Missä paikassa on viton hehkurele, kun en löydy!

Jos tiedät missä on Vito 115 CDi 2009 hehkurele, niin kerro ihmeessä. Pitäis olla jossain kojelaudassa, mutta ei löydy muuta kun vaan joku osa, jossa on neljä lankakierukkaa, johon menee 4 paksua johtoa!
Hehkun vikavalo palaa vaikka hehkut on vaihdettu.

5

3141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurinaa

      Otsikosta. Oletko ihan hukassa, kun et löydy?

      • Katos piru, kun painovirhepaholainen pääsi iskemään. Sen kyllä huomasit, mutta et sanonut missä se rele on.
        Ei hätää, releen löysin ja sanompa sen muillekkin jotka sitä ettii. Rele on moottorin yläpuolella taka vasemmalla edestäpäin, rintapellissä. Sitä ei oikein näy yhtään, koska se on siellä johtojen takana piilossa.
        Kahdella 10mm. mutterilla se on siellä kiinni ja peilillä ja lampulla hiukan näkee.
        Moni muukin on tätä asiaa kysellyt näillä foorumeilla.


      • natovalta

        Oliko vikaa edes tuossa releess?


      • Kyllä oli, nyt pelaa taas.
        Vaihdoin sitä ennen hehkutulpat, mutta pian taas alko hehkuvalo ilmottamaan viasta. Rele ei kestänyt pitkää hehkutusta, koska kylmänä hehkuttamisessa ilmoitti viasta.


      • CdiVetääOikosulkuun

        Jep. CDI mersun hehkut menee rikkoutuessaan oikosulkuun ja rikkoo hehkureleen, niin kannattaa uusia kerralla kaikki hehkut ja vaihtaa rele jos on ehtinyt mennä rikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe