eikä kenenkään muunkaan arvio siitä onko jonkun jutut järkeviä vai ei.

• painosanalla
        super-atm kirjoitti:

"Sorry"

Saat anteeksi.

"Veditkö herneet nenään?"

En.

"Olen sitä paitsi mies."

Käyttäydy sitten kuin mies.

Tämä palsta on edelleen vain sinkuille tarkoitettu. Tänne kirjoittamisen oikeutta ei määrittele sinun eikä kenenkään muunkaan arvio siitä onko jonkun jutut järkeviä vai ei.

Kyllä vedit herneet nenään. Itserakkaasti taas luulit, että sun juttujesi fiksuus kyseenalaistettiin.
        Kaikki ei koske sua. Kielsinkö oikeuden kirjottaa?
        Sähän se olet joka kieltoja täällä jakelee.

Kyllä vedit herneet nenään. Itserakkaasti taas luulit, että sun juttujesi fiksuus kyseenalaistettiin.
        Kaikki ei koske sua. Kielsinkö oikeuden kirjottaa?
        Sähän se olet joka kieltoja täällä jakelee.

Ja sinä vedit herneet pyllyysi. En jaa keiltoja, vaan ne on määritellyt tänne joku muu kuin minä. Itse kyseenalaistat palstan säännöt.

• painosanalla
        super-atm kirjoitti:

Ja sinä vedit herneet pyllyysi. En jaa keiltoja, vaan ne on määritellyt tänne joku muu kuin minä. Itse kyseenalaistat palstan säännöt.

Millä tavalla kyseenalaistin palstan säännöt?

Millä tavalla kyseenalaistin palstan säännöt?

Väitit että mielestäsi fiksut saa tänne kirjoittaa vaikka eivät olisi sinkkuja. Tämä on pelkästään sinkkujen palsta ja muiden pitää mennä muualle.

• painosanalla
        super-atm kirjoitti:

Väitit että mielestäsi fiksut saa tänne kirjoittaa vaikka eivät olisi sinkkuja. Tämä on pelkästään sinkkujen palsta ja muiden pitää mennä muualle.

En väittänyt mitään tuollaista. Oletko aineissa?

Älä kitise ja väitä vastaan kun sinulla on jo paskat housussa.

• painosanalla
        super-atm kirjoitti:

Älä kitise ja väitä vastaan kun sinulla on jo paskat housussa.

Nyt sulla viiraa päässä.

• tappaapitäis
        painosanalla kirjoitti:

Hah hah! Joo.. Se on TAAS pirijälkkäreissä tääl riehumas.. Vitun nisti ja pedofiili.

• super-atm kirjoitti:

Miksi tulit kertomaan tuon sinkkupalstalle? Mene muualle.

No ihan siksi, ettei vaan todellisuus jäisi aina artikkelien jalkoihin ja unohtuisi täällä. :)

• Heh, mikä sitten on fiksua? :)

• super-atm kirjoitti:

Ei saa olla, koska tuolla mainitaan "Kaikkien sinkkujen oma palsta." Lisäksi sinä olet jäävi sanomaan kuka on fiksu ja kuka ei, kosoa oma kommenttisi ei tuo keskusteluun mitään järkevää sisältöä.

Sönkkö ja muut seurustelevat, etenkin naiset, ovat vajaaälyisiä koska eivät ymmärrä mennä jauhamaan paskaa muille palstoille. Lisäksi heidän täällä päivästä toiseen oleminen on hyvä osoitus siitä miten huonoissa parisuhteissa he elävät kun ei ole kontaktia omaan mieheen. Myös seurustelevien äitien tällä palstalla olo on hyvä osoitus siitä, miten leppoisat oltavat kotiäideillä on, vaikka yleensä he uhriutuvat ja selittävät miten lasten hoitaminen kotona miehen ja yhteiskunnan rahoilla on niin äärimmäisen kiireistä ja rankkaa.

Tuota, jos kotiäidillä ei ole muuta huvia kiireen keskellä aikaa harrastaa, kuin netti niin kyllä on aika lailla kiirettä silloin. :)

Ei ehdi kotoa kauemmas.

• urheilija_setä
        zönggö kirjoitti:

Heh, mikä sitten on fiksua? :)

Taidat olla kuvasta päätellen sellainen pyöreämpi täti.

• urheilija_setä kirjoitti:

Taidat olla kuvasta päätellen sellainen pyöreämpi täti.

En ainakaan hoikin. :)

Sattumoisin löysin vanhojen kuvien arkistoista noinkin mielettömän bimbo kuvan, jotenkin se tuntuu olevan kuitenkin nykyaikaa. Eli kait se palvelee trendejä.

• fuckraceduck
        zönggö kirjoitti:

En ainakaan hoikin. :)

Sattumoisin löysin vanhojen kuvien arkistoista noinkin mielettömän bimbo kuvan, jotenkin se tuntuu olevan kuitenkin nykyaikaa. Eli kait se palvelee trendejä.

Sellainen sopii hyvin, kun et osaa yhdyssanojakaan kunnolla.

• fuckraceduck kirjoitti:

En osaakkaan. Mulla on lukihäiriö ja koulussakin tuli käytyä aina silloin, kun kynnelle kykeni. :)

Vaikka mä en osaa kirjoittaa, mä osaan edelleen ajatella ja puhua.

• tiedemiess
        fuckraceduck kirjoitti:

Lukihäiriö ei vaikuta yleisälykkyyteen so. se ei ole tilastollisessa yhteydessä muihin älykkyyden ilmenemismuotoihin. tästä on, kuten Veikko Suvanto totesi, tutkimusdataa. Lukihäiriö ei esimerkiksi juurikaan anna informaatiota siitä, miten henkilö pärjää vaikkapa kuviopäättelytestissä. Käsittääkseni lukihäiriössä ongelma ei ole suinkaan se, että henkilö ei tietäisi miten sanat tms kirjoitetaan oikein, vaan siitä, ettei hän samalla tavalla automaattisesti näe sanasta, mikä se on, vaan hänen täytyy tunnistaa tietoisesti jokainen kirjain erikseen. Tämä johtaa siihen, että kun lukeminen nopeutuu, kirjaimet ja tavut usein esimerkiksi vaihtavat paikkaansa tavanomaista useammin.

Syvemmällä tasolla kysymys on tietenkin epistemologinen. Jos kyky laittaa kirjaimet oikeaan järjestykseen ilman tietoista ponnistelua on jonkun mielestä aivan olennainen osa "älykkyyttä", niin tietenkin näin on. On kuitenkin hieman ongelmallista ajatella asiaa näin, koska ihminen joka ei kärsi lukihäiriöstä, ei myöskään käytä mitään päättelyä tms, vaan prosessi kirjainten, tavujen jne. tunnistamisessa on täysin automatisoitunut. Se onnistuu usein esimerkiksi ihmisiltä joiden äly ei muutoin lainkaan riitä vaikkapa shakin sääntöjen opetteluun tai vaikkapa differentiaalilaskennan ymmärtämiseen. Tällaiset automatisoituvat, hahmontunnistukseen liittyvät prosessit ovat tietenkin ongelmallisia sen suhteen mihin ne sijoitetaan kun puhutaan älykkyydestä, koska älykkyys on paljon muutakin kuin tietoista ajattelua. Koska kyse on kuitenkin selvästi jostain mikä ei tilastollisesti ajatellen vaikuta muuhun älylliseen suoriutumiseen, on mielekästä erottaa lukihäiriö erikseen ja todeta että se ei muulla tavoin haittaa älykkyyttä.

• tiedemiess kirjoitti:

Lukihäiriö ei vaikuta yleisälykkyyteen so. se ei ole tilastollisessa yhteydessä muihin älykkyyden ilmenemismuotoihin. tästä on, kuten Veikko Suvanto totesi, tutkimusdataa. Lukihäiriö ei esimerkiksi juurikaan anna informaatiota siitä, miten henkilö pärjää vaikkapa kuviopäättelytestissä. Käsittääkseni lukihäiriössä ongelma ei ole suinkaan se, että henkilö ei tietäisi miten sanat tms kirjoitetaan oikein, vaan siitä, ettei hän samalla tavalla automaattisesti näe sanasta, mikä se on, vaan hänen täytyy tunnistaa tietoisesti jokainen kirjain erikseen. Tämä johtaa siihen, että kun lukeminen nopeutuu, kirjaimet ja tavut usein esimerkiksi vaihtavat paikkaansa tavanomaista useammin.

Syvemmällä tasolla kysymys on tietenkin epistemologinen. Jos kyky laittaa kirjaimet oikeaan järjestykseen ilman tietoista ponnistelua on jonkun mielestä aivan olennainen osa "älykkyyttä", niin tietenkin näin on. On kuitenkin hieman ongelmallista ajatella asiaa näin, koska ihminen joka ei kärsi lukihäiriöstä, ei myöskään käytä mitään päättelyä tms, vaan prosessi kirjainten, tavujen jne. tunnistamisessa on täysin automatisoitunut. Se onnistuu usein esimerkiksi ihmisiltä joiden äly ei muutoin lainkaan riitä vaikkapa shakin sääntöjen opetteluun tai vaikkapa differentiaalilaskennan ymmärtämiseen. Tällaiset automatisoituvat, hahmontunnistukseen liittyvät prosessit ovat tietenkin ongelmallisia sen suhteen mihin ne sijoitetaan kun puhutaan älykkyydestä, koska älykkyys on paljon muutakin kuin tietoista ajattelua. Koska kyse on kuitenkin selvästi jostain mikä ei tilastollisesti ajatellen vaikuta muuhun älylliseen suoriutumiseen, on mielekästä erottaa lukihäiriö erikseen ja todeta että se ei muulla tavoin haittaa älykkyyttä.

No ei kai. Tekee haastavaa luetunymmärtämisestä ja oikeinkirjoituksesta. Varsinkin jos pitää nopeasti lukea ja vastata kirjoittaen. Olen surkea myös kaikissa matematiikan sanallisissa tehtävissä. Silti taas kielien oppiminen ei ole tuottanut suuria vaikeuksia koskaan.

• zönggö kirjoitti:

No ihan siksi, ettei vaan todellisuus jäisi aina artikkelien jalkoihin ja unohtuisi täällä. :)

Ketään ei kiinnosta sinun todellisuutesi.

• zönggö kirjoitti:

Tuota, jos kotiäidillä ei ole muuta huvia kiireen keskellä aikaa harrastaa, kuin netti niin kyllä on aika lailla kiirettä silloin. :)

Ei ehdi kotoa kauemmas.

Kotona voit tehdä muutakin kuin olla sinkkupalstalla. Sen lisäksi kiireesi on pelkkää kuvitelmaa. Elämäsi on helppoa ja elät miehesi rahoilla.

• super-atm kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sinun todellisuutesi.

Ketään? Oletko ihan varma ettei ketään? :)

Kotona voi tedä kaikki samat rutiinit päivästä toiseen ja nysvätä mitä mieleen tulee, mutta se ei vielä anna ihmiselle sitä ravintoa, mitä saa kun keskustelee ihmisien kanssa. Sinusta en tiedä, mutta minä kaipaan kaikkien rutiinien keskelle myös ajatustenvaihtoa ihmisien kanssa.

En niinkään kaipaa juoksentelemista paikasta toiseen ihmisien perässä, riennoissa jne. Mutta kaipaan todella aikuisen ihmisen kanssa keskustelua. Eikä aiheiden tosiaankaan tarvitse pidä olla tätä minun arkea, vaan jotain muuta mikä pitää ajatukset ja jonkinlaisen sosiaalisuuden ja taidon yllä.

Helppoa toki siinä määrin, etten aamulla lähde töihin. Vielä, kyllä sekin aika koittaa. Mä en vieläkään elä mieheni rahoilla. Mä kulutan niin vähän rahaa ylipäänsä, että ei mun rahat mun käytölläni kulu ikinä mihinkään. :)

• zönggö kirjoitti:

Ketään? Oletko ihan varma ettei ketään? :)

Kotona voi tedä kaikki samat rutiinit päivästä toiseen ja nysvätä mitä mieleen tulee, mutta se ei vielä anna ihmiselle sitä ravintoa, mitä saa kun keskustelee ihmisien kanssa. Sinusta en tiedä, mutta minä kaipaan kaikkien rutiinien keskelle myös ajatustenvaihtoa ihmisien kanssa.

En niinkään kaipaa juoksentelemista paikasta toiseen ihmisien perässä, riennoissa jne. Mutta kaipaan todella aikuisen ihmisen kanssa keskustelua. Eikä aiheiden tosiaankaan tarvitse pidä olla tätä minun arkea, vaan jotain muuta mikä pitää ajatukset ja jonkinlaisen sosiaalisuuden ja taidon yllä.

Helppoa toki siinä määrin, etten aamulla lähde töihin. Vielä, kyllä sekin aika koittaa. Mä en vieläkään elä mieheni rahoilla. Mä kulutan niin vähän rahaa ylipäänsä, että ei mun rahat mun käytölläni kulu ikinä mihinkään. :)

Mihin ne olemassa olevat rahat sitten kuluu, niin kodin ylläpitokuluihin, perheen ruokaan ja lapsiin. Henkilökohtaisia menoja kuukausittain minulla on noin 70 euron edestä. Tähän on laskettu puhelinlasku ja ruokatuotteet, joita vain minä yksin syön. Muutaman kuukauden välein kampaajalta tulee ostettua 78 euron edestä hiustenleikkuu ja värjäys. Autoon bensaa kun kuljetaan, mutta meillä on yksi auto koko perheen käytössä, joten sekään ei ole vain minun kulutustani.

Kotiruoka meillä päätyy kaikkien perheenjäsenten suihin, joten en laske sitä vain minun omakseni. Harrastukset ovat ilmaisia, paitsi jumppa josta kaudelta pulitin 32 euroa. Vaatteita ostan tosi harvoin ja vain kun tarvitsen. Silloinkin yleensä useamman vaatekappaleen kerralla, että riittää taas pitkäksi aikaa. Ja mä ostan aina halvalla. Ryysyläinen kun olen. :)

Ei pala siis mihinkään mulla satoja euroja, ihan kympeissä puhutaan mun kulutukseni kuukausittain. Tän halvempaa akkaa ei taida juuri olla, kuin nukke joka ei syö eikä soittele puhelimella. :)

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

Mihin ne olemassa olevat rahat sitten kuluu, niin kodin ylläpitokuluihin, perheen ruokaan ja lapsiin. Henkilökohtaisia menoja kuukausittain minulla on noin 70 euron edestä. Tähän on laskettu puhelinlasku ja ruokatuotteet, joita vain minä yksin syön. Muutaman kuukauden välein kampaajalta tulee ostettua 78 euron edestä hiustenleikkuu ja värjäys. Autoon bensaa kun kuljetaan, mutta meillä on yksi auto koko perheen käytössä, joten sekään ei ole vain minun kulutustani.

Kotiruoka meillä päätyy kaikkien perheenjäsenten suihin, joten en laske sitä vain minun omakseni. Harrastukset ovat ilmaisia, paitsi jumppa josta kaudelta pulitin 32 euroa. Vaatteita ostan tosi harvoin ja vain kun tarvitsen. Silloinkin yleensä useamman vaatekappaleen kerralla, että riittää taas pitkäksi aikaa. Ja mä ostan aina halvalla. Ryysyläinen kun olen. :)

Ei pala siis mihinkään mulla satoja euroja, ihan kympeissä puhutaan mun kulutukseni kuukausittain. Tän halvempaa akkaa ei taida juuri olla, kuin nukke joka ei syö eikä soittele puhelimella. :)

"Mihin ne olemassa olevat rahat sitten kuluu, niin kodin ylläpitokuluihin, perheen ruokaan ja lapsiin. Henkilökohtaisia menoja kuukausittain minulla on noin 70 euron edestä."

Ei mene läpi. Totuus on lähempänä 700 eur/kk kuin 70 eur/kk. Ilman asumiskuluja.

• 121212121212 kirjoitti:

"Mihin ne olemassa olevat rahat sitten kuluu, niin kodin ylläpitokuluihin, perheen ruokaan ja lapsiin. Henkilökohtaisia menoja kuukausittain minulla on noin 70 euron edestä."

Ei mene läpi. Totuus on lähempänä 700 eur/kk kuin 70 eur/kk. Ilman asumiskuluja.

No miksei mene läpi, kun juuri pankissakin asiaa ihmeteltiin. Mihin tuo raha menee? Meillä ei ole tapana laskea henkilökohtaisiksi menoiksi yhteisiä menoja. :)

Yhdessä kyllä maksamme laskut ja ruoan. Lainat on aina maksanut se jonka lainakin seon, näin minun omistamassa asunnos kuin miehenkin. Ja kun suimme vuokralla minä kustansin kaikki asumisesta juoksevat kulut yksin. Mies samaan aikaan kuittasi velkaansa pois ja hommasi rakennustarpeita tulevaan kotiin, joihin minäkin osallistuin maksamalla ostoksia mm. ovia ja kalusteita, sähkömiehen kuluja.

• zönggö kirjoitti:

No miksei mene läpi, kun juuri pankissakin asiaa ihmeteltiin. Mihin tuo raha menee? Meillä ei ole tapana laskea henkilökohtaisiksi menoiksi yhteisiä menoja. :)

Yhdessä kyllä maksamme laskut ja ruoan. Lainat on aina maksanut se jonka lainakin seon, näin minun omistamassa asunnos kuin miehenkin. Ja kun suimme vuokralla minä kustansin kaikki asumisesta juoksevat kulut yksin. Mies samaan aikaan kuittasi velkaansa pois ja hommasi rakennustarpeita tulevaan kotiin, joihin minäkin osallistuin maksamalla ostoksia mm. ovia ja kalusteita, sähkömiehen kuluja.

Mihin kukaan saa tuhlattua 700 euroa/kk, jos ei asumiskuluihin ja ruokaan? Mitä ihmettä ihmiset ostelee kaiken aiaka, jos noin paljon menee rahaa? Mä ostan gluteenitonta ruokaa ja itselleni lääkkeet, eikä mulla mee noin paljon koskaan. Ellei kyseessä ole laskut, kuten sähkö, vesi, roskat tai vakuutukset tai lainanlyhennys.

Mihkään vaatteisiinikaan en saa palamaan noin paljon rahaa, hyvä jos vuodessa saati kuukaudessa!!

• nainen5n6
        zönggö kirjoitti:

Mihin kukaan saa tuhlattua 700 euroa/kk, jos ei asumiskuluihin ja ruokaan? Mitä ihmettä ihmiset ostelee kaiken aiaka, jos noin paljon menee rahaa? Mä ostan gluteenitonta ruokaa ja itselleni lääkkeet, eikä mulla mee noin paljon koskaan. Ellei kyseessä ole laskut, kuten sähkö, vesi, roskat tai vakuutukset tai lainanlyhennys.

Mihkään vaatteisiinikaan en saa palamaan noin paljon rahaa, hyvä jos vuodessa saati kuukaudessa!!

Ei mullakaan mene kuin muutamia kymppejä, ei tosiaan mitään satasia. En ostele vaatteitakaan kuin erittäin harvoin. Elän todella niukasti.

• nainen5n6 kirjoitti:

Ei mullakaan mene kuin muutamia kymppejä, ei tosiaan mitään satasia. En ostele vaatteitakaan kuin erittäin harvoin. Elän todella niukasti.

Niinpä, ei joka kuukausi tarvi ostella mitään muuta kuin ruokaa. Ja sitä en laske miksikään henkilökohtaiseksi kuluksi, ellen mene yksinäni johonkin ravintolaan herkuttelemaan. Ja semmoista tapahtuu ehkä kerran kaksi vuodessa, jos silloinkaan. Joka kuukausi ei tule laskujakaan, kuin puhelinlasku. Muut laskut kulkee parin tai useamman kuukauden jaksoissa.

En tunne tarpeelliseksi tuhlata rahaa vaan tuhlaamisen vuoksi. Ostan kyllä jos jotakin tarvitsen. Mutta sittenkin mietin useamman kerran tarvitsenko tosiaan vai vieläkö multa löytyisi kaapista jotain, mikä ajaisi saman asian. Kuten vaatteiden ja jalkineiden kohdalla teen.

Kosmetiikkaa en ostele ollenkaan. Meikkejä en käytä. Rollonin silloin, kun se on loppu. Shampoot ja pesuaineet kun ne alkaa olla loppu. Lyhyeen tukkaan ei paljon pesuainetta uppoa. Juhlajuomia en ostele. Ravintoloissa en käy eli viihteellä. Ei mulla yksinkertaisesti ole mitään mihin sitä rahaa voisi tunkea mielinmäärin.

Noi perheen yhteiset kulut on ainoat mihin sitä tulee laitettua säännöllisesti ja lapset. Ja kaikki mitä tulen tienaamaan menee kokonaisuudessaan perheelle yhetisesti tai jää säästöön. Semmosta se on kun ei koe tarvivansa mitään erityistä. :)

• n28hki

Itse torjuin deittaillessa varakkaan arkkitehdin joka vielä tykkäsi matkustella eri maihin viikonloppuisin. Aivan unelmatyyppi paperilla mutta suutelu oli kamalaa 😂 torjuin myös nuoren lentäjän joka halusi viedä minut pienkoneella lentelemään. Nyt olen suhteessa tietotekniikka-alalla olevan ihanan miehen kanssa <3

• eimullamuuta-

Ei kaikille naisille ole status tärkeetä. Suomessa on paljon köyhiä pienituloisia seurusteleviä ihmisiä. Ei rikkaiden ihmisten suhteet onnistu sen paremmin kun pienituloisten. Minä en ole rikas vaan työtön ja pärjään omillani. Tyttöystävä sanoi että voisi ostaa vaikka auton minulle jotta saisin helpommin töitä mutta en halua naisen rahoja.

• Niin, mutta kaikki ihmiset ei tajua että joissain suhteissa naisetkin antaa eikä vain ota. :)

• 345678
        zönggö kirjoitti:

Niin, mutta kaikki ihmiset ei tajua että joissain suhteissa naisetkin antaa eikä vain ota. :)

Sempä takia ne täällä sinkkupalstalla vuodesta- (jopa vuosikymmenestä-) toiseen notkuvat.

• 345678 kirjoitti:

Sempä takia ne täällä sinkkupalstalla vuodesta- (jopa vuosikymmenestä-) toiseen notkuvat.

Niin, ehkä liika fakkiutuminen ja uhriutuminen ei kehitä. Se taannuttaa.

• 89679879769
        zönggö kirjoitti:

Niin, ehkä liika fakkiutuminen ja uhriutuminen ei kehitä. Se taannuttaa.

Ihana, viisas zönkkö.. <3 <3
        Ihan parasta koko palstalla..

• 89679879769 kirjoitti:

Ihana, viisas zönkkö.. <3 <3
        Ihan parasta koko palstalla..

Tämä oli varmaan sarkasmia? :)

• 8967987976
        zönggö kirjoitti:

Tämä oli varmaan sarkasmia? :)

Ei ollut! <3
        (Mut statusta taitaa laskea se, että olen hypergaminen huora..) :)

• 8967987976 kirjoitti:

Ei ollut! <3
        (Mut statusta taitaa laskea se, että olen hypergaminen huora..) :)

Heh, et kai sä nyt semmonen ole. :)

• 8967987976
        zönggö kirjoitti:

Heh, et kai sä nyt semmonen ole. :)

Pidän myös naisista. :)

• 8967987976
        8967987976 kirjoitti:

Pidän myös naisista. :)

Trolli tais vastata mun puolesta..

Toki pidän joistain naisista, mut en romanttisessa mielessä.

• 8967987976 kirjoitti:

Trolli tais vastata mun puolesta..

Toki pidän joistain naisista, mut en romanttisessa mielessä.

Vähän ounastelinkin trollaamista. Siksi vähän tunnustellen vastailin. :)

• Opimisenaika

Olisiko miesten aika painottaa myös luonnetta, rahaa ja päämärätietoisuutta naisia valitessa? Eikä olla romanttisia hölmöjä, jotka hukkaa kaiken rakkauden alttarille?

• 121212121212

Vai olisiko naisten aika painottaa nuoruutta, hoikkuutta, kunnollisuutta ja käyttämättömyyttä miehissä niin saataisiin ihmiset onnellisiin liittoihin jo nuorina?

• 8117
        121212121212 kirjoitti:

Vai olisiko naisten aika painottaa nuoruutta, hoikkuutta, kunnollisuutta ja käyttämättömyyttä miehissä niin saataisiin ihmiset onnellisiin liittoihin jo nuorina?

Ei se auttaisi. Eivät miehet halua nuorina vakiintua.

• Oppimisenaika
        121212121212 kirjoitti:

En näe syyttä miksi tytöt eivät kuvailemiasi piirteitä painottaisi? Tosin tuo käyttämättömyystressaus on enemmän poikien päässä.

Jos nyt heität tähän, että pitää olla myös ulkonäköä ja pelimiestaitoja, niin usein ihan perussosiaalisuus riittää. Useimmiten nämä etsijäpojat on melko hukassa sen kanssa mitä haluavat naisesta. Ja yrittävät siksi kaikkia onnistumatta missään. Tai sitten uhan päin vastoin, ja missään ei jousteta, ettei miehisyys kärsi. Eikö olisi aika lopettaa se narun antaminen naisille vain koska he ovat naisia? Tehdä oman pään mukaan mutta ymmärtää että nainenkin on omalla tahdolla varustettu yksilö?

80% miehistä oli muutenkin naisten mielestä rumia. Silti ne vaan monille kelpaa. Joku mättää teoriassa.

• 121212121212
        8117 kirjoitti:

Ne komeat, suositut, monia naisia kaataneet miehet eivät halua sitoutua.

ts. ainoat miehet joita nuoret naiset haluaisivat sitouttaa.

Kaikissa opiskelijabileissä ja baari-illoissa pyörii läjäpäin sitoutumishaluisia nuoria miehiä jotka eivät kiinnosta naisia kuin kavereina juuri siksi koska he ovat sitoutumishaluisia eikä meneviä, jänniä ja pelimiestaitoisia.

• ATM_aviomies
        8117 kirjoitti:

"Eivät miehet halua nuorina vakiintua."

VALHE!

Minä ainakin olisin halunnut naimisiin heti, kun laki sallii (= 18 v).

Mutta eipä sitä naimisiin päässyt, kun ei se yksin onnistu eikä vaimoksi halukasta naista Suomesta löydy 170cm / 60 kg miehelle.

Lopulta päädyin hankkimaan vaimon ulkomailta.

Tätä ratkaisua suosittelen kaikille niille miehille, jotka ovat sinkkuja vastoin tahtoaan.

Jos suominainen ei halua sinua nyt, ei suominainen halua sinua yhtään sen enempää 10 tai 20 v päästä, päinvastoin: siinä vaiheessa ikäsi on vain 1 syy LISÄÄ, miksi et kelpaa.

Joskus naiset väittävät haluavansa älykkään miehen.

Ikävä kyllä he silloin jättävät 3/4 totuudesta kertomatta.

Oikeasti he siis haluavat pitkän, kookkaan, lihaksikkaan JA älykkään miehen.

Kannattaa siis aloitta deittailu ulkomaisen naisen kanssa, ja tässä kannattaa suosia naisia, jotka ovat hyvin sitoutumishaluisia, ehkä jopa takertuvia.

Kannattaa myös varautua siihen, että nainen, joka esittää olevansa sitoutumishaluinen, ei välttämättä olekaan sitoutumishaluinen, kun pitäisi ottaa se lopullinen askel, eli solmia avioliitto.

• 8117
        121212121212 kirjoitti:

Ne komeat, suositut, monia naisia kaataneet miehet eivät halua sitoutua.

ts. ainoat miehet joita nuoret naiset haluaisivat sitouttaa.

Kaikissa opiskelijabileissä ja baari-illoissa pyörii läjäpäin sitoutumishaluisia nuoria miehiä jotka eivät kiinnosta naisia kuin kavereina juuri siksi koska he ovat sitoutumishaluisia eikä meneviä, jänniä ja pelimiestaitoisia.

Älä ny viitti valehdella.
        Kaikissa opiskelijabileissä ja baari-illoissa pyörii läjäpäin nuoria miehiä, jotka haluaisivat päästä nussimaan mahdollisimman monia-, eli kaikkia nättejä tyttöjä. Mahdollisimman suuri määrä kaatoja on jokaisen nuoren miehen unelma, eikä mikään sitoutuminen ja perheen perustaminen. Siihen miehet alkavat heräillä noin 35-vuotiaina.

• 8117
        ATM_aviomies kirjoitti:

"Eivät miehet halua nuorina vakiintua."

VALHE!

Minä ainakin olisin halunnut naimisiin heti, kun laki sallii (= 18 v).

Mutta eipä sitä naimisiin päässyt, kun ei se yksin onnistu eikä vaimoksi halukasta naista Suomesta löydy 170cm / 60 kg miehelle.

Lopulta päädyin hankkimaan vaimon ulkomailta.

Tätä ratkaisua suosittelen kaikille niille miehille, jotka ovat sinkkuja vastoin tahtoaan.

Jos suominainen ei halua sinua nyt, ei suominainen halua sinua yhtään sen enempää 10 tai 20 v päästä, päinvastoin: siinä vaiheessa ikäsi on vain 1 syy LISÄÄ, miksi et kelpaa.

Joskus naiset väittävät haluavansa älykkään miehen.

Ikävä kyllä he silloin jättävät 3/4 totuudesta kertomatta.

Oikeasti he siis haluavat pitkän, kookkaan, lihaksikkaan JA älykkään miehen.

Kannattaa siis aloitta deittailu ulkomaisen naisen kanssa, ja tässä kannattaa suosia naisia, jotka ovat hyvin sitoutumishaluisia, ehkä jopa takertuvia.

Kannattaa myös varautua siihen, että nainen, joka esittää olevansa sitoutumishaluinen, ei välttämättä olekaan sitoutumishaluinen, kun pitäisi ottaa se lopullinen askel, eli solmia avioliitto.

No sinä olet siten se säännön vahvistava poikkeus.
        En kyllä ole ollenkaan vakuuttunut, ettet sinäkin olisi halunnut paneskella ympäriinsä, jos se olisi ollut sinulle mahdollista.

• erilainenmielipide

kyseessä oleva on onnellisin yksin ja köyhänä kuin kenenkään kanssa minkäänlaisessa suhteessa

• Totuus.Komissio

Naisille status ja miehen vaarallisuus tärkeintä.

• pyhätasiat

Kyllä tuohon on lisättävä miehen pituus, mielellään yli 195 cm. Se on pyhä kolmiyhteys.

• riittää.kyllä
        pyhätasiat kirjoitti:

Kyllä tuohon on lisättävä miehen pituus, mielellään yli 195 cm. Se on pyhä kolmiyhteys.

Kyllä yli 190 cm riittää, ei tarvitse olla yli 195 cm.

• palsta viestien perusteella.
      Miehen status määrittää naisen statuksen.

• Pihtarikurppa

Musta on suunnattoman hilpeää, että nämä susirumat mieshylkiöt katsoo asiakseen neuvoa naisia kauneudenhoidossa. Ja liuta muita pariutumis-, elintapa-, ikä- ja paritteluvaatimuksia päälle. Mulle riittää, että mies on komea, isomunainen ja hauska mutta mä en olekaan yhtä nirso kuin ätmit.

• Sinulla ei ole varaa vaatia mitään. Jokainen mies ja nainen on sinua tasokkaampi. Olet jätettä ja täysin turha saasta.

• atmikatmijatmi
        super-atm kirjoitti:

Sinulla ei ole varaa vaatia mitään. Jokainen mies ja nainen on sinua tasokkaampi. Olet jätettä ja täysin turha saasta.

Siellä selvännäkijä näkee selvästi sitä mitä haluaisi nähdä.

• atmikatmijatmi kirjoitti:

Siellä selvännäkijä näkee selvästi sitä mitä haluaisi nähdä.

Näen kaiken hyvin ja selvästi, sekä realistisesti.

• 19.11

Koska ketju on sinun aloittamasi... laitan tämän mielessäni nyt pyörivän asian tähän.

Luin kyllä aikaisemmin sinun varmaan tsemppaamaksesi tarkoitetun viestin, mutta kun se oli niin kovin mua "ylistävä kiitosvirsi"... menin täysin hämilleni!
      Ihan oikeesti en tiennyt mitä ajatella?
      Teitkö sinä minusta pilkaa?... vai ainoastaan kannustit mua jatkamaan ponnistelujani työssäni ja opinnoissa! Joten sivuutin asian kuittaamatta sitä mitenkään.

Sillä sulla on noita negatiivisia mielipiteitä useimmiten ollut täällä aiheena meistä naisista, tosin sarkasmi ei ole sulla niin vahvasti esillä kuten Sergeillä.
      Mutt odotin jatkoa ylistykselle; jos se oli vain alkusoittoa...maha laskulle.
      Minähän kerroin etten kirjoita juttujani yks yhteen todellisuuden kanssa... ainakaan näitä sattumuksia hoivakodista/palvelutalosta.

Kertomukset ovat tapahtuneet mutta koska, missä, milloin ja kenelle ja sekin voi vaihdella oliko kysymyksessä mies vai nainen. Ruoka aiheiset jutut pitänevät paikkaansa noin muutaman kuukauden sisällä tapahtuneina... ja tässä talossa.
      Samoin henkilökunnan ja minun väliset suhteet menee noin kuin... ne menee,
      minä en ole diplomaattinen silloin kun suutun... mitä taitoa yhä yritän opetella,
      vaikka poistumalla hiljaa, kuin laukomalla omia totuuksiani enää julki.
      On tullut jo laskettua muutaman kerran ihan sataan asti... "ja turpa tukossa!"

Joka tapauksessa päätin kiittää sinua kauniista sanoistasi: Kiitos tsemppaamisesta!

Minä en vaan ole tottunut saamaan ylenpalttista kiitosta työstä; joka on tehty niin kuin se kuuluisikin aina tehdä. Eihän mulla muuta asiaa...päivänjatkoja sulle!

• Moro, en nyt kyllä ihan heti muista mikä viesti oli kyseessä mutta sen voin sanoa että olen kyllä tarkoittanut mitä olen kirjoittanut sen perusteella mitä sinusta luulen tietäväni/arvaan palstakirjoitusten perusteella. En todellakaan pilkkaa ole ainakaan pyrkinyt tekemään kun sinussa käsittääkseni ihan oikeasti on semmoisia hyviä ominaisuuksia joita yleensäkin ihmisissä arvostan.

Tuo mainitsemasi äkkipikaisuus tosiaan sitten varmaan semmoinen piirre joka saattaa usein olla vähän "vaikean" ihmisen merkki mutta sekin on ominaisuus sinussa jonka kanssa lähipiirisi varmaan on jo oppinut pärjäilemään ja tuo on hyvä että itse kun olet tunnistanut ongelman ja pyrit sille jotain tekemään niin varmaan kehitystä tapahtuu sillä saralla. Tuo paikalta poistuminen & vaikeneminen toisinaan varmaan oikein hyvä konsti niin tulee sitten punnittua niitä omia sanomisia ja tosiaan esimiesasemassa julkisesti kannattaa pyrkiä olemaan aina suhteellisen viilipyttynä tuli eteen mitä vaan, sitä kautta saa sitten alaisten luottamusta kun nekin aikaa myöten huomaavat ettei anna liikaa tunteiden viedä ja tee harkitsemattomia ratkaisuja.

Eipä mitään, kyllä sinua ihan mielellään täällä tsempataan :)

Joo, se on meillä tässä suomalaisessa kulttuurissa tuollaista että yleensä huomataan sitten kun on sanottavaa negatiivisesti mutta sullahan on nyt mainio tilaisuus omassa työssäsi koettaa kääntää sitä kulttuuria, niinhän olet jo käsittääkseni jonkin verran tehnytkin, semmoiseksi että hyvästä työstä tulee aina ne kivat palautteet tekijälle. Kuitenkin aika pienillä jutuilla voi luoda työyhteisön ilmapiiriin vaikutusta ja kun kiitokset menee silleen suomalaisesti luonteelle sopivasti ettei ole liioteltua jenkkityylistä ylenpalttisuutta eikä myöskään liian niukkaa niin sellaisissa paikoissa porukat vaan viihtyy töissä ja tahtoo tehdä parhaansa, paljon vähemmän saikuttelevatkin kuin tympeissä pelkkiä vaatimuksia esittävissä ympäristöissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe