Konkurssiloppuunmyynti on määrä aloittaa torstaina.
http://www.ess.fi/uutiset/talous/art2354442
Saneerausohjelman mukaisiin tulostavoitteisiin ei päästy, joten yhtiö sulkee verkkokauppansa ja 24 myymäläänsä eri puolella Suomea.
Erätukku konkurssiin, 24 myymälää suljetaan
43
778
Vastaukset
- voihankempele
Ei mene hyvin lessuillakaan enää.
- Tyhmyydestä-sakotetaan
Eikös ne lestakoskelot ole myyneet firman jo vuosia sitten ja saivat siitä miljoonia. Ihmettelen kyllä ostajia että eivät älynneet markkinoiden kyllästymistä kun muitakin samalla konseptilla toimivia liikkeitä tuli ja eihän erämiesten joka vuosi tarvi uusia kamppeita ostaa.
- Jessispelastaapi
Näyttäisi vähän siltä, että juuri lestoilla tuo busines sujuu.
Tarvitaan siis lisää lestoja. Uskokaa jo!
- harminpaikka-
Huono uutinen. Erätukulla oli hyviä ulkoiluvaatteitta, ja sopivalla hinnalla. Taisi hinnat olla liian sopivia, koska ei kannattanut.
- Konkasta_halvalla
Jotain meinasin sieltä tilata kuukaus sitten, tais olla anorakki, mut löysin sopuhintaa kotimaisen muualta.
- szxdkjsd
Kepuporvari Sipilä kuurni varsinkin pienituloisten ja alemman keskiluokan ostovoiman nollille. Kaupat menevät konkkaan.
- ostovoima-poistoon
Nyt vapautuu toimitilaa uusille kokoomusyrittäjille. Erätukun tiloissa saattaa olla jonakin päivänä sote-palvelupiste.
- Loppu_sekin
Netistä ei pysty enään tilaamaan.
https://www.eratukku.fi/- ostovoimaa.on
Pitää käydä torstaina tekemässä heräteostoksia. Mitään en tarvitse, mutta johonkin sitä pitää rahnaa tuhlata.
- pojan.nimiin
Eiköhän tilalle tule pian joku Eränuttu tai vastaava. Konkurssithan vain vahvistavat yrittäjiä. Ja mielestäni tämä firma oli konkurssissa jo aiemminkin.
- Olen_pettynyt
Palvelinta ei löytynyt
Palvelinta osoitteessa www.erajuttu.net ei löytynyt.
Tarkista osoite kirjoitusvirheiden varalta: esim. ww.mozilla.org oikean muodon, www.mozilla.org, sijaan
Jos muutkaan sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen verkkoasetukset.
Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on käytössä, tarkista että Firefox Developer Editionin verkkoyhteyttä ei estetä. - juhataalla
toi on väärä osoite tässä oikea: www.erafame.com
- kyrvakirves
juhataalla kirjoitti:
toi on väärä osoite tässä oikea: www.erafame.com
Onko erakyrvat.fi vielä vapaana?
- pikkkujuttuja
Velkaa on "vain" 10 miljoonaa. Kenenköhän taskusta ne löytyvät?
- Kumisee
Tuho hallitus vaan leikkaa ihmisten ostovoimaa jatkuvasti. Tässä taas yksi uhri. Tämä leikkely näkyy monissa isoissa ostoskeskuksissa tyhjyyttä ammottavine liikepaikkoina.
- eirahaaostaa
Suomessa on 900 000 ihmistä työn ja toimeentulon ulkopuolella. Kenelläkään ei ole varaa ostaa mitään. Erätukun konkurssi on oire ostovoiman puutteesta. Olen itsekin pysyvästi työtön, kukaan ei työllistä kun olen ollut 2,5 vuotta työttömänä. En löydä työtä enkä edes enää hae töitä, haluan vain työkyvyttömyyseläkkeen.
- kempeleen.gagarin
Sipilän on aika lentää tällä kertaa Kempeleelle tekemään ihmettä. Kyllä valtion pussista pitäisi vielä joku miljoona omille löytyä.
- lekarulettaa
Varusteleka vie Erätukun asiakaskunnan. Jo toinen Varustelekan kanssa kilpaillut firma teki konkurssin lyhyessä ajassa. Leka hoitaa homman kilpailijoitaan paljon paremmin ja hirtehisellä huumorilla!
- törkeääjuttuasiellä
Varusteleka ei sovi uskovaisille mielensäpahoittajille.
- werrtteerriixxx
Kiky toimii ihmisillä ei ole varaa vaatteisiin,mut mitäs hallitus noista konkursseista kunhan persut,kokoomus ja maalaisliitto saa tavalliset ihmiset ahtaammalle.
- PitkäLista
Näitä puljuja riittää, joista samaa kamaa voi ostella.
- palautukseen-menee
Kivijalkatasolla on vähemmän vaihtoehtoja.
- wesrtgybhrrrr
tälläiseksi on maailma mennyt, sen mukana pitäisi olla ja mennä, muuten putoaa kyllä matkasta
- Junttikansaa
Mihin kuteisiin nyt suomalaiset maalaismiehet pukeutuvat. Oli häät, hautajaiset tai lento Bangkokiin, junteilla on päällä Jahti-Jakt-asu.
- turmoil
Jep...lierihattu jossa uistimet kiertää ..
- muotitietoine
Minkälainen asuste sopii parhaiten junteille, entä jupeille?
- hidasjuppi
muotitietoine kirjoitti:
Minkälainen asuste sopii parhaiten junteille, entä jupeille?
Urosjupit käyttää Dressmania. Sieltä saa menevät releet niin juhlaan kuin arkeenkin.
- Ekierkki1918
Nettikauppa vie niin paljon asiakkaita kaikilta että kivajalka yritykset on suurin osa varmaan kannattavuuden rajamailla. Tietysti onhan monella kivijalkakaupallakin nettikauppansa ja syytä ollakkin.
Koko ajan moni huomaa ja oppii (valitettavastikin) että miten helppoa on tilata ulkomailta mitä vaan, näitä kauppoja tulee koko ajan lisää, suuret bisnesmiehet ja naiset takana ketkä näitä luo. Ebay monissa eri maissa, wish ja vaikka mitä, moni ulkolainen kivijalkauppakin myy netissä myös.
Mutta sitten sekin että vaikka ostovoima on hyvä niin ehkä ihmiset on myös varovaisia.
Krääsään tuhlaillaan vähemmän, ostetaan mitä oikeasti tarvitaan.
Osaava nettikauppojen kahlaaja, kuten minäkin niin kyllä hintahaitari on huima.
Jokin täysin pätevä ja hyvälaatuinen tuote voi maksaa vaikka 5 euroa ulkomailta kun suomessa se voi olla useita kymppejä. Mistään laatueroista ei ole kyse vaan siitä miten hyvin on osattu hankkia tuotteita halvalla, miten se konsepti toimii.
Ja oikeasti, tänä päivänä, jos et osaa nettishoppailla niin missaat kyllä parhaat tavaratkin, kivijalkauppaa käyttän valikoima on 5 erilaista kun nettishoppaajan valikoima on 5000 erilaista.
Nettikaupan huonoja puolia on se että tiedät vasta saatuasi tuotteet että mitä sait.
Pieleenkin on mennyt mutta hyvin vähän, kannattaa olla tarkkana siinä että lue tarkkaan mitä se tuote oikeasti on, kuvat johtaa helposti harhaan tuotteen oikeasta kooska. Luulin kerran ostavana ison pyyhkeen kokoisia mikrokuitu liinoja, ne olikin sitten 2 x tiskirätin kokoisia :) Ihan hyviä, vähän ohuita kylläkin mutta en olisi ostanut varmaan..
En jaksa kirjoitella enempää.....- Jalajallaa
"Mistään laatueroista ei ole kyse vaan siitä miten hyvin on osattu hankkia tuotteita halvalla.."
Hmm. On se suomikauppiaskin saattanut sen halvalla saada, mutta kannattava toiminta edellyttää hinnan moninkertaistamista....:(
- tehtaanmyymälä
Lopetetaanko Erätukun tuotteita valmistanut Vantaan Tammistossa sijaitseva tehdaskin? Montahan työntekijää siellä on ollut?
- tiedossa.on
Kiinassa ne tuotteet on tehty, ei Vantaalla eikä muuallakaan Suomessa.
- tehtaanmyymälä
tiedossa.on kirjoitti:
Kiinassa ne tuotteet on tehty, ei Vantaalla eikä muuallakaan Suomessa.
Miksi Vantaalla sitten oli tehtaanmyymälä? Minä olen kuvitellut tehtaanmyymälöiden olevan aina tehtaiden yhteydessä, ja että niistä voidaan myydä myös II-luokan tavaraakin, jota ei kannata muualle myyntiin toimittaa.
- Lestat-jyllää
Metsästäjälehdessä on jo kauan ilmoitellut Retkitukku niminen firma samanlaisia erävaatteita ja kukas sen omistaakaan, Koskelon pojat! Kyllä lestapekat osaa ei voi muuta sanoa.
- lisääverojasaatana
Kertoisiko jotain kansan ostovoimasta !
- viivästystä
Loppuunmyynti ei alakaan vielä tänään, vaan vasta huomenna perjantaina klo 10. Jotain säätöä maksupäätteiden kanssa heillä. Näin kertoo Kauppalehti.
- alv0
Erätukun konkurssipesä kiertää veroja myymällä tuotteita ilman arvonlisäveroa. Kyseessä on veronkierron lisäksi myös epäreilu kilpailutilanne. Saattaa kohta joku kilpailijakin tehdä konkurssin, kun toinen myy tavaraa yli 20% halvemmalla.
- Kauppasekannattaa
Eikös pesä myynyt kalliimmalla verottomalla hinnalla kuin varsinainen kauppa.
- kamaa.riittää
Erätukun konkurssimyynti on jatkunut jo puoli vuotta. Esim. tänään mainostetaan "varustaudu syysjahteihin", vedenpitävä classic metsästystakki 70€ (norm. hinta 129,90€). Tuotteissa ALV on 0%.
Melkoista veronkiertoa. Taitaa olla kokoomuksen toivetila. Tehdään sopivia "konkursseja", ja saadaan näin kilpailuetu. Homma jatkuu kuitenkin entisellään.
- RAUHAEINATOLLEVASL
Porvarit yrittävät hämät, maksetuilla mersutehtaanmainoksillaan, näin vaalien alla - Heti kuntavaalien jälkeen, alkavat kovat leikkaukset ja mersukupla puhkeaa.
http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3700954-kunnilla-sumuiset-talousnakymat
Heti vaalien jälkeen, alkavat kovat leikkaukset työttömiltä, ellei Vasemmistoliiton äänestäminen ala kiinnostamaan.
Suojaudu äärioikeistoväkivallalta - Äänestä Vasemmistoliittoa kuntiin. - roskapostia.pukkaa
Oliko se tämä yrittäjä joka kirjoitteli tänään Hesariin? Jaksaa ainakin spämmätä edelleen sähköpostia tuon konkurssinsa tiimoilta. Aktiivisuutta ei tarvitsisi käyttää ihmisten vainoamiseen.
- ei-hyva
taas yks firma konkassa.
huh, kansan ostovoima = 0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006