Jeesus Juutalaisten Kuninkaana on Jumalan Valtakunnan valtaistuimella. Raamattu annettu Israelin kautta ja juutalaisuus on Israelista ja Jeesus on Daavidin Juurivesana Jumalan Valtakunnan Herra. Raamatun alku on Mooseksen kautta saatu ja Jeesus oli Herrana antamassa Moosekselle sen Jumalan opetuksen eli lain. Jeesus sanallaan kirjoitti kahteen kivitauluun kymmenen käskyä eli rakkauden opetuksen Jumalaa ja lähimmäisiä kohtaan.
Aurinkokuntamme kaikkineen ja Aadam luotiin noin kuusi vuosituhatta sitten. Pian alkaa seitsemäs vuosituhat ja Jeesuksen tuhatvuotinen valtakunta alkaa maan päällä ja Uusi Jerusalem suurena pyhänä kaupunkina laskeutuu alas taivaasta ja Jeesuksen pyhät kootaan siihen eli uudestisyntyneet ihmiset, joiden nimet ovat Jumalan elämänkirjassa. Tähän Jumala kutsuu monia kaikista kansoista ja valtakunnista maan päällä ja evankeliumi kannattaa jokaisen ottaa vastaan Isän Jumalan antamana juutalaisena lahjana ja Raamatussa kerrottu tästä kaikesta ja myös lähitulevaisuudesta Herran päivään liittyen ja ennenkaikkea Ilmestyskirjassa kerrotaan niistä seitsemästä vuodesta ennen Jeesuksen paluuta ja tärkeä tuntea nämä asiat Isän Jumalan antamana Pojan Jeesuksen kautta ja Pyhän Hengen voitelussa.
Jumalan Valtakunta on juutalaisuutta Jeesuksessa
1
<50
Vastaukset
- Profetiat_Raamatussa
Raamatussa Isä Jumala on profeettojen Isä ja profetian Henki on todistus Jeesuksesta. Kaikki uudestisyntyneet Jeesuksessa muodostovat Jumalan perheväen ja uudestisyntyneet edustavat Jeesusta ihan konkreettisesti maan päällä. Kun Saulus vainosi Jeesuksen opetuslapsia niin Jeesus kysyi Saulukselta: "Miksi vainoat minua?" Samoin Jeesus opetti tuomiosta ja siitä kuinka ihmiset olivat suhtautuneet häneen eläessään vaikka kukaan ihmisistä ei ollut mielestään kohdannut Jeesusta eläessään. Kaikkien ihmisten elämä on Jeesuksessa ja Jumalassa, mutta silti tämän lisäksi on myös vedestä ja Hengestä syntyminen Jeesuksen perheväkeen. Jumalan seurakunta koostuu maailmasta kutsuttuihin ja Jumalan armon vastaanottaneisiin ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065