Moniko on hakenut?

Juttujalukenut

Moniko täällä kirjoitellut ja viisauksia jakanut on hakenut Kivitipun toimitusjohtajaksi? Haku on nyt auki, joten ei muuta kuin hakemaan kaikki te, jotka olette vuosien ajan huutanut kuinka päin persettä kaikki on tehty. Tänään auennut myös pikkuviskaalien paikat. Nyt on näytön paikka juuri Teille!

10

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leunantöyrä

      eräs merkittävä hakia, on henkilö joka haki aikanaan avointa kunnanjohtajan virkaa, nykyisin kyseinen henkilö on siirtynyt kierrätys alalle, tarkennettuna roskapönttöjen tongintaan.

      • työtäkö

        Siis, vaatimukset eivät ole ylitsepääsemättömiä, kun aita on noinkin matala?! Tietenkin aina perusteltuna sen mukaan kuka kysyy.
        Onkin mielessäni kysyä että missä se ilmoitus on ja jos ei siinä roskapöntön kyljessä, voin kyllä hakeakin paikkaa.


      • Nissiläinen

        Tämä leunanytöyrä ois hyvä johtaja tippuun. Hällähän on Söyringissä jonkinlainen titteli valehtelusta. Tais olla oikein suomen mestarin tasoa. Pitää kuulemma kirpputori kahviossa messua. Jos ei niin ainakin valehteloo. Johtaja ainesta.


      • tutkintakäyntiin
        Nissiläinen kirjoitti:

        Tämä leunanytöyrä ois hyvä johtaja tippuun. Hällähän on Söyringissä jonkinlainen titteli valehtelusta. Tais olla oikein suomen mestarin tasoa. Pitää kuulemma kirpputori kahviossa messua. Jos ei niin ainakin valehteloo. Johtaja ainesta.

        katsotaan löytyykö tästä nissiläisestä suosituksia tuomiokunnan arkistosta.


    • kätkänmäki

      roskapönttö kari olisi hyvä johtaja kivitippuun.

    • Juttujalukenut

      Ihan mol.fi sivuilta löytyy kaikki nuo.

    • Kiviriipat

      Turha valita ketään johtajaksi. Kunnantoimistossa on kaksi jotka voi hoitaa tuonkin tehtävän. Ei tuu kuluja tipulle kun palkan maksaa kuntalaiset niinkuin nytkin kun työajalla hoidellaan remontti ja rerkytointiasioita. Onkohan tuollainen toiminta muuten työsopimuksen mukaista?

      • karuamenua

        jaa sekö kunnan toiminnassa sinua hiertää. Ennen kahtelisin ketä siellä on töissä ja millä perusteilla. Väkeä ku meren mutaa, yhtäkään paikkaa ei ole avattu julkisesti. ovat kuulemma "määräaikaisia" sopis lukia hieman työehtosopimuksia. Piiri pieni pyörii


    • Kivitippu on Lappajärvelle kyllä niin iso imagokysymys, että se kannattaa pitää hengis. Jos se kaatuu niin saatte sammuttaa valot koko perslävestä.
      Sinne on saatava paras mahdollinen ja periaatteella tulos tai ulos.

    • hakenuttt

      kymmenittäin vissiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe