Miksi Hollannin vaaaleissa ei ollut kommunisteja

Sattuuks_joku_tietämään_

ollenkaan ?????????????

33

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no-minkävitun-takia-olis

      pöööööööööööööööööööööööööööö

      :)

    • palstan-pikkuisella

      **:lla on todella vakavia ongelmia kun pääministeripyuolue menetti 25% kannatuksestaan ja Vapauspuolue lisäsi kannatustaan 50%...

      Kyllähän se tietysti on tämän sosdem sosialisminkin lopun alkua... Ensin poistettiin komulit pois muonavahvuudesta nyt demarit, sitten viherloiset.., silleen se elämä menee ja paskasakki ajautuu ahdinkoon...

    • Oikea-vastaus

      Hollannissa ei ole kommunisteja.

      • jaa-sen-vuoksi--

        tuo palstan ** on ihan sekaisin, normaaliakin enemmän sekaisin... siitä voi nyt sanoa, se on seinähullu.


    • Eieeeuussa

      Eikös Kommarit ole Venäjällä..

    • Miten-helvetissä

      se on noin, miten se on mahdollista ?

    • sivistyneest.kommunistit

      lähtivät venäjälle. tekevät tilaa afrikasta tuleville kannibaaleille.

      • olet-oikeassa

        Muistatko miten niille kävi Venäjällä ?


      • sivistyneest.kommunistit

      • Noo-mites-se-nyt-tollee

        Eihän asiasta saanut puhua, niin sovittiin...


    • perskepulit_homoilee

      Miksi Sipilän akan läskiperse on suurempi kuin Timo Soinin? Paremmat eväät vai huonompi ruuansulatus?

    • Sanovat

      komupesistä tulleen homopesiä, kansa on hylännyt eikä homot ole saaneet jälkeläisiä, joten finito, totaalisesti finito.

    • komuleilta-ja

      *****lta loppui eväät, taas kerran.. ja toki sukukin loppui kesken...

    • kuoliko---

      lännen komulipoulueet liialliseeen homoiluun vai mikä on syynä...

      • Noooo__

        ainaskin se auttoi asiassa, jos ei ollut pääsyy.


      • Historia.kertoo

        Sodoman ja Gomorran tie vie helvettiin.


    • Kun-komulit-saa-

      turpiinsa avoimessa yhteiskunnassa, ne yrittävät ottaa käyttöön väkivallan ja diktatuurin.

      Historia kertoo ja elämä tuomitsee.

      Demokratia voittaa aina. Se on elämän laki.

    • Kommunismi-on-hävinnyt

      sivistyneestä maailmasta.

      • No-onko-sitä-vielä

        jäljellä jossakin sivistymättömässä maailmassa ???


      • hinttiluuseri
        No-onko-sitä-vielä kirjoitti:

        jäljellä jossakin sivistymättömässä maailmassa ???

        vittuako se mulle kuuluu...


    • rexit

      Homoja diggaava palstapersu ei vieläkään ole saanut moloa!
      Sääli.

    • Akattomuus-ahdistaa-

      Huomaatte varmaan että elinkelvoton hinttiluuseri rautakankensa kanssa on edelleen onneton ja yksinäinen.

      • niin.on.jos.siltä.näyttä

        voi ressukkaa


      • auttaiskohan---
        niin.on.jos.siltä.näyttä kirjoitti:

        voi ressukkaa

        lobotomia----


      • paljon-voltteja
        auttaiskohan--- kirjoitti:

        lobotomia----

        tai sitten kova sähköhoito, sillee isoilla volteilla :)


      • mää-luulen
        paljon-voltteja kirjoitti:

        tai sitten kova sähköhoito, sillee isoilla volteilla :)

        että se tykkää enemmän lobotomiasta :)


      • Terapeutti
        mää-luulen kirjoitti:

        että se tykkää enemmän lobotomiasta :)

        Olette veljet oikeassa.... Pahasti näyttää isohihna luistavan kaverilla... Veikkaan että siinä on takana useiden vuosien vakava mielenhäiriö... Mutta vaatii tarkempia tutkimuksia ennenkuin sairauden luonne voidaan focusoida tarkemmin.. Nyt olisi tärkeää että saataisiin asiantunteviin tutkimuksiin ja sitä kautta hoitoon..


      • Akattomuus-ahdistaa
        Terapeutti kirjoitti:

        Olette veljet oikeassa.... Pahasti näyttää isohihna luistavan kaverilla... Veikkaan että siinä on takana useiden vuosien vakava mielenhäiriö... Mutta vaatii tarkempia tutkimuksia ennenkuin sairauden luonne voidaan focusoida tarkemmin.. Nyt olisi tärkeää että saataisiin asiantunteviin tutkimuksiin ja sitä kautta hoitoon..

        Todellakin, pahalta näyttää, ei ole takeita siitä miten kone kestää. Toivottavasti ymmärtää mennä sairaalaan, jos tilanne käy pahemmaksi. Ammattilaiset pystyisivät auttamaan, mutta eivät hae kotoa.. Ja kun ei ole läheisiä, ei ole oikein ketään muita huolehtimassa kuin itse... Toivotaan että ottaa yhteyttä terveydenhoitoon, ennenkuin on liian myöhäistä... Sivistyneet ihmiset toivovat jopa vihollisille parasta...


      • Terapeutti
        Akattomuus-ahdistaa kirjoitti:

        Todellakin, pahalta näyttää, ei ole takeita siitä miten kone kestää. Toivottavasti ymmärtää mennä sairaalaan, jos tilanne käy pahemmaksi. Ammattilaiset pystyisivät auttamaan, mutta eivät hae kotoa.. Ja kun ei ole läheisiä, ei ole oikein ketään muita huolehtimassa kuin itse... Toivotaan että ottaa yhteyttä terveydenhoitoon, ennenkuin on liian myöhäistä... Sivistyneet ihmiset toivovat jopa vihollisille parasta...

        Olet veljeni oikeassa, pahalta näyttää. Ilmiesesti ei ymmärrä mennä hoitoon jota ehdottomasti tarvitsee.


      • zakkarin
        Terapeutti kirjoitti:

        Olet veljeni oikeassa, pahalta näyttää. Ilmiesesti ei ymmärrä mennä hoitoon jota ehdottomasti tarvitsee.

        Niinpä niin, mutta mitä vittua se meille kuuluu jos joku laitapuolen luuseri syö paskaa.


    • Akattomuus-ahdistaa--

      Olet veljeni oikeassa, ei vähääkään.. Hullujahan me olemme jo suremme tuon häirikön elämää..

      • Terapeutti

        Näyttää siltä että luuserilla on tullut pää vetävän käteen. Saanut tarpeeksi takkiinsa, vaikeni. Niin on hyvä myös akattomalle luuserille itselleen.


      • Akattomuus-ahdistaa-
        Terapeutti kirjoitti:

        Näyttää siltä että luuserilla on tullut pää vetävän käteen. Saanut tarpeeksi takkiinsa, vaikeni. Niin on hyvä myös akattomalle luuserille itselleen.

        Viime aikoina näyttää myös siltä että patologiset piirteet olisivat mahdollisesti lisääntymässä. Joka taas voi viitata siihen että hermoromahdus tai vastaava psyykkinen häiriö olisi vaarassa tulla.
        Toivokaamme parasta että hän pääsee hoitoon ennen romahdusta. Jos joku tuntee hänet, niin voisi käydä auttamassa häntä ja mahdollisesti opastamassa hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe